Darts

  • 172 017
  • 1 699

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Hieno ensimmäinen välierä takana. Ei ollut Clemens huono, mutta Bully boy oli vaan piirun verran kovempi ja meni ansaitusti finaaliin!
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Smith oli kyllä kova ja jos tuosta pystyy napsun parantamaan, niin on kyllä lähellä voittoa huomenna.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Van den Bergh ei sitten muuta pysty kuin hämmentämään hidastelemalla. Van Gerwen vie tämän vaikka vasurilla jos ei Van den Bergh ala nostaa tasoaan, enkä usko senkään riittävän. Huomenna sitten Smith-Van Gerwen finaali. Bully Boyn kelkassa mennään ja nyt tulee se maailmanmestaruus.
 

ML17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
MVG hävisi siis neljä legiä, joista kaksi Van den Berghin piti kaivaa 100+-lopetuksilla. Aika hurja on hollantilainen ollut näissä kahdessa matsissa, mitä olen häneltä turnauksessa nähnyt.
 

aatelisode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
MvG eilen 108 keskari ja tuplat 18/31. Onko Taylor pystynyt parempiin prime vuosinaan?

MvG itse on heittänyt 2017 MM-kisojen välierässä 114,05 keskiarvolla, joka lienee yksittäisen mm-kisapelin ennätys. Taylorin parhaat keskiarvot yksittäisistä peleistä mm-kisoissa on 111,21 ja 110,94.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
En tiedä kyllä mitä Dimi tuossa pelissä yritti, mutta ei ollut mitään vaikutusta MvG:hen. Taisi tuon pelleilyn jälkeen MvG heittää vaan vielä paremmin.

Täysin isä vs poika peli oli jälkimmäinen välierä ja MvG ansaitusti finaalin. Toivottavasti molemmat finalistit pelaavat kovalla tasolla ja tulee kovatasoinen peli.
 

Rautanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils
Nämä on ensimmäiset PDC-kisat joita on tullut oikeasti katsottua ja jumalauta kyseessähän on aivan suvereeni tv-laji ! Täytynee lähteä joskus paikanpäälle.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Nämä on ensimmäiset PDC-kisat joita on tullut oikeasti katsottua ja jumalauta kyseessähän on aivan suvereeni tv-laji ! Täytynee lähteä joskus paikanpäälle.
Suosittelen kyllä Ally Pallyn kokemista. Aivan huikea tapahtuma ja kunnon karnevaali. Meteli telkkarista koettuna ei anna ihan oikeutta tunnelmalle paikan päällä. Itse päässyt kerran kokemaan ja hyvin pian uudestaan.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Darts, LA Rams, AD99
Kohta mennään!

Oma veikkaus: Michael voittaa.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Nämä on ensimmäiset PDC-kisat joita on tullut oikeasti katsottua ja jumalauta kyseessähän on aivan suvereeni tv-laji ! Täytynee lähteä joskus paikanpäälle.
Tää on oikeasti mahtava laji seurata. Mä olen nyt reilut 3 vuotta seurannut ja Viaplaylta tulee todella paljon eri turnauksia. Ihan koukussa siis ja jopa vaimoni on tähän koukussa. Ja kotiin on ostettu jo taulukin :)
 

Ralph

Jäsen
Ysitikka, vai miten tuo suomeksi sanotaan, Bully boylle.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Hagi

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
On whittu käsittämätön kisa menossa, millien päässä aloittajan ysi, toinen tulee perässä ja lopettaa…
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Molemmilla oli paikka ysiin.. Ensin Gerwen jää sentin päähän ja perään Smith onnistuu. Tuollaista tuskin ikinä nähty.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Hagi

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Onpa upea aloitus. Molemmilta ryöstö ja tuo legi missä Gerwen sai 8 täydellistä tikkaa ja Smith veti ysitikkaisen. Huikeaa!
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuinka usein telkkarissa ollut tuollaista 17 täydellisen tikan legiä?
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Montakohan tuoppia kaatui pöydissä kun Smith osui. Näytti sellainen sekoaminen olevan yleisössä ettei paremmasta väliä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Apa

IceBlacks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uusi-Seelanti, Islanti, Espanja, Viro, Tanska, JYP
Kuinka usein telkkarissa ollut tuollaista 17 täydellisen tikan legiä?
Tuskin koskaan. MVG heitti joissain MM-kisoissa 9-tikkaisen ja heti seuraavassa legissä 8 täydellistä tikkaa, mutta viimeisellä kosahti.
 

neks0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Juventus, HIFK, Darts
Nämä on ensimmäiset PDC-kisat joita on tullut oikeasti katsottua ja jumalauta kyseessähän on aivan suvereeni tv-laji ! Täytynee lähteä joskus paikanpäälle.
Itse olin viime torstaina sekä iltapäivä- että iltasessiossa ensimmäistä kertaa Ally Pallyssa, ja en voi muuta kun suositella. Tunnelma aivan erilainen kun missään muualla mitä olen kokenut, ei sitä oikein TV:n kautta näe. Kyllä siinä kylmät väreet kulkee koko tapahtuman ajan.

Olut on kylmää, laulu raikaa ja ihmiset ovat hyväntuulisia. On kyllä muisto minkä otan mukaani hautaan.

Toivottavasti mahdollisimman pian uudestaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös