Euroviisut 2011

  • 125 706
  • 790

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitä vittua? Edustaako Waldo Kreikkaa tänä vuonna?
 

Kaivanto

Jäsen
Hitto tää Azerbaijanhan kolahti meikäläiseen. Nousee Unkarin ja Suomen lisäksi top 3:seen.

Kreikan voi olettaa heittää jotain kunnon tanssiesitystä kehiin.

Esikatseluvideoiden kärkeä ja esityskin oli hienosti kasattu, mutta laulusuoritus oli kyllä varsin ohkainen.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Suomen ja Unkarin minäkin nostan top kahteen tältä illalta. Georgiakin oli listalle menossa, mutta tippui hyvin nopeasti, kun rap-osuus alkoi.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sanokaas nyt mistä se Azereiden biisin taustalla laulettu "oh, oh-ooh-oh" on pöllitty? Kuulosti niin hemmetin tutulta. Meni kyllä kärkipäähän kuitenkin.

Suomi erottui edukseen, sellaista ei kovin usein tapahdu. Vääryys on, jos ei mene finaaliin. Huonojahan nuo biisit keskimäärin olivat, mutta eikö tuo ämmä silti löydä mitään positiivista mistään? Taisi haukkua suunnilleen kaikki muut paitsi Suomen.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
''Suomea ei voi äänestää, mutta jos on naapureita...'' Mitäh?
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Huonojahan nuo biisit keskimäärin olivat, mutta eikö tuo ämmä silti löydä mitään positiivista mistään? Taisi haukkua suunnilleen kaikki muut paitsi Suomen.
Tätä kyllä ihmettelin, että haukuttiin jokainen biisi pystyyn ja sitten Paradise Oskaria hehkutettiin liikaa.

Mutta tämä semifinaali kyllä yllätti itseni, tykkäsin paljon enemmän kun ennakkoon ajattelin. Paha sanoa keitä kymmenen tästä itse finaaliin lähettäisin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mutta tämä semifinaali kyllä yllätti itseni, tykkäsin paljon enemmän kun ennakkoon ajattelin. Paha sanoa keitä kymmenen tästä itse finaaliin lähettäisin.

Minua ei kyllä yllättänyt, taso oli juuri niin heikko kuin odotinkin. Ihan ilman värilaseja Paradise Oskar oli illan paras perässään Azerbaidzanin ja Unkarin edustajat.
 

Prinsiippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
edit: Lukiko tuon jätkän kyltissä suomeakin?

Jos näin oikein, jossain noista kylteistä luki "taistelu on ilo". Aikamoinen mielenosoitushan tuo oli. Muutoin taso on mielestäni vähintäänkin kohtalainen. Kreikasta ja Venäjästä en pitänyt ollenkaan, mutta jatkoonhan ne menevät heittämällä.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse en Sveitsin hypetystä ymmärrä laisinkaan.
Paradise Oskar veti hyvin ja tässä kytee ehkä pienoinen yllätys. Turkin rokkilinja ei todellakaan huono, ja Georgia piristävä poikkeus. Toi Lacuna Coilin mieleen.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hyvin Oskari hoiti osuutensa ja oli sopivasti massasta erottuva biisi. Finaalipaikka lienee varma, mutta siitä eteenpäin on turha arvailla enempää.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Itse en Sveitsin hypetystä ymmärrä laisinkaan.
Paradise Oskar veti hyvin ja tässä kytee ehkä pienoinen yllätys. Turkin rokkilinja ei todellakaan huono, ja Georgia piristävä poikkeus. Toi Lacuna Coilin mieleen.

Minä taas en pitänyt Turkin kappaleesta laisinkaan, mutta sen sijaa samaa mieltä Georgian kappaleesta, joka oli huomattavasti katu-uskottavampi. Se oli peräti tarttuva kappale.
 

Yze#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Jokerit, FPS
Ikisuosikki Serbia jatkoon. Aika huono oli.

Yllätys, kaikki itä"euroopan" maat jälleeen menossa finaaliin.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Isotissinen liettualainen jatkoon. Eurooppa on siis täynnä himovemppaajia sillä biisi oli heikko.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Neukkuviisut näyttää taas olevan. Hohhoi...

No jaa, eipä tossa montaa hyvää biisiä ollu :D
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Taidan mennä juhlimaan Vaasan torille, kun matkaa on 150 metriä.

VOJA VOJA!
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
PARADISE OSKAR LYÖ SUOMEN FINAALIIN!

Hieno suoritus kyllä, sen verran yllättäviä valintoja ollut joidenkin finaalipaikkojen kohdalla.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Aika jänniä valintoja...

Onko tuolla tämän puhelinäänestyksen lisäksi myös joku asiantuntijaraati jakamassa pisteitä jollain 50-50 periaatteella??
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Turkin putoaminen oli kyllä yllätys. Eikö Euroopan kurdirullayrittäjille rokki kelvannut? Ei silti ihme, blondattu ja isonokkainen akka laulamassa "Set Me Free" markan kasiodiskon päälle, niin prepaidit olisi rapisseet tyhjiksi ympäri Schengen-maita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös