Daniel Lebedeff Lukon maalilla

  • 61 234
  • 543

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lämsältä täysin oikea ratkaisu.
Oli. Ja aika poikkeuksellinen ratkaisu Lukon valmentajalta. Harvoin Lukko kesken pelin maalivahtia on vaihtanut.

Sellaisia maalivahteja ei tietysti Lukolla ole paljon ollutkaan joita kesken pelin tarttis vaihdella, mutta hyvä vaihtaa silloin kun toisella ei kulje ja kaksi melko tasavahvaa veskaria on.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Vähän kyllä itseäni huolettaa Leben otteet maalilla. Toivottavasti Lebestä saadaan se parhain irti vielä
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Työrauhaa.
Mulla tulee mieleen Kähkönen - Karjalainen - katastrofikausi. Silloin otettiin sisään Stepanek tuomaan työrauhaa ja kilpailua Kaapolle ja tulos oli maalivahtipelin osalta hyvä.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Mulla tulee mieleen Kähkönen - Karjalainen - katastrofikausi. Silloin otettiin sisään Stepanek tuomaan työrauhaa ja kilpailua Kaapolle ja tulos oli maalivahtipelin osalta hyvä.
Paitsi Lebedeff on tällä hetkellä tuo Karjalainen. Eli pitääkö hankkia ”Stepanek” Harveyn kaveriksi?
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Paitsi Lebedeff on tällä hetkellä tuo Karjalainen. Eli pitääkö hankkia ”Stepanek” Harveyn kaveriksi?
En ihan osta tuota - mun silmään Lebellä on korkeampi katto ja hankittu ykkösvahdiksi.
No, kuitenkin. Vuoriolle tulisi aikaa viilata molempien maalivahtien pelaamista paremmaksi, jos olisi kokenut kassari antamassa aikaa viilaamiseen.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
En ihan osta tuota - mun silmään Lebellä on korkeampi katto ja hankittu ykkösvahdiksi.
No, kuitenkin. Vuoriolle tulisi aikaa viilata molempien maalivahtien pelaamista paremmaksi, jos olisi kokenut kassari antamassa aikaa viilaamiseen.
Mä en mistään katoista tiedä. TÄLLÄ HETKELLÄ Harvester on edellä. Joukkue pelaa paljon rauhallisemmin Harveyn ollessa maalilla. Olkoot hankittu ykkösveskariksi. Näytöt tähän asti kertoo toista. Jos pää ei kestä kilpailua, niin töitä on tehtävä. Ja paljon.
 

RaumTiger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kolla/Rauma Tigers, New York Rangers
Helppoja on menny juu mutta vastapainoksi ottanut kunnon haamutorjuntoja joten nyt täytyis kaverille antaa fudujen sijasta aikaa ja työrauhaa niin itse uskon että tästä saadaan leivottua vielä kunnon molari!
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Onneksi Harveylla on alkanut tarttua ja peli kulkee.
Lebe saa laittaa rauhassa paketin ja pään kuntoon.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Koskahan Lukko on viimeksi noussut maalivahdin vaihdon jälkeen tappiolta voittoon? Oli hyvä vaihto. Ja kamalia maaleja ne KooKoon toisen erän maalit.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Koskahan Lukko on viimeksi noussut maalivahdin vaihdon jälkeen tappiolta voittoon? Oli hyvä vaihto. Ja kamalia maaleja ne KooKoon toisen erän maalit.
Ja koska Lukko viimeksi on kesken pelin maalivahtia vaihtanut edes? Voi olla että viime kaudellakin vaihtoi, mutta sen verran harvinaista hommaa se on ettei tule mieleen.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja koska Lukko viimeksi on kesken pelin maalivahtia vaihtanut edes? Voi olla että viime kaudellakin vaihtoi, mutta sen verran harvinaista hommaa se on ettei tule mieleen.
Sanoisin että viime kaudellakin pelin ratkettua päästettiin Zagi huilaamaan joskus.

Edit: Kahdesti.
 
Viimeksi muokattu:

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja koska Lukko viimeksi on kesken pelin maalivahtia vaihtanut edes? Voi olla että viime kaudellakin vaihtoi, mutta sen verran harvinaista hommaa se on ettei tule mieleen.
Viime kaudella heti ekassa pelissä ainakin ja pudotuspeleissä myös. Sitä edeltävällä kaudella myös muutaman kerran ja kyllä näitä on varmaan joka kausi ollut.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt kun hiukan olen voittopelin jälkeen asettunut niin vaihtoihan Lukko Virran toisella kaudella Kaapon pois ja Sebastian Ylösen tilalle ja Lukko voitti Tapparan rankkareilla.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt kun hiukan olen voittopelin jälkeen asettunut niin vaihtoihan Lukko Virran toisella kaudella Kaapon pois ja Sebastian Ylösen tilalle ja Lukko voitti Tapparan rankkareilla.
Tuo oli Virran eka kausi.

Tänään kyllä tuo vaihto tehtiin just oikeaan aikaan. Eka kunnon tilanne Harveylle tuli vasta kolmannessa erässä, eli kyllä joukkue siinä heräsi pelaamaan. Noista tämän päivän maaleista mitä Lebedeff päästi, niin nuo toisen erän maalit oli otettavissa. Kovia ja hyviä vetoja kyllä molemmat, mutta toinen meni läpi ja kolmannen kyllä ainakin pääty kamerasta näki, vaikka Fontaine vähän puolivillaisesti vedon eteen siinä menikin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös