Ensimmäinen hattutemppuveto liigakaudella 2023–2024

  • 40 814
  • 240

ouzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Suorituksia tullut tällähetkellä 77/90, 5 kanssa sovittu maksupäivä ja edelleen paria maksua en ole saanut yhdistettyä nimimerkkiin.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
@ouzo Mistä löytyy maksutiedot? Ainakaan yksityisviestiä ei ole itselle tullut.
 

ouzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
KiekkoMes laitoin yv:n

Olin laittanut vahingossa Kiekkomies nimimerkille, pahoittelut.
 
Viimeksi muokattu:

ouzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tämä oikeasti menee vaikeeksi. 12 suoritusta puuttuu, näistä 5 kanssa sovittu maksupäivä. 3 maksua en pysty yhdistämään nimimerkkiin.

Pyynnöistäni huolimatta, en vastausta maksajilta ole saanut.

Laitan huomenna tänne ketjuun nimimerkit kenen kanssa on sovittu maksupäivä ja nimimerkit joilta ei maksua ole tullut. Viimeksi mainutussa ryhmässä voi olla väärä/t nimimerkit, koska en ole niitä pystynyy yhdistämään, muuten kuin onnitteluviestien perusteella.
 

ouzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Päivitetään tilanne 85/90 on maksanut vedon, kiitos siitä suoraselkäistä porukkaa täällä on.

Siinä kannattaisi ihmisten olla tarkkaavaisempia, että laittavat sen nimimerkin maksun tietoihin, helpottaa paljon saada kiinni kuka on maksanut ja kuka ei. Näitä ilman nimimerkkiä tuli minulle noin 10.

Asiaan: Nimimerkkien Sp#16 ja Rautanyrkki43 kanssa on sovittu maksu kuun lopussa, läskilaituri ja Iin Taikuri kanssa sovittu maksu 13.10.

Nimimerkki 1000lakes ei ole vastannut viesteiheni laisinkaan, 89/90 on mielestäni kuitenkin hyvä tulos ja kertoo siitä, että tämä on meille kaikille kiva lisä jännittää omaa heppaa ja saada pieni extra, jos omalle kohdalle sattuu kuitenkaan omaa taloutta rasittamatta.

Kiitos vielä kerran kaikille maksaneille ja minun puolesta uusi veto tulille..
 

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Päivitetään tilanne 85/90 on maksanut vedon, kiitos siitä suoraselkäistä porukkaa täällä on.

Siinä kannattaisi ihmisten olla tarkkaavaisempia, että laittavat sen nimimerkin maksun tietoihin, helpottaa paljon saada kiinni kuka on maksanut ja kuka ei. Näitä ilman nimimerkkiä tuli minulle noin 10.

Asiaan: Nimimerkkien Sp#16 ja Rautanyrkki43 kanssa on sovittu maksu kuun lopussa, läskilaituri ja Iin Taikuri kanssa sovittu maksu 13.10.

Nimimerkki 1000lakes ei ole vastannut viesteiheni laisinkaan, 89/90 on mielestäni kuitenkin hyvä tulos ja kertoo siitä, että tämä on meille kaikille kiva lisä jännittää omaa heppaa ja saada pieni extra, jos omalle kohdalle sattuu kuitenkaan omaa taloutta rasittamatta.

Kiitos vielä kerran kaikille maksaneille ja minun puolesta uusi veto tulille..
On se ihme että yksi apina löytyy aina joka jättää maksamatta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös