Eikö Ässissä koskaan opita?

  • 5 035
  • 48

Ruatti kaatuu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki sopii
Neiti ks

Kuulut ilmeisesti siihen hame porukkaan, joka ei käsitä että mulla ei oo mitään henkilökohtaista Antti Heikkilää, eikä Juhani Tammista vastaan. Oon kritisoinut heidän ammattitaitoaan enkä ole puuttunut henkilökohtaisiin asioihin. Oletko sitä mieltä, että jos annetaan kritiikkiä, niin se johtuu henkilökohtaisista kaunoista? Mun mielestä Antti Heikkilä "huuteli" mediassa, että Ässien tavoite on playoff paikka. Kuten kaikki tietää, niin sitä ei taaskaan saavutettu ja jos ei koskaan opita virheistä, niin toiminta Porissa loppuu aika pian. Jos Ässät olisi yksityisessä omistuksessa, niin Antti Heikkilällä ei olisi enää samaa suojatyöpaikkaa, mikä hänellä TOISTAISEKSI on. Mikäli olet sitä mieltä, että Porissa ollaan onnistuttu niin vertaa saavutettuja tuloksia HPK:n ja Jyp:n vastaaviin. Voit miettiä sitä yhdessä JanJ:n kanssa kun ootte näemmä yksi ja sama henkilö. Joka tapauksessa mielenkiintoista jääkiekko kevättä kaikille hokin ystäville!
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Aattelin pistää tämän tähän ketjuun, koska minusta tämä sopii vallan mainiosti juuri tähän. Elikkä Ässien a-junnut eivät taaskaan nousseet, eivät ainakaan suoraan. Harmi, mutta saavat syyttää itseään ja valmentajiaan. Sen verran luokattomasti pelasivat ratkaisevan ottelun, varsinkin kolmannessa erässä. Kiekko "poltti" lavassa juuri ratkaisevalla hetkellä. No onneksi on vielä toinen mahdollisuus, joko TuToa tai FPS:sää vastaan.

Toivotaan, että olisi edes pikkasen tuuria mukana tällä kertaa, ja nousu saavutettaisiin.

Onneksi SBS voitti tänään Josban.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kysymys Ruatti kaatuu

Mihin perustat väitteesi ettei Anis ottanut Clubnaa koska hän on homo ?? Itse tiedän että Moger ja Clubna olivat harkinnassa, mutta tämä homo juttu on mielestäni oma keksintösi.
 

kohottaja

Jäsen
koko ajan vaikeaa

Ässien edustuksen kesäloma on alkanut eikä juuri uudesta ryhmästä ole tietoa.

A-nuoret onnistuivat ryssimään itsensä karsintaan TuTo:a vastaan. TuTo:n jatkosta pudonneesta Mestisporukasta on tulossa A:a vahvistamaan 4 pelaajaa. Joten vaikeaksi taas käy Ässien A:n tie!
 

Ruatti kaatuu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki sopii
Tosi Fani

Tammisen sopimus julkistetaan kahden viikon sisällä ja mukana tulee sijoittajaryhmä jossa mukana mm. Jorma Terentjeff JOT automationista. Lisäksi Jani Hassinen on tehnyt kolmen vuoden sopimuksen HV-71:een. Muista nyt tuplaUUNO mistä oot nää lukenut ja koska. Rullahuulet keksivät omia juttuja, mutta en mä. Mun ei tarvitse sulle kertoa mun lähteitä, mutta uskot tai et niin mulle on aivan sama. Kaikki asiat eivät lue lehdissä kurreseni.
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Re: Tosi Fani

Viestin lähetti Ruatti kaatuu
Tammisen sopimus julkistetaan kahden viikon sisällä ja mukana tulee sijoittajaryhmä jossa mukana mm. Jorma Terentjeff JOT automationista. Lisäksi Jani Hassinen on tehnyt kolmen vuoden sopimuksen HV-71:een. Muista nyt tuplaUUNO mistä oot nää lukenut ja koska. Rullahuulet keksivät omia juttuja, mutta en mä. Mun ei tarvitse sulle kertoa mun lähteitä, mutta uskot tai et niin mulle on aivan sama. Kaikki asiat eivät lue lehdissä kurreseni.
Lähteet esiin kiitos. Jos nyt vain pysyttäis asialinjalla, ja jätettäisiin henk. kohtaisuudet pois. Niin, ja perättömistä huhuista on täällä säännötkin... eli lähde näille "tiedoillesi" kiitos.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Tosi Fani

Viestin lähetti Ruatti kaatuu
Tammisen sopimus julkistetaan kahden viikon sisällä ja mukana tulee sijoittajaryhmä jossa mukana mm. Jorma Terentjeff JOT automationista. Lisäksi Jani Hassinen on tehnyt kolmen vuoden sopimuksen HV-71:een. Muista nyt tuplaUUNO mistä oot nää lukenut ja koska. Rullahuulet keksivät omia juttuja, mutta en mä. Mun ei tarvitse sulle kertoa mun lähteitä, mutta uskot tai et niin mulle on aivan sama. Kaikki asiat eivät lue lehdissä kurreseni.

Kortit pöytään kiitos. Jos pitää paikkaansa niin varmasti kiinnostaa muitakin. Tosin jos pitää paikkaansa niin olet hyvä kirjoittaja. Jos ei pidä niin turha enää on tuollaista paskaa laittaa. Joten luultavasti olet oikeassa kun tuota uutisoit sanoilla : tulee ja on tehnyt. Jokainen tuntee varmasti oman vastuunsa tuollaisilla jutuilla ja tietää mitä puhuu.

Lainaus säännöistä:

Huhujen levittely ilman taustatietoa ei ole sopivaa. Asioista on puhuttava oikeilla nimillä: Arvailut, toiveet ja tieto ovat eri asioita.
 
Viimeksi muokattu:

Tuamas

Jäsen
Itse olen myös kuullut omista lähteistäni juttua tuosta sijoittajaryhmästä. Juttu ei tiettävästi ole vielä aivan varma, mutta neuvottelut ovat tiettävästi loppusuoralla.
Mitään nimiä ei kukaan ole vielä sanonut, mutta on mainittu että mukana on myös jokunen hiukan tunnetumpi nimi.

Jos neuvottelut menevät läpi, niin tulokset julkaistaan yhdessä muutaman pelaajasopimuksen sekä Tamin sopimuksen kanssa parin viikon sisään.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jaahas. Pientä vahvistusta asialle. Taitaa sittenkin pitää paikkaansa. Ei tästä sopasta ehkä omin avuin noustaisikaan kun velat painaa. Mene ja tiedä. Elämme mielenkiintoisia aikoja.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Tosi Fani

Viestin lähetti Ruatti kaatuu
Tammisen sopimus julkistetaan kahden viikon sisällä ja mukana tulee sijoittajaryhmä jossa mukana mm. Jorma Terentjeff JOT automationista. Lisäksi Jani Hassinen on tehnyt kolmen vuoden sopimuksen HV-71:een. Muista nyt tuplaUUNO mistä oot nää lukenut ja koska. Rullahuulet keksivät omia juttuja, mutta en mä. Mun ei tarvitse sulle kertoa mun lähteitä, mutta uskot tai et niin mulle on aivan sama. Kaikki asiat eivät lue lehdissä kurreseni.

Näinhän tämä menee... Alkaa kuulostaa yläasteen välitunti puheilta. Puhutaan asiaa, ellet pysty niin keskity enemmä ulosantisi kehittämiseen ennen kuin tulet keskustelemaan aikuisten kanssa.
Tietosi pitää paikkansa, muulta osin paitsi Clubnan kohdalla. On vaarallista pitää yhtä tietolähdettä varmana ja tyrmätä kaikki muut, varsinkin jos se lähde on pelaaja-agentti, jolla saattaa olla oma etu tai katkeruus etusijalla. Omat lähteeni ovat Ässien hallituksesta ja toimistolta sekä jääkiekko maailmasta yleensä, enkä usko heihin sokeasti, mutta tämä Clubna juttu on täyttä paskaa. Clubna oli tulossa Ässiin, mutta Moger tuli halvemmaksi ja näytti paremmalta yleisön kannalta kahdesta tasavahvasta ( tämä tietysti oli virheliike joka voidaan tänä päivänä todeta, mutta jälkiviisaus on viisauden helpoin laji ).
 
Viimeksi muokattu:

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se on ihan sama kuka Poriin menee valmentajaksi, sama kyntäminen siellä jatkuu vielä ainakin ensi kauden.
 

osa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sport
jahas jahas!

että kahden viikon sisään. julkistetaan tuo tammisen tapaus. saa nähdä onko tuosta ruottin kaatajasta mihinkää. toivottavasti on! mä oon ainaki sitä mieltä että kyllä se tami hommansa osaa!!! ja olishan se ns. sijoittajaryhmä mainio vahvistus ässille. mutta miksi sellainen olis tulos ässiin???? onhan niitä menestyvämpiäki seuroja!!:confused:
 

Morris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin...

Viestin lähetti Vili#16
Se on ihan sama kuka Poriin menee valmentajaksi, sama kyntäminen siellä jatkuu vielä ainakin ensi kauden.

Aijjaa.. No eihän meidän kannata sitten edes yrittää. Oli meinaan niin laaja ja yksityiskohtainen analyysi Porin Ässien ensi kauden mahdollisuuksista.

Huhujen lähteiden tuominen esille on aika kaksipiippuinen juttu. Toisaalta saat uskottavuutta jos mainitset lähteesi, mutta tällä tavalla voit myös menettää sen. Lähteitten pyytämisen sijaan kannattaisi ehkä kiinnittää huomiota nimimerkin luotettavuuteen. Kyllä ne totuuden, että paskan puhujat jäävät loppujen lopuksi mieleen.
 

JanJ

Jäsen
Eilen matsia katseli Karri Kivi, ja hän jäi myös matsin jälkeen hengailemaan pukuhuoneen ovelle Ässien mahdollisen ensikauden ykkösvalmentaja Jari Härkälän kanssa.
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Tulipa tuosta TS:n jutusta vielä mieleen se tapa, millä koko juttu oli tehty, ja mistä on ikävä kyllä tullut TS:n tavaramerkki tällä kaudella, mikäli on tepsin tyyppejä uskominen. Kuka tahansa, joka oli Turussa katsomassa matsia saattoi nähdä aition, jossa ainakin Anis oli. Itse en nähnyt Tammista, mutta todennäköisesti sekin oli siellä. Pelkästään sen perusteella, että näkee kaksi ihmistä yhdessä, ei oikein kannattaisi vetää johtopäätöksiä. Syyt saattavat olla aivan toiset... mutta noista kai ne huhut ja muut vastaavat aina lähtevät liikkeelle. On ihmisluontoa vetää johtopäätöksiä, jotta voisi selittää itselleen tiettyjen ilmiöiden esiintymistä...näin sen ainakin itselleni perustelen...
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Viestin lähetti JanJ
Eilen matsia katseli Karri Kivi, ja hän jäi myös matsin jälkeen hengailemaan pukuhuoneen ovelle Ässien mahdollisen ensikauden ykkösvalmentaja Jari Härkälän kanssa.


Karri Kivi on ollut jo useissa peleissä siellä yläkerrassa kaljatuopin kanssa.

Tuskinpa kuitenkaan enää pelikentille?

Ja onhan sieltä jäähallin yläkerrasta bongattu myös Heinänen,Kotakaniemi,Virtanen ja Kaski.

Siinähän olisiki jo yksi kenttä
Virtanen - Kotkaniemi - Heinänen
Kivi - Kaski

Leikkiä..
:D
 

JanJ

Jäsen
Tarkoititko että Kivi hengailee Espoon hallilla aina?
No oli siellä Opa Kaskikin kyllä.
Ei kai sentään.....
No ei.

Mutta joo.
Mielenkiintoista oli että bussikyyti ei kelvannut pelaajille Nielikäinen, Sammalkangas, Sheptak ja joku muu jota en muista.
Menivät ens kauden seurojensa hoiviin ilmeisesti.
 

Trabant

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Blackhawks, Newcastle United
Viestin lähetti trivekku


Ihan tosi? Ei sitten niin minkäänlaista ammattiylpeyttä jätkillä. Eihän taustalla ole mitään palkkajuttuja?

Niin, perjantaihan oli 15. päivä eli monessa firmassa palkkapäivä. Ehkä pojat lähtivät laivalle kuluttamaan "hyvin ansaittuja" rahojaan. Tosin en tiedä, jos Nielikäisen palkan maksavalla HIFK:lla olisikin ollut jotain palkanmaksuongelmia :D
 

trivekku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, IFK
Viestin lähetti Trabant


Niin, perjantaihan oli 15. päivä eli monessa firmassa palkkapäivä. Ehkä pojat lähtivät laivalle kuluttamaan "hyvin ansaittuja" rahojaan. Tosin en tiedä, jos Nielikäisen palkan maksavalla HIFK:lla olisikin ollut jotain palkanmaksuongelmia :D

Minkälainen parivaljakko on Sheptak&Nielikäinen kun on muutama litra laivan IVB-olutta taulussa? Oliko IltaJuorussa mitään juttua laivalla rähinöinnistä?:D
 

Miksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minkälainen parivaljakko on Sheptak&Nielikäinen kun on muutama litra laivan IVB-olutta taulussa? Oliko IltaJuorussa mitään juttua laivalla rähinöinnistä?

Itse mietin ihan samaa. Olisi ollut mielenkiintoista olla seuraamassa tilannetta laivalla.
 

trivekku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, IFK
Viestin lähetti Miksu


Itse mietin ihan samaa. Olisi ollut mielenkiintoista olla seuraamassa tilannetta laivalla.

Joku hurri tietysti on huomattautanut Sheptakin hörökorvista ja pojat ovat yksissä tuumin tunkeneet sateenvarjon hurrin *erseeneen ja avanneet sen:D

HUOM. Tämä on sitten fiktiivinen juttu
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös