ELITSERIENIN valmentajien veikkauksia!

  • 970
  • 3

kaasumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tammerfors ja Södertälje Sport Klubb.
Eilen oli Ruotsin pääsarjan joukkueiden valmentaja koolla Gävlessä ja siellä keskusteltiin tulevaa sarjan alkua.
Ja niinkuin yleensä aina tapana on ollut myös arveltiin kevään finaalipareja.

Tässä ennustukset:

Ulf Taavola, Luleå: Färjestad-Djurgården

Jarmo Tolvanen, Leksand: Färjestad-HV

Niklas Wikegård, Djurgården: Färjestad suosikki, sen jälkeen on 7-8 joukkuetta jotka taistelevat toisesta finaalipaikasta ja Djurgården tulee olemaan yksi näistä.

Mats Weiderstål, Linköping: Färjestad-Djurgården

Esko Nokelainen, Brynäs: Frölunda finaaliin JOTAIN joukkuetta vastaan!!!?? =)...Toivottavasti se toinen on Brynäs? Mestaruuden voittajaa on vaikea veikata, joka tapauksessa se on meidän tavoite.

Harald Lukner, Färjestad: Finaali Färjestad-HV ja me voitetaan.

Conny Evensson, Frölunda: Färjestad-Frölunda finaali, myös HV ja Malmö vaikuttaa vahvoille.

Per Bäckman, Malmö: Uskon Färjestad-Frölunda finaaliin, Färjestad on erittäin vahva ja Frölunda ei ole paljon heikompi.

Kent Johansson, Timrå: SÖDERTÄLJE!!!!????ja Frölunda finaaliin.

Hans "Säkki" Särkijärvi, Södertälje: Färjestad-Frölunda finaali ja Färjestad vie koko potin.

Tomas Rundqvist, Färjestad: Färjestad ja Frölunda pelaa finaalissa ja me voitamme mestaruuden.

Jim Brithén, Modo: Toivon tietenkin että Modo yltää finaaliin saakka, mutta jos nyt veikata täytyy niin ennakoin finaalia Färjestadin ja SÖDERTÄLJEN!!!!???? =) välillä.

Itse olen tässä povaillut että SSK:lla pitäisi olla hyvät saumat tiloille 5-8, ja jos se onnistuu niin se tietäisi play off pelejä keväällä. Tähän olisin ainakin minä tyytyväinen. Täytyy sanoa että yllättävää että muutama valmentaja tässä nyt veikkailee "joukkuettani" finaaliin saakka.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Minusta se ei ole suuri yllätys jos Södertälje selviytyy loppu-otteluihin, mutta finaaliin.. ja jos vielä Frölundaa vastaan niin pääsee Kaasumies nauttimaan paikallisesta keväästä tänne länsirannikolle! Pidän peukkuja ja lataan jääkaapin täyteen kaljaa jos niin sattuu käymään:-)
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Djurgården osoittaa kovaa kuntoa näin alkukaudesta. En ole laskenut heitä mukaan kärkitaisteluihin, mutta täytynee tarkistaa tämä...

Färjestadia veikataan voittajaksi perinteen mukaan, mutta riittääkö nälkä? Hehän voittivat viime kaudella lähes kaikki matsit, vaikka olisivat vain heittäneen luistimet kaukaloon. Luulen että paljon riippuu siitä miten kausi lähtee käyntiin.
 

kaasumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tammerfors ja Södertälje Sport Klubb.
Viestin lähetti finnishninja
Djurgården osoittaa kovaa kuntoa näin alkukaudesta. En ole laskenut heitä mukaan kärkitaisteluihin, mutta täytynee tarkistaa tämä...

Färjestadia veikataan voittajaksi perinteen mukaan, mutta riittääkö nälkä? Hehän voittivat viime kaudella lähes kaikki matsit, vaikka olisivat vain heittäneen luistimet kaukaloon. Luulen että paljon riippuu siitä miten kausi lähtee käyntiin.
Ei yhtään haittaisi jos Färjestad alkaisi kauden häviämällä Södertäljessä SSK:lle ensi Tiistaina? =)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös