Dynaaminen tiistai-ilta: 24 vai Shield?

  • 1 942
  • 29

24 vai Shield?

  • 24

    Ääniä: 45 26,8%
  • The Shield

    Ääniä: 63 37,5%
  • En seuraa kumpaakaan

    Ääniä: 60 35,7%

  • Äänestäjiä
    168

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiistai-ilta on "poliisisarjojen" suhteen varsin täydellinen. Kahdelta kanavalta tarjoillaan kahta laatusarjaa - päällekkäin. Käymme tästä aiheesta varsin kiihkeämielistä väittelyä kaveriporukassa, useimmiten minun aloittamana. Kun eivät muut idiootit ymmärrä Shieldin päälle. Siispä kysymys kuuluu: Kumpaa seuraat?

Itse olen vankkumaton Shield-fani, ja täysin koukussa sarjaan. Shieldin alkamisen jälkeen en ole kolmosta vilkaissut tiistai-iltana enää kertaakaan. Mitä nyt Shieldin mainoskatkoilla tsekkaan, että siellä se 24 pyörii.

Shield on minun valintani (tai minä olen Shieldin valinta) ylivertaisen juonen, idean, henkilöhahmojen ja imagon perusteella. Täysin lyömätön sarja, hakkaa jopa Kylmän Ringin. Vic Mackey ja Shane Vendrell ovat tylyin, coolein, hauskin kyttäkaksikko ikinä.
 

Vaicci#63

Jäsen
The Shield on todellakin loistava sarja. Oikeastaan ainoa, mitä jaksan enää tv:stä seurata. On se Vic vaan äijä.

Tämä 24 taas lopahti ensimmäisen kauden jälkeen. Olisivat nyt herranjestas lopettaneet siihen ensimmäiseen jo, nämä jälkimmäiset ovat olleet pakkopullaa kun tuntuu että jaksoja tulee lisää joka vuosi ja samalla jännitys jakaantuu liian moneen lisäten turhaa materiaalia sarjaan.
 

Emilio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Newcastle
24 on jäänyt vähän ensimmäisen kauden jälkeen. Ehkä osittain Shieldin takia.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Kyllä kallistuu Shieldille helposti.Väkivalta pahiksia vastaan lämmittää mieltä aina yhtä paljon.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Shiedille menee tiistai. Jos 24 vielä jaksaa kiinnostaa, näen sen lauantaina Subin uusintana, ellei parempaa tekemistä ole löytynyt. Samanlaista imua siinä ei kuitenkaan enää ole kuin aikaisemmin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
24 on karseeta paskaa. Joka kerta kun kääntää vahingossa 3 on aivan samanlainen kohtaus, ärsyttävä äijä se Kieferi!
 

RB

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kaksnepa "suorana" ja Shield sen jälkeen nauhalta. Tällalailla olen säätänyt koko kevään ajan, kun kaverini joskus aikoinaan Canalin tilaajana hehkutteli Shieldiä. Eli uumoilin jo alussa, että Shieldiä ei sovi jättää väliin. Onneksi en, koska minulla ainakin ponnahti TOP5 sarjoihin välittömästi.

24 on jo parhaat päivänsä tosin nähnyt, mutta pikkaisen parempaan suuntaan tämä kolmoskausi on mennyt järkyttävän paskan kakkoskauden jälkeen. Ykkönen oli aivan loistavaa jännitystä.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Viestin lähetti RB
Kaksnepa "suorana" ja Shield sen jälkeen nauhalta.

Juuri näin olen itsekin tehnyt. Jack Bauer katsotaan tosiaan "suorana" ja sitten on vuorossa Vic Mackeyn oppitunti. Loistavaa tiistai-illan viihdettä molemmat.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen
Kännykkäriippuvaisen "supersankarin" epätoivoinen sankarirooli; eka kausi oli ihan kohtuu, mutta seuraavat ihan p*****a
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Shieldiä toki katsotaan. Ihan hieno poliisisarja, vaikkei yhtä paljon olekaan vakuuttanut kuin ennakkopuheet antoivat odottaa. Hill Street Blues pysyy edelleen parhaana poliisisarjana.

24 puolestaan...huokaus. Ei ole minun kuppini teetä. Kiefer on kamala, ei uskoisi isänsä pojaksi.
 

Jugorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit, HC Sparta Praha, NY Rangers
24:sta on tullut katsottua. Ensimmäinen osa oli aivan huikea, mutta nämä jälkimmäiset sortuvat siihen, että juonenkäänteet ovat ns. "väkisinkeksittyjä". Jack Bauer ei enää iske niinkuin ensimmäisen tuotantokauden jaksoissa, mutta kun sarjaan on koukkuun jäänyt niin siitä ei irti pääse. Paitsi huomenna kun sarja loppuu.

Shieldiä en ole koskaan katsonut johtuen siitä, että se tulee 24:sen kanssa samaan aikaan.
 

kilonkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Jugorov
24:sta on tullut katsottua. Ensimmäinen osa oli aivan huikea, mutta nämä jälkimmäiset sortuvat siihen, että juonenkäänteet ovat ns. "väkisinkeksittyjä". Jack Bauer ei enää iske niinkuin ensimmäisen tuotantokauden jaksoissa, mutta kun sarjaan on koukkuun jäänyt niin siitä ei irti pääse. Paitsi huomenna kun sarja loppuu.

Shieldiä en ole koskaan katsonut johtuen siitä, että se tulee 24:sen kanssa samaan aikaan.

Juuri näin se on minullakin. Shieldiä en ole katsonut minuuttiakaan, joten siitä on paha sanoa mitään. 24:sta katsoo edelleen ihan mielellään, vaikka jaksot eivät ole enää niin hyviä kuin aikaisemmin. Joten miksipä sitä ohjelmaa vaihtamaan.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Viestin lähetti kilonkingi
Juuri näin se on minullakin. Shieldiä en ole katsonut minuuttiakaan, joten siitä on paha sanoa mitään. 24:sta katsoo edelleen ihan mielellään, vaikka jaksot eivät ole enää niin hyviä kuin aikaisemmin. Joten miksipä sitä ohjelmaa vaihtamaan.

Kannattaa ehdottomasti vähintään nauhoittaa Shield ja katsoa mitä on siitä sitten mieltä. Itse onnekseni jouduin muutama viikko sitten katsomaan Shieldiä, kun pari kaveria kuuluu Shield-siipeen ja minä olisin halunnut katsoa 24:n. No 24 meni sitten nauhalle ja katselin siinä itsekin Shieldiä, aluksi hammasta purren, ennakkoluuloissani. Totesin siinä, että loistava sarja, hyviä näyttelijöitä ja raakaa draamaa ja mustaa huumoria. Aika äkkiä unohtuu se ikävä seikka, että Michel Chiklis (Vic Mackey) näytteli joskus etovassa Kuuma Piiri -sarjassa.

Eli 24 nauhalle ja Shield suorana.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
24 tuli katsottua jo DVDltä joten Shield on ehdottomasti aina tiistai-iltojen ohjelmassa.
 

EricCartman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS & Lukko
Kuten näköjään moni muukin: Shield suorana, 24 nauhalta. 24 on kyllä jo hieman väljähtänyt, mutta pakko ainakin kolmas tuotantokausi on seurata loppuun. Neljäs taitaa kyllä jäädä väliin, varsinkin jos esitysaika tulee olemaan sama.

Shieldiin jäin koukkuun heti ensimmäisen jakson jälkeen. Kova sälli se Vic!
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
24 ehdottomasti. Seurannut ko. sarjaa niin kauan kun se on vain töllöstä tullut, joten vaikeaa sitä on poiskaan heittää.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On se pakko katsoa 24. Kun heti alusta lähtien katsoi, niin ei sitä voi keskeyttää. On kyllä hemmetin hyvä sarja. Niin paljon käänteitä juonessa jne.. Varmasti kyllä katsoisin Shieldia, jos en katsoisi kaksnelosta. Paljon kehuttu sarjahan se on.

Molempia sarjoja mainostettu todella paljon. Ennen 24 alkua, mtv3:lla pyöri koko ajan, että kuinka kauan ohjelman ensimmäiseen jaksoon ja 'älä missaa starttia.'
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Aikaisemmin haistatin molemmilla sarjoilla pitkät, nyttemmin olen pitkin hampain joutunut tunnustamaan, että The Shield on saanut minut mukaansa...prkl!
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Viestin lähetti Pelicans81
Ennen katselin Jack Baueria ja 24, mutta nykyään The Shield on viennyt mukanaan loistava sarja.
Shield on ylivoimainen ykkönen yleensäkin amerikkalaisista sarjoista, puhumattakaan vertailtaessa 24:seen.
 

RB

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Viestin lähetti koukou
Shield on ylivoimainen ykkönen yleensäkin amerikkalaisista sarjoista, puhumattakaan vertailtaessa 24:seen.

No no, eipäs nyt innostuta, kyllähän The Sopranos on täydellisin sarja ikinä, mitä TV:stä on tullut. Shield on kyllä luultavasti paras poliisisarja, mitä olen nähnyt. Kaksnelosen huippu on ikävä kyllä mennyt jo kauan sitten, valitettavasti.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Eipä iske kumpikaan. 24:sta olen katsonut yhden kokonaisen jakson, ja Shieldia en senkään vertaa.
Syystä tai toisesta poliisisarjat ei uppoa minuun.
 
Shieldistä en ole missannut sekuntiakaan - oikeastaan yhtään heikkoa jaksoa ei näytettyihin ole mahtunut. Ainoa tv-sarja, jota keväällä seurasin. Mutta kuten RB jo totesi, sekään ei ihan uhkaa Sopranosin ykkösasemaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös