Corey Elkins HIFK:hon

  • 540 186
  • 1 375

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Muistetaan kuitenkin se, että Elkins oli toinen kahdesta IFK-pelaajasta, jolla oli ajallisesti rajattu KHL-pykälä sopimuksessaan. Toki mies on omien sanojensa mukaan IFK guy, mutta rahalla saa ja hevosella pääsee. Toki positiivista on se, että ilman organisaation totaalista kämmiä ei Elkinsiä Liigan sisällä menetetä minnekään. Lisäksi voisin veikata, että SHL:ssä eivät rahat riitä Elkinsiä pois houkuttelemaan, mikäli vaan HIFK tarjoaa miehelle arvoistaan palkkaa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Muistetaan kuitenkin se, että Elkins oli toinen kahdesta IFK-pelaajasta, jolla oli ajallisesti rajattu KHL-pykälä sopimuksessaan. Toki mies on omien sanojensa mukaan IFK guy, mutta rahalla saa ja hevosella pääsee. Toki positiivista on se, että ilman organisaation totaalista kämmiä ei Elkinsiä Liigan sisällä menetetä minnekään. Lisäksi voisin veikata, että SHL:ssä eivät rahat riitä Elkinsiä pois houkuttelemaan, mikäli vaan HIFK tarjoaa miehelle arvoistaan palkkaa.

Onneksi keltainen lehdistö tuo näitä faktoja julki. Ehkä moni pelaaja miettii sitä, onko kaikki sittenkään sitä, miltä äkkiä katsottuna näyttää.

KHL:n kriisiseura petti lupauksensa - suomalaisluotsi jäi ilman palkkaa
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Corey Elkinsillä ei ollut KHL-pykälää.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Corey Elkinsillä ei ollut KHL-pykälää.
Eikös tuo aivan HIFK:n omassa tiedotteessa kesällä mainittu kun pykälä oli jo rauennut
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa, erikoista, jos ja kun tällaista on mainittu. Toisaalta, HIFK satuilee näissä sopimusasioiden tiedottelemisissa joskus muutenkin...

Voin toki olla väärässäkin tässä(kin) asiassa, mutta uskoisin pelaajan itsensä olevan aika kartalla omista suunnitelmistaan.

EDIT: kiitos linkistä ja Newsletteristä. Näköjään on sitten ollut. Pahoitteluni.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tällanen on mennyt meikäläiseltä ohi. Todella hienoa kuulla, jos Corey on tuollaista sanonut. Mä voisin itse kiinnittää kaverin jo nyt vaikka 5v diilillä tänne. Eikös muuten joku puhunut täällä jo aikaisemmin, että Daniel Grillforsin kanssa on ihan sama juttu? Tykästynyt todella paljon maahan, Helsinkiin ja IFK:hon ja ei ole mitään aikeita lähteä pois, niin kauan kun IFK haluaa hänet pitää.

Aihepiiriin liittyen - muualta Suomesta ja ulkomailta HIFK:hon tulevien pelaajien sopeutumista ja kiintymisen asteen voimakkuutta edesauttanee se, että HIFK:lla on erittäin hyvä maine kaukalon ulkopuolisten asioiden hoidossa. Eli esimerkiksi asunnot on sitä mitä on luvattu ja asiat hoidetaan ammattimaisesti ja läpinäkyvästi. Asian on tuonut haastatteluissa esille moni HIFK:ssa aiemmin ja jo Sir Penan aikakaudella pelannut ulkomaalaispelaaja ja erään pelaajasiirtojen kanssa tekemisissä olevan tutun mukaan maine hyvänä työnantajana auttaa pelaajien houkuttelussa. Ja kuten palkkatilastoista on pystynyt lukemaan, on HIFK:lla Liigan sisällä tarvittavan hyvä palkanmaksukyky.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu nämä ulkkarit ovat pistäneet vuokrakämppiin kunnon remppoja ja IFK on kitisemättä kuitannut viulut. Ei kylläkään Kari Hirvonen tietääkseni.... IFK tosiaan hoitanut kämpät
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Minä tervehdin suurella ilolla sitä, että Corey Elkinsin rooli seuran ja joukkueen markkinoinnissa on sanalla sanoen suuri. Ensin mies oli keskiössä joukkueen CHL-esittelyvideossa, ja nyt sitten mies oli edustustehtävissä kun julkistettiin yhteistyösopimus Turkish Airlinesin kanssa. Voihan tämä olla pelkkää fanipojan haihatteluakin, mutta minulle vaan tulee sellainen fiilis, että HIFK on todella ymmärtänyt Elkinsin arvon joukkueelle ja seuralla, ja on muokkaamassa tästä jenkistä todenteolla 2010-luvun Boykoa. Minä vaadin tälle miehelle pitkää jatkosopimusta.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Eiköhän miehelle voisi lyödä loppu-uran jatkosopimuksen handuun. Kestää se sitten kuinka kauan hyvänsä. Niin, ja Grillille sama.
 

Stigu

Jäsen
Eiköhän miehelle voisi lyödä loppu-uran jatkosopimuksen handuun. Kestää se sitten kuinka kauan hyvänsä. Niin, ja Grillille sama.
Ehdottomasti!

Elkinsissä alkaa olemaan aineksia uudeksi darrenboykoksi, sen verran kovasta kaverista on kysymys. Itse diggaan El Kingin kiekkovarmuutta ja ratkaisutaitoa yhdistettynä isoon kokoon ja tarpeen tullen myös kovaan peliin. Mielestäni El Kingi on tällä(kin) hetkellä jengin tärkein pelaaja.
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Minä tervehdin suurella ilolla sitä, että Corey Elkinsin rooli seuran ja joukkueen markkinoinnissa on sanalla sanoen suuri. Ensin mies oli keskiössä joukkueen CHL-esittelyvideossa, ja nyt sitten mies oli edustustehtävissä kun julkistettiin yhteistyösopimus Turkish Airlinesin kanssa. Voihan tämä olla pelkkää fanipojan haihatteluakin, mutta minulle vaan tulee sellainen fiilis, että HIFK on todella ymmärtänyt Elkinsin arvon joukkueelle ja seuralla, ja on muokkaamassa tästä jenkistä todenteolla 2010-luvun Boykoa. Minä vaadin tälle miehelle pitkää jatkosopimusta.

Nostetaan omalta osaltakin tämä viesti jälleen kerran esiin. Olen aivan sama mieltä. El King on meidän miehemme. Vaadin myös, että miehelle annetaan/hänen kanssaan neuvotellaan pikaisesti sopimus lopuksi pelaajauraa (42-43 vuotiaaksi asti) siten, että riittävillä bonuksilla ja ansiokehitysehdoilla hänen jäämisensä Stadiin varmistetaan. Sen jälkeisestä ajasta pitäisi kyetä myös sopimaan siten, että hänelle löytyisi vakivirka IFK-organisaatiossa, esimerkiksi uutena urheilutoimenjohtajana.
 

LP#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kari. On kyllä niin tyylikäs jääkiekkoilija ja klassinen sena, että toivottavasti saataisiin pidettyä vielä pitkään Stadissa. Mottipäistä tarjoamaan. On jo tänä IFK:ssa viettämänään aikana noussut meikäläisen yhdeksi all time favouriteksi.

Tuli muuten viikonloppuna luettua tätä ketjua siirtosaagasta tähän päivään. Aivan mahtavan viihdyttävä ketju.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kari. On kyllä niin tyylikäs jääkiekkoilija ja klassinen sena, että toivottavasti saataisiin pidettyä vielä pitkään Stadissa. Mottipäistä tarjoamaan. On jo tänä IFK:ssa viettämänään aikana noussut meikäläisen yhdeksi all time favouriteksi.

Tuli muuten viikonloppuna luettua tätä ketjua siirtosaagasta tähän päivään. Aivan mahtavan viihdyttävä ketju.

No se itse siirtosaagahan oli huikeutta. Sitten kun pelit alkoivat, niin muistaakseni ensireaktiot olivat varovaisen positiivisia. 10 peliä runkosarjan loppuun Elkins ehti vetää. Pudotuspeleissä olikin sitten varmaan HIFK:n paras hyökkääjä.

Elkins on juuri sellainen palanen, joka jokaisessa mestarijoukkueessa pitää olla. Elkins ei ole profiililtaan ykkössentteri, vaan syvyyttä tuova molempiin suuntiin pelaava luotettava sotaratsu, jonka hyvän ja huonon päivän ero on olematon. Aloitukset vielä kruunaavat paketin. En itse asiassa muista koska Elkins olisi ollut edes yhdessä pelissä huono. Korkeintaan voi olla joskus näkymärön, mutta silloinkin hoitaa oman pään. Parasta kaverissa on vielä se, että pudotuspeleissä nostaa tasoaan sen napsun kaksi.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ai niin joo, sen siirtosaagan olin minäkin jo unohtanut. Siitähän juontui juuri tämä välittömästi sanakin.

Corey sanoi viime kauden podcast haastiksessa että viihtyy täällä ja pelaa meillä niin kauan kun hänet vaan halutaan täällä pitää. Tosin onhan näitä sopimuksia tyritty aiemminkin mutta toivossa on hyvä elää että jatkaisi vielä monta kautta.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Corey sanoi viime kauden podcast haastiksessa että viihtyy täällä ja pelaa meillä niin kauan kun hänet vaan halutaan täällä pitää. Tosin onhan näitä sopimuksia tyritty aiemminkin mutta toivossa on hyvä elää että jatkaisi vielä monta kautta.

Tarkennetaan nyt sen verran, että Coreyn lausahdus taisi mennä "[a]s far as I can see I'm an IFK-guy." Ja tuo oli siis vastaus kysymykseen, missä näkee itsensä tulevaisuudessa. Ei tuo nyt suoraan niin käänny, että kundi pelaisi meillä niin kauan kun hänet täällä halutaan pitää, vaan enemmänkin niin, että muualta tulevan houkutuksen pitää olla iso, todella iso. Huomioidaan nyt vielä se, että Elkins oli toinen niistä kahdesta HIFK-pelaajasta, joilla oli sopimuksessaan KHL-pykälä, eli kyllä sillä Coreynkin IFK-sydämellä hintansa on.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No se itse siirtosaagahan oli huikeutta. Sitten kun pelit alkoivat, niin muistaakseni ensireaktiot olivat varovaisen positiivisia.

5.1.2013 Tiedote: " Oy HIFK-Hockey Ab tiedottaa tehneensä loppukauden kattavan sopimuksen yhdysvaltalaisen keskushyökkääjän Corey Elkinsin kanssa. 27-vuotias Elkins liittyy joukkueen vahvuuteen välittömästi.

Ja sitten alkoi se odottelu ja tässä vaiheessa voidaan sanoa, että kannatti odottaa. Hieno, esimerkillien pelimies.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
On se kova, tänäänkin 30 kertaa aloituksessa ja niistä 70%(!!) voitto.
Moosehan vois pitää parit sulkeiset viikossa jengin muille pääsääntösille aloittajille miten niitä oikein hoidetaan.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää ukkohan tienaa aika kovaa liksaa. Ajattelin että semmosella vähän päälle 200 tontulla irtoaisi, mutta esim vuonna 2014 Elkins on tienannut yli 260 tonttua.

Ei siinä, niin mittaamattoman arvokas ukko, että jos päättäisin raha asioista, niin voisin maksaa miehelle jopa sen 300 tonttua.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää ukkohan tienaa aika kovaa liksaa. Ajattelin että semmosella vähän päälle 200 tontulla irtoaisi, mutta esim vuonna 2014 Elkins on tienannut yli 260 tonttua.

Ei siinä, niin mittaamattoman arvokas ukko, että jos päättäisin raha asioista, niin voisin maksaa miehelle jopa sen 300 tonttua.

Joka lantin arvoinen. Kun miettii track recordia näissä niin ihan silkasta ilosta voi maksaa. Kuparinen oli aika shokki esimerkiksi...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös