Ensi kauden HIFK!

  • 1 202
  • 7
Tila
Viestiketju on suljettu.

rafalski77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Ac Milan ,
Täytyy kyllä ihmetellä Matikaisen valintoja ensikauden liigamiehistöön?? Cipruss:D Mäkiaho:D paljonkohan
IFK joutuu pulittamaan miehille ja mitä IFK saa vastapalveluksi
ylipalkattuja pas.a poikia. Muistaakseen Herra Mäkiaho/Moberg teki koko kaudella 2 häkkiä :p ja sipruksesta en tiedä mutta aika tehottomalta on näyttänyt mistä olen matseja käynyt seuraamassa.Eiköhän Pena tehdä niin , et annetaan meidän teho kaksikolle fudut ja palkataan niilläkin rahoilla peli miehiä tilalle. Luulen että moni muukin on tutkaillu asiaa samoilta linjoilta .Niinku tossa pari IFK fania taannoin sanoivat IFK kaipaa ensi vuonna joukkueeseen muutaman todellisen persoonan .Muuten ensi kauden rungossa ei nyt suurempia yllätyksiä ole ja toivottovasti Se Bäckström saadaan vielä maalille
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Joo, HIFK on niiiin IN, että kannattaa tosiaan avata tuon HIFK 2002-2003 rinnalle varmaan pari ketjua lisää.....
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Hey Brian!

Tuolla on semmonen "huomaamaton" öbaut 900 viestin ketju tällä hetkellä käynnissä. Otsikko saattaa olla vähän epäselvä :D (HIFK 2002-2003), mutta se taitaa ajaa saman asian.
 

rafalski77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Ac Milan ,
Justiinsa joo

Jeb kyllä tuli huomattua toi 2002-2003 mutta siellä on about 7 miljoonaa viestiä , jos mä sinne tän täräytän niin Kuka välittää:mad: ja mitä tulee IFK:hon niin sehän nyt on aina POP vaikka ei oel pudotus peleissä .
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kohta ei enää puutu kuin se Kissa-ketju. Ehkä avaan sen vapaan puolelle..?
 

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rafalski77 koittaa kirjoittaa sinne 7 miljoonan viestin joukkoon sellaisen tuotoksen, että se liikuttaa. Jos ei huvita nähdä sen vertaa vaivaa, niin älä ainakaan sitten avaa omaa otsikkoa sille tekstillesi. Säännöissä lukee todella selvästi otsikoiden avaamisesta aiheesta, josta jo keskustellaan.

Tämä menee lukkoon ja seuraavasta tulee pelikieltoa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös