Ei vieläkään olla opittu!

  • 1 015
  • 2

kaasumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tammerfors ja Södertälje Sport Klubb.
Ei veläkään olla opittu!

On se kyllä kumma juttu! Niin se että yhtä äijää ei saada kuriin. Tällä kertaa "Z" Zetterberg päästettiin NELJÄSTI maalintekoon ja tällä tavalla pääsi ratkaisemaan ottelun Ruotsin hyväksi, toinen ratkaiseva tekiä oli se että Ruotsilla oli parempi maalivahti. Stefan Liv oli selvästi varmempi veräjänvartia kuin Norrena, vaikka tappio ei missään nimessä ollut Fredrikin vika.
Muutenkin Suomen veskaritilanne vaikuttaa jonkun verran huolestuttavalla kevään MM kisoja ajatellen, tuskin näistä kumpikaan lähtee Ruotsin MM jäille? Toivottavasti ei ainakaan Sulander lähde!
Otsikko "ei viläkään olla opittu" tuli mieleen entiset "hölmöilyt" joissa aikaisemmin pääosissa olivat herrat nimeltä Yashin ja Pavel Bure, nämä miehet on myös heiluttanut Suomipojan reppua NELJÄ kertaa samassa ottelussa.

Minun päähäni ei mahdu että miksi ei yhtä miestä saada kuriin? Jos sama pelaaja ottelun aikana on tehnyt kolmekkin maalia niin mies on saatava tilanteista pois keinolla millä hyvänsä! Ainakin jonkinlainen miesvartiointi kylläkin on paikallaan!!!
Voi P.....les sentään!
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Zetterberg

Mites tämä mies on muuten pelannut?Onko hän tulevaisuuden huippupelaaja?

Mietiskelin vain,kun ei kuitenkaan vielä niin kovin tuttu pelimies ainakaan minulle vaikka olen nimen kuullut ennenkin maaotteluiden yhteydessä.
 

kaasumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tammerfors ja Södertälje Sport Klubb.
Re: Zetterberg

Viestin lähetti karhu
Mites tämä mies on muuten pelannut?Onko hän tulevaisuuden huippupelaaja?

Mietiskelin vain,kun ei kuitenkaan vielä niin kovin tuttu pelimies ainakaan minulle vaikka olen nimen kuullut ennenkin maaotteluiden yhteydessä.

Huippukaveri ollut jo muutaman kauden ja Timrån kantava hahmo. Suuri arkitehti Timrån nousuun elitserieniin pari vuotta sitten oli nimenomaan tämä Henrik Zetterberg lempinimeltään "Z". Tänä kautena on kuitenkin sarjapelit kulkenut tahmeammin niinkuin koko Timrån joukkueen pelit, tästä viittaa joukkueen tämän hetken jumbosijakin sarjataulukossa.

Mies olisi jo otettu vastaan avosylein Detroitissa, mutta Zetterberg päätti vielä pelata tämän kauden elitserienissä. Ensi kaudella mies on rapakon takana 100% varmuudella.
Pelimies kieltämättä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös