Daniel Lebedeff Lukon maalilla

  • 61 200
  • 543

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lebe Länsi-Suomessa:

"Voin sanoa, että tauko teki mulle hyvää. Sain mieltä vähän pois jääkiekosta, ja muutettiin vähän asioita Vuorion kanssa. Ei mitään radikaalia vaan pieniä asioita. Otettiin vähän juttuja mun vanhasta tyylistäni."

Kauden alussa oli juttua että Leben torjuntatyyliä oli enemmänkin muokattu, joten tuo kuulostaa kyllä hyvältä, jos nyt on otettu naksu takaisin.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tykkään tuosta Lebedeffin asenteesta.
Näyttää tunnetta, tuulettaa.

Alkanut koppikin tarttua.
Silti mua edelleen pelottaa. Ihan 50/50 että osuuko kun on vähänkin liikennettä edessä. Ja en mä sitä tarkoita etteikö voisi tuosta muutaman voiton jälkeen omakin mieli rauhoittua.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Silti mua edelleen pelottaa. Ihan 50/50 että osuuko kun on vähänkin liikennettä edessä. Ja en mä sitä tarkoita etteikö voisi tuosta muutaman voiton jälkeen omakin mieli rauhoittua.
No joo.
Ei siellä nyt mitään Jumalmoodia ole lähellekään.
Enää ei kuitenkaan jokainen veto heilahda sisään.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllähän Lebedeff on pelannut hyvän pelin tänään. Se Lebe johon ehdin jo tossa jossain vaiheessa tottua, olisi jo kolme maalia päästänyt. Nyt hän pitää torjunnoillaan Lukkoa elossa.
 

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Ja tänään Leben eka kotivoitto Lukon paidassa näki päivänvalon. Vääryys ei olisi ollut jos näin olisi tapahtunut jo Keskiviikkona, tai 24.11.2023.
Oho, tää tuli kyl puun takaa. Siis eka kotivoitto. Mainio homma.

On Lebe jo hetken pelannutkin nousujohteisesti. Tullaan tarvitsemaan molemmilt kassareilt hyviä otteita nousuun ja juuri tällä hetkellä näyttää sillä saralla paremmalta.
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Kilpipuoli on yllättävän hyvä. Tuota en tajua, miten torjuu usein räpylällä niin, että kiekko kimpoaa takaisin kentälle? Tai sitten olen nähnyt väärin. Tepsin ainoassa maalissa olisi voinut myös kurkata taakseen varmuuden vuoksi. Mutta en oo koskaan veskarin kamoja pukenut, niin en voi tietää miltä se kiekko sylissä tuntuu... tai siis ei tunnu.

Kokonaisuudessaan Lebeltä nousujohteinen ollut alkukausi.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lebe on saanut itseluottamuksen takaisin vaikean jakson jälkeen. Maalivahteihin Lukko ei tule kaatumaan.
Tauon jälkeen prosentti rapiat 92%, pinnoja joukkueelle jokaisesta neljästä ottelusta, eikä helppoja ole mun nähdäkseni mennyt. Ja ilman joukkueen perseilyä Sport pelin loppuun, prosentti olisi päälle 94% ja pinnoja joukkueelle olisi tullut 8 sijaan 10 näistä peleistä.

Hyvä Lebe!
 
Suosikkijoukkue
Artyukhin
Kilpipuoli on yllättävän hyvä. Tuota en tajua, miten torjuu usein räpylällä niin, että kiekko kimpoaa takaisin kentälle? Tai sitten olen nähnyt väärin. Tepsin ainoassa maalissa olisi voinut myös kurkata taakseen varmuuden vuoksi. Mutta en oo koskaan veskarin kamoja pukenut, niin en voi tietää miltä se kiekko sylissä tuntuu... tai siis ei tunnu.

Kokonaisuudessaan Lebeltä nousujohteinen ollut alkukausi.
Kyllä kiekon tuntee yllättävän hyvin veskarin kamoissakin, mutta luulen Leben kuvitelleen kiekon olevan jäässä patjojen suojassa. Taakseen olisi voinut kyllä katsoa, mutta en usko että olisi lopputulokseen vaikuttanut, sillä näkökenttä on hyvin rajallinen jos tuossa yrittää päätä kääntää melkein sen 180astetta.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Lämsän kaljaveikot
Mahtaako Lukko joutua vielä hankkimaan veskarin? Nimittäin Lämsän mukaan Lebe ei ole ihan hetkeen palaamassa peleihin. Oli tänään hallilla muttei mukana harjoituksissa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ai saakeli jos noin pahasti kumminkin kävi.

Ei sillä, pahaltahan se näyttikin kyllä mutta hetken aikaa jo elättelin toiveita pelkällä säikähdyksellä pääsystä.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuskin siis aivotärähdystä, olisivatko niskat retkahtaneet ja sinne jotain vammaa?

Jos pidempi saikku, niin Kallen pitää kyllä minusta lainalle joku kassari ottaa.
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mahtaako Lukko joutua vielä hankkimaan veskarin? Nimittäin Lämsän mukaan Lebe ei ole ihan hetkeen palaamassa peleihin. Oli tänään hallilla muttei mukana harjoituksissa.

Eli voiko tuolla Lukon sairastupatiedotteella pyyhkiä persettä?

Krannilan kohdalla oli jo vähän erikoista tiedottamista ja seuraavaksi epäselvyyksiä Leben tilanteessa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös