Jaa, no pitänee kaverilta sit kysyä kun tulee linjoille.
Käsittääkseni se vaan tunkkaa tiettyyn rankkiin (=Master, joka nyt ei siis vissiin ole rank?) ja ottaa 300€ per account. Kaveri naureskeli, et on hinnat noussu, joten ihmettelin et onko pelissä sit muuttunut jokin, kun se kerran on helpompaa rahaa. Mut ilmeisen vaikea kysymys, joten jätetäänpä täältä tähän.
Epäilen kovasti, että eloboostaaminen olisi CS:ssä missään määrin kannattavaa. Ensinnäkin Globali on rankkina ihan merkityksetön, koska siellä on ajasta riippuen välillä jopa top 2% pelaajakannasta, mikä on järkyttävän paljon. Globalina olemisesta puuttuu täysin se arvostus, mitä esim. Challengereilla on lolissa. Jos niistä saisi 300€, niin minäkin saattaisin pelata ammatikseni CS. Harmi vain, että prime global -accountista saa sen 30€, josta suurin osa arvosta on melkein itse primessä eikä rankissa. Korkein mahdollinen rank ulkopuolisesti olisi kai faceit lvl 10 (tämä on periaatteessa master-rank). Nuokaan acot eivät maksa 300€. Tuskin edes puolta.
Muutamassa pelissä olen ollut tarpeeksi hyvä, että olen päässyt seurailemaan noita eloboostaushommeleita ja niissä liikkuvat rahat ovat aina pienempiä todellisuudessa kuin puheissa. Joskus jossain lolissa on voinut tehdä rahaa, kun kiinalaiset asiakkaat ovat makselleet, mutta sitten taas ollaan tilanteessa, että koko maailmassa on muutama kourallinen ihmisiä, jotka ovat olleet tarpeeksi hyviä noita tilauksia täyttämään.
E: Lisätään vielä, että CS pystyy pelaamaan kaikkialla 5 pelaajan stäckillä, mikä tekee korkearankkisten accountien tekemisestä erittäin helppoa. Muutenkin peleissä on pitkälti siirrytty valmentamiseen, joka on tarjoajalle sallittua ja ostajalle hyödyllisempää.