Ennustusketju 08-09: TOP10 ja FLOP10 -listat perustuen kauden nykyhetkeen

  • 15 863
  • 32

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eipä ole tullut tätä ketjua koskaan vilkaistua, olenko se tosiaankin minä tuolla kärjessä? Kaikenlaista ihmettä sitä maailmaan mahtuu... Yleensä ei meikäläisellä ole ollut kovin korkea onnistumisprosentti missään veikkauksissa.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eipä ole tullut tätä ketjua koskaan vilkaistua, olenko se tosiaankin minä tuolla kärjessä? Kaikenlaista ihmettä sitä maailmaan mahtuu... Yleensä ei meikäläisellä ole ollut kovin korkea onnistumisprosentti missään veikkauksissa.

Onnittelut tämän hetken kärkisijasta! Päivitän taulukot seuraavan kerran 21.12. sarjan ollessa maajoukkuetauolla. Katsotaan, mikä tilanne on silloin, ja kuka veikkaajista saa gloriaa osakseen...

Ehdottaisin moderaattoreille/JA:n palstatiimille vastaavan veikkauksen virallistamista, ja seurantaa "talon puolesta". Nykyisellään seurannan päivittämisen aikaavievin osuus on listojen kopiointi luettavaan muotoon forumille, itse tilastot päivittyvät muutamassa sekunnissa.
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ehdottaisin moderaattoreille/JA:n palstatiimille vastaavan veikkauksen virallistamista, ja seurantaa "talon puolesta". Nykyisellään seurannan päivittämisen aikaavievin osuus on listojen kopiointi luettavaan muotoon forumille, itse tilastot päivittyvät muutamassa sekunnissa.

Joo, tässä heittäisin ihan julkisesti moderoinnille haasteen, että kuinka tällaista mielenkiintoista seurantaketjua voisi pitää "ylhäällä" ilman, että ketjua yrittää väkisin pitää framilla. Huomasimme nimittäin BBird80:n kanssa, että koska ketjumme on "faktapohjainen" tilastoineen, niin se ei sellaisenaan ole mikään keskustelumagneetti. Mutta lukijoita se saikin nopeasti ja paljon.

Kysymys: pitääkö keskustelua siis ylläpitää "väkisin" vai saadaanko ennusteketjua millään muulla tavoin pysymään "ylhäällä"? Ja kuinka se edelleen nostetaan normikeskusteluun?

Jos tälle ketjulle näkee tilaa muutkin kuin me kaksi, laittakaa nyt ihmeessä kommentteja. Ketjun avaamisen jälkeen paljon yksityisviestejä saaneena uskoisin, että muitakin kyseisen seurannan ystäviä on kuin me kaksi ;)

Jupa
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos tälle ketjulle näkee tilaa muutkin kuin me kaksi, laittakaa nyt ihmeessä kommentteja. Ketjun avaamisen jälkeen paljon yksityisviestejä saaneena uskoisin, että muitakin kyseisen seurannan ystäviä on kuin me kaksi ;)

Kyllähän tämä on aivan loistava asia, ei voi muuta sanoa.

Mutta varsin ymmärrettävää on ettei ketju paljoakaan keskustelua herätä, lähinnä itselläkin jää "Oho, olenpas toisena"- asteelle.

Yksi hyvä keino voisi olla Moderaattoreiden iskeä tämä ketju pysyväksi, jos sen yhtä tarpeelliseksi kuin ainakin osa meistä palstalaisista näkevät. Jos tämä ei onnistu, niin sitten lienee vain pakko pitää ketjua väkisin ylhäällä, ei nyt ainakaan anneta tälläisen loistavan työn valua hukkaan!
 
Mitäs tälle projektille muuten nykyään kuuluu? Itsekin olen näköjään keikkunut tuolla yllättävän ylhäällä ja olisi mukava nähdä, kuka sen lopullisen voittajan kruunun saa. Nyt taitaa mennä hieno Bbirdin työ hukkaan, kun homma jää puolitiehen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitäs tälle projektille muuten nykyään kuuluu? Itsekin olen näköjään keikkunut tuolla yllättävän ylhäällä ja olisi mukava nähdä, kuka sen lopullisen voittajan kruunun saa. Nyt taitaa mennä hieno Bbirdin työ hukkaan, kun homma jää puolitiehen.

Siirsimme tulosseurannan tuonne liigakeskustelun puolelle, kun tämä ketju heitettiin julmasti kierrätyskeskukseen. Seurannan välivaiheet löytyvät sieltä myös, tosin muiden viestien seasta. Loppukaudesta päivityssykli tiheni, sillä sijoitukset vaihtuivat tiuhaan tahtiin.

Onnittelut loistavasta sijoituksesta! Kannattaa lukea myös nimimerkki Jupan lupaukset TOP-listan kavereiden palkitsemisesta.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siirsimme tulosseurannan tuonne liigakeskustelun puolelle, kun tämä ketju heitettiin julmasti kierrätyskeskukseen.

Julmasti oli heitetty nyt sekin ennustusketju kierrätyksen puolelle. JOnkin aikaa etsin sitä tuolta liigakeskustelun puolelta ja sitten tajusin vasta etsiä koko forumilta ja kierrätyksestähän se lopulta löytyi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös