EHT 2023–2024

  • 68 051
  • 728

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
No tää on vasta EHT, jossa ei ole edes lähellekään parhaimmat Euro-pelaajat.

Jos on voittanut parit maailmanmestaruudet, olympialaiset kerran ja nuorten mitalia ja paikka ikuisesti tässä maassa lajin palkintokaapin ylähyllyllä jonkinlaisena pappina, niin en ihmettele yhtään, että johonkin marraskuun harjoitusturnaukseen ei enää pysty enää virittämään vaadittuja kierroksia koneeseen ”kevään kisoja silmälläpitäen”, mutta se on täysin luonnollista.

Siksi me tarvitaankin se, Pennanen tuonne, jonka oma henkinen palo, taktinen osaaminen sekä henkinen psyykkaus joukkueeseen on jotain muuta kuin mitä Jalosella nyt enää on.
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Toivottavasti Sveitsin EHT:lle Leijonat kasaa aidosti kovan rosterin, jossa on mukana Säteriä, Lehtosta, Vatasta, Mannista ja Hartikaista myöten parhaat europelaajat. Jos silloinkaan ei pärjätä, voidaan syyttää Jalosta. Nyt olen vähän sitä mieltä, että osittain menee pelaajamateriaalin piikkiin. Olkoonkin, että eihän Ruotsillakaan nyt mikään ideaali eurorosteri ole. Etenkin pakisto Ruotsilla on itse asiassa paperilla vaatimaton.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Kädenlämpöinen. Se kuvaa tänäänkin Suomen joukkuetta. Kotiturnaukseen pitäisi aina saada se kovin porukka kasaan. Nyt sellaista ei valitettavasti ole. Kotoisessa Liigassa pärjäävät pelaajat ovat ihmeissään, sillä taso onkin yht'äkkiä kovempi. Oppia tuosta on otettava puseroon ja varmaan heille ihan mukava kokemus.

Ruotsi vie pelin virtausta ja Suomi räpiköi mukana. Kunnon kiekollista peliä Suomella ei ole nimeksikään. Kolmanteen erään pitäisi saada raivoa päälle, mutta tuntuu että yleisöä myöten kaikki ovat kylläisiä isänpäivän herkuista.
 

Koffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Toivottavasti Sveitsin EHT:lle Leijonat kasaa aidosti kovan rosterin, jossa on mukana Säteriä, Lehtosta, Vatasta, Mannista ja Hartikaista myöten parhaat europelaajat. Jos silloinkaan ei pärjätä, voidaan syyttää Jalosta. Nyt olen vähän sitä mieltä, että osittain menee pelaajamateriaalin piikkiin. Olkoonkin, että eihän Ruotsillakaan nyt mikään ideaali eurorosteri ole. Etenkin pakisto Ruotsilla on itse asiassa paperilla vaatimaton.
Olen ihan samaa mieltä! Joukkueen kasaus ei ole onnistunut ollenkaan.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Siksi me tarvitaankin se, Pennanen tuonne, jonka oma henkinen palo, taktinen osaaminen sekä henkinen psyykkaus joukkueeseen on jotain muuta kuin mitä Jalosella nyt enää on.

Enpä usko että tämä turnaus muuttuisi Pennasella mihinkään, mutta sillä muuttuisi, kun otetaan ne parhaat pelaajat Sveitsistä ja Ruotsista.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toivottavasti Sveitsin EHT:lle Leijonat kasaa aidosti kovan rosterin, jossa on mukana Säteriä, Lehtosta, Vatasta, Mannista ja Hartikaista myöten parhaat europelaajat. Jos silloinkaan ei pärjätä, voidaan syyttää Jalosta.
Nojaa. Olihan viime vuonnakin isoja vaikeuksia kevään harkkapeleissä ennen MM-kisoja. Ja silloin huuhdottiin kultaa.

Ovat olleet kyllä selviä pettymyksiä Liiga-pelaajat tässä turnauksessa.
 

MegaForce

Jäsen
Mielestäni tämä Leijonien laskusuhdanne on alkanut jo viime kevään Mm-kisoissa, jossa taidettiin hävitä jokainen peli huippumaata vastaan, vaikka mukana oli montakin NHL-apua, ja tämä on vain jatkoa sille. Peli oli sielläkin hidasta ja ennalta arvattavaa.
 

1000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara 2.0, Sasha & Patu
Toivottavasti Sveitsin EHT:lle Leijonat kasaa aidosti kovan rosterin, jossa on mukana Säteriä, Lehtosta, Vatasta, Mannista ja Hartikaista myöten parhaat europelaajat. Jos silloinkaan ei pärjätä, voidaan syyttää Jalosta. Nyt olen vähän sitä mieltä, että osittain menee pelaajamateriaalin piikkiin. Olkoonkin, että eihän Ruotsillakaan nyt mikään ideaali eurorosteri ole. Etenkin pakisto Ruotsilla on itse asiassa paperilla vaatimaton.
Noi jätkät oli viime MM-kisoissa jo aika kasa paskaa.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei oikein tuota tuo toistuva rännikiekottelu ja laidassa hinkaaminen. Vielä kun ollaan fysiikassa jäljessä, niin nuha tulee
 

Polvitasku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Suomen peli on kuin Sami Niku armeijassa: Ei oikein huvita. Vai joko sitä hippiä on sinne edes saatu.

Paitsi Huuhtanen on kova uggeli.
 

mike owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
tepsi, hjk ja kiisto
Jees. Hyvä Suomi. Taas kelpaa olla suomalainen.

Tämä on tyypillinen harjoitusturnaus. Vasta keväällä ratkaistaan maailmanmestaruus.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Ihan kuritonta ja jäähyjä otettiin liikaa, siihen pitkälti peli minusta kaatui. Ansaittu voitto Ruotsille.
Missä oli aikalisä ja joukkueen herättely?
Tai maalivahdin vaihtaminen..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös