Eiköhän tämä ollu tässä? Miten Baxterista eroon?

  • 328 384
  • 1 066
Tila
Viestiketju on suljettu.

Rike.K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kissapedot
Mutta hei, IFK teki tänään 2 maalia ja on paljon loukkaantumisia. Eteenpän mennään. Pena tekee hyvää työtä ja kartoittaa uusia vahvistuksia. Baxterin tavoite on mestaruus, nyt vaan annetaan vähän siimaa muille joukkueille ja isketään sit sääliplayoffeissa. Ihme kitinää täälä, ei me sentäs vielä viimeisiä olla. Johto kuuntelee faneja ja tietää tilanteen, turha tässa panikoida. Ei ole tarvetta muutoksille, Pena ja koko muu hallitus on täysillä brändin mukana. Tsempataan loppuun asti!! Eks jee?? Halli täyteen!
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei IFK:n tarvitse tehdä mitään, koska yleisömäärät ovat koko ajan pysyneet kuitenkin siedettävissä rajoissa. Ei näillä lakanoilla ja lippulappusten heiluttamisilla ole mitään virkaa, koska niiden heiluttajat ovat kuitenkin maksaneet siitä, että niitä hallille tullaan heiluttelemaan. Matikainen hieroisi karvaisia käsiään, jos saisi joka peliin 8000 katsojaa heiluttamaan lakanoitaan Baxterin potkujen puolesta. Hieman huolissaan tietysti täytyy olla siitä, että vain reilut 7000 katsojaa paikallispelissä, mutta ei tunnu missään, kun IFK:n johdon mielestä peli on parantumaan päin.
 

HemmoP

Jäsen
http://www.yle.fi/urheilu/jaakiekko/id89020.html

Ilkka Pikkaraisen ja Stephen Guollan paluut petopaitaan oli ilonaihe HIFK-kannattajille. Sairaslistalla komeilee yhä viisi pelaajaa; Juha Fagerstedt (polv), Janne Laakkonen (nivunen), Pasi Nielikäinen (Nielikäinen), Jussi Pesonen (polvi) ja Lennart Petrell (polvi).


Jos valmentamisen ilme on sama kuin haastatteluista saa kuvan, niin olisi jo aika pakata laukut. Vaikuttaa siltä, että Baxter on ottanut mediaa ja kannattajia kohtaan saman asenteen kuin mitä toteutti pelaajana. Nyrkit pystyyn vaikka lähinnä oma naama tummuu...
 

punainenpeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYR
Kauheaa katseltavaa

Hyvää yötä IFK. Mitään ei ole jäljellä siitä IFK:sta, jota rakastimme. Helge piti IFK:ta pilkkanaan, ei voi kuin hävetä joukkueen puolesta. Ns. ykköshyökkääjät ovat harmaata massaa. Ei auta pelkkä peiliin katsominen, Kibe, vika on jossain paljon syvemmällä. Ensimmäistä kertaa elämässäni minusta tuntuu siltä, etten uusi kausariani. En ainakaan nähdäkseni tällaista IFK:ta.

Pois Harri, Pena, Sakke, Kiva Kiva, Baxu - täydellinen puhdistus. MUUTOS!!!

Onko toivoa enää jäljellä vai tuhotaanko kaikki perustuksia myöten?
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Matikaisen panos seuralle on ollut suuri

Ei saatana mitä tarinaa taas tuli. Eli Urziruudun mukaan tänään oli hallitus sitten kokoontunut ja tullut siihen tulokseen että jengi on vittuuntunut pidemmän ajan menestymättömyydestä, eikä pelkästään tämän kauden. Sanatarkasti:

Tämä arvostelu ei varmaan johdu pelkästään siitä, mitä tällä kaudella on tapahtunut

Hyvä äijät, veditte sitten ihan kokouksen missä tulitte tuohon päätelmään.

Mutta se helmi sieltä Tuohimaan kommentoinnista löytyi hivenen aiemmin, eli:

"...Matikaisen panos seuralle on ollut suuri..."

Niin, puretaanpas sitä Matikaisen panosta HIFK:lle vähän auki. Vanhemmat kannattajat muistanevat Matikaisen panoksen HIFK:lle hänen päävalmentaja-aikoinaan 80- ja 90-lukujen vaihteessa. Suurin osa haluaisi varmaankin unohtaa ne ajat, mutta ikävä kyllä eivät pysty. Tämä the Penan uusi tuleminen ajoittui sitten 2000-luvun alkuun, elettiin muistaakseni syksyä 2000 kun Matikaisen ilmoitettiin ottavat Mobergin paikan. En muista oliko Jan Calounin paluu Mobergin viimeinen sopimus vai Matikaisen ensimmäinen, mutta ei sillä ole oikeastaan mitään väliä. Tärkeämpää on se, missä tilanteessa HIFK oli silloin. Ja takanahan oli mestaruus -98, hopea -99 ja välierissä tappio TPS:lle vuonna 2000. Eli hivenen laskeva käyrä, mutta syksyllä 2000 Calounin tulon aikoihin vakavarainen seura oli liigakärjessä ja kaikki näytti todella hyvältä. Eli kyllä pääsi äijä aloittamaan hommat aika messevästä paikasta, yksi Suomen arvostetuimmista joukkueista jolla oli todella uskolliset kannattajat. Seurassa oli myös ns. imua ja sitä kunnioitettiin muualla.

Kaikki voi miettiä missä mennään nyt, ja miettiä todellakin sitä Tuohimaan kommenttia:

"...Matikaisen panos seuralle on ollut suuri..."
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On se helpottavaa kuulla, että Pena työskentelee täydellä sydämellä. Tuloksilla ei niin väliä, se on kyllä huomattu, kun vaan kovasti yrittää niin koko hassunkurinen Hifk Don Moppeleineen on tyytyväinen. Ja sekin on hieno oivallus, että syy tyytymättömyyteen on pidemmän aikavälin taaperruksesta eikä vain tästä kuluvasta kaudesta. Muistetaan myös kertoa kuinka on ollut parempiakin aikoja välillä.

Vittu mitä paskahousuidiootteja tuo Hifk on täynnä. Niin valmennusta kuin organisaatiota myöten täysiä nollia koko porukka. Hifk ei ole koskaan aiemmin vajonnut näin alas ja tämä luuserijoukko vain vakuuttelee uskollisuuttaan toisilleen. Miten alas pitää vielä vajota? Nämä idiootit eivät tajua, että he ovat syyllisiä tähän surkeuteen. He ovat saaneet sen aikaiseksi. Pena, Moberg, Heino, Tuohimaa + muu hallitus: Haistakaa paska! Saatte kausikorttini kahtia leikattuna takaisin toimistolle. Nyt riitti. Nuo lausuntonne ovat maksavia asiakkaita vähätteleviä ja aliarvioivia. Kuinka tyhmänä meitä pidetään?

Edit: Koko muu jääkiekkoa seuraava kansa on tietoisia siitä miten alas Hifk on vajonnut, mutta silti tämä hyväveli-järjestö selittelee parhain päin ettei mitään hätää. Kukaan ei voi olla niin sokea etteikö näkisi tätä Hifkin surkeutta. Miksi ei voi rehellisesti myöntää, että huonosti menee? Mitä tuolla paskan puhumisellä ja ongelmien vähättelyllä luullaan saavutettavan? Se ei mene enää kenellekään läpi.
 
Viimeksi muokattu:

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Mitä sen väliä menestytäänkö vai ei kun yleisö tuntuu tykkäävän. Tänäänkin yli 7000 näki onnettoman räpellyksen mutta silti ne menee sinne taas ensi kerralla. Kaikkea on kokeiltu mutta mikään ei tepsi paitsi ja satavarmasti jos yleisö äänestää jaloillaan.

Aamen. On se ihme että ihmiset menee katsomaan tuota paskaa. "Kuolemaan saakka marssitaan hallille" menttaliteetillä mennään sinne notkumaan. Itse en ainakaan osta tuotetta joka on huono ja IFK-tuote on tällä hetkellä sysipaska. Kantsisko miettiä että jos kerran jäisi kotiin, niin tiedä vaikka ensi matsissa vois olla jo menoa ja meininkiä? Koska totuus on että jos 6000 ihmistä ajattelisi edes kerran samaan aikaan noin, niin hallin ollessa tyhjä Baxter tuskin olisi penkin takana seuraavassa matsissa.
Toki toinen vaihtoehto on kantaa kortta kekoon ja katsoa tuota paskaa loppu kausi jolloin takana on tämän hetkiset Kalpa ja Ässät ja ollaan otettu 8 voittoa. Jee!!

Ihme touhua että mikään ei auta. Sama vaan jatkuu viikosta toiseen.
 

Bedrock

Jäsen
Mitä sen väliä menestytäänkö vai ei kun yleisö tuntuu tykkäävän. Tänäänkin yli 7000 näki onnettoman räpellyksen mutta silti ne menee sinne taas ensi kerralla. Kaikkea on kokeiltu mutta mikään ei tepsi paitsi ja satavarmasti jos yleisö äänestää jaloillaan.
Hyvä pointti ja olen ehdottomasti tässä mukana. On sitä nähty aikojen saatossa esimerkkejä jalkapallon puolelta aina Valioliigaa myöden, mikä valta maksavalla yleisöllä urheilussa oikeasti on. Ensi lauantain HIFK-Ässät peli voisi olla sopiva kohde. Jääkää himaan tai menkää baariin mutta unohtakaa Helsingin jäähalli!
 

Rike.K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kissapedot
Ensi lauantain HIFK-Ässät peli voisi olla sopiva kohde. Jääkää himaan tai menkää baariin mutta unohtakaa Helsingin jäähalli!

Mä olen mukana tässä ja meen ryyppään. Ässillä ei edes Nicke pelaa, joten ei tässä jämäjengien kohtaamisessa mitään menetä. En jumalauta aio olla enää mikään nöyrä kannattaja joka illasta toiseen kiltisti maksaa liput vain nähdäkseen paskaa. Mitta alkaa olemaan täysi.
 

ORK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, nyt loppui ymmärrys Baxteria kohtaan. Epäpätevä voi olla, mutta se ylimielinen paskapuhe jota kaveri lehdistötilaisuudessa jauhoi ja ne "näkemykset" joita hän IFK:sta esitti eivät vastaa käsitystäni valmentajasta, ei millään tasolla. "No nyt pelattiin hyökkäävää kiekkoa, kai olette nyt sitä vaatineet kaikki tyytyväisiä tulokseen?" Ei herranen aika, tämäkö tämänpäiväinen oli hyökkäävää kiekkoa, hurlumheita jossa puolustus unohdettiin ja lähdettiin maalintekokilpailuun? Näin asian näkee HIFK:n päävalmentaja. Ammattilainen. Sallikaa minun nauraa. Jos kaksi tehtyä maalia on hyökkäyspainotteista niin mikä sitten on... Ai niin, kaksi peräkkäistä 0-0:aa.

Kauan odotettu tapahtui, eli syy tämän illan tappiosta menee fanien piikkiin kun kehtaavat vaatia hyökkäyspeliä kunnon tiiviin 0-0:n sijaan. Katson vielä hallissa lauantain Ässät-pelin, sitten oletan kuulevani valmentajan vaihdoksesta / muista suuremmista muutoksista. Jos ei kuulu, lähtee kausikortti kiertoon.

Tämä ei tietenkään ratkaise suurempaa ongelmaa, eli Penaa + hallitusta jotka tämän kaiken sonnan ovat luoneet, tai vähintään siunanneet. Mutta niiden vaihtumisen suhteen olen jo menettänyt toivoni. Ei tätä peliä katsojille pelata, vaan toimitusjohtajille ja hallitukselle. Miksi katsojien mielipiteestä pitäisi välittää. Tuleville lapsilleni tulen kertomaan historiallisesta HIFK:sta niin kuin puhun historian Egyptistä. Jotain suurta, eeppistä, jota ei enää ole olemassa. Samalla nimellä jatkaa jääkiekkojoukkue jolla ei ole tämän historian kanssa mitään yhteyttä, paitsi satunnaiset epätoivoiset yritykset ratsastaa menneisyyden maineella. Yhtä säälittävää kuin touhu nyky-Egyptissä.

Mitta on täynnä. Jo suruksi muuttuneen kiukun keskeltä kumpuaa uusi raivo joka tuntuu paremmalta kuin suru, mutta valitettavasti se tällä hetkellä johtaa minua pois sen seuran luota jonka rinnalla olen elämääni elänyt, jonka iloista riemuinnut, jonka surut jakanut. Ei vaan pysty.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alkaa pikkuhiljaa tuntumaan siltä ettei Hifk:n saada ketään pätevää kotimaista valmentajaa enää. Mistä sitä tietää, vaikka olisi yhtä sun toista kysytty ja kaikki kieltäytyneet. Mitä sitä suotta tulla omaa elämäänsä ja mainettaan Hifkiin pilaamaan. Helpommallakin pääsee. Ei täällä kukaan onnistu. Suomessahan se on ollut jo pitkään tiedossa, että kaikki vastuu on aina valmentajalla TJ:n toikkaroidessa miten sattuu parhaansa tehden suurella sydämellä. Nyt on Hifkin maine valmentajien hautausmaana kiirinyt varmasti jo ulkomaillekin.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saas nähä...

Hyvä pointti ja olen ehdottomasti tässä mukana. On sitä nähty aikojen saatossa esimerkkejä jalkapallon puolelta aina Valioliigaa myöden, mikä valta maksavalla yleisöllä urheilussa oikeasti on. Ensi lauantain HIFK-Ässät peli voisi olla sopiva kohde. Jääkää himaan tai menkää baariin mutta unohtakaa Helsingin jäähalli!
Ehdotin tätä jo tuossa viikko kaksi takaperin, ja jotakuinkin hullun paperit sain. SIllä Oikea, Aito IFK kannattaja ei koskaan jää pois matsista. Vaan se kulkee kiltisti halliin vaikuttamaan. Ja hyvin on näemmä vaikutettu. Kiitos IFK, hyvin menee, jatkakaa samaan malliin vaan.
Annetaan sen saatanan penan vielä lypsää pari kautta, ja sitten laitetaan lappu luukulle. Voi vitun vittu sanon minä.
Ja metukalle kyllä stoben tarjoan, jos on joskus kunnia herra tavata, siis mikäli todella palauttaa kausarin kahtia leikattuna toimistolle. Vaikka en tähän todellakaan halua yllyttää, sillä voihan sulla mieli vielä muuttua, meillehän on päksteri mestaruuden luvannut.
Eikös siltä voisi kauden lopussa vaatia ne rahat mitkä jäi saamatta, kun ja jos ei mestaruutta tulekkaan, kun kerran Franciskin vaatii esityksistään huolimatta mestaruusbonuksia.
Perkele järveen koko porukka tuolta toimistolta. Saakeli toisiaan siellä vaan selkään paukuttavat ja henkseleitä venyttelevät.

Nyt vaan kerrankin kaikki fanit, edes yhden kerran, sen taakse että seuraavaan peliin ei mennä. Se on ainoa asia mitä todellakaan ei ole kokeiltu vielä. Jos senkin jälkeen päxteri jatkaa poskivalssia penan kanssa, eli hallitus/hallitukset eivät edelleenkään tee mitään. Niin sitten saa mun puolesta olla.
 

joey77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HIFK
Nyt vaan kerrankin kaikki fanit, edes yhden kerran, sen taakse että seuraavaan peliin ei mennä. Se on ainoa asia mitä todellakaan ei ole kokeiltu vielä. Jos senkin jälkeen päxteri jatkaa poskivalssia penan kanssa, eli hallitus/hallitukset eivät edelleenkään tee mitään. Niin sitten saa mun puolesta olla.


Itse olen jo lakossa. En kaikkia pelejä käy yleensäkkään katsomassa mutta jonkun osan kuitenkin. Nyt se on jäissä kunnes jotain tapahtuu, sen verran hirveä määrä perseilyä, fanien aliarvioimista ja paskaa kommunikaatiota on tää kausi tarjonnut.

Eli samaa viestiä itsekkin laittaisin. Jos kerran seuran ainoa kommentti valituksiin on,että "on se vaan kumma kun ei sillon kun hyvin menee niin tule näitä ..." niin katsotaan sitten josko samaa sanotaan kun katsojia on 2000. "on se kumma kun pärjätään niin käy katsojia ja sitten kun ollaan sarjassa 3 vikoja niin ei käy"

Telsusta änärii , on meinaan kummallista miten hienoa kunnon hoki on, näyttää ja tuntuu hyvältä.
 

Vegas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka sitä kuinka yrittää uskotella itselleen että ei tää nyt niin haudanvakavaa saa olla, niin kuunnellessa valmennusjohdon ja hallituksen pj:n lausuntoja, alkaa vetämään aika vakavaksi. Tuohimaa nauttii vissiin jotain starttipilottia noilla lahdenylitysmatkoillaan kun jutut rupee olemaan tolla tasolla, pää on aivan taikinaa. Tuohimaan esimiesten pankkimaailmasta kannattas kysellä että ei kai hän sovella tätä IFK:n johtamismallia pankkitoiminnassa. Tulee pitkä ja pimeä syyskausi, kiitos IFK.
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Annetaan sen saatanan penan vielä lypsää pari kautta, ja sitten laitetaan lappu luukulle. Voi vitun vittu sanon minä.
.

Täytyy antaa, Penalla on eläke lähellä ja pitää tienata eläkkettä varten viimeisinä vuosina. Se on nääs työpaikoista kiinni tää homma ja vieläpä kaverin työpaikoista...
 

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä melkoisen kuvottava fiilis tuli tuosta Tuohimaan haastattelusta. Täysin paistaa läpi se, että hallituksen puheenjohtajalla ei ole mitään todellista tuntumaa siihen, miten IFK:lla menee ja mitä pitäisi tehdä. Miten toisaalta voisikaan olla, kun ukko asustelee Tallinnassa ja näkee ehkä muutaman matsin kaudessa. Tuokin käsittämätön asetelma mielestäni. Äijä istuu organisaation ykköspaikalla, eikä ole edes kunnolla hajulla mitä jään tasolla tapahtuu.

Tuossa hallituksen palaverissakin tärkein pointti oli mitä ilmeisimmin, se "miten meillä menee taloudellisesti". Sehän se taitaa olla ainoa asia, mikä näitä ukkoja lopulta kiinnostaa. Sen lisäksi kyllä "kuunnellaan meriselityksiä" pelillisestä puolesta. Mahtavaa.

Olen todella viittä vailla, että en hallille mene ainakaan ennen kuin jotain todellisia muutoksia on tapahtunut. Enpä olisi ihan hevillä uskonut noin sanovani, mutta siihen pisteeseen on tultu. Mitta on yksinkertaisesti täynnä. Sinänsä suuri sääli, sillä IFK on ollut iso palanen elämänpiiriä ja tietynlainen henkireikä, parikymmentä vuotta jo. Mutta minkäs teet, jos matseissa käyminen alkaa tuntumaan vastenmieliseltä ja väkinäiseltä tapahtumalta, ja johtomiesten kommentit ovat tuota tasoa.

Täysin pihalla on koko organisaatio.
 

Tarantula

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Ja tähän loppui mun hallilla käynti jääkiekon merkeissä. Eihän tässä auta enää mikään muu kuin äänestää jaloillaan ja hartaasti toivoa että trendi leviää. Hirveän surulliseksi tämä vetää aikuisen miehen. Silti kannan aina takini kauluksessa HIFK:n pinssiä. En ota sitä pois, ikinä.

Yrittäjänä olen tarkka siitä mihin rahani menevät, ja odotan ostamiltani tuotteilta ja palveluilta hyvää laatua. HIFK:n peliesitykset ja taustalla pyörivä härdelli ovat nyt vain liian kamalaa katsottavaa, että rahallinen tukeminen ko. seuraa kohtaan loppuu nyt.

Koen, että HIFK on pettänyt minut kannattajana. Tiedostan varsin hyvin että HIFK:n silmissä olen "vain yksi" kannattaja, mutta tilanteet kestäessä uskon että moni muukin herää todellisuuteen. Voin vain vedota teihin muihinkin täällä miettimään ensi kerralla, että jos hallilla kärvistelyn sijaan tekisi jotain mistä tulee oikeasti hyvä mieli. Viettää aikaa rakkaiden parissa, tavata ystäviä, harrastaa tai tehdä jotain muuta yleishyödyllistä sen sijaan että paikallaolopanoksellaan tukee rakastamamme seuran nykyisen kaltaista toimintaa.

Jo jos paikalle pitää mennä, ja jos sinne pitää joku lakana viedä, pitäisikö siihen kirjoittaa tekstiksi esimerkiksi: "Sponssorit, tästäkö maksoitte?" tai "Sponssaa HIFK:ta - vastinetta rahoille". Olisi varmasti kuvat seuraavan päivän lehdissä ja isoja, julkisia kysymyksiä nousisi ilmaan.

Olen syvästi pahoillani että näen rakastamani seuran nykyisessä tilassaan. Olen vielä enemmän pahoillani että vasta ilmeisen radikaalit toimenpiteet tuntuvat olevan ainoat joilla muutosta saadaan aikaan.

HIFK, hallilla nähdään kun olet tervehtynyt.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tein periaatepäätöksen jo alkukaudesta olla maksamatta lottostakaan IFK:n kassaan, ennen kuin tämä suuri pelle nimeltään Baxter on lopullisesti ulkona kuvioista. Katson toki pelit Canal+:lta, koska jostain masokistisestä syystä se näyttää paljon IFK:n pelejä ja vapaalippuja käteen mahdollisesti saadessani toki paikalle saavun. Olen monesti järkännyt pelireissuja duuniporukalle ja kavereille, eli pelkästään omat lippurahani eivät jää IFK:lta saamatta. Ei yksinkertaisesti kehtaa pelin jälkeen sanoa, että tästä pitäisi maksaakin. Oman osuuteni siis jaloilla äänestämisestä olen hoitanut ja tulen hoitamaan, kunnes Baxter on pihalla.

En koe minkäänlaista velvollisuuden tunnetta maksaa tälläisestä jääkiekosta pelkästään sen takia, että IFK pelaa, jos en saa siitä itse minkäänlaista nautintoa. Tällä hetkellä en saa. Kotonakin pelejä katsoessani vajoan koko ajan syvemmälle siihen nojatuoliin ja lopulta toivon, että vastustaja ryöpyttäisi IFK:n niin pahasti, että jotain olisi pakko tehdä ja ottelun päätyttyä olen perkeleen kiukkuinen, mutta en tiedä johtuuko se siitä, että IFK oli jälleen kerran aivan paska vai siitä, että vastustaja ei latonut taululle kaksinumeroisia lukemia. Sairasta.

Nyt näyttää pahasti siltä, että IFK pitää lupauksensa ja vetkuttelee valmentaja-asiassa joulutauolle saakka. En tosin näe mitä järkeä siinä on, koska kyllähän jokainen näkee, ettei Baxter valmenna kautta loppuun tai jos jostain syystä valmentaa: IFK ei pääse edes säälipudotuspeleihin ja yleisömäärät romahtavat vielä toiset 1000 katsojaa ja siltikään IFK:lla ei ole varaa palkata UTJ:tä.

Paskat pelit ja tappiot minä vielä jotenkin kestän, mutta kaikkein eniten IFK:ssa ärsyttää tämä ylimielinen asenne ja suoranainen valehtelu. Minkä takia ei voida rehellisesti myöntää tosiasioita siitä mitä jäällä nähdään. Tämän sijaan henkilöt toisensa perään käyvät todistelemassa eri medioissa sitä, että peli on paranemaan päin. Kaikkihan jotka IFK:n pelejä ovat nähneet voivat todeta, että IFK:n pelissä ei ole tapahtunut minkäänlaista edistymistä ja viihteellinen arvo lähentelee nollatasoa.
 
Viimeksi muokattu:

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saatte kausikorttini kahtia leikattuna takaisin toimistolle. Nyt riitti. Nuo lausuntonne ovat maksavia asiakkaita vähätteleviä ja aliarvioivia. Kuinka tyhmänä meitä pidetään?.

Tästä ei voi olla eri mieltä piiruakaan. Ja ainakin minulta lähtee tänään kausarit 37 vuoden jälkeen takaisin toimistolle hyvityslaskun kera. Baxterin ylimielisyys ja maksavan asiakkaan täydellinen aliarviointi oli eilisen paskan jälkeen viimeinen pisara. Hyvästi IFK.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tästä ei voi olla eri mieltä piiruakaan. Ja ainakin minulta lähtee tänään kausarit 37 vuoden jälkeen takaisin toimistolle hyvityslaskun kera. Baxterin ylimielisyys ja maksavan asiakkaan täydellinen aliarviointi oli eilisen paskan jälkeen viimeinen pisara. Hyvästi IFK.

Hieno homma. On se kumma jos tälläisten "veteraani" fanien mielipiteillä ei ole mitään merkitystä Hifkille.
 

punainenpeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYR
Way to go

Tästä ei voi olla eri mieltä piiruakaan. Ja ainakin minulta lähtee tänään kausarit 37 vuoden jälkeen takaisin toimistolle hyvityslaskun kera. Baxterin ylimielisyys ja maksavan asiakkaan täydellinen aliarviointi oli eilisen paskan jälkeen viimeinen pisara. Hyvästi IFK.

Mahtavaa - eiköhän ne silmät ala vähitellen aueta, jos näin aletaan toimia. Tämä on erinomainen vaihtoehto, jos ei muu enää auta.
 

kärppä73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Montreal Canadiens
Kyllähän näin ulkopuolisenkin silmin nuo Baxterin kommentit ovat täysin älyvapaita. Näyttää nyt siltä, että mannertenvälinen scouttausohjus Pena on tehnyt elämänsä löydön...Baxter näyttää Tikkasen mini me:ltä ja ajatusmaailmakin on samaa luolamiestasoa. Ei käy kateeksi teidän tilannetta...
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Nyt vaan kerrankin kaikki fanit, edes yhden kerran, sen taakse että seuraavaan peliin ei mennä.

Et saanut hullunpapereita, älä jauha paskaa.

Eikä mitään älkää menkö yhteen matsiin, vaan pysykää poissa koko kausi. Tuli voittoja tai vaikka Paul Baxterin mestaruus, niin älkää tultu halliin. On ihan yksi vitun väli, jos kerran jättää pelin väliin, koska joku toinen tulee kuitenkin halliin. Mutta jos kaikki jättävät koko kauden väliin, niin sitten se näkyy. Ilmeisesti ei tullut selväksi kuitenkaan, vaikka väitit tekstin lukeneesi.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei mene jakeluun sekään kun Hifkin hallitus pitää näitä pikku paliksiaan parin viikon välein ja tulevat sitten Turhamaan johdolla kertomaan hienoja johtopäätöksiää kuinka ymmärtävät katsojien harmin, mutta mitään ei olla kuitenkaan tekemässä asioiden parantamiseksi. Sehän vaan vituttaa lukea tuollaista hyväveli-järjestön paskanjauhantaa. Olisivat mieluummin hiljaa.

Ja mitä miehiä ovat nämä uudet hallituksen jäsenet Everi ja Lindholm? Eihän ne Turhamaan lausunnot ole pelkästään hänen omiaan vaan käsittääkseni koko hallituksen. Tähän mennessä tuon uuden kaksikon vaikutus ollut pelkkä nolla joka ei kyllä yllätä, kun Hifkin organisaatiosta on kyse. Äkkiä on opittu talon tavoille. Tässähän tulee Mobergia ja Heinoa ikävä...tai jos ei nyt sittenkään.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Äkkiä on opittu talon tavoille. Tässähän tulee Mobergia ja Heinoa ikävä...tai jos ei nyt sittenkään.

Ehkä tämä on se suunnitelma. Uuden kundit perseilevät vielä enemmän kuin aiemmat, niin saadaan dinot takaisin. Ne dinot ainakin ovat pelityyliuskollisia...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös