Elämäni ensimmäistä kertaa...

  • 6 905
  • 66

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
...katsoin koripallo-ottelun tänään. Mitä sinä olet juuri tai äskettäin tehnyt elämäsi ensimmäistä kertaa?
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Katsoin twitch.tv:stä nettipokeria.
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
... join viime viikonloppuna munatotin. Rommia pistettiin viinaksi. Ihan ok oli mutta ei kyllä noussut suosikiksi
 
Viimeksi muokattu:

ace

Jäsen
Asun ja työskentelen ulkomailla. Vieläpä Aasiassa mihin en koskaan olisi kuvitellut matkustavani edes lomailemaan. No, never say never niinkuin sanotaan.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ensimmäistä kertaa käytän ulkomailla kännykkäni nettiä ilman, että kännykkäni olisi yhteydessä johonkin hotellin Wlaniin tai vastaavaan. Virossa tämän pitäisi olla samanhintaista kuin Suomessa. Joskus yritin kännykällä nettiin Berliinissä, mutta nyt vasta tajusin, että miten kännykän asetuksista saa sallittua netin käytön ulkomailla.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään varasin elämäni ensimmäistä kertaa liput Sannin keikalle. Selitys: Varattiin 22h risteily vaimon kanssa,joka lähtee 31.1.19 ja silloin laivalla esiintyy Sanni. Kelpaa hyvin tähän ketjuun toi.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tänään varasin elämäni ensimmäistä kertaa liput Sannin keikalle. Selitys: Varattiin 22h risteily vaimon kanssa,joka lähtee 31.1.19 ja silloin laivalla esiintyy Sanni. Kelpaa hyvin tähän ketjuun toi.

Mitähän siitä seuraisi jos Sannille menisi huutamaan niitä sanoja sanoja, joita hän itse laulaa lapsille suunnatussa hitissään?

Eli jos menisit Sannin keikalle karjumaan "että mitähän vittua, kohta alkaa legot tippua", niin kauanko kestäisi kunnes turvamiehet veisivät sinut putkaan, iltapäivälehdille olisi raportoitu #metoo-hengessä ja someraivo naisartistin uhkailemisesta olisi valmis?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käytin Föriä. Ei edes tarvinnut taklata ketään Aurajokeen sieltä poistuessa, kun lautassa ja laiturissa on siististi piirretty omat kaistat sisään- ja ulosmenijöille - ja ainakin hiljaiseen ilta-aikaan niitä jopa noudatettiin.

Ja yllä oleviin viesteihin viitaten, kuulin myös ensimmäistä kertaa Sannin biisin livenä. Tosin Anssi Kelan esittämänä. Ellei lasketa sitä, että muutama vuosi sitten Tikkurila Festivaaleille kävellessäni olin viimeisen biisin aikana kuuloetäisyydellä. Se oli muuten varmaan se sama eli 2080-luvulla.
 
K

Kiekkokatsoja

Palasin lomalta töihin, ja olin jopa tyytyväinen, että arkirytmi ja säännöllisyys alkoi. Olin siitä kai ensimmäistä kertaa tyytyväinen. Toki lomailla olisin voinut vieläkin, mutta on säännöllisyydessä hyviäkin puolia. Opimpahan jälleen nöyryyttä "elämää kohtaan", ja sitä että kaikki asiat eivät ole itsestäänselvyyksiä. Eivätkä tapahdu, jos ei edes yritä mitään hyvää ja hyödyllistä saada aikaiseksi.
Työpäivien jälkeen olen ajatellut hieman laitella autoani, kotiani ja kuntoilla. On siis hyvä aika saada omat asiat rauhassa paremmaksi.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eilen ekaa kertaa Helsingin uimastadionilla. Mentiin heti aamulla ysin pintaan ja oltiin melkein kuusi tuntia (käytiin syömässä välillä). Jengiä niin saatanasti. Pääsin hyppäämään 10 metristä ekaa kertaa sitten kesän 2005. Huikea adrenaliinipiikki.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Kävin toissapäivänä Virossa. En pidä todennäköisenä että ensimmäinen ja viimeinen kerta olisivat yhtäaikaisia.
 

Hevi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
...tein rikosilmoituksen. Työpaikalla aina välillä näitä joutuu tekemään, mutta tänään tein itse sen. Varkaus usein syynä.
 

teppana

Jäsen
Mitähän siitä seuraisi jos Sannille menisi huutamaan niitä sanoja sanoja, joita hän itse laulaa lapsille suunnatussa hitissään?

Eli jos menisit Sannin keikalle karjumaan "että mitähän vittua, kohta alkaa legot tippua", niin kauanko kestäisi kunnes turvamiehet veisivät sinut putkaan, iltapäivälehdille olisi raportoitu #metoo-hengessä ja someraivo naisartistin uhkailemisesta olisi valmis?


Onko se lapsille suunnattu? Ei sillä että omaa kukkahattua kiristäisi vaikka olisi, mutta olen aina ajatellut kyseessä olevan nuorille aikuisille sekä teineille suunnattu biisi.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
...pääsen ihkaoikeaan palkkatyöhön (paria lyhyttä kesätyösuhdetta en laske). Tuntuuhan tää kyl aika kivalta. Etenkin kun sitä nuorempana tottui järjestään lähinnä epäonnistumaan kaikessa.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
No sanotaan se nyt suoraan, kun ei mitään piiloteltavaa tai häpeiltävääkään ole: Elämäni ensimmäistä kertaa olen 100% onnellinen jokaisella elämäni osa-alueella ja se paistaneekin minusta hyvin läpi. Lisäksi ensimmäistä kertaa on sellainen fiilis ja oikeastaan luotamus, että rakkausrintamallakin voisi onni potkia. Fiilis ollut viime aikoina suurimman osan ajasta yhtä hymyä. Elämä maistuu ihanalle, jotain mikä tuntui neljä vuotta sitten psykoosissa ja masentuneena kovin etäiseltä ajatukselta. Elämä on voittanut täällä jälleen. Jes!
 
K

Kiekkokatsoja

... valvon melkein koko yön keskellä arkea, aikaisesta aamusta huolimatta. Valvominen on ollut minulle tuttu käytäntö jo pitkään, mutta en muista aikaisempaa tapausta, jossa olisin valvonut maanantain ja tiistain välisenä yönä neljään asti. Olen minä jumpeliini kyllä yksi hullu pirulainen. No, Ratt soi ja on hauskaa, joten en valita. Päivä on muutenkin onneksi lyhyt, loppuu jo yhdeltä kuten kaikki muutkin päivät.
No ekaksi olis hyvä kokeilla niin että netti ym kiinni vähintään 2h ennen nukahtamisaikaa.
Kevyt liikunta ja ulkoilu on hyväksi + monipuolinen eikä liian raskas ravinto.
Illalla jotai rauhoittavampaa, vaikkapa menee lukemaan jotain kirjaa tuntia ennen nukahtamista. Rentoutus musa, siis se oikea rentoutusjuttu musa, ja rentoutus liikkeet hyvä kokeilla.
Jos tää ei parin viikon aikana toimi ollenkaan, niin sitten tohtorin luo.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
No ekaksi olis hyvä kokeilla niin että netti ym kiinni vähintään 2h ennen nukahtamisaikaa.
Kevyt liikunta ja ulkoilu on hyväksi + monipuolinen eikä liian raskas ravinto.
Illalla jotai rauhoittavampaa, vaikkapa menee lukemaan jotain kirjaa tuntia ennen nukahtamista. Rentoutus musa, siis se oikea rentoutusjuttu musa, ja rentoutus liikkeet hyvä kokeilla.
Jos tää ei parin viikon aikana toimi ollenkaan, niin sitten tohtorin luo.
Mulla itsellä on vielä sellanen jännä persoonallinen juttu, että jotenkin telkkarin valo auttaa mua myös nukahtamaan, eli jätän usein nukkumaan mennessäni töllön päälle vaikka sieltä ei tulisikaan juuri silloin mitään. Tuohon liikuntaan liittyen, niin ehdottomasti ei mitään liian raskasta liikuntaa liian myöhään, sillä kehonkin pitää ehtiä rentoutua lepotilaan, ennen kuin nukahtaminen on mahdollista... Paitsi silloin kun univelat on sitä luokkaa ettei tarvi kun suurin piirtein lysähtää sängylle ja valot sammuu päässä heti. Mutta joo, erittäin hyviä neuvoja noin muuten. Vinkiksi @Punamusta ja muut uniongelmista kärsivät.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuosta sinisestä valosta jotain juttua ollut, että ei sais tuijotella monitoria tai muuta ruutua jos haluaa nukahtaa. Ehkä mun aivot ovat sitten vaan vähän jälkeenjääneet tai muuten vialliset, mutta joka ilta kyllä pelailen jotain kännykällä ja siinä se uni alkaa sitten hiljalleen tulla. Ennen saman tuloksen sai televisiota katselemalla, mutta kun ei sieltä mitään nykyään tule niin on saanut olla kiinni.

Elämäni ensimmäistä kertaa näin tänään aamulla kun bussikuski yritti käsijarrukäännöstä. En tiedä mitä nappeja oli kaveri vetänyt, mutta aivan liian lujaa tuli mutkaan ja sitten olikin jo melkein talon seinässä. Jonkunlaista käkkäriä se yritti, mutta aika onneton oli se yritys. Onneksi ei mitään sattunut.

Huvittavinta oli ehkä se, että jokaisen paikalla olleen mielestä tää nyt oli sit vissiin ihan normaali juttu. Kukaan ei juossut kiljuen karkuun tai syöksynyt pusikkoon. Kunhan vähän nostivat katseitaan luureistaan ja olivat selkeesti vittuuntuneita kun Pokemonit keskeytyi. Tässähän vois nyt sitten olla elämäni ensimmäistä kertaa kulttuurishokissa. Vielä kun joku kertois mulle mikä se on.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Itelle paras unilääke on noin tunnin mittanen lukusessio sängyssä. Siitä on tullut jo tapa. Sitten kun seuraavana päivänä jatkaa lukemista niin voi suosilla kelata kaks sivua taakkepäin kun viimeset on mennyt ihan sumussa ennen nukahtamista. Niin ja luku ei siis tapahdu mistään sähkösestä medialaitteesta vaan semmosesta puusta prosessoidusta materiaalista joita kutsutaan kirjoiksi. Jonnet ei muista/tajuu.
Se on muuten paskapuhetta että seksin jälkeen sais hyvin unta. Ei todellakaan toimi mulla. Yleensä sen jälkeen nousee sängystä ja menee jääkaapille tms. Sitten rupee tuijottaan sitä halvatun telkkaria joka viä loputkin unenrippeet systeemistä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@pettter peukutti mun viestin! Milläköhän saisin vielä @FASlapsi lta peukun? (huom. ei perseeseen)
Ha! Ihan lähiaikoina muuten joku heitti jotain kommenttia modeista ja moderaattoreilta tuli tykkäys. Ei oo kauaa kun ite heitin täällä että siinä vasta on kova niilo jos saa modet tykkään viestistään.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ha! Ihan lähiaikoina muuten joku heitti jotain kommenttia modeista ja moderaattoreilta tuli tykkäys. Ei oo kauaa kun ite heitin täällä että siinä vasta on kova niilo jos saa modet tykkään viestistään.

Jatkoajan MVP-tykkäys itselleni oli palstapäivityksen jälkeen, kun kerroin uuden Jatkoajan olevan paska. Siellä sitten ylläpito kävi tykkäilemässä.

Ihan paska tämä uusi jatkoaika. Ennen kaikki oli paremmin. #sillokumääolinarmeijas
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös