Espoo United kaudella 2016–2017

  • 501 137
  • 1 784

KromiRob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo United
Olen samaa mieltä suuressa osassa kanssasi -pasi-, mutta kaikessa ei voi (ellei ole täyttä faktaa tiedossa ja jos on, niin silloin sopii näyttää se) syyttää Salonojaa yksin johtamisesta kaikissa asioissa ainakaan. Esimerkkinä tuo Blues nimi. Tottakai toivoin itsekin, että joukkueen nimi olisi Blues, mutta kun tietää mitä nämä edelliset omistajat ovat perseilleet ja kaikin mahdollisin tavoin pyrkineet kampittamaan tätäkin projektia/Bluesin pelastamista aikaisemmin. Mistä tietää, että Blues nimen käyttäminen ei olisi ollut törkeän hintaista tai jotenkin vängätty niin, ettei se vaan onnistu ilman pitkää prosessia. Toisekseen tuo, että monilajinen seura perustettiin, on aivan tajuttoman hyvä juttu Espoolle kokonaisuudessaan ja annan jäätävästi arvoa sille, että Jussilla on halua ja voimavaroja mahdollistaa se. Ilman Jussia ei pelattaisi jääkiekkoa Espoossa ainakaan edes Mestis tasolla.

Se, että ihmiset(minä mukaan lukien), fanclub yms. jotka olivat viimeisenä tukemassa omiaan on jätetty valitettavan pienelle huomiolle on toki todella ikävä asia, mutta haluan silti uskoa, että syy ei ole johtamistyyli tai muu henkilökohtainen ominaisuus vaan yksinkertaisesti se, että nyt on ollut vaan aivan järjetön kiire pistää kaikki nollasta pystyyn. Siinä ei vaan yksinkertaisesti riitä aika kuunnella kaikkia ja miellyttää kaikkia. Mielestäni selkein esimerkki tästä kiireestä on nuo käsittämättömässä kunnossa olevat sivut, jotka alan firma rakentaisi viikossa hyviksi. Tämä toki maksaa rahaa, mutta jos se oltaisiin tehty, niin sitten ihmiset ulisivat todennäköisesti taas siitä, kuinka nyt poltetaan taas rahaa joka asiaan hirveellä tahdilla. Mielestäni tuo on kuitenkin asia, johon olisi ollut syytä ja on vieläkin syytä sijoittaa rahaa ihan jo pelkästään tuomaan selkeää ammattimaisuuden tunnetta peliin.

Summasummarum kuitenkin on se, että kaikkia ei todellakaan voi eikä tulla koskaan miellyttämään, joku tulee aina valittamaan yhdestä asiasta ja toinen toisesta asiasta. Itse aion kuitenkin nauttia tulevasta kaudesta ja käydä katsomassa mahdollisimman paljon otteluita oman kiinnostuksen, Espoolaisen kannattamisen ja yleisen hauskuuden nimissä.

tl;dr: rabble rabble rabble
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen samaa mieltä suuressa osassa kanssasi -pasi-, mutta kaikessa ei voi (ellei ole täyttä faktaa tiedossa ja jos on, niin silloin sopii näyttää se) syyttää Salonojaa yksin johtamisesta kaikissa asioissa ainakaan. Esimerkkinä tuo Blues nimi. Tottakai toivoin itsekin, että joukkueen nimi olisi Blues, mutta kun tietää mitä nämä edelliset omistajat ovat perseilleet ja kaikin mahdollisin tavoin pyrkineet kampittamaan tätäkin projektia/Bluesin pelastamista aikaisemmin.

Eihän näistä asioista tiedäkään varmaan moni mikä on totuutta ja jos on suurimmaksi osaksi jatkoajan varassa niin totuus voi monesti olla puolitotuutta, mutta edellisellä viestillä puhuin minkälaisen kuvan on saanut ulkopuolisena tästä nykyisestä joukkueesta. Näyttää vain siltä että yksi herra vetelee naruista oman rahanipun kanssa hieman omia polkuja ja faneilla, yhteisöllisyydellä ei ehkä niinkään merkitystä. "minä minä minä" biisi tulee vähän tästä mieleen. Toki edelleen hyvä asia että Espoossa pelataan lätkää ja onhan hyvääkin työtä tehty, mutta homman olisi voinut erilaillakin tehdä ja paremmin ottaa ne vanhat fanitkin mukaan ettei ihan tyhjästä joudu aloittaan. Eikä aikakaan ole kun osasyy joihinkin asioihin, olisihan sitä voinut vaikka sitten Suomi-sarjasta aloittaa ja olisi ainakin kauden lisäaikaa saanut joukkueen ja organisaation rakentamiseen rauhassa. Mutta mielenkiinolla tosiaan projektia seurataan ja Espoo kuuluu kiekkokartalle kyllä.
 

Tangens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kannatan paikallista seuraani
Viime kaudella Liigassakin vetänyt Erno Hopponen nostettu illan otteluun Unitedin kokoonpanoon, tämä mielestäni hyvä asia. Odotinkin hänen saavan näyttöpaikkoja, ja mielestäni hän on tänään ainakin ensimmäisen erän perusteella näyttänyt ansaitsevansa paikkansa.

Lisäksi olin bongaavinani Peter "SKA:n kaataja" Tiivolan katsomosta, mutta havaintoni oli sen verran kaukaa, etten uskalla mennä vannomaan.
 

Jambo78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Jyp
Huomenna(ti 16.8) areenan toimistokerroksessa BFC:n vuosikokous. Vaihtuvuutta hallituksessa taitaa olla tulossa ja suurista asioista keskustellaan joten jos löytyy halukkuutta lähteä kehittämään Unitedille fanitoimintaa niin sinne vaan klo. 18.00.
 

Nick Brophy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Liiga näyttää olevan edelleen nyreänä koko Espoolle, kun tämän illan Peliitat-ottelun tulosseurannassa tituleerataan Vaasan Sportiksi ja 6.9. KooKoo-ottelussa jätetään tituleeraamatta ollenkaan.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Liiga näyttää olevan edelleen nyreänä koko Espoolle, kun tämän illan Peliitat-ottelun tulosseurannassa tituleerataan Vaasan Sportiksi ja 6.9. KooKoo-ottelussa jätetään tituleeraamatta ollenkaan.
Mä en löytänyt liigan sivuilta koko ottelua. Tälle päivälle on vaan Jukurit - Sport ja Ipa - HPK. KooKoo-pelin ongelma lienee siinä, että Liigan systeemissä ei taida olla EU:n logoa.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Sitä mä kyllä kattelin, että KooKoon listauksessa ei näkynyt muistaakseni 6.9. pelattavaa matsia EU:ta vastaan...
 

Nick Brophy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Käsi nousee virheen merkiksi. Meni eri aikakausien taistelijat päässä sekaisin.
 

waida

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Ei kehnompi erä EU:lta Heinolassa. Avaus erän jälkeen Peliitat johtaa EU:ta lukemin 6-2, Hirso ja Lamberg maalintekijöinä.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei kehnompi erä EU:lta Heinolassa. Avaus erän jälkeen Peliitat johtaa EU:ta lukemin 6-2, Hirso ja Lamberg maalintekijöinä.

Samaa katsoin. En ollut uskoa silmiäni ja mietin, että bugaakohan seuranta. Vissiin mennyt Rasilaisen eka peli vähän vihkoon ja/tai koko joukkueen. Nyt kiinnostais kyllä nähdä striimiä.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Rasilaiselle menee tänään joka toinen veto sisään. Vaan aika heikosti on tullut kenttäpelaajilta tukea. Saa nähdä kumpi on maalissa toisessa erässä.

EDIT: Näyttäis Rasi jatkavan.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Rasilaiselle menee tänään joka toinen veto sisään. Vaan aika heikosti on tullut kenttäpelaajilta tukea. Saa nähdä kumpi on maalissa toisessa erässä.

Tuon seurannan mukaan kaikesta huolimatta 17 torjuntaa kuuden päästetyn lisäksi ekaan erään, eli 23 vetoa tullut. Kovia määriä. Siellä pelataan vissiin kunnon Hawaji kiekkoa.

Ps. näkeekö tätä mistään striimistä tai tv:stä?
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ai tänään on joku eU:n harjoituspeli. Jos nyt ihan pelillisesti miettii niin olisi jännä kuulla, alkaako joukkueella näkymään jotain pelitapaa? Timo Hirvonen ei ole vakuuttanut ikinä valmentajana, joten ihan mielenkiintoista nähdä.
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Ensimmäisen erän EU pelasi seisovin jaloin. Maalivahtipeli ei onnistunut kummassakaan päässä, joskin pakit jättivät usein vahtinsa ilman apuja. Toiseen erään EU nosti tempoa ja Peliitat hieman tuudittautui selvään johtoon. Kolmanteen Peliitat kasasi rivinsä rotiin ja iski tarvittavan voittomaalin. Ei Espoo vielä tässä vaiheessa harjoituskautta vakuuttanut. Eiköhän tahti ole sarjapeleissä toisenlainen.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Liigassa espoolaisilla oli paras maalibiisi. Mikä toimii EU:n maalibiisinä?
 

Nick Brophy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Tai ollapa taustabiisinä, kun kotijoukkueen kokoonpano esitellään jumbolla asiaankuuluvan tunnelmaa nostattavan alkuvideon muodossa. Helppo viisastella, kun ei mitään tarvitse asian eteen itse tehdä, mutta luulisi tämänkin kokoisessa kaupungissa löytyvän esim. ammattikorkeakouluista yhteistyökumppaneita tähänkin asiaan vaikka harjoitustyön muodossa. Olis yhteisöllistä ja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös