Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Tuleekohan tästä lisää penalttia Cizikasille, koska ei ainakaan millään tavalla pyrkinyt väistämään veskaria, näytti jopa hiukan siltä että korosti osumaa:
Tuleekohan tästä lisää penalttia Cizikasille, koska ei ainakaan millään tavalla pyrkinyt väistämään veskaria, näytti jopa hiukan siltä että korosti osumaa:
Meikäläinen ei tuossa kyllä näe mitään muuta kuin piittaamattomuutta vastustajan terveydestä => jos tuossa vauhdissa, täysin vastustajan koskematta & horjuttamatta, ei ennätä edes yrittää väistää vaan lataa samoilla raiteilla päin veskaria osuen yläkroppaan / päähän niin väärässä sarjassa pelaa... Suihkutuomio ihan oikein, ja veikkaisin tulevan peli tai kaksi lisää DOPS:lta?Tuleekohan tästä lisää penalttia Cizikasille, koska ei ainakaan millään tavalla pyrkinyt väistämään veskaria, näytti jopa hiukan siltä että korosti osumaa:
Siinä olis aikoinaan Chelios, Smith, Marchment ja Russell antaneet vähän enemmän rakkautta.
Joo ei kyllä olis kyselty.Eikä oltais paljoa kyselty, että lähetäänkö?
Melkoista muniinpuhaltelua Chicagon pelaajilta. Hyvä etteivät tarjonneet kahvia ja pullaa Islanders pelurille tilanteen jälkeen. Siinä olis aikoinaan Chelios, Smith, Marchment ja Russell antaneet vähän enemmän rakkautta.
Olen varmaan sata kertaa tässä ketjussa sanonut saman asian: Katsokaa tilanteet reaaliajassa ja arvioikaa tilanteet sen mukaan. Se, että katsotte noita youtubesta uudestaan ja uudestaan kuva-kuvalta hidastettuna saa aivot näkemään siellä kaikenlaisia ihmeellisiä tahallisuuksia, joihin todellisuudessa reaaliajassa ihmiskeho ei mitenkään pysty reagoimaan. Tosin sinä taidat olla nimimerkistä päätellen se supernopeutta käyttävä punaisiin trikoihin pukeutuva supersankari, joten suosittelen antamaan armoa meille tavallisille kuolevaisille, kuten tässä tapauksessa Casey Cizikasille. 5 minuutin jäähy ja sakot on silti ihan hyvä muistutus ja rangaistus siitä varomattomuudesta, mihin Cizikas tässä törmäyksessä ajoi itsensä.Meikäläinen ei tuossa kyllä näe mitään muuta kuin piittaamattomuutta vastustajan terveydestä => jos tuossa vauhdissa, täysin vastustajan koskematta & horjuttamatta, ei ennätä edes yrittää väistää vaan lataa samoilla raiteilla päin veskaria osuen yläkroppaan / päähän niin väärässä sarjassa pelaa... Suihkutuomio ihan oikein, ja veikkaisin tulevan peli tai kaksi lisää DOPS:lta?
Ja mistäs sinä päättelit meikäläisen tuota klippiä hinkanneen ees taas?Olen varmaan sata kertaa tässä ketjussa sanonut saman asian: Katsokaa tilanteet reaaliajassa ja arvioikaa tilanteet sen mukaan.
Koska todellisuudessa Cizikas ei pysty tekemään mitään muuta kuin törmäämään maalivahtiin tuolla vauhdilla ja suunnalla maalivahdin sivuttaisliike huomioiden. Toinen kirjoittaja ylempänä vielä kehtasi puhua jostain osuman korostamisesta. Huh-huh.Ja mistäs sinä päättelit meikäläisen tuota klippiä hinkanneen ees taas?
Ihan kuule kertakatsomalla tuo meikäläisen mielipide asiaan tuli eikä muutu vaikka DOPS siitä päättikin olla antamatta tuon "pelin tai kaksi" => sakoilla päästi mikä jo kertoo, että myös DOPS:n mielestä Cizikas teki juuri sen mitä itse kritisoin, rankku oli vaan lievempi...
Mulla ei ole mitään ongelmaa sen kanssa, että Andersonille annettiin kaksi ottelua pelikieltoa tuosta laitataklauksesta. Mutta Ton DOPSin videon katsottuani olen kyllä sitä mieltä, että perustelut ontuvat.
Seuraava Montrealin pelaaja, joka esittelee selkääntaklaamisen taitoa. Tässä kohtaa minun on vaikea olla täysin objektiivinen, mutta mielestäni tämä ei ole varsinainen taklaus, vaan enemmänkin epäonninen yhteentörmäys, missä pelaajien jalat sotkeutuvat toisiinsa. Tulkinta vaan on vähän hankala, koska Slafkovsky ei ole missään kohtaa edes varsinaisessa taklausasennossa, vaan törmää Wings-pelaaja Luffiin, kun tämä jää kyyryssä räpeltämään yllättävästi pomppivan kiekon kanssa. Lopputulos on toki selkään taklaus ja seurauksena pitäisi tulla pelikieltoa, jos linjan mukaan mennään. Täysin tahaton kontakti silti ja Wings-fanien vertailu takavuosien Draper-Lemieux -tapaukseen on täysin naurettavaa.
Tuosta näkyy minusta selkeästi että taklausta/kontaktia haetaan Luffiin. Siinä sitten Luff onnistuu huitomaan kiekosta ohi ja Slafkovsky osuu suoraan numeroihin. Ei mikään törkein ikinä missään, kun Slaf ei edes etene vauhdilla vaan liukuu kohti Luffia.
Ja Luffille 10-12 viikkoa huilia.
Aube-Kubel taklasi Footea aivan suoraan päähän ja sai ansaitusti ottelurangaistuksen. Tässäkin olis aivan hyvin pystyny taklaan kroppaan, mutta ei.