Conan O'Brien

  • 455 279
  • 1 821
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti varjo
Medialla pitäisi olla tietynlainen vastuu ihmisten sivistämisestä

Päävastuu kuitenkin ihmisten sivistämisestä kuuluu koululaitokselle ei yksittäisille talkshow hosteille. Conanin vastuu -jos tässä sellainen sana käy- on viihdyttää katsojiaan.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
No jos haluaa katsoa viihdyttävää ja "hieman" sivistävää "talk showta" niin suosittelen CNN:ltä tulevaa Daily Show with Jon Stewart - Global Edition -ohjelmaa. Tulee Jenkeissä Comedy Centralilta ilmeisesti 4-5 iltana viikossa ja näistä on koottu parhaat palat CNN Internationalille omaan ohjelmaan. Esitetään lauantain ja sunnuntain vastaisina öinä 02.30.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti varjo
Medialla pitäisi olla tietynlainen vastuu ihmisten sivistämisestä, en yhtään ihmettele ihmisten keskimääräisesti surkeaa yleissivistystä, jos pääinformaatiokanavasta tv:stä tulee mitä sattuu.
Jaa. Mä olen sitä mieltä, että uutiset on erikseen ja viihde erikseen.

Vaikka kyseessä onkin toisen maan tv-kanava, niin ihmisten paapomista ei tarvitse minun mielestäni viihdeohjelmissa harjoittaa. Eiköhän jopa keskivertoamerikkalainen tajua, että kaikki mitä tv:ssä sanotaan ei ole totta.

Heikosti menee, jos joka tv-ohjelman tarkoitus on sivistää.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Ettei keskustelu lipeä väärille urille mainostan että tänään pitää katsoa Conania kun vieraana on Uma Thurman...

Toivottavasti tulisi myös "Frankenstein wastes a minute of your time". En tiedä mikä siinä on mutta nauran aina vedet silmissä sille sketsille vaikka se on yksinkertaisuudessaan ja tyhmyydessään vertaansa vailla. Liekö vika katsojassa...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Jakke Huuliparta
Ettei keskustelu lipeä väärille urille mainostan että tänään pitää katsoa Conania kun vieraana on Uma Thurman...


Ja kuinkas vanha jakso tämä mahtaa olla? Uma kun ollut Conanin vieraana aikaisemminkin - onko tämä uusintana taas se Kill Bill-mainosjuttu?
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
En ole itse tarkistanut miltä päivältä lähetys on, mutta Kill Bill vol.2 on tulossa juuri teattereihin joten voi olla hyvinkin uusi jakso.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Telkku.com sanoo näin:

Haastattelussa Kill Bill -elokuvan sankaritar Uma Thurman ja
näyttelijä-ohjaaja Jon Favreau. Musiikkivieraana Sugarcult.
Esitetty USA:ssa 13.4.04.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Jakke Huuliparta
Ettei keskustelu lipeä väärille urille mainostan että tänään pitää katsoa Conania kun vieraana on Uma Thurman...


Ai niin, on ihan pakko päästä sanomaan tämä off topic elvistely:

- vaimoni pikkusisko on TÄYSIN Uma Thurman look-a-like! Asiaa on moni elokuvamaailmaa tunteva suomalainen ihmetellytkin.
Ajattelin ostaa tytölle seuraavaksi synttärilahjaksi samuraimiekan...
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Alkaa hieman pikkuhiljaa nuo "Frankenstain tuhlaa minuutin
aikaamme" -sketsit olevan loppuun kaluttuja.
Myös tämä "Joku Rage" jossa äijä istuu normivaatteissa
nahkanojatuolissa "raivoissaan" on elävältä haudattu.
...eli siis juurikin ohjelmaan sopiva, kaiketi.

Muutenkin ehkä muutama kerta liikaa näitä samoja hahmoja
venytetään peräkkäin jaksoissa.

Jotain uusia "hahmoja" kaivattaisiin taas sketseihin...
 

Cube

Jäsen
Viestin lähetti stiflat
Alkaa hieman pikkuhiljaa nuo "Frankenstain tuhlaa minuutin
aikaamme" -sketsit olevan loppuun kaluttuja.
Myös tämä "Joku Rage" jossa äijä istuu normivaatteissa
nahkanojatuolissa "raivoissaan" on elävältä haudattu.
...eli siis juurikin ohjelmaan sopiva, kaiketi.
Frankensteinin kohdalla olen samaa mieltä, mutta mielestäni "Pierre Bernard's recliner of rage" on todella hauska. Saa minun puolestani jatkua vielä pitkään.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Cube
Frankensteinin kohdalla olen samaa mieltä, mutta mielestäni "Pierre Bernard's recliner of rage" on todella hauska. Saa minun puolestani jatkua vielä pitkään.

Joo, paitsi kerran oli pakko vaihtaa kanavaa. Sattui valittamaan jotain Tähtiportin Daniel Jaksonin hahmosta ja vaikka tiedän hiukan ko. asiasta koska olen nähnyt niitä DVD-pakkauksien kansia niin en halunnut spoilata liikaa. Conan taisi kommentoida jotain tyyliin "viisi ihmistä lienee samaa mieltä kanssasi".
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Joo, paitsi kerran oli pakko vaihtaa kanavaa. Sattui valittamaan jotain Tähtiportin Daniel Jaksonin hahmosta ja vaikka tiedän hiukan ko. asiasta koska olen nähnyt niitä DVD-pakkauksien kansia niin en halunnut spoilata liikaa. Conan taisi kommentoida jotain tyyliin "viisi ihmistä lienee samaa mieltä kanssasi"."

Ihanniinkuin niitä jaksoja tultaisiin Suomessa ikinä näyttämään...
Onneksi on muitakin menetelmiä seurata sarjaa.

Jostain syystä kanssa tuo nojatuoliraivosketsi iskee positiivisesti, kontrastit kunnossa ja esitettävät asiat sopivan absurdeja valituksen aiheita.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti varjo
[BIhan niin kuin niitä jaksoja tultaisiin Suomessa ikinä näyttämään...
Onneksi on muitakin menetelmiä seurata sarjaa.

[/B]

Miksei näytettäis? Ei Maikkari sarjaa lopettanut ole, viime jakson yhteydessä luki että sarja lähtee tauolle. Jäljessä ne kylläkin ovat Jenkkejä ainakin muutaman kauden.
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
NBC-Universal

niin kahden suuren yhdistyminen on tuonut Suomessa nähtäviin Conan-jaksoihin hienon lisän. Walker, Texas Ranger -vivun, Axel F. -musapainonapin sekä Ritari Ässä -(veto)ketjun... Mainioita clippejä. ja Conan itsekin ihan liekeissä.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Sunnuntaina muuten tuli Subilta tuo Conanin isännöimä Saturday Night Live. Lievä pettymys oli. Aika moni sketsi oli selvästi suunnaattu 80-luvulla eläneille, jotka itse kyllä tajusin mutta yleisöstä ei läheskään kaikki. Ja se MOLECULAR MAN!
 

Jouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Big River Prospects
Hyvä Suomi!

Keskiviikkona esitetyssä Conanin ohjelmassa hän taas jatkaa aakkosjärjestyksessä eri maitten pilkkaamista ja sketsin lopussa annetaan osoite mihin voi lähettää hate-meiliä otsikolla "Conan O´Brien hates my homeland".

Tämä alkoi siitä kun Ukrainasta tuli vihaista postia ukrainalaisen eurokolikon esittelyn jälkeen. Tässä ainekset taas yhdelle ukrainalaisvitsille, heh..

Tällä kertaa Conan esitteli Suomesta tulleen Nokian renkaita esitelleen kortin joka oli lähetetty jo ohjelmaan tunnuksella "Conan hates..", VAIKKEI SUOMEA OLE VIELÄ EDES PILKATTU!

"Finland, were so dumb, we cant even wait till were insulted before sending a meaningless postcard..."
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Voi ei, missasin siis taas yhden helmen! Viimeisin helmi oli kun Conanissa pisteltiin aakkosjärjestyksessä kaikki maat ja mihinkään näistä maista ei ollut amerikkalaisen turvallista mennä. Ja sitten Conan heitti, että mitä ihmettä Suomi tällä listalla tekee.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
No worries, mate

Viestin lähetti Milhouse Nixon
Voi ei, missasin siis taas yhden helmen!
Tuo ohjelma taisi tulle eilen siis Kanadassa. Joten ilmeisesti muutaman päivän päästä se näkyy Subilla.

Jouni: Ketä vieraita tuossa oli? Että osaamme varautua....
 

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
Re: No worries, mate

Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov
Tuo ohjelma taisi tulle eilen siis Kanadassa. Joten ilmeisesti muutaman päivän päästä se näkyy Subilla.

Jouni: Ketä vieraita tuossa oli? Että osaamme varautua....

Eli tämä jakso näkyy Subilla ilmeisesti maanantaina. Muistelisin näin, että Yhdysvalloissa maanantaisin esitettävät jaksot tulevat Subilta saman viikon torstaina.
 

redruM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki lahtelaiset
Re: Re: No worries, mate

Viestin lähetti AnaKonda
Eli tämä jakso näkyy Subilla ilmeisesti maanantaina. Muistelisin näin, että Yhdysvalloissa maanantaisin esitettävät jaksot tulevat Subilta saman viikon torstaina.

Näin se taitaa mennä, koska eikös jenkeissä tule maanantaisin aina uusinta, ja Subin Conanithan ovat olleet torstaisin uusintoja pidemmän aikaa.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
NBC-Universal vitsit ovat ihan hyviä, vaikka tavan mukaan niitä nyt lypsetään seuraavat 5 viikkoa. Axel F-musa ja Ritar Ässä erityisen hauskoja vetoja!

Olenko muuten ainoa vai löytyykö muita joiden mielestä Saturday Night Live on tosi paska? Siis verrattuna varsinkin ohjelmaan saamaan yliampuvaan hehkutukseen, esim. Conanissa. Ohjelma tulee ilmeisesti kerran viikossa, mutta vitsit ovat ihan tusinatavaraa. Miten melkein joka päivä tulevat Lenot ja Conanit ovat koko ajan parempia tsoukkiensa tasolta??


MACK
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti Mack
Olenko muuten ainoa vai löytyykö muita joiden mielestä Saturday Night Live on tosi paska?
Nythän täytyy muistaa, että SNL on kaukana huippuajoistaan. Alkuun Subillakin näytettiin muutama jakso, joissa oli vielä mm. John Belushi mukana. Ei niistäkään kaikki jaksot mitään naurumurhia olleet, mutta ero on nykyisiin verrattuna samaa luokkaa kuin Velipuolikuu vs. Manit bois (vaimikäsennimioli). Olen nähnyt jostain vanhoista nauhoituksista sellaisia pätkiä SNL:stä, että ymmärrän hehkutuksetkin. Varsinkin Dana Carveyn sketsit olivat kuolemattomia.
 
Viestin lähetti Mack
Olenko muuten ainoa vai löytyykö muita joiden mielestä Saturday Night Live on tosi paska? Siis verrattuna varsinkin ohjelmaan saamaan yliampuvaan hehkutukseen, esim. Conanissa. Ohjelma tulee ilmeisesti kerran viikossa, mutta vitsit ovat ihan tusinatavaraa. Miten melkein joka päivä tulevat Lenot ja Conanit ovat koko ajan parempia tsoukkiensa tasolta??

Et ole ainoa, itsekään en jaksa ohjelmasta innostua.

Shown kovasti arvostetusta näyttelijäkaartista suurin osa on mielestäni melkoisen avuttomia tusinakoomikoita. En ymmärrä Jimmy Fallonin ja Will Ferrellin saamaa hehkutusta, miehet kun eivät ole lainkaan hauskoja. Miesten jutut perustuvat typerään naamanvääntelyyn, "hassuun" puvustukseen ja muihin ulkoisiin elementteihin. Herroilla on ilmeisen suuret egot, joten he olettavat olevansa huvittavia jo pienellä yrittämisellä. Roskaa, sanon minä.

Jon Lovitzia en ole ohjelmasta koskaan (onneksi) bongannut, mutta IMDB.COM:in mukaan hänkin on SNL:ssä esiintynyt. Olen asiasta tavattoman iloinen, koska Jon on Adam Sandlerin ja Rob Schneiderin ohella rasittavin kuvaruudussa näkemäni ihminen.

Sarjan näyttelijöistä Conanissakin hetki sitten vieraillut Darrell Hammond on ainoa, jolta löytyy edes jonkin sortin lahjoja.

On SNL:ssä joskus hyviäkin juttuja ollut. Muutama animaationa toteutettu pätkä on saanut suupieleni jopa värähtelemään. Ainakin se piilohomoista supersankareista kertonut pätkä oli oikein hauska.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Juuh, itse kyllä pidän SNL:stäkin. Totta on, että senkin taso on ollut laskussa, mutta kyllä sieltä vieläkin lähes joka jaksoon muutamat hyvät naurut irtoaa.

Tämän hetken SNL-kastin parhaat koomikot ovat omasta mielestäni juuri Darrel Hammond, Horatio Sanz ja Cheri Oteri. Miksei myös Chris Kattan. Aikoinaan SNL:ssä on ollut mm. sellaisia legendoja kuin Mike Myers, Dan Aykroyd, Chris Rock ja Dana Carvey, jonka Bush-imitaatiot olivat kenties kaikkien aikojen hauskinta SNL-viihdettä. Ja tosiaan silloin tällöin Robert Smigel väsää ohjelmaan lyhyitä piirrettyjä, ja ne ovat lähes aina vallan riemukkaita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös