Eastside Hockey Manager

  • 24 324
  • 190

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Saipafan, et ole tainnut koskea siihen treidin vaikeus liukuriin? Kannattaa nykiä ylöspäin sillä tuo kauppahan on oikeasti aivan järjetön.
 

Vaicci#63

Jäsen
Viestin lähetti vilpertti
Saipafan, et ole tainnut koskea siihen treidin vaikeus liukuriin? Kannattaa nykiä ylöspäin sillä tuo kauppahan on oikeasti aivan järjetön.

Tuohan oli järkevä kauppa.(ainakin minun kannaltani).Pelaan Atlantalla ja joukkue majailee,kas kummaa ,viimeisenä.Miten joukkueen saisi heräämän??Olen hankkinut mm...Richerin waiversista ja miten noita moraaleja saa kohoamaan???
 

Riz

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Re: Auttakee tyhmää

Viestin lähetti PKrJ
msvbvm60.dll kateissa tai ainakaan ei löydy?

?que?

Haepa Visual Basic 6.0 Runtime paketti ja asenna. Löytyy esim. EHM:n sivuilta kohdasta download->others !
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Viestin lähetti Saipafan
Tuohan oli järkevä kauppa.(ainakin minun kannaltani).Pelaan Atlantalla ja joukkue majailee,kas kummaa ,viimeisenä.Miten joukkueen saisi heräämän??Olen hankkinut mm...Richerin waiversista ja miten noita moraaleja saa kohoamaan???

Moraalia saa kohotettua järjestämällä ylimääräisiä harjoituksia.Tosin jos järjestää niitä liikaa niin pelaajien tyytyväisyyspalkki alkaa mennä pahasti punaiselle ja pelaajat saattavat alkaa vaatia siirtoa muualle.muistaakseni vielä valmentajan "motivating players"-ominaisuus auttoi tässä asiassa jonkin verran.
 
Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Eastside

Voisiko joku antaa vinkkejä siitä mitä nuoria, hyvin kehittyviä pelaajia kannattaisi hankkia??
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Sikäli mikäli Riz luet tätä vielä ennen päivitystä, niin ruuvaa ihmeessä niiden varausvuorojen (ainakin 1. ja 2. kierroksen) arvoa ylöspäin tai prospectien arvoa alaspäin. Nimittäin nyt saa edellisvuoden ykköskierroksen varauksella 2-3 ykköskierroksen varausoikeutta. Itselläni on trade bar tapissa ja silti vähintään viisi ykköskierroksen varausta per vuosi. Tietysti näin saa lähes kaikki parhaat prospectit omaan joukkueeseen (tietokoneen scouttaus ei ole ihan parasta mahdollista). Nyt (kausi 05-06) kaikki tulevat franchise playerit eivät mahdu kunnolla edes farmijoukkueeseen pelaamaan, joten niitä on treidattava muualle - varausvuoroihin. Btw nostin Anaheimin kolmessa vuodessa Stanley Cup mestariksi, nyt on kolmas putkeen haussa...

Ärsyttävin piirre (itselleni) on se ettei oma joukkueeni tahdo saada 3 maalia per matsi enempää (vetoja tulee kyllä 40 - 60 joka pelissä), ei sitten millään. Joukkueessa on kuitenkin 5 pelaajaa joilla on shooting arvo yli 90 (ja 9 joilla on Offensive yli 80) ja jätkien laukaisuprosentit on reilusti alle 10. Taktiikan vaihdokset ei tunnu auttavan yhtään. Voittoja toki tulee, yleensä 3-1 tai 3-0.

Niin se vielä, että peli on pikkuvioistaan huolimatta todella hyvä.
 

Vaicci#63

Jäsen
Viestin lähetti toivonen#19


Moraalia saa kohotettua järjestämällä ylimääräisiä harjoituksia.Tosin jos järjestää niitä liikaa niin pelaajien tyytyväisyyspalkki alkaa mennä pahasti punaiselle ja pelaajat saattavat alkaa vaatia siirtoa muualle.muistaakseni vielä valmentajan "motivating players"-ominaisuus auttoi tässä asiassa jonkin verran.

minä en ainakaan saa/löydä tollasta motivating players-hommaa
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Latasin pelin netistä, kaikki meni hyvin siihen saakka kunnes yritin käynnistää peliä, silloin se valittaa tällä tavalla:


System Error &H80004005 [-2147467259]. Määrittämätön virhe


Osaisko joku tietävä sanoa, mitä toi tarkoittaa Suomen kielellä?
 

Karrmaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers, Lazio, Liverpool
Peluutus

Voiko EHM:ssä peluuttaa puolustajaa hyökkäysketjussa? Tai hyökkääjää pakkina? Itse en ole pystynyt sitä tekemään ja se ottaa päähän armottomasti. Onko se joku bugi vai mikä mättää? Onko jollain tyhjentävää vastausta asiaan..?
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Viestin lähetti Saipafan
minä en ainakaan saa/löydä tollasta motivating players-hommaa
sori siis mun piti siis sanoa että "motivating players"- juttu on siis valmentajan ominaisuus, mikä kertoo kuinka hyvin nämä ylimääräiset harjoitukset "menevät perille".
 

JP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Re: Peluutus

Viestin lähetti Karrmaz
Voiko EHM:ssä peluuttaa puolustajaa hyökkäysketjussa? Tai hyökkääjää pakkina? Itse en ole pystynyt sitä tekemään ja se ottaa päähän armottomasti. Onko se joku bugi vai mikä mättää? Onko jollain tyhjentävää vastausta asiaan..?

Joitain pakkeja voi peluuttaa hyökkäyspäässä, mutta hyvin harvoja. Ota pelaajan ikkunasta position ja vaihda pelipaikkaa, jos vain suinkin pystyt.

Hyökkäykseen kelpaavia pakkeja ovat ainakin Eric Messier ja Mathieu Dandenault. Editorin imuroinnin jälkeen voit toki laittaa kenelle pakille tahansa vaihtoehtoiseksi pelipaikaksi L:n, C:n tai R:n.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
noihin pelipaikkoihin liittyen huomasin muuten kerran että yhden veskarin pelipaikan pystyi muuttamaan hyökkääjäksi.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Yv-ketjuissa pystyy ainakin peluuttamaan hyökkääjiä pakkien paikalla. En ole kokeillut pystyykö toisin päin tai pystyykö pakkeja peluuttamaan av:lla hyökkääjinä.

Motivating players on "staffin" ominaisuus (lyhenne MP) sitä ei voi säätää mistään erikseen.
 
Njoo, ennen itselläni EHM toimi ihan hyvin ja sillai, mutta nykyään tulee vaan aina tietynlaista virheilmoitusta, kun yritän EHM:n käynnistää. Pistänpä sen tähänkin, vaikka epäilenkin ettei kukaan osaa minua valitettavasti auttaa...

Normaali Windowsin "Ohjelma on suorittanut laittoman toiminnon jäkäjäkäjäk..."-ruutu, ja varsinainen virheilmoitus on seuraavanlainen: "EASTSIDE aiheutti sivuvirheen moduulissa KERNEL32.DLL muistipaikassa 0167:bff7a388"
Ja virheilmoitus jatkuu sitten vielä pitkään monilla numerosarjoilla (Rekisterit, Tavut muistipaikassa CS:EIP: sekä Pinon vedos)

Mutta sen verran mitä olen EHM:ää joskus pelannut, (jotain versioita 0.7/0.8-1.1 muistaakseni) niin hyviä sekä mielenkiintoisiahan ne ovat olleet - mielestäni paras jääkiekkomanageripeli mitä löytyy. Vaikka yksi puute on tietenkin se, että jääkiekkomanageripelien lukumäärä on erittäin pieni. Mutta niin, EHM:n ilmaisuus on myös yksi erittäin suuri plussa.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Toistan eilisen kysymykseni

System Error &H80004005 [-2147467259]. Määrittämätön virhe


Osaisko joku tietävä sanoa, mitä toi tarkoittaa Suomen kielellä? Puuttuuko multa jotain tärkeää sieltä kansiosta, vai?
 

Aksu

Jäsen
Olen pelannut peliä niin kauan kuin se on ollut netistä saatavissa ja pari erittäin ilahduttavaa pointtia... Toinen on tietysti se, että kyseessä on ilmainen peli. Ja toisekseen kehitystä jokaisen version välillä on ollut huomattavasti. Muistan hyvin ajan kun esimerkiksi uratilastot eivät toimineet tai vaikkapa skouteilla ei ollut käytännössä ominaisuuksia eli niihin pystyi luottamaan aina. Pelaan nyt yhtä innokkaasti kuin ennenkin ja tulevaisuudessa aivan varmasti. Hienoa ja kiitos tekijälle.
 
Ongelma tuli tossa.Peli selitti jotain ketjuista,että vain tietty määrä pelaajia saa olla kokoonpanossa ja piti kai korvata loukkaantuneet pelaajat terveillä.Sitten katoin jokaista pelaajaani ja kaikki oli terveitä.Yritin vaikka mitä :o
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Rosenströmmi
Ongelma tuli tossa.Peli selitti jotain ketjuista,että vain tietty määrä pelaajia saa olla kokoonpanossa ja piti kai korvata loukkaantuneet pelaajat terveillä.Sitten katoin jokaista pelaajaani ja kaikki oli terveitä.Yritin vaikka mitä :o



Minulla oli vähän sama ongelma. Kun harjoituskausi oli ohi, ja tosipelien piti alkaa, peli ilmoitti, että pelaajia ei ole riittävästi kokoonpanossa tai jotain, ja vaikka olisi mitä tehnyt, ei antanut simuloida ottelua...
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
v****taa tässä pelissä se että kone näyttää aina silloin tällöin antavan tasoitusta CPU-jengeille. se varsin ottaa päähän että oma jengi voittaa laukaukset 50-12, mutta häviää 4-0. se vielä vituttaa että noissa tapauksissa vastustajalla on "keskikertainen" veskari maalilla OA tyyliä 69-73. hyvä peli tosiaankin on kuitenkin kyseessä.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Viestin lähetti juhaht




Minulla oli vähän sama ongelma. Kun harjoituskausi oli ohi, ja tosipelien piti alkaa, peli ilmoitti, että pelaajia ei ole riittävästi kokoonpanossa tai jotain, ja vaikka olisi mitä tehnyt, ei antanut simuloida ottelua...

Harjoituskauden jälkeen pitää tarkistaa myös farmijoukkueen ketjut kuntoon. Epäilen ongelmienne olevan tässä eli tarkistakaapa "farm lines" nappulan takaa farmijoukkueen ketjut.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Vastauksia

1. Maajoukkue peleistä mukana on MM-kisat miesten ja nuorten tasolla.

2. Vapaa-agentti säännöt ovat täsmälleen samat kuin NHL:ssä.
 

Vaicci#63

Jäsen
mistä tilastoja ja otteluita voi seurata???National teams-painikkeesta näin ketkä pelaavat junnumaajoukkueessa ja pelipäivä on 3.1 mutta kisat ovat oikeasti silloin jo alkaneet mutta en saa mistään tilastoja
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Maajoukkue pelit ovat aina ko. pelipäivänä viimeisinä otteluina ja näkyvät ruudussa kuten muutkin ottelut, jos haluaa seurata in-gamena, niin pidä control pohjassa ja paina "manual simulate". Pitäisi toimia, en tosin ole testannut. Näin voi katsoa myös kaikkien muiden joukkuieden pelejä in-game versiona, jos kiinnostaa.

Tilastot löytynevät statistics välilehdeltä, tosin vain joukkuekohtaisesti, selaamalla haluttu joukkue vasemman alareunan valikosta (maajoukkueet ovat NHL-joukkueiden jälkeen). Lopullinen kisojen pistepörssi (parhaiden osalta) tulee myös kisojen päättymisen jälkeen news osastolle (league news). Tuolta voi muutenkin seurata kisojen etenemistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös