EtäKärpiltä ei fanikatsomoa Jokerit-Kärpät-otteluun 30.11.2005

  • 2 236
  • 8

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Näin se homma etenee.

Ihme homma ettei liigalla sen kummemmin kuin fanien kattojärjestölläkään riittänyt kiinnostusta selvittää tuota keväistä temppua. Kertoo paljon kummastakin instanssista.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Tämä ei ole mitenkään harvinaista SM-liigassa. Itse en muista oikeastaan yhtään finaalisarjaa tai isompaa reissua, missä kaikki meidän porukat olisivat samaan paikaan pääseet. Todella hyvä, että asiaan joskus oikeasti puututaankin.
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jaakko kirjoitti:
Tämä ei ole mitenkään harvinaista SM-liigassa. Itse en muista oikeastaan yhtään finaalisarjaa tai isompaa reissua, missä kaikki meidän porukat olisivat samaan paikaan pääseet. Todella hyvä, että asiaan joskus oikeasti puututaankin.

Näinhän homma on toiminu joka kevät. Toivotaan, että ensi keväänä jo olis toinen ääni kellossa. Liigasta kertoivat, että tätä tapahtuu koko ajan. Kumma vaan, kun asialle ei viititä tehdä oikein mitään. Kertoohan tämä millä tasolla fanikulttuuri ja sen arvostus Suomessa on. Sitte jaksetaan ihmetellä, miksi halleissa ei ole tunnelmaa, ihmekös tuo tällä kohtelulla.
 

Tomi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
oukka kirjoitti:
Näin se homma etenee.

Ihme homma ettei liigalla sen kummemmin kuin fanien kattojärjestölläkään riittänyt kiinnostusta selvittää tuota keväistä temppua. Kertoo paljon kummastakin instanssista.

Etäkärpäthän ei kuulu Kärppien Fan Clubiin eikä näin ollen myöskään liigafanien kattojärjestöön eli Etäkärppien asiat ei ko. järjestölle edes kuulu.

Minun saamieni tietoja mukaan viime keväänä oli myös Oulussa käynyt aivan vastaavasti kuin Helsingissä eli Jokerifanitkaan eivät saaneet paikkoja yhdestä katsomon osasta.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Tomi kirjoitti:
Minun saamieni tietoja mukaan viime keväänä oli myös Oulussa käynyt aivan vastaavasti kuin Helsingissä eli Jokerifanitkaan eivät saaneet paikkoja yhdestä katsomon osasta.

Samoin minun tietojeni mukaan näin kävi. Noh, kukin taaplaa tyylillään, toiset ovat pitkävihaisempia kuin toiset jne.

Taisi olla tuo Kärppäfanien hajottaminen loppujenlopuksi vain eduksi heille. Pääsivät ottamaan areenan haltuun vielä täydellisemmin.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Tomi kirjoitti:
Minun saamieni tietoja mukaan viime keväänä oli myös Oulussa käynyt aivan vastaavasti kuin Helsingissä eli Jokerifanitkaan eivät saaneet paikkoja yhdestä katsomon osasta.

Minun saamieni tietojen mukaan Jokerifanit saivat juuri ne paikat jotka itse esitetyistä vaihtoehdoista valitsivat. Toinen vaihtoehto olisi ollut yhtenäinen blokki mutta tämä ei ollut kelvannut kun osa paikoista olisi ollut seisomapaikkoja.
 

Tomi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
oukka kirjoitti:
Minun saamieni tietojen mukaan Jokerifanit saivat juuri ne paikat jotka itse esitetyistä vaihtoehdoista valitsivat. Toinen vaihtoehto olisi ollut yhtenäinen blokki mutta tämä ei ollut kelvannut kun osa paikoista olisi ollut seisomapaikkoja.

Tietoni tältä osin on toisen käden tietoa, joten en väitä vastaan.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Eniten ihmetyttää tämä lainaamani kohta:
Etelä-Suomen Kärppäfanit ry. teki asiasta selvityspyynnön ja toimitti sen SM-liigalle, Jokereille ja Kärpille SM-liigakauden 2005-2006 kynnyksellä. Etelä-Suomen Kärppäfanit ry. ei ole saanut vastauksia selvityspyyntöön, joten se ei voi luottaa Jokereiden paikkajärjestelyjen olevan tulevaisuudessakaan sovitunlaiset vierasjoukkueiden kannattajille.
eli edes kannattamansa seura ei ole vastannut selvityspyyntöön. Todella ihmeellistä omien faniensa ylenkatsomista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös