Elämäni majakat

  • 863
  • 5

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Ketkä tai mitkä ovat ne, kenen avulla tarkistat elämäsi suunnat. Jokainen tarvitsee jossain vaiheessa haarukkaa ja veistä tarkistamaan elämänsä suunnan. Toisilla se voi olla idoli tai poikaystävä/tyttöystävä ja toisilla se voi olla madonna tai vanhemmat. Jokaisen meistä on kuitenkin jossain vaiheessa syytä pysähtyä miettimään elämänsä suuntaa ja kenen puoleen silloin käännyt? Kuka tai mikä antaa sinulle voimia jaksaa eteenpäin kun ahdistaa?
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Axl Rose mulla tietenkin numero yksi. Sitten muutamia muita: Erkki Kurenniemi, Andy Warhol, James Joyce, Mario Lemieux, Cristiano Ronaldo, Zinedine Zidane, Saku Koivu ja Kazimir Malevits.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Axl Rose mulla tietenkin numero yksi. Sitten muutamia muita: Erkki Kurenniemi, Andy Warhol, James Joyce, Mario Lemieux, Cristiano Ronaldo, Zinedine Zidane, Saku Koivu ja Kazimir Malevits.

Kyllä Axl Rose. Tai Dee Snider. Monet nauroi mulle maunulassa ettei susta mitään tule kun vain kuuntelet rockia ja vetelehdit pitkän tukan kanssa. Kuitenkin noita kuuntelin ja hain lohtua ennen maantiedon ja matikan koetta. Lopulta musta tuli ihminen ja noista haukkujista tuli epätoivoisia miljonäärejä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kyllä Axl Rose. Tai Dee Snider. Monet nauroi mulle maunulassa ettei susta mitään tule kun vain kuuntelet rockia ja vetelehdit pitkän tukan kanssa. Kuitenkin noita kuuntelin ja hain lohtua ennen maantiedon ja matikan koetta. Lopulta musta tuli ihminen ja noista haukkujista tuli epätoivoisia miljonäärejä.

Dee Snider on ollut mulle kans tärkee. Moni rockmies. On mullekin naurettu ja nauretaan, kun mainitsen jossain vitun taideporukassa, joita vihaan, nimen Axl Rose tai analysoin jotenkin pitkästi Metallican kakkos- ja kolmoslevyjen eroavaisuuksia. Kyl sä tiiät. Ne ei tiiä.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Dee Snider on ollut mulle kans tärkee. Moni rockmies. On mullekin naurettu ja nauretaan, kun mainitsen jossain vitun taideporukassa, joita vihaan, nimen Axl Rose tai analysoin jotenkin pitkästi Metallican kakkos- ja kolmoslevyjen eroavaisuuksia. Kyl sä tiiät. Ne ei tiiä.

Joo näinhän se valitettavasti usein on, että taideporukoissa ei ymmärretä rockia. Ja se jos mikä on yllättävää. Taiteellisia sieluja ne kaikki on. Muusikot maalaa sen taiteen vain sävelin ja nuotein kun maalarit sivelee sen suoraan tauluun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös