Espoo Metro Areena

  • 658 393
  • 2 566

Jambo78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Jyp
Olen itse myös pari kertaa laittanut palautetta tästä. Sitä on kiitelty ja vastattu hyvin asiallisesti. Todellisuudessa sitten tuntuu että nyt Restelin myötä alamäki vain jyrkkenee ja asiat menevät ihan väärään suuntaan. Ehkä tässä vielä kerran pitäisi yrittää laittaa asiasta palautetta. Restelillehän tämä asia sinänsä kuuluu ja olen antanut itseni ymmärtää että myös Bluesin puolelta palautetta on annettu jo viime kaudella. Sitä sitten ihmettelen miten asioita ei vieläkään ole saatu kuntoon.
Ei tarvitse, he tarjoavat sen josta on sovittu ja jos sopimus tosiaan loppuu tämän kauden jälkeen niin miksi lähteä kehittämään jos jatkosta ei ole varmuutta. Toivottavasti ei myöskään jatku ja homma annettaisiin sellaisen/sellaisten toimijoiden käsiin joilla olisi halua hoitaa hommaa kunnialla.
 

K.Nuget

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo, Kiekko-Espoo, Blegi United
Restellillä on sellaisia ravintolaita kuin Burger King, O'Leary's, Hemingway ja Parnell's. Varmaan noista jotain kivaa ois saanut Baronallekin väkerrettyä, mut ei kai sit väkisin...
 

Van_Salin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Eilen ostin Dennisistä yllättävänkin maukkaan oluen ja rasvalla kyllästetyn pizzapalan yhteishintaan 13 euroa. Oli sitten viimeinen kerta kun tuota pizzaa söin. Ensi kerralla siirryn Sibyllan antimiin. Burger Kingiä odotellessa...

E: ei mulla ole mitään rasvaista ruokaa vastaan. Älkää käsittäkö väärin. Harmitti vaan kun siinä oli semmoinen poltettu maku. No joo, tä on taas tätä kitinää. :-)
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Dennis on kyllä lyönyt sormensa paskaan antamalla nimensä käyttöön tohon. En ole koskaan Dennisin pitserioissa syönyt enkä kyllä syökään jos laatu on tota luokkaa mitä Baronalla. Niissä rafloissa pitsat maksaa kuitenkin jotakuinkin saman kuin Classicissa josta saa oikeasti vastinetta rahalle.

Muutenkaan en enää pariin vuoteen ole syönyt taikka juonut hallilla. Mielummin kärvistelen nälässä ja menen sitten pelin jälkeen kaljalle tai syömään. Joskus molempia. Ilmeisesti siellä kuitenkin kauppa käy Resteliä tyydyttävällä tavalla.
 

KukkoMiikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Dennis on kyllä lyönyt sormensa paskaan antamalla nimensä käyttöön tohon.

Heh, mietin täysin samaa ensimmäisen ja viimeisen kerran tuolla asioituani. Dennis on Baronan ulkopuolella tasoltaan pitkälti Classicia vastaava pizzeria ja Baronan "Dennis" on kyllä kyseiselle pikaruokaketjulle ihan hirveetä mainosta.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heh, mietin täysin samaa ensimmäisen ja viimeisen kerran tuolla asioituani. Dennis on Baronan ulkopuolella tasoltaan pitkälti Classicia vastaava pizzeria ja Baronan "Dennis" on kyllä kyseiselle pikaruokaketjulle ihan hirveetä mainosta.
puhumattakaan Papa Dennis Rafkin uusista pakastepizzoista! Parhaita pakastepizzoja, mitä olen syönyt, täytettä laitoihin asti eikä 3sentin ulkoreunaa pelkkää pohjaa. Kannattaa syödä sellainen ennen peliä himassa, maksaa vajaan 4€ ja itse tuunattava Fantasia oli vähän halvempi...
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Heh, mietin täysin samaa ensimmäisen ja viimeisen kerran tuolla asioituani. Dennis on Baronan ulkopuolella tasoltaan pitkälti Classicia vastaava pizzeria ja Baronan "Dennis" on kyllä kyseiselle pikaruokaketjulle ihan hirveetä mainosta.
Nimenomaan. Olen itsekin siinä uskossa, että "oikeat" Dennisit on ihan laatupaikkoja, mutta tosiaan noi ilmeisesti pakasteslicet on jotain sellasta mistä ei koskaan ikinä missään kehtaisi pyytää kolmea euroa enempää.

Joskus kymmenen vuotta takaperin siitä pääsisäänkäynninpuoleisesta päätyravintolasta sai ihan kivoja pikaruoka-annoksia tyyliin kanakori. Hinta oli kympin pinnassa ja annos oli hyvää ja syötävääkin oli kohtuullisesti. Näitä siis tarjoiltiin niihin pystypöytiin. Siinä tuli syötyä kerta jos toinenkin. Ymmärrän hyvin, että kaikki on hallilla vähän kalliimpaa kuin muualla, mutta miksi sen pitää olla myös pirusti huonompaa?

En tiedä BurgerKingistä mitään, mutta veikkaan että esteenä sen tulemiselle on se, että BK ei hyväksy Restelin hinnoittelua Areenalla. Restelhän pyörittää BK-ravintoloita Suomessa lisenssillä ja tuonkokoinen jenkkifirma on varmasti hyvin tarkka imagostaan ja vaatimukset on sen mukaiset. Edes tapahtumissa joissa myynti tapahtuu hyvin lyhyissä sykleissä ei taideta sallia burgerien tekemistä etukäteen nuhjuuntumaan kun BK nimenomaan mainostaa että burgerit tehdään aina tilauksesta. Itselleni kyllä kelpaisi kyseinen ravintola. Tai sitten joku edes kohtuulaadukas kebab -kioski.
 

Laareppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blegi, Sharks
Jos mä saisin päättää niin antaisin kivenlahtelaisen Fat Lizard -panimon tehdä Baronalle niin ison baarin kuin vaan haluavat.
 

Jambo78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Jyp
Ymmärrän kyllä että hallissa tarjoillaan gourmee ruokaa ja joku voi jopa tykätä maistella pikkusormi pystyssä juustoja ja viiniä, mutta lätkä mielletään nykyajan gladiaattorien maskuliiniseksi taisteluksi joten en käsitä miksi hallin parhaat paikat on valjastettu tuohon hienosteluun. Päätybaari pitäisi muuttaa pystybaariksi jossa tarjoillaan virvokkeita ja grilli/sormisyötävää.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Voisin kertoa aikani kuluksi tarinan torstain pelistä Ässiä vastaan. Halusin siis syödä hallilla kun tuli kiire suoraan töistä peliin. No, yritin ensimmäisellä erätauolla ostaa sen perus-lihiksen jota siellä Sibylla-kojuissa myydään. Jonotettuani alakerroksen kojuun, kerrottiin että kaikki ovat loppu. Kuulemma oli varattu 20(!!) kpl lihiksiä koko peliin. Menin jonottamaan yläkerran pisteeseen (uusi jonotus ja myöhästyminen toisesta erästä) jossa sain viimeisen lihiksen. Kelatkaa, ensimmäisellä erätauolla koko hallin vika lihis, n. 2000 ihmisen läsnäollessa.

Kun tarjonta on muutenkin heikkoa niin luulisi nyt niitä vähiä perusmättöjä olevan edes riittävästi tarjolla. Uutta operoijaa odotellessa kysyisin, että mitä aktiivisia toimenpiteitä hallia hoitava yritys tekee asioiden parantamiseksi?
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Itse tulossa huomenna peliin, mut pitänee varmaan ostaa Helsingin puolelta ennen bussiin hyppäämistä safkat mukaan etten näänny nälkään hallilla. :D jos sinne varataan pelin ajaksi yhteen kojuun 20 lihistä, niin veikkaanpa että lihatonta ruokaa löytyy todella nihkeesti. Muutenhan oon aina tykännyt Baronasta noi niinkuin pelkästään hallina ajateltuna todella paljon.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ymmärrän kyllä että hallissa tarjoillaan gourmee ruokaa ja joku voi jopa tykätä maistella pikkusormi pystyssä juustoja ja viiniä, mutta lätkä mielletään nykyajan gladiaattorien maskuliiniseksi taisteluksi joten en käsitä miksi hallin parhaat paikat on valjastettu tuohon hienosteluun. Päätybaari pitäisi muuttaa pystybaariksi jossa tarjoillaan virvokkeita ja grilli/sormisyötävää.

Kieltämättä itsekin oudoksuin joskus Barona areenalla tätä porukkaa, joka vetää siellä erätauolla punaviiniä juustokakun kanssa.
 

MrBitter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Itse tulossa huomenna peliin, mut pitänee varmaan ostaa Helsingin puolelta ennen bussiin hyppäämistä safkat mukaan etten näänny nälkään hallilla. :D jos sinne varataan pelin ajaksi yhteen kojuun 20 lihistä, niin veikkaanpa että lihatonta ruokaa löytyy todella nihkeesti. Muutenhan oon aina tykännyt Baronasta noi niinkuin pelkästään hallina ajateltuna todella paljon.

Uskoisin että ei toistu ihan heti moinen lihisten loppuminen, näin ainakin restel on lupaillut. Vaan tällä hetkellä ei hirveän hyvää tuo tarjonta ole baronalla muutenkaan eli ei huono idea syödä jotain ennen hallille tuloa. Mutta suosittelen lämpimästi kuitenkin lipun ostamista etukäteen, koska huomenna on se opiskelija-alennus ja jos nyt sattuu tulemaan paljon ovelta lipun ostavia niin jonot voivat olla melkoiset...
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Mutta suosittelen lämpimästi kuitenkin lipun ostamista etukäteen, koska huomenna on se opiskelija-alennus ja jos nyt sattuu tulemaan paljon ovelta lipun ostavia niin jonot voivat olla melkoiset...

Joo, oon ostamassa lippua ennakkoon, koska tuolla on myös tarjouksena toi yläpäätykatsomo (mihin vierasjoukkue hyökkää 1 ja 3 erän) 10€:lla normaalin 20€ sijaan.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kieltämättä itsekin oudoksuin joskus Barona areenalla tätä porukkaa, joka vetää siellä erätauolla punaviiniä juustokakun kanssa.

Tuossa taidetaan yrittää, hyvän maun rajat unohtaen, jotain sellaista mikä ei vaan toimi. Toki vastaavia konsepteja on muillakin liigajoukkueilla, mutta ne ovat selvästi erillään katsomo-osasta. Olen itse käynyt Nordiksella Petoluolassa, Roayl ravintolassa jne., ja kyllä niissä on enemmän sitä aidonoloista lätkämeininkiä. Oheinen katsomo ei Espoossa toimi senkään puolesta, että Blues haluaisi otteluihin ja faneikseen enemmän duunareita.
 

Jambo78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Jyp
Uskoisin että tuossakin mennään yritys asiakkaat edellä ajattelematta sitä normaali jääkiekko katsojaa. Ehkä joskus joku huomaa tämän epäkohdan ja hallin tarjontaan tehdään suuria muutoksia.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuossa taidetaan yrittää, hyvän maun rajat unohtaen, jotain sellaista mikä ei vaan toimi. Toki vastaavia konsepteja on muillakin liigajoukkueilla, mutta ne ovat selvästi erillään katsomo-osasta. Olen itse käynyt Nordiksella Petoluolassa, Roayl ravintolassa jne., ja kyllä niissä on enemmän sitä aidonoloista lätkämeininkiä. Oheinen katsomo ei Espoossa toimi senkään puolesta, että Blues haluaisi otteluihin ja faneikseen enemmän duunareita.

Myönnän että olen itse hieman vanhanaikainen tässä asiassa, mutta olen aloittanut lätkämatseissa käymisen 20 vuotta sitten ja olen konstailemattoman "kalja ja lihis" -koulukunnan edustajia, vaikken itse peleissä syökään. Omaan silmääni tuolla Barona Areenan päädyssä (ja club-katsomon pöydissä) näyttää siltä kuin jengi olisi ennemmin kansallisteatterissa kuin jääkiekko-ottelussa.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Mutta suosittelen lämpimästi kuitenkin lipun ostamista etukäteen, koska huomenna on se opiskelija-alennus ja jos nyt sattuu tulemaan paljon ovelta lipun ostavia niin jonot voivat olla melkoiset...

Sama. Baronalla muuten ei pieni yleisömäärä ole juuri koskaan korreloinut lyhyiden lipunmyyntijonojen kanssa.

Tuossa taidetaan yrittää, hyvän maun rajat unohtaen, jotain sellaista mikä ei vaan toimi. Toki vastaavia konsepteja on muillakin liigajoukkueilla, mutta ne ovat selvästi erillään katsomo-osasta. Olen itse käynyt Nordiksella Petoluolassa, Roayl ravintolassa jne., ja kyllä niissä on enemmän sitä aidonoloista lätkämeininkiä. Oheinen katsomo ei Espoossa toimi senkään puolesta, että Blues haluaisi otteluihin ja faneikseen enemmän duunareita.

Ite en sinänsä vierasta ajatusta että kiekkomatsiin tultaisiin syömään ja väijymään samalla peliä. Olen tuolla konseptilla tuonut pari kertaa työporukankin sinne. Ongelma kuitenkin on ollut, että siellä päätyravintolassa on ruokien ja juomien hinta-laatusuhde (yllättäen) huono. Liian kallista, annoskoko olematon, ja makukin vähän niin ja näin. Ja onhan siellä osa rajattu ihan baaripuoleksi jossa ei ole pöytiä eikä tarjoilua.

Yksi pieni korjaus: se yläbaarin alue ei ole katsomoa. Aiheesta joutuu aina välillä vääntämään niiden kanssa jotka haluavat siellä väijyä peliä oluttuopit kädessä ja joita häiritsevät alla kannattajakatsomossa heiluvat liput. Kun menee istumaan omalle numeroidulle paikalle ei edessä heilu lippuja.
 

Jambo78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Jyp
Toisessa päädyssähän kokeiltiin tuota "faniklubi" ajatusta mutta se vaan oli väärässä päädyssä. Ruokailijat voisivat olla tuolla club puolella ja fanikatsomon pääty voitaisiin muuttaa tarjoilultaan ja sisustukseltaan bluesfanin paratiisiksi josta olisi myös suora kulkuyhteys katsomoon.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Toisessa päädyssähän kokeiltiin tuota "faniklubi" ajatusta mutta se vaan oli väärässä päädyssä. Ruokailijat voisivat olla tuolla club puolella ja fanikatsomon pääty voitaisiin muuttaa tarjoilultaan ja sisustukseltaan bluesfanin paratiisiksi josta olisi myös suora kulkuyhteys katsomoon.
Hallin rakenteet ei oikein mahdollista sinne toiseen päähän sellasia pöytiä mistä näkisi jäälle. Lisäksi sinne olisi aika matka kantaa ruoat toisessa päässä olevasta keittiöstä. Siellähän on ollut erilaisia klubeja siinä klubikatsomon reunassa mutta niissä on käsittääkseni ollut seisova pöytä. Tossa ravintolahommassa on se juttu, että asiakas varaa sen pöydän käytännössä koko matsin ajaksi ja siltä täytyy siksi saada aikalailla rahaakin, että homma kannattaa ravintoloitsijalle. Jos homma toimisi niin, että olisi pystypöydät ja asiakas tilaisi siihen kympin annoksen, söisi sen ja vapauttaisi paikan seuraavalle syöjälle, business voisi toimia. Käytännössä se kuitenkin menisi niin, että asiakas söisi ja jäisi siihen katsomaan peliä koko illaksi ostaen ehkä pari kolme bisseä.

Itse en karsasta punkinlipittäjiä. Kyllä niitäkin halliin mahtuu. Ongelma on siinä, että rahvasta on pidetty itsestäänselvyytenä joka ostaa sitä roskaa mitä tarjotaan siihen hintaan mitä pyydetään kun ei niillä ole vaihtoehtoja. Sama koskee lipunmyyntiä. Kyllä rahvas jonottaa kun kerran on hallille asti tullut. Varmasti suurin osa jonottaakin sillä kertaa, mutta tuleeko toiste jonottamaan. Viime peleissä on näyttänyt vähän siltä ettei tullut.... Kyllä toimivat palvelut vaikuttavat ihan varmasti siihen, tuleeko asiakas hallille peliin vai katsooko kotona telkkarista ja tekee omat ruoat tai tilaa pitsaa. Palvelut on merkittävä osa ottelutapahtumaa.
 

Van_Salin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Oli pakko kokeilla tuota kympin piippuhyllylippua. Enpä ole aiemmin tuolla 406 katsomossa istunut. Eiköhän tästä saada rahoille vastinetta ja varsinkin silloin jos tulee viihdyttävä peli, eli Blues riistää ja raastaa Jypiltä pojot kotiin. :-)
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ymmärrän kyllä että hallissa tarjoillaan gourmee ruokaa ja joku voi jopa tykätä maistella pikkusormi pystyssä juustoja ja viiniä, mutta lätkä mielletään nykyajan gladiaattorien maskuliiniseksi taisteluksi joten en käsitä miksi hallin parhaat paikat on valjastettu tuohon hienosteluun. Päätybaari pitäisi muuttaa pystybaariksi jossa tarjoillaan virvokkeita ja grilli/sormisyötävää.

On kyllä todella kaukana gourmet-safkoista noi pöperöt. Siellä on listalla nykyisin kolme (3!) erilaista pääruokaa: lohi, kana ja kasvisvaihtoehto. Jos jonkun mielestä ruoan syöminen lautaselta ihan haarukalla ja veitsellä on hienostelua, kehottaisi heräämään sieltä safkajunttiuden aikakaudelta nykypäivään.
 

Jambo78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Jyp
On kyllä todella kaukana gourmet-safkoista noi pöperöt. Siellä on listalla nykyisin kolme (3!) erilaista pääruokaa: lohi, kana ja kasvisvaihtoehto. Jos jonkun mielestä ruoan syöminen lautaselta ihan haarukalla ja veitsellä on hienostelua, kehottaisi heräämään sieltä safkajunttiuden aikakaudelta nykypäivään.
En tiedä tämän päivän menyystä, mutta muutaman kerran on tullut syötyä tuolla ja ainakin silloin siellä oli etanoista greambryleehen ja kyytipojaksi viiniä sivistyneesti juustojen kera. Lähinnä kritisoin väärälle ryhmälle suunnattua tarjontaa, jos haluat syödä hyvin ja nauttia viineistä niin lätkäkatsomo ei ehkä ole se oikea paikka.

Ja lisätään vielä väärinymmärryksen välttämiseksi, ne pöydät ei ole katsomoa.
 
Viimeksi muokattu:
Ei tietoa ja aikataulun on tietää ainoastaan yläkerran ukko. Sen piti olla alunperin käytössä liiga-avauksessa, mutta kaikki aikataulut näyttää menneen Restelillä perseelleen panimo vaihdoksen takia. En kyllä tajua tuota asiaa, halli on kesällä ns. käyttämättä ja Restel aloittaa remppahommat kun kausi alkaa. No kai niillä on varaa leikkiä, tuotteita kun menee aina kaupaksi oli puitteet, tuote tai hinta mitä tahansa.
Tuosta Burger King asiasta on kyllä syytä olla ihmeissään, minkä hemmetin takia sitä ei voinut jo viime vuonna sinne ottaa? Tuo on kuitenkin täysin Restelin omissa käsissä. Ja pitää sitä auki vaikka joka päivä driveinn periaatteella aamu kymmenestä ilta kymmeneen, ajokaista ja luukuthan siellä on valmiina Carrolsin ajoilta. Vaikka sijainti on tuohon vähän huono, voisin väittää että jonkun verran söisi markkinaa Mäkiltä ja Snäkiltä. Ja jos ei toimi niin sitten auki ainoastaan tapahtumissa ja peleissä.

Verhojen taakse kurkistettu. Lähinnä romuvarastolta näyttää (tosin yksi uusi muoveihin kääritty juomakaappi löytyy).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös