Ei JokeriFanit oo ainoita...

  • 534
  • 3

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
www.verkkotie.fi tiesi kertoa tällästä:
<BR>
<BR> \"Tunnelma: Blues-katsojan kannalta ottelu oli lähinnä
<BR> surkea ja hävettävä. Silloin harvoin kun katsomo oli
<BR> kunnolla äänessä, se herjasi ennemminkin tuomareita
<BR> kuin kannusti omiaan. Kolmannen erän kannustuskin
<BR> vaipui lopulta epätoivon purkauksiin. Sitä vastoin Lukon
<BR> fanikatsomo oli upea, ja se onnistui tekemään
<BR> kotijoukkojen olon todella kurjaksi.\"
<BR>
<BR>Niin, että kyllä ne muutkin ku parjatut JokeriFanit osaa.[addsig]
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Täh?
<BR>Miten voi olla että meidän kiltti, pieni ja nuori fanikatsomo tollasta?
<BR>
<BR>Vaikka en ite ees kuulu \"fanikatsomoon\", niin enpä usko että ne nyt suurempia rähisee ja huutelee. Kilttejä ihmisiä.[addsig]
 

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Jaapa jaa, en tiedä mistä Verkkotie tuollaista on päähänsä saanut, en minä ainakaan havainnut mitään tuollaista. Rohkenisin väittää että ei pidä paikkaansa alkuunkaan. Sitäpaitsi, miksi ihmeessä Bluesin fanit nyt käyttäytyisivät noin, kun eivät vielä kertaakaan aiemmin ole niin tehnyt?
<BR>
<BR>Ei kannata uskoa kaikkea mitä missäkin lukee.
<BR>
<BR>Pientä kritiikkiä tuomarit tosin ansaitsisivatkin...[addsig]
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
\"Ei kannata uskoa kaikkea mitä missäkin lukee.\"
<BR>
<BR>Niin. Miksipä siis uskoisin sitten sinun sanaasi? Täytyy luottaa omaan päättelyyn ja tyytyä omaan ratkaisuun. Eli verkkotie väittää toista kuin sinä ja näistä minun on valittava mielestäni oikea vaihtoehto. Silloin pitä valitsemaani vaihtoehtoa sinä, joka on toteutunut. Tällästä oravanpyöräähän vois jatkaa loputtomiin, että välillä uskoo mitä kirjotetaan ja välillä ei. EI! On itse pystyttävä vetämään raja mitä uskoo ja mitä ei. Se, mihin minä uskon, eli mitä pelissä tapahtui, on kokonaan oma käsitykseni.[addsig]
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös