Entiset HIFK-pelaajat muualla

  • 2 418 395
  • 8 388

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Ex-IFK-pelureista Ross Lupaschuk tehnee nopean paluun Stadiin ensi viikon lauantaina sillä kaveri teki try out-diilin Vienna Capitalsien kanssa.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näyttää kovasti siltä, että Jokerit julkistaa tänään klo 10 Jarkko Ruudun sopimuksen.

Jaken twitteristä tämä:
jarkkoruutu Jarkko Ruutu
Thank you! “@jokerithc: Welcomet to #jokerit Great to have you on board! Tervetuloa Jokereihin! Press conference at 10 am #smliiga”
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näyttää kovasti siltä, että Jokerit julkistaa tänään klo 10 Jarkko Ruudun sopimuksen.

Jaken twitteristä tämä:
jarkkoruutu Jarkko Ruutu
Thank you! “@jokerithc: Welcomet to #jokerit Great to have you on board! Tervetuloa Jokereihin! Press conference at 10 am #smliiga”

Niin käsittääkseni tuo jokerithc on Jokerien virallinen twittertili, eli varmaa tuo on.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Anteeksi, mutta kuka on Jarkko Ruutu? En ole koskaan kuullutkaan.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Mitä jos keskityttäisiin vaan HIFK-kasvatteihin tässä ketjussa?
 

scholl

Jäsen
Jarkko Ruutu, haista vittu.

Hohhoijaa.

Jarkko Ruutu on paskahousu. Veikkasin noin vuosi sitten, että ko. Ruutu tulee tänä syksynä sm-liigaan. Silloin kuvittelin, että seurana olisi IFK. Tosin eihän IFK häntä ehkä nyt tarvitsisikaan, mutta on se silti kummaa touhua hänen osaltaan. Tosin syy löytyy wikipediasta: Jarkko Ruutu – Wikipedia
Siellä lukee selkeästi Vantaa, joten ei tarvitse yhtään ihmetellä enää. Joku tulee tietysti kertomaan jotain ammattipelaajista tms., mutta totuus on kuitenkin se, että tiettyjä asioita ei saa tapahtua. Jos ei Bluesistakaan tullut duunia niin olisi nyt hemmetti mennyt Toni Häppölän kanssa myymään asuntoja Finnair stadionille. Oletan, että mies saa jatkossa luisfigomaisen kohtelun ja kauppahallissa käy kauppa, kun fanit ostavat vaikkapa lahnoja oikein sankoin joukoin.

Jere on nyt sitten Euroopan viimeisessä diktatuurissa. Aikamoisen koominen ura kaikenkaikkiaan. Jännä nähdä, että millä keinoin alkoholismia hoidetaan. Veikataan, että huoltajat piikittävät kyllä aika usein Jeren ahteriin jotain rohtoja. Tulee mieleen se Fringen jakso keskiviikkona, jossa agentti Dunham oli rinnakkaismaailmassa ja hoidoilla hänestä pyrittiin tekemään toista ihmistä. Totalitaarisissa yhteiskunnissa näin on aina tapahtunut, joten mielenkiinnolla odotan, kuinka Karalahti muuttuu. Toivottavasti vintti ei pimene kuten Halmeella. Myöskin DDR:ssä monella ilmeni hormonihoitojen ja muun vastaavan jälkeen mielenterveysongelmia.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen hyvin pettynyt Jarkko Ruutuun. Miehen todelliset värit paljastuivat. Toivottavasti ***tu käyttää 30 hopearahaa järkevästi.

Tein nopeasti pienen kuvakokoelmavideon(youtube.com) Ruudun kunniaksi.
 
Viimeksi muokattu:

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tein nopeasti pienen kuvakokoelmavideon(youtube.com) Ruudun kunniaksi.

Suosikkini on lempeästi hymyilevä Petri Matikainen. Myös Westerlundin Erkka on aika peto mieheksi.

Kyllähän tällainen nauruterapia on parasta lääkettä tällaisena päivänä. Toiseksi parasta voisi olla Rambon toisessa ketjussa ehdottama poliisihankinta, ja en nyt puhu poliisista siinä Erkan takana.
 
Suosikkijoukkue
IFK, respektit suomalainen Jokerit
Anteeksi, mutta kuka on Jarkko Ruutu? En ole koskaan kuullutkaan.

Vastaus: Harmaata massaa, jotain Tomi Mäen ja Jani Tuppuraisen välistä.

Tämä kyseinen ikijokerihan tuossa oikein haastattelussa toivoi fanien rakkautta ja vihaa ylleen. Edelleen korostan, että nyt ei puhuta Villestä, Kimistä tai edes Tuomosta. Vaan suhteellisen harmaasta massasta, johon on lyöty narrin leima. Ei siis mitään syytä heittää bensaa herran liekeille, vaan suhtautua häneen kuten esim. Tobias Salmelaiseen... pelipaikkakinhan on sama (3. vitjan laita).

Pyyntö kaikille todellisille kilpisydämille: Ei erityishuomiota (minkäänlaista) Ruudulle. Koskee myös B-katsomon nahkapäätä.
 

Kelloseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pääkaupunki ja maajoukkue
Minua alkaa häiritsemään HIFK välinpitämättömyys palkanmaksajistaan ja kulttuurin raiskaaminen. Minä vaadin selitystä sille, miksi Jarkko Ruudusta ei tosissaan kilpailtu. Minä harkitsen tosissani siirtymistä Jokerifaniksi. Ihan siksi, että jos on 2 seuraa stadissa jotka ei välitä kannattajistaan, niin sama se on maksaa lippu Jokerimatsiin kun HIFKin kannattajana pettyny niin monta kertaa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä harkitsen tosissani siirtymistä Jokerifaniksi. Ihan siksi, että jos on 2 seuraa stadissa jotka ei välitä kannattajistaan, niin sama se on maksaa lippu Jokerimatsiin kun HIFKin kannattajana pettyny niin monta kertaa.
Tervemenoa, ei varmaan tule IFK:lla ikävä!

Ei vittu, reilu neljä kuukautta himoitun ja pitkään odotetun mestaruuden jälkeen "fani" puhuu tuollaisia. Ilmalan lehterit ansaitsevat sinut ilman muuta, sinne vaan ettei tarvitse enää pettyä!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Minua alkaa häiritsemään HIFK välinpitämättömyys palkanmaksajistaan ja kulttuurin raiskaaminen. Minä vaadin selitystä sille, miksi Jarkko Ruudusta ei tosissaan kilpailtu. Minä harkitsen tosissani siirtymistä Jokerifaniksi. Ihan siksi, että jos on 2 seuraa stadissa jotka ei välitä kannattajistaan, niin sama se on maksaa lippu Jokerimatsiin kun HIFKin kannattajana pettyny niin monta kertaa.


Oikein hauskaa narreilua sepälle.
Ehkä sen takia ei kilpailtu, ettei nähty tarvetta Ruudulle juuri nyt. Jos IFK oikeasti olisi ollut tarvetta hankkia Ruutu esim. sytyttäjäksi, niin varmasti olisi hankittu.
Tosin, kun en asioista ole täysin perillä, en tiedä olisiko Jokerit voittaneet tarjouskilvan kuitenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös