Dave Stathos (yhdistetty ketju)

  • 81 689
  • 482

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mitenkäs Jamie Ram? Ai niin, Duffus oli mun mielestäni mainettaan parempi mv. Torjuntatyyli oli vaan aivan hirveä, mutta eikös sekin ollut tukevasti +90% -kavereita? Mulle jäi mieleen Duffusin tavaramerkkinä se, että hän päästi jonkun aivan säälittävän lirun ja torjui usein heti perään pahan läpiajon. Jäi mulle mieleen aika yhdentekevänä perusveskarina, ei erityisen huonona siinä mielessä, että olisi ryssinyt meille matseja solkenaan.
 

punainenpeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYR
Duffus

Viestin lähetti JHag
Mitenkäs Jamie Ram? Ai niin, Duffus oli mun mielestäni mainettaan parempi mv. Torjuntatyyli oli vaan aivan hirveä, mutta eikös sekin ollut tukevasti +90% -kavereita? Mulle jäi mieleen Duffusin tavaramerkkinä se, että hän päästi jonkun aivan säälittävän lirun ja torjui usein heti perään pahan läpiajon. Jäi mulle mieleen aika yhdentekevänä perusveskarina, ei erityisen huonona siinä mielessä, että olisi ryssinyt meille matseja solkenaan.

Duffus imuroi - kuten IFK:n molareilla on tapana - pleijareissa urakalla. Runkosarjan hoiti hyvin.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Svante
Vilmi Rulla En muist vuotta mutta kaveri oli Watson ja tuli yhdessä jonkun Cox-nimisen miehen kanssa "vahvistamaan" narrien rivejä.
Kausi oli 1971-72. Dwight Watson(en) taisi keskittyä aiiiivan muihin asioihin kuin pelaamiseen. En ole satavarma oliko kaveri maalia nähnytkään ennen tänne tuloaan :)
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Scoutti
Kyllä! ne on molemmat 50-luvun tuotteita, Pentti-Welho ja kaapeli-TV. Vaihda nyt ihmeessä tuoreempaan tekniikkaan, toimivuuden ennen ostopäätöstä näkee helpoiten harkitsemasi operaattorin teknisten tiedoitteiden määrästä ;)

Pitänee palkata jossain vaiheessa ns. tietokonenörtti eli IT ex-pentti (niin ja IT ei tarkoita tässä yhteydessä isoja tissejä niinkuin kouluaikoina parikymmentä vuotta sitten kyseinen lyhenne opittiin tuntemaan). Jatkoajassahan on ex-penteille oma ketjunsakin, joten ehkäpä kyselen sieltä jossakin vaiheessa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Re: Duffus

Viestin lähetti punainenpeto
Duffus imuroi - kuten IFK:n molareilla on tapana - pleijareissa urakalla. Runkosarjan hoiti hyvin.
Minulla vähän pätkii kyseisen kauden pleikkareitten kanssa. Emmekö tiputtaneet kyseisenä vuonna eka Tapparan, ja sen jälkeen kenelle tipuimme?
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Re: Re: Duffus

Viestin lähetti Frankie
Minulla vähän pätkii kyseisen kauden pleikkareitten kanssa. Emmekö tiputtaneet kyseisenä vuonna eka Tapparan, ja sen jälkeen kenelle tipuimme?

TPS:lle. Ensimmäisestä pelistä voitto Turussa Hyvösen hattutempulla. Sen jälkeen taisaisesti turpaan joka pelissä. Viimeisessä pelissä (4, stadissa) maalissa oli muuten A. Ahonen, koska Duffus haparoi aikaisemmissa niin pahasti.

Hyvin voidaan sanoa, että IFK meni Tapparasta jatkoon Duffuksesta huolimatta. Ratkaisevassa pelissä (4, stadissa) onnistui esim. imuroimaan Meluzinin laukauksen (tasoitusmaali 4-4:ään) nollakulmasta, kun peliä oli jäljellä noin 4 min.

Duffus oli kaveri, joka pystyi saamaan minkä tahansa kiinni, mutta pystyi myös päästämään minkä tahansa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Re: Re: Re: Duffus

Viestin lähetti kaizu
TPS:lle. Ensimmäisestä pelistä voitto Turussa Hyvösen hattutempulla. Sen jälkeen taisaisesti turpaan joka pelissä. Viimeisessä pelissä (4, stadissa) maalissa oli muuten A. Ahonen, koska Duffus haparoi aikaisemmissa niin pahasti.
Kiitos, Kaizu tiedosta, jotain tollaista itsekkin muistelin, mutta en ollut aivan varma.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti tant gredulin
Kausi oli 1971-72. Dwight Watson(en) taisi keskittyä aiiiivan muihin asioihin kuin pelaamiseen. En ole satavarma oliko kaveri maalia nähnytkään ennen tänne tuloaan :)

Anteeksi, että vasta nyt, joulut juhlittuani ja vihdoin kotiin päästyäni, sanasen sanonkin, mutta Dwight Watson oli varsin huikea Jamppa. Jo erän päätteeksi luistelu maalilta vaihtoaitioon tuotti vaikeuksia. Pystyssä ei olisi pysynyt ellei ylärima olisi ollut terästä. Varmasti takuulla paskin ulkomaalainen, joka Suomessa on koskaan edes käynyt yrittämässä. Hyvänä kakkosena tulee tietysti Kevin Hodson. Ai niin, molemmathan olivat narreja....
 

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stathoksen uran käännöspiste?

Viestin lähetti Balderis

Vai nostaisit Daven surkeimmaksi molariksi meillä jopa ohi Draperin ja Duffuksen??? Mitäköhän pillereitä popsit?
8 nollapeliä viime kaudella ja selkeästi joissakin otteluissa paras pelaajamme. Jotain rajaa Daven mollaamisessa kiitos.

Sorry, että vastaan tähän näinkin myöhään (ulkomailla olin) mutta kait se on parempi myöhään kuin ei ikinä?
Niin milloinkaan en ole väittäny etteikö IFK.ssa olisi pelannut huonompaa veskaria vaan kyse olikin lähinnä koko liigaa.Draper kuitenkin pelasi Tapparassakin kelpo kauden. Kyllä minä Draperia vihaan huomattavasti enemmän jos pelkkiä IFK:n aikaisia pelejä katsotaan.

Viestin lähetti kaizu


Kävitkö IFK:n peleissä kun Dave tuli IFK:hon ?? Aivan Jumala silloin. Kannattaa vaikka käydä kattomassa tämän ketjun alkua, mitkä olivat IFK:n kannattajien fiilikset kun pohdittiin pitäisikö kaverin kanssa veivaa jatkosopimus vaiko ei. Ei kovin montaa jamppaa löydy, jotka silloin olisivat Daven ulostaneet.

Juu kävin katsomassa! Lukekaa näitä viestejä. Kyllä minäkin olin silloin valmis tekemään Daven kanssa jatkosopimuksen niillä näytöillä mitä se silloin esitti. Nythän kuitenkin oli kyse siitä, että minkä helvetin takia kaveri saa vuodesta toiseen näyttä taitoja tiukoissa peleissä! Loppujen lopuksi on aivan sama tekevää miten torjuu jonninjoutavia runkosaraja pelejä pelsua tai Jyppiä vastaan mutta sitten jos peleistä kelpaa vaan enään voitto niin niitä täytyy tulla. Miten ihmeessä Daven kanssa voisi edes IFK pärjätä pleijareissa, kun omat pelaajatkaan ei luota veskariin? Pelaajat kuitenkin haluaa voittaa ne pleijari pelit huomattavasti mielummin kuin runkosarja matseja mutta jos luottoa ei ole niin sit ruvetaan peruuttelemaan (lue: varjellaan omaa maalia). Tässä yhtälössä käy vaan niin, että myöskään itse ei tehdä tarpeeksi maaleja.

Toivottavasti nyt on maalinvahti osasto kunnossa (nimien mukaan on) sillä jos vaan hiukankin raottelee muistia kaudelta 97-98 niin tietää mitä tapahtui. Yksinkertaisesti joukkue sai sellaisen maalinvahdin johon koko porukka luotti ja tulos oli sen mukainen. Maaleja ruvettiin tekemaan toiseen päähän urakalla samalla, kun oma pää pysyi lähes koskemattomana.

Tässä ketjussa mainittiin myös jostain 70- luvun alkupuolen narrista joka taitaa olla melkoinen velho maalinvahti rintamalla. Valitettavasti en ole sen aikaisia pelejä nähnyt sillä silloin olen vielä paskonut housuihini.

Ps. Mielipide jonka olen esittänyt Davesta on vain minun mielipide! Olen erittäin pahoillani jos joltain pikku Davelta on joulu mennyt pilalle sen takia, että joku on kehdannut haukkua Kreikkalaista.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stathoksen uran käännöspiste?

Viestin lähetti filmirulla
- - -
Tässä ketjussa mainittiin myös jostain 70- luvun alkupuolen narrista joka taitaa olla melkoinen velho maalinvahti rintamalla. Valitettavasti en ole sen aikaisia pelejä nähnyt sillä silloin olen vielä paskonut housuihini.
- - -

Samoihin aikoihin muudan Jorma Virtanen "huikaisi" otteillaan IFK- maalilla, ja itse asiassa vielä pykälää heikompi Mauri Kaukokari voitti mestaruuden IFK-paidassa.

Oli ne aikoja, kun IFK voitti ottelunsa luokkaa 9-5, eikä tarvinnut miettiä paljonko menee omiin kun aina tehtiin enemmän maaleja kuin naapuri.

Mutta Davelle terveisiä. Ei vaan ole hänen vikansa, että omat hyökkääjät eivät nykykiekossa pysty tekemään kahta maalia enempää. 16/32.
 

Mr.J

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey Devils
Mitäs muuten tää jätkä vielä käppäili jäähallin käytävillä TPS matsissa perjantaina. Luulis olevan himassa kun sopimus tilannekkin on aika heikko. Toivottavasti IFK ei joudu maksamaan enään täyttä palkkaa tälle hepulle!
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Mr.J
Toivottavasti IFK ei joudu maksamaan enään täyttä palkkaa tälle hepulle!

Onko jossain kerrottu HIFK:n ja Stathoksen välisen sopimuksen puretun?
 

Mr.J

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey Devils
Viestin lähetti Gags
Onko jossain kerrottu HIFK:n ja Stathoksen välisen sopimuksen puretun?

20.12.2004 MTV3 kiekkoyön sivuilla:

-Agentti yrittää löytää Stathosille uutta seuraa. Ensin Stathosin sopimus pitää tietysti purkaa, mutta jatkamme kautta maalivahtikaksikolla Tomas Vokoun-Jan Lundell, Matikainen sanoi.


Purkais nyt sitten! Tosta saa sellaisen kuvan että ensin puretaan soppari ja sitten etsitään uusi seura.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti Mr.J
Purkais nyt sitten! Tosta saa sellaisen kuvan että ensin puretaan soppari ja sitten etsitään uusi seura.

Purkais, purkais! Tuskin kreikkalainen palkattomaksi paljansaajaksi tahtoo. Joten uusi seura tai kunnon irtisanomis/purkamiskorvaus. Nih.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelicansista näköjään löytymässä pelipaikka. Eli HIFK on vuokraamassa Davea Lahteen, saas nähdä löytyykö pelipaikka pidemmäksikin aikaa mikäli otteillaan vakuuttaa. Jos taas meinaa muualla jatkaa, niin ei mikään maailman paras näyttöpaikka.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti lintu
Pelicansista näköjään löytymässä pelipaikka. Eli HIFK on vuokraamassa Davea Lahteen, saas nähdä löytyykö pelipaikka pidemmäksikin aikaa mikäli otteillaan vakuuttaa.
Tästähän saisi kehiteltyä provon, joka on suunnattu moneen suuntaan. SM-liiga londaa Kaaneille rahaa, että voivat palkata Hifk:n ylijäämämiehen. Vinovinoilua liigalle, kaaneille ja Hifk:lle.

Vaan tuo uutinen kuuloistaisi hyvältä. Kuka häviää, jos Kaanit saa kipeästi tarvitsemansa veskarin, Hifk saa jotakin korvausta Davesta ja Dave peliaikaa niin läheltä stadia, että voi halutessaan asustella stadissa ? Aika hyvältähän tuo kuulostaisi.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti bozik
Kuka häviää, jos Kaanit saa kipeästi tarvitsemansa veskarin, Hifk saa jotakin korvausta Davesta ja Dave peliaikaa niin läheltä stadia, että voi halutessaan asustella stadissa ? Aika hyvältähän tuo kuulostaisi.

Toivottavasti Dave pelaa jo huomenna Jokereita vastaan. En kyllä usko, että HIFK saa kovinkaan erikoista korvausta Stathosin "vuokraamisesta".
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti Johannes
Toivottavasti Dave pelaa jo huomenna Jokereita vastaan. En kyllä usko, että HIFK saa kovinkaan erikoista korvausta Stathosin "vuokraamisesta".

Joo, toivottavasti karvakäsi pelaa jo huomenna, niin saadaan varmasti ne kaksinumeroiset taululle. Mitä muutakaan voimme odottaa, jos Pelicansin maalilla pelaa yli kuukauden pelaamatta ja joulukinkuista sopivasti lihonnut kaveri, jolla ei ole muutenkaan ollut tapana onnistua Jokereita vastaan?

Sinänsä Stathosin vuokraaminen Lahteen on hyvä liike. Sääli vain hyvin pelanneen Karri Rämön kannalta.
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Oli huvittavaa lukea tätä ketjua alusta asti. Suosittelen! Onnea Dave jatkossa. Olet mukava tyyppi, mutta et kovinkaan kaksinen maalivahti. Efharisto!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Johannes
En kyllä usko, että HIFK saa kovinkaan erikoista korvausta Stathosin "vuokraamisesta".
Tämä on varmaan faktaa. Toisaalta taas edes Pena, vaikka kaikkien kuninkaiden isä onkin, ei voi Davea saada tässä maailmantilanteessa ns. hyvään hintaan kaupattua muualle. Lähinnä näin ajatellen, vuokrassa/lainassa olisi kyllä järkeä.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Ei taida davesta olla pelastushommiin, mutta ei ilmeisimmin kustanna Pelicansille käytännössä mitään. Rämöä ei voi kuormittaa täysillä, koska A:n pelejäkin on käytävä pelaamassa. Suomalainen ja Helanen ovat molemmat remppaosastolla.
 

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin! Toivottavasti Pelsu tosiaan ottaa Daven käyttöönsä mieluiten koko loppukaudeksi. Dave voi tosiaan pelata pelsussa lähes maagisesti sillä paineita ei pitäisi hirveästi olla jonka takia tämä Kreikan ihme voi tyynesti torjua ja tulos voi olla hieno.

Asialla on kyllä toinenkin puoli. Eli Pelsulla ei ole mitään menetettävää mutta sen sijaan Dave voi mahdollisesti menettää koko uran torjumalla huonosti. Jos Dave jännää omaa uraansa niin sit käy huonosti mutta jos Davella on toinen asenne niin hyvä tulee.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti filmirulla
No niin! Toivottavasti Pelsu tosiaan ottaa Daven käyttöönsä mieluiten koko loppukaudeksi.
Eipä loppukaudeksi mutta kahdeksi viikoksi Pelicansin nettisivujen mukaan. Hyvä veto Kaaneilta, ei maksa heille juuri mitään ja saavat Rämölle hieman lepoaikaa. Stathoskin saa peliaikaa mikä helpottanee miehen myymistä jos Vokoun jää loppukaudeksi.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Nikke
Stathoskin saa peliaikaa mikä helpottanee miehen myymistä jos Vokoun jää loppukaudeksi.

Toisaalta voin jo kuvitella tilanteen, joka ei voi tapahtua millekään muulle joukkueelle kuin HIFKille: kun kohdataan Pelicans, Stathos pelaa kaikkien unelmapelien äidin, josta puhutaan vielä 5 vuoden päästäkin Vokounin hooveroidessa 7 maalia ja hänen tilalleen vaihdetun Lundellin jatkaessa hommaa 5 maalin imulla. Kaaneille 0-12. Ja meidän mv-ketju herää jälleen ruoskimaan näppiksillä jääkiekkomaailmaa, joka jo vapiseekin pelosta asian johdosta.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti JHag
Ja meidän mv-ketju herää jälleen ruoskimaan näppiksillä jääkiekkomaailmaa, joka jo vapiseekin pelosta asian johdosta.
Niin, siinä vaiheessa kyseisessä ketjussa "sataset paukkuvat" kun jokainen käy vuorollaan kertomassa että Stathosista ei ikinä olisi pitänyt luopua, Lundellista ei ole mihinkään, Vokoun on epävarma ja teillä ei ole voittavaa maalivahtia. Ei ole teilläkään helppoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös