Eduskuntavaalien 2019 seurantaketju

  • 100 184
  • 1 348
Tila
Viestiketju on suljettu.

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Eipä näitä poliittisia juttuja liikaa tule seurattua. Äänestämässä kävin, mutta olisi voinut jäädä äänestämättäkin. Suurin toive on, että perussuomalaiset eivät nyt ihan kärjessä olisi. Sipilä voisi pistää all in, koska onhan sympaattiselle miehelle aina tilaa edustustehtävissä. Kunhan nyt ei ihan terävimpään kärkeen kuitenkaan niin ei kaikki rahat kansalta lähde.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toivotaan että ihme tapahtuu eikä Persut vie suurimman puolueen paikkaa.

Pahalta näyttää, kun täällä Helsingissäkin eliittipiirit ovat vaihtaneet Kokoomuksen Persuihin.
Kannattaako eliitti nykyään vasemmistolaista talouspolitiikkaa?
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Kaikilla ollut loistava kampanja ja voitto tulossa kaikille. Silti kaikki jäävät alle 20 prosentin
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitä eliittipiirejä tolla tarkoitetaan?
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ärkoopeen vaalivalvojaisissa 10 henkeä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Henriksson ihan päissään?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sinisten valvojaiset näyttävät joltain 60-luvun puolustusvaliokunnan kokoukselta.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Sami Borg on kyllä jo oma instituutionsa näissä lähetyksissä.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Lets go Vasemmisto lets go!

Aika vähän on tullut osallistututtua poliittiseen keskusteluun täällä jatkoajassa ja oikeastaan missään muuallakaan. Sellaista haluaisin tiedustella, että kun ennen olen kannattanut kokoomusta ja vihreitä, mutta nyt olen loikannut Vasemmistoliiton puolelle... niin onko oikea tittelini siis nyt vihervassari vai miten nämä nyt menee?

Ja toinen kysymys, osaisiko joku nopeasti auttaa tällaista politiikan amatööriä...Minulla on toki omat arvaukseni, mutta mitkä on julkiset mielipiteet / perustelut sille, että meidän ei anneta äänestää netissä? Onko tähän jotkut edustajat ja tai puolueet, tai kenties media ottanut joskus kantaa?
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lets go Vasemmisto lets go!

Aika vähän on tullut osallistututtua poliittiseen keskusteluun täällä jatkoajassa ja oikeastaan missään muuallakaan. Sellaista haluaisin tiedustella, että kun ennen olen kannattanut kokoomusta ja vihreitä, mutta nyt olen loikannut Vasemmistoliiton puolelle... niin onko oikea tittelini siis nyt vihervassari vai miten nämä nyt menee?
Maahanmuuttokriittisen siiven kriteereillä olet ollut koko ajan suvacci-kategorian hyväuskoinen.
 
Lets go Vasemmisto lets go!

Aika vähän on tullut osallistututtua poliittiseen keskusteluun täällä jatkoajassa ja oikeastaan missään muuallakaan. Sellaista haluaisin tiedustella, että kun ennen olen kannattanut kokoomusta ja vihreitä, mutta nyt olen loikannut Vasemmistoliiton puolelle... niin onko oikea tittelini siis nyt vihervassari vai miten nämä nyt menee?

Oikea titteli lienee "idiootti". Eikäku :)

Ja toinen kysymys, osaisiko joku nopeasti auttaa tällaista politiikan amatööriä...Minulla on toki omat arvaukseni, mutta mitkä on julkiset mielipiteet / perustelut sille, että meidän ei anneta äänestää netissä? Onko tähän jotkut edustajat ja tai puolueet, tai kenties media ottanut joskus kantaa?

Varmaan se isoin juttu on, että pysyisi äänestyssysteemi mahdollisimman luotettana. En oikein muuta perustelua ole missään nähnyt.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
On kyllä nihkeää, kun NHL:ää, vaaleja ja naisten lätkää tulee samaan aikaan. Vaaleilla mennään, naisten lätkää pienestä ruudusta padiltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös