Espoo Blues kaudella 2015–2016

  • 394 061
  • 1 907

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Kyllä siellä on aika monella jo ananas pimpissä kun näitä lausuntoja tulee nyt joka suunnasta. Fanin on toki helppo jeesustella, ei meidän Blegissä varmaan mitään vikaa voi olla, eihän? Vitun viholliset, ilkeät toimittajat ja mulkut pelaajat.

Nyt taitaa olla jo rahastojen lisäksi palkatkin myöhässä. Aletaan potkia ulos pelaajia (joka totta kai ansaitsee sen ja on paska), apuvalmentaja antaa lausuntoja asiasta (mulkku ja tyhmä apuvalmentaja, tietääkö se edes mitään Espoolaisuudesta?), kapteeni tukee poispotkittua pelaajaa (vitun hirso, ihan IFK koko jätkä, ei osaa edes pelata) ja Jykälläkin alkaa olla jo ihon alla (ei todistetusti, koska ei ole sitä sanonut ilta-sanomissa. Jos sanoo, on Jykäkin ihan paska ja ehkä homo).

Katto ja lattiat vuotaa.
Mutta joo, kai tää on ohimenevää ja metro pelastaa.


edit. Ei ollu Salskealle suunnattu. Ei täällä hirveän montaa nimimerkkiä taida löytyä, joille Blues edelleen on joku pyhä ja virheetön lehmä.
 
Viimeksi muokattu:

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Ja rehellisesti sanottuna, nyt sitten lähti pallo pyörimään kun kapteeni lähtee julkisuuden kautta asioita perkaamaan. Ei minusta fiksua, ei ainakaan näin nopealla aikataululla (onko ensin käyty sisäisiä keskusteluja?).
Samaa mieltä, näitä asioita EI VAAN VOI käsitellä median välityksellä! Nyt Hirso ei tee mitään muuta kuin vahingoittaa jo muutenkin heikossa asemassa olevaa seuraansa... Antaisi palautteen vain ja ainoastaan suullisesti seurajohdolle. Ei ikinä tällaista median käsiteltäväksi....
 
Ei ikinä tällaista median käsiteltäväksi....
Eikä varsinkaan Eero Tuomisen käsiteltäväksi! Toivottavasti koko Paska-Eeron edustama konserni on mustalla listalla Bluesissa. Sieltä EI SAA päästää enää YHTÄÄN MITÄÄN kommenttia YHTÄÄN MIHINKÄÄN asiaan. Paska-Eero spindoktori vääntää mistä tahansa propagandaansa.
 
Ehkä seuran kapteeni ajatteli että hyvä kannattajien kuulla myös hänen mietteensä koska Koskisen ja Aholan suulla ulos tulee vain heidän totuuttaan. Eikä tuo välttämättä jengin kannalta huono ole. Ainakin ite meen ton jälkeen nyt seuraavaan peliin kannustamaan joukkuetta - siis sen pelaajia. Näyttämään että tuen teitä vaikka vaikeaa on. Tietyille seuran muun osaston herroille ajattelin näyttää keskaria.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Eikä tuo välttämättä jengin kannalta huono ole. Ainakin ite meen ton jälkeen nyt seuraavaan peliin kannustamaan joukkuetta - siis sen pelaajia. Näyttämään että tuen teitä vaikka vaikeaa on.
Meidän seuran kannattajien reaktiot ovat varmaan puolesta ja vastaan, mutta tavallinen tallaaja näkee vain, että onpas tuo seura oikeasti ihan sekaisin, kun kapteenikin alkaa vastustamaan seurajohtoa... Jälleen yksi merkki siitä, että roposet kannattaa viedä jonnekin ihan muualle kuin tähän uppoavaan laivaan. Mä en oikeasti näe mitään muuta kuin negatiivista siinä, että kapteeni alkaa kritisoimaan seurajohtoa median välityksellä. Nuo asiat pitää keskustella ja sopia kasvotusten asianomaisten kesken. Minua henkilökohtaisesti hävettää se, miltä rakastamani seura näyttää tällä hetkellä. Sekaisin kuin seinäkello...
 

Ekonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo, Blues, Honka
Hirson ulostulo oli hyvä. Hänellä on kanttia se tehdä. Tähän Bluesin puupääjohtoon ei ilmeisestikään mikään muu tehoa, jos tämäkään. Uusi omistajakunta on hommat ylipäätään ryssinyt lähes joka rintamalla. Ikävä tulee jopa Miljonääri-Jussia.

Ei kiekkoseuran johtaminen näin vaikeaa voi olla. Eikä se olekaan. Meillä on vain ilmanaikuinen ja huono johto.
 

Esboo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Voiko tää enää naurettavammaksi mennä? Hirson kommentti liittyen joukkeen pelaamiseen oli kyllä pohjat! Totta helvetissä sitä pitää pelata illasta toiseen joukkueelle ja pelikavereille ilman mitään skandaaliakin, haloo! Kyllä minun mielestä tämän hetkisessä taloustilanteessa on parempi hankkiutua eroon ylipalkatuista pelaajista kun taso ei riitä pelaavaan kokoonpanoon.
 
Kyllä minun mielestä tämän hetkisessä taloustilanteessa on parempi hankkiutua eroon ylipalkatuista pelaajista kun taso ei riitä pelaavaan kokoonpanoon.

Mennyt multa kokonaan ohi että Malmivaara ei olisi mahtunut jossakin pelissä pelaavaan kokoonpanoon. Mutta kai tuo Hirsokin pitäis vaan erottaa kun tuolla tavalla kusee Aholan ja Koskisen muroihin. Onhan ne sentään meritoituneita seurajohtajia.

Nyt muuten luulis yksinkertaisimmillekin selvinneen mitä Aho tuossa JYP-pelin jälkeisessä haastattelussa tarkoitti. Ne sanathan olivat kuin yksi yhteen tuon Hirson haastattelun lopun kanssa, varsinkin sen kanssa mitä Hirso sanoi JYP-pelistä ja joukkueen arvoista.
 

Larhii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jäähonka
Eikä varsinkaan Eero Tuomisen käsiteltäväksi! Toivottavasti koko Paska-Eeron edustama konserni on mustalla listalla Bluesissa. Sieltä EI SAA päästää enää YHTÄÄN MITÄÄN kommenttia YHTÄÄN MIHINKÄÄN asiaan. Paska-Eero spindoktori vääntää mistä tahansa propagandaansa.
Täällä fanit pitää paskalehdistöä syypäänä. Minusta viimeistään Hirson kommentti kääntää kysymyksen siihen, että onko paskalehdistö ehkä ollut näistä skandaaleista kirjoittaessaan oikeassa.
 

jani#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
UudestiSyntynyt. ReBorn.
Täällä fanit pitää paskalehdistöä syypäänä. Minusta viimeistään Hirson kommentti kääntää kysymyksen siihen, että onko paskalehdistö ehkä ollut näistä skandaaleista kirjoittaessaan oikeassa.

Varmaan "paskalehdistö" on ollut monessa asiassa oikeassakin, mutta sanoppa mulle että mitä muuta liigaseuraa kohtaan on koskaan ikinä milloinkaan järjestetty lehdistön toimesta niin suorastaan järjestelmällistä ajojahtia kuin viime vuosina Bluesia kohtaan? Muutamia aivan satunnaisia juttuja lukuun ottamatta koska Bluesista on kirjoitettu laajemmin positiivisesti? Toki asiaan vaikuttaa myös se, että toimittajien tehtävä on löytää niitä myyviä juttuja näinä printtimedialle vaikeina aikoina ja nää jutut Bluesin vaikeuksistahan myy. Valitettavasti...
 
Toki asiaan vaikuttaa myös se, että toimittajien tehtävä on löytää niitä myyviä juttuja näinä printtimedialle vaikeina aikoina ja nää jutut Bluesin vaikeuksistahan myy. Valitettavasti...

En kyllä usko. Sen perusteella mikä mielikuva on esim. töissä puhuttaessa urheilusta - ja meillä on väkeä vähän joka puolelta Suomea ja olen muuten itsekin asunnut muuallakin kuin pk-seudulla - niin voisin sanoa että Blues vaikeuksineenkin on yksi vähiten ihmisiä kiinnostavia liigajoukkueita. HIFK:n ja jossain määrin myös TPS:n sotkut ovat viime vuosina ylittäneet kahvipöydän uutiskynnyksen, muut eivät.
 

Narayana

Jäsen
"Sanoisin niin, että tämä on normaalia jääkiekkotoimintaa. Ei sen kummempaa." - Peter Ahola (Julkaistu: 1.10. IS)

Viimeinen sammuttaa valot. Hyvää yötä.
 

jani#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
UudestiSyntynyt. ReBorn.
En kyllä usko. Sen perusteella mikä mielikuva on esim. töissä puhuttaessa urheilusta - ja meillä on väkeä vähän joka puolelta Suomea ja olen muuten itsekin asunnut muuallakin kuin pk-seudulla - niin voisin sanoa että Blues vaikeuksineenkin on yksi vähiten ihmisiä kiinnostavia liigajoukkueita. HIFK:n ja jossain määrin myös TPS:n sotkut ovat viime vuosina ylittäneet kahvipöydän uutiskynnyksen, muut eivät.


Tämä menee samaan kategoriaan kuin ne "mä en oo koskaan lukenu seiskaa, enkä lue..." jutut. Tottakait vaikka Jokerien sankaritarinat äiti venäjän sylissä, tai Kärppien voittokulku kiinnostaa, mutta juuri tällainen "sonta" kiinnostaa nimenomaan suomalaista näistä eniten. Ja tämä on muuten ihan tieto tuolta toisen iltapulun toimituksesta...
 
Tämä menee samaan kategoriaan kuin ne "mä en oo koskaan lukenu seiskaa, enkä lue..." jutut. Tottakait vaikka Jokerien sankaritarinat äiti venäjän sylissä, tai Kärppien voittokulku kiinnostaa, mutta juuri tällainen "sonta" kiinnostaa nimenomaan suomalaista näistä eniten. Ja tämä on muuten ihan tieto tuolta toisen iltapulun toimituksesta...

Sonta kiinnostaa tottakai eniten, mutta pointti oli ettei Blues ole se joukkue joka siinäkään mielessä keskivertolukijaa muita enempää kiinnostaisi.

Tämähän alkaa olla kuin Paavo Väyrysen muistelmista. En ole koskaan tehnyt mitään väärin ja olen aina ollut oikeassa. Kaikki minusta kirjotettu negatiivinen on pelkkää mediapeliä ja ajojahtia.
 
Viimeksi muokattu:

K.Nuget

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo, Kiekko-Espoo, Blegi United
Jos johto on epäonnistunut myynnissään (kausarit, irtoliput ja sponsorit) niin pahasti että pelaajia joudutaan myymään pois, niin kannattaisiko siellä toimistolla katsoa peiliin ja tehdä siitä omat johtopäätökset. Myynti on feilannu ja siihen pitää tulla muutos.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
"Sanoisin niin, että tämä on normaalia jääkiekkotoimintaa. Ei sen kummempaa." - Peter Ahola (Julkaistu: 1.10. IS)
Vaihda sanan "jääkiekko" tilalle "liike" niin ollaan itse asiassa aika lähellä totuutta mun mielestä. Eihän asiassa itsessään (pyrkiminen eroon hinta-/laatusuhteeltaan "huonosta" työntekijästä) ole mitään omituista vaan taas kerran tavassa hoitaa asia.
Jos johto on epäonnistunut myynnissään (kausarit, irtoliput ja sponsorit) niin pahasti että pelaajia joudutaan myymään pois, niin kannattaisiko siellä toimistolla katsoa peiliin ja tehdä siitä omat johtopäätökset. Myynti on feilannu ja siihen pitää tulla muutos.
Mun mielestä on ihan normaalia että jatkuvasti pyritään parantamaan joukkueen hinta-/laatusuhdetta. NHL:ssä tässä voidaan tehdä pelaajakauppoja mutta Suomessa ei. Ei tämä minun mielestä korreloi välttämättä siihen mitä on myyty ja miten on myyty. Malmivaaran sopimus on "viimeinen" joka vielä on voimassa niistä jotka on tehty silloin Ahon tulon myötä. Hinta-/laatusuhde lienee ihan poskellaan ja kuten jo aiemmin kirjoitin niin veikkaan itse että Malmivaara olisi jo kesällä saanut lähteä ellei olisi ollut loukkaantunut. Tämä on tosin ihan omaa mutuilua perustuen siihen että Malmi nyt ollaan laittamassa lihoiksi.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Kannattajayhdistyksen peejii taustoittaa Malmivaara-gatea. Kirjoituksessa sivutaan myös sitä, miksi Hirschovits kommentoi asiaa Iltasanomille.
Olen Viitasen Samin kanssa täysin samoilla linjoilla tämän asian suhteen. Meillä jotka maksamme tätä lystiä on oikeus tietää mitä joukkueen sisällä tapahtuu ja omistajilla on velvollisuus kertoa se meille SUORAAN, ei Iltapaskan kautta.
 

Laareppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blegi, Sharks
Loppuen lopuksi niin yksinkertainen juttu:
Pelaajalle, johon meillä ei ole enää varaa ja joka ei ole ollut pelillisesti palkkansa tasolla, etsitään uutta seuraa. Tiedotetaan asiasta, kun siirto varmistuu. Kiitellään yhteisistä vuosista Espoossa ja toivotetaan hyvää jatkoa. Liian vaikeaa?

No tehdään sitten median välityksellä tästä sellainen leijonanluola-jakso: jengi menee yksitellen sinne board roomiin ja paskamyrskyn saattelemana viedään kamat auton peräkonttiin Baronan parkkipaikalla. Säästäähän se seurajohdonkin kallista aikaa kun ei tarvii kirjoitella tiedotteita ja antaa haastatteluja.

En ihmettele Hirson ulostuloa yhtään. Olisin ihmetellyt, jos ei olisi sanonut mitään.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Uskoakseni tässä joukkuetta ja ihmisiä nyppii vain ja ainoastaan se tapa, jolla tämä hoidettin, ei se, mitä oikeastaan tehtiin.

Pasi Puistolan tilanne ei ole Tapparassa samanlainen, mutta ulospäin case on hoidettu Tapparassa huomattavasti tyylikkäämmin kuin Bluesissa, toki ei ollenkaan saman kaliberin pelaajat joukkueelleen kyseessä.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
IS:n "lähteen" mukaan Malmivaarasta olisi haluttu eroon jo viime talvena. Jos pitää paikkaansa, tukee tietysti sitä että on huomattu jo kauan sitten että hinta ja laatu eivät kohtaa.

Muutoinhan @peterra kiteytti ensimmäisen lauseessaan yllä kaiken olennaisen.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Samaa mieltä, näitä asioita EI VAAN VOI käsitellä median välityksellä! Nyt Hirso ei tee mitään muuta kuin vahingoittaa jo muutenkin heikossa asemassa olevaa seuraansa... Antaisi palautteen vain ja ainoastaan suullisesti seurajohdolle. Ei ikinä tällaista median käsiteltäväksi....

Tai sitten Hirso on sitä palautetta jo monet kerrat antanut sinne seurajohdolle suoraan, mutta huomannut ettei sillä ole mitään vaikutusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös