Eero Elo – paluu Raumalle

  • 341 578
  • 1 281

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja ensimmäisessä erässä rakensi yhden ns. varman tekopaikan, josta ketjukaveri, kuka lie, ei kuitenkaan maalia tehnyt. Siitä 2-0 tauluun niin voi olla että pelistä olisi tullut toisenlainen.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En nyt tiedä ihan paras mutta mun mielestäni paljon parempi kuin moni muu ja ehdottomasti paras peli vähään aikaan.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En nyt tiedä ihan paras mutta mun mielestäni paljon parempi kuin moni muu ja ehdottomasti paras peli vähään aikaan.
Yllätys, että heti parani peli kun sai kunnon sentterin vierelleen. Jos se Pekkakin vihdoin tajuaisi ettei Elon paikka ole Koivistoisen vieressä.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nollatason viestit sinulta löytyy Elon ketjusta, jossa toiseen kertaa? samaan viikkoon toteat hänellä olevan paikka Spinkien vieressä. Käy ihmeessä toivomassa vielä nykyistä tahtia useamminkin, Spinkin veljekset kun liittyvät Eero Eloon niin vahvasti.

Laitetaas mylly pystyyn taas. Eero Elon siirtymisestä Ässiin käyty neuvotteluja ja ilmeisesti Elon ja Lukon taholta vahvimmin.

Ilmeisesti keskustelut asiasta siis olleet aktiivisia enemmän Rauman suunnasta.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ilmeisesti keskustelut asiasta siis olleet aktiivisia enemmän Rauman suunnasta.

Ilmeisesti? Jonka jälkeen lyöt tähän yhden kirjoittajan toivovan huhun.

Pannaan täälläkin mylly laulamaan. Kuulemma Roni Hirvosen siirtymisestä neuvoteltu Lukkoon ja ilmeisesti Ässien sekä Hirvosen taholta vahvimmin.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ilmeisesti? Jonka jälkeen lyöt tähän yhden kirjoittajan toivovan huhun.

Pannaan täälläkin mylly laulamaan. Kuulemma Roni Hirvosen siirtymisestä neuvoteltu Lukkoon ja ilmeisesti Ässien sekä Hirvosen taholta vahvimmin.

Fakta on se, että keskustelua Elon siirrosta on käyty Lukon ja Ässien välillä. Olen kuullut tätä itsekin muualta kuin Jatkoajasta. Neuvotteluja käydään, mutta lopputulos on vielä arvoitus.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Antaa porilaisten vaan haaveilla Lukon kutoshyökkääjästä. Siinä mielessä olisi varmaan hyvä siirto monen kannalta jos Lukko saisi paremman jostain tilalle. Elo pääsisi pikkuseurassa varmasti pelaamaan paremmassa roolissa vailla kilpailua ja ilman menestyspaineita. Pieni tahra siitä Lukon imagoon tulisi, kun oma kasvatti lähtisi taas, mutta jos rahaa vapautuu parempaan niin ihan sama. Ässätkin saisi edes yhden ok tason pelurin joukkueeseensa.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Todista faktat.

Eikai tuollaisista todellisia faktoja julki saa.

Kirjoittaja Jalat1990 on luotettava kirjoittaja ja tämäkin asia pitää paikkansa.

Se on toinen tarina päätyykö Elo takaisin Ässiin vai ei.

Lukolle imagotappio jos Elo päätyy Ässiin. Pekka Virta herätys, äijälle kunnon rooli ja vastuu, jos ei vastaa huutoon niin sitten katsotaan uusiksi.

Toki toivon, että Elo tulee Ässiin.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eikai tuollaisista todellisia faktoja julki saa.

Kirjoittaja Jalat1990 on luotettava kirjoittaja ja tämäkin asia pitää paikkansa.

Jos kirjoittaa, että on faktaa, niin silloin asian pitää pystyä todistamaan. Odottelen tässä niitä faktoja, joiden puuttumisella huhun uskottavuus on samaa tasoa kuin 400 muutakin kauden aikana.

Kaikella kunnioituksella luotettavaa nimimerkkiä kohtaan, mutta viimeistään Raimo Helmisen sopimus Palloseuraan todisti, että mitään netissä lukemaa ei kannata ostaa.


Runsas viikko sitten olin Isomäki Areenassa ja kuulin hyvin asian tuntevalta taholta, että Lukko kaupittelee Eloa Porin suuntaan. Elo tyytymätön rooliinsa Lukossa.

Kuka tämä oli?
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä mua vituttaisi ihan kympillä, jos Elo kaupattaisiin Ässiin, juuri kun hänet on viimeinkin kotiutettu. Ei varmaan tulisi enää Lukkoon ikinä, paitsi tietysti jos tämä johtuu Virrasta, niin eri valmentajan aikana ehkä. En usko, että Elo on yhtäkkiä muuttunut paskaksi Lukkoon tullessaan. Vika on jossain muualla...
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Runsas viikko sitten olin Isomäki Areenassa ja kuulin hyvin asian tuntevalta taholta, että Lukko kaupittelee Eloa Porin suuntaan. Elo tyytymätön rooliinsa Lukossa.
Se on yllätys, että tällaisilla hetkillä tullaan aina ulos näillä ”viikko sitten” -huhuilla. Todellisuudessa jos joku jatkisnynny edes kuulisi jonkun ”luotettavan tahon” sanomisia niin olisi heti huutelemassa täällä.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kyllä minä vähän epäilen tätä Virran ja Elon ”välirikkoa”. Miksi Elo olisi tullut ja miksi Lukko olisi Elon hankkinut, kun kuitenkin Virran paikka päävalmentajana on ollut hyvinkin tiedossa. Kyllä tässä taitaa olla kyse enemmänkin porilaisten keksimästä paskasta, jota tältäkin palstalta löytyy muuten todella paljon.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mua ihmetyttää se että miksi juuri Ässiin? Varsinkin kun näiden jatkishuhujen mukaan Lukko kaupittelee eli olisi aloitteen tekijä tässä. Vai eikö Elo sitten muille enää kelpaa?
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mua ihmetyttää se että miksi juuri Ässiin? Varsinkin kun näiden jatkishuhujen mukaan Lukko kaupittelee eli olisi aloitteen tekijä tässä. Vai eikö Elo sitten muille enää kelpaa?
Jos kuitenkin haluaa asua Raumalla?
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
"Kuulin juttua" "Isomäki Areenassa asiantunteva taho"

Kyllä, annan täydet 5 tähteä näille huhuille eilisen jälkeen, varsinkin kun lukee viestejä pelin jälkeen mitä on lähetetty.

Samaa tasoa, kun kertoisin täällä, että hieroin MIG-hitsin kylkeä josta ilmestyi hitsauskoneen henki, joka kertoi Jesperi Kotkaniemen saapuvan Lukkoon.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Onkohan ne sittenkin ne Rauman paineet. Aiemminkin on spekuloitu sillä että Eero ei Raumalla onnistu ja suvun asettamat velvoitteet painaa liikaa.
 

Puke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Björneborg Moderators
Kielmättä kuulostaa joltain porilaisten märältä päiväunelta, joka on voitonhuumassa käännetty tällä palstalla huhuksi.

Jos kuitenkin pitää paikkansa niin heittäisin kyllä ennemmin itse Pekan helvettiin.
 

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Miksi Lukolla olisi tarvetta kaupitella Eloa yhtään mihinkään ja kaikkein vähiten Ässiin? Miettikää nyt itseänne Kallena, eihän siinä olisi mitään järkeä. Huvittavaa paniikin lietsontaa vähemmän yllättävältä suunnalta.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Se on yllätys, että tällaisilla hetkillä tullaan aina ulos näillä ”viikko sitten” -huhuilla. Todellisuudessa jos joku jatkisnynny edes kuulisi jonkun ”luotettavan tahon” sanomisia niin olisi heti huutelemassa täällä.

Minä en huutele heti, elämässä on muutakin tekemistä.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jos kirjoittaa, että on faktaa, niin silloin asian pitää pystyä todistamaan. Odottelen tässä niitä faktoja, joiden puuttumisella huhun uskottavuus on samaa tasoa kuin 400 muutakin kauden aikana.

Kaikella kunnioituksella luotettavaa nimimerkkiä kohtaan, mutta viimeistään Raimo Helmisen sopimus Palloseuraan todisti, että mitään netissä lukemaa ei kannata ostaa.




Kuka tämä oli?

Tiedän henkilön rooln ja nimen, mutta ei tänne nyt kaikkea voi kirjoittaa. Jos nyt yhtään tekee olosi paremmaksi, niin kyseinen henkilö tietää mitä siirtomarkkinoilla tapahtuu.

Ja kyllä tämän Elo-huhun ovat muutkin kuulleet. Kannattaa käydä katsomassa Ässäpalstan huhuketjua.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Norja vs Suomi
  • 16.00
  • 8.75
  • 1.16
USA vs Slovakia
  • 1.32
  • 6.20
  • 6.90
Saksa vs Ruotsi
  • 10.00
  • 7.00
  • 1.20
Sveitsi vs Tshekki
  • 2.56
  • 4.30
  • 2.28
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös