Conan O'Brien

  • 454 855
  • 1 821

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Re: Re: Late Late Night

Viestin lähetti Pressiboxi

Conanin slotissa kilpailu on ollut heikkoa sillä tasolla kun olen sitä nähnyt. Muistaakseni Greg Kinnear piti joskus ihan OK showta samalla (?) paikalla, muut ovat olleet kuraa.

Greg Kinnearin ohjelma tuli Conanin jälkeen. NBC Europe kanavallahan nuo kaikki tulivat putkeen vain päivän viiveellä ja Conan puffasi aina tuota Kinnearin showta. Nykyään sillä paikalla taitaa olla ex-MTV vj ja puolijulkkis (Triumphin mukaan) Carson "Mä olen seurustellut Christina Aguileran ja Tara Reidin kanssa " Dalyn Later-ohjelma.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Re: Re: Re: Late Late Night

Viestin lähetti Master Chief
Greg Kinnearin ohjelma tuli Conanin jälkeen. NBC Europe kanavallahan nuo kaikki tulivat putkeen vain päivän viiveellä ja Conan puffasi aina tuota Kinnearin showta. Nykyään sillä paikalla taitaa olla ex-MTV vj ja puolijulkkis (Triumphin mukaan) Carson "Mä olen seurustellut Christina Aguileran ja Tara Reidin kanssa " Dalyn Later-ohjelma.

Niinpä taisi olla. Pointti olkoon siis se, että Conanilla on aika valjusti kilpailua omassa slotissaan. Hyvä niin - ainakin niin kauan kuin show pysyy viime vuosien tasolla. Andy Richterin voisivat kyllä hoitaa takaisin pikkuhiljaa.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Re: Re: Re: Late Late Night

Viestin lähetti Master Chief
Nykyään sillä paikalla taitaa olla ex-MTV vj ja puolijulkkis (Triumphin mukaan) Carson "Mä olen seurustellut Christina Aguileran ja Tara Reidin kanssa " Dalyn Later-ohjelma.

Tai "Last Call" taitaapi olla ohjelman nimi, seurustelusuhteista riippumatta. Outoja vieraita eikä oikein mitään asiaa. Olen jopa ollut katselemassa ko. proggiksen nauhoituksia. Silloin sattui tuuri, kun paikalla oli Alanis Morrisette hiuksineen ja kitaroineen. Muista viikon vieraista en ollut ikinä kuullutkaan.

Hassua oli, kun ennen nauhoituksen alkua joku DJ soitteli musaa ja hoki jatkuvasti: "Last call, this is last call, let's get it on" tai jotain. Kuviteltiin kaverin kanssa, että tämä last call meinasi sitä, että viimeinen biisi lähtee. Ihmeteltiin, että: "mitä toi vedättää tollee kun uus biisi vaan tulee ja tulee vaikak piti viiminen biisi olla?" Vasta telkusta ohjelmaa katsoessamme tajusimme, että ohjelman "varsinainen" nimi on Last Call. Kaikki puhuivat (ja ohjelman tiesinkin) vain "Carson Dalyna." Oli meillä hauskaa.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Re: Re: Re: Re: Late Late Night

Viestin lähetti Cosmo
Hassua oli, kun ennen nauhoituksen alkua joku DJ soitteli musaa ja hoki jatkuvasti: "Last call, this is last call, let's get it on" tai jotain. Kuviteltiin kaverin kanssa, että tämä last call meinasi sitä, että viimeinen biisi lähtee. Ihmeteltiin, että: "mitä toi vedättää tollee kun uus biisi vaan tulee ja tulee vaikak piti viiminen biisi olla?" Vasta telkusta ohjelmaa katsoessamme tajusimme, että ohjelman "varsinainen" nimi on Last Call. Kaikki puhuivat (ja ohjelman tiesinkin) vain "Carson Dalyna." Oli meillä hauskaa.

Heh heh. Samanlaisia kokemuksia. Olin myös viime kesänä Last Callin studioyleisössä ja samainen DJ hihkutti ja yllytti yleisöä siinä määrin, että alkoi jo väsyttämään koko kiljuminen ja taputtelu niin ettei varsinaiseen ohjelmaan enää oikein riittänyt innostusta. Oli varsin paljastava kokemus, kuinka yleisön innostuneet reaktiotkin ovat etukäteen treenattuja ja vähemmän spontaaneja. Nykyään kun katsoo mitä tahansa jenkkitalkshowta ja yleisö kiljuu taustalla, muistuu mieleen Last Callin studio-ohjaaja, joka treenasi meidänkin porukkaa ennen nauhoituksia:
"Okey, four, three, two one...YEEEEE!
Hey, you can do better than that, let´s try again. Four, three, two...".

Last Callin vieraat ovat kyllä ihan C-tason julkkiksia. Siinä, kun Lenolla on uutuuselokuvan päätähti ja Conanilla vaikka saman elokuvan vähän pienempi stara niin Carson Daleyllä on joku, joka ylipäätään sattuu olemaan kyseisessä elokuvassa. Meidän tapauksessamme kyseessä oli Legally Blonde elokuvan sivuosaa esittänyt tumma nainen, ilmeisesti Will Smithin vaimo tai jotain. Toinen vieras oli joku Time-lehden nuori päätoimittaja, joka harrastaa taitolentoa. Musiikkivieraana oli Lynyrd Skynyrd, joka veti pari yltiöpatrioottisilla sanoituksilla varustettua rokkia yleisön riemuksi.

Jännää oli huomata, kuinka ripeästi nauhoitus sujui. Alku otettiin pariin kertaan, mutta muuten homma sujui yhteen putkeen eli nauhoitukset kestivät varmaan vähemmän aikaa kuin shown esittäminen, kun siihen lisätään mainokset.

Mukava kokemus silti. Conania yritettiin päästä katsomaan, mutta sinne ei ollut mitään mahkuja. Last Calliinkin päästiin stand-by-tiketeillä.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Viestin lähetti Bast
Last Callin vieraat ovat kyllä ihan C-tason julkkiksia.
...ilmeisesti Will Smithin vaimo...
Musiikkivieraana oli Lynyrd Skynyrd.
Eipä noi nyt niin kovin huonoja mielestäni ole jos oikein C-luokkaa tahtoisi esiin.
Okei, tajusin kuitenkin pointin.

ps.Tuleekohan Subukalta ensi viikolla Toronton jaksot?
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Viestin lähetti stiflat
Eipä noi nyt niin kovin huonoja mielestäni ole jos oikein C-luokkaa tahtoisi esiin.
Okei, tajusin kuitenkin pointin.

ps.Tuleekohan Subukalta ensi viikolla Toronton jaksot?

No joo, ehkä C-luokka oli vähän liikaa. Kuten hokasitkin niin tarkoitus oli verrata Lenon ja Conanin vieraisiin, jotka ovat astetta paria kovempia nimiä. Tässä esimerkkitapauksessa Lenolla olisi ehkä ollut vieraana saman leffan päätähti Riese Witherspoon ja Conanilla vaikka Sally Field, joka on muuten tunnettu ja esiintyy kai samassa filkassa. Carson sai sitten tämän kolmostähden, joka silti on sentään ison tähden vaimo.

Toivottavasti Toronton jaksot nähdään. Harmittaa vieläkin, kun 10-vuotis show jäi näkemättä.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Bast

Toivottavasti Toronton jaksot nähdään. Harmittaa vieläkin, kun 10-vuotis show jäi näkemättä.

Eikös nää ole ihan "tavallisia" jaksoja? Eli tiistaina esitetty jakso tulee Subilta perjantaina.

PS. "Stay tuned for Last Call with Carson Daly" niinkuin Conan aina sanoo. Meni hiukan nimet sekaisin aikaisemmin.
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Eiköhän nuo Toronton jaksot tulla näkemään ihan lähipäivinä. Viimeistään kuitenkin ensi viikolla. Mielenkiinnolla odotan Jim Carreyn esiintymistä, sillä odotukset ovat melkoiset eli, tässä tapauksessa, naurettavat. :-)

JLand voisi hieman kertoa (ei tietenkään liikaa), että miltä vaikutti...
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikäli kuulin eilen akvaariotyypin spiikkauksen oikein, ensimmäinen Toronto-jakso tulee tänään.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Conan onnistui Kanadan shöyn "vitseillään" myös suututtamaan ihmisiä.

http://www.theglobeandmail.com/serv.../BNStory/Front/

Hmm ovathan nuo Triumphin lausunnut aika typeriä, mutta toisaalta sitä yleistä tasoa.
Ehkä suurin ero on siinä että yleensä Triumph vittuilee yksittäisille ihmisille, ei kansanosalle - eli siinä mielessä kritiikki on aiheellista, etenkin vitsit ovat aika heikkotasoisia.

Pelottavinta on kuitenkin se että tämä jenkkien sensurointivimma on levinnyt Kanadaankin:
"His remarks drew the ire of Canada's official languages commissioner, who said her office will investigate. And officials at CBC's Hockey Night in Canada have said they will delay Mr. Cherry's future broadcasts by seven seconds so they can catch any further comments before they hit the airwaves."

vanhapappa Stalin nauraa haudassaan kun länsimaat muuttuvat entistä enemmän "KGB:n" (lue. lakimiehet) hallitsemiksi valtioiksi, jossa sananvapaus on voimassa tasan niin kauan kuin olet samaa mieltä enemmistön kanssa ja et sano mitään joka voi loukata jotain jossain.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Loistava jakso kyllä tämä mikä nyt pyörii subilla. Siinä oli tosiaan se Conan ja Klee, Fitzgerald & Domi juttu. Loistavaa! Conan haastoi Domin tappeluun :-) heh
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ihan hauska oli mielestäni tämä jakso, lukuunottamatta ankeaa kanadalaista stand-up koomikkoa. Conan treenamassa Mable Leafin kanssa oli huikea. Ei kyllä ole Conan paljoa luistimilla ollut :-). Olin kyllä näkevävinäni, että Conan oli juuri pääsemässä niskan päälle tappelussa Domin kanssa, mutta Domi veti "turtlet"... Se Conanin kypärä olisi kyllä ehdoton saada kaikille pelaajille SM-liigaan ;-)
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti punaiset_lasit
Ihan hauska oli mielestäni tämä jakso, lukuunottamatta ankeaa kanadalaista stand-up koomikkoa.

Hyvä jakso, mutta tuon koomikon käsittämätön alemmuuden tunne jenkkejä kohtaan oli käsin kosketeltavista noista läpistä. Hiukan samaa mentaliteettia, jota on havaittavissa Ruotsin kuninkaallisten vieraillessa Suomessa...

Sen sijaan, että mollasi kanadalaisten vastenmielisyyttä Irakin sotaa kohtaan, olisi sälli voinut aukoa oikein urakalla päätään naapurimaan politiikasta. Melkein itketti kun tämä koomikko irvaili sitä faktaa, että Kanadassa jokaisella perheenisukilla ei ole ysimillistä ladattuna yöpöydän laatikossa ja toista kylpyhuoneessa partakoneen vieressä. Ei näin, ei todellakaan näin. Hävetti Kanadan ja kanadalaisten puolesta.
 

Voittaja

Jäsen
Leafs ja Mike Myers osat olivat kyllä loistavat. Itse en pitänyt sitä lyhyttä koomikkoa nyt niin huonona, mutta yleiseen Conanin tasoon nähden ei ollut kummoinen. Perkele kun ois itse päässyt tuonne Leafsin reeneihin, ei ois molari yrittänyt ottaa kiekkoja kiinni ilman maskia..
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toronton jaksot oli aika heikkoja, ei kovinkaan hauskoja. Insertit yllättävän väsyneitä ja ennalta-arvattavia.

Mutta...sattuiko joku näkemään ennen Toronton reissua kun Conan "haastatteli" satelliitin kautta Justin Timberlakea ja Michael Jacksonia aiheena Super Bowl-skandaali? Aivan loistavan mahtavaa läppää. Varsinkin Jacksonia pistettiin taas halvalla ja imitaatio oli niin nerokasta!


MACK
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
"Celine Dion SUCKS!!"

Viestin lähetti Mack
Toronton jaksot oli aika heikkoja, ei kovinkaan hauskoja. Insertit yllättävän väsyneitä ja ennalta-arvattavia.

Triumphin Quebecin vierailu taisi kuitenkin nostattaa jonkinlaisen viha-aallon sikäläisten sammakoiden keskuudessa? Taisi Conie jopa joutua pyytelemään tekosiaan julkisesti anteeksi tmv?
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Re: "Celine Dion SUCKS!!"

Viestin lähetti Pressiboxi
Triumphin Quebecin vierailu taisi kuitenkin nostattaa jonkinlaisen viha-aallon sikäläisten sammakoiden keskuudessa? Taisi Conie jopa joutua pyytelemään tekosiaan julkisesti anteeksi tmv?
Jep. Conanin järjettömän hauska anteeksipyyntö tekstityksineen nähtävissä täällä => http://www.nbc.com/nbc/Late_Night_with_Conan_O'Brien/video/
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Re: "Celine Dion SUCKS!!"

Viestin lähetti Pressiboxi
Triumphin Quebecin vierailu taisi kuitenkin nostattaa jonkinlaisen viha-aallon sikäläisten sammakoiden keskuudessa? Taisi Conie jopa joutua pyytelemään tekosiaan julkisesti anteeksi tmv?

Surkuhupaisinta tuossa touhussa näytti olevan että "sammakot" eivät noteeranneet tuota sketsiä juuri mitenkään vaan suurimman haloon nostivat englanninkieliset (mediat). Ainakin Hockey's Futuren boardilla useimmat quebeciläiset tuntuivat pitäneen sketsiä ihan hauskana tai eivät välittäneet siitä sen kummemmin.
 

Cube

Jäsen
Viestin lähetti Mack
Toronton jaksot oli aika heikkoja, ei kovinkaan hauskoja. Insertit yllättävän väsyneitä ja ennalta-arvattavia.
Sun viestit tähän ketjuun ovat ennalta-arvattavia ;) Sori, en voinut vastustaa kiusausta.. Älä ota pahalla.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En pahalla ota mutta en silti oikein bonjaa kuittiasi.

Siis onko tämä ketju vain Conien ylistämistä varten? Mun mielestä kyseessä on yks showmaailman epätasaisimmista suorittajista. Joskus aivan loistavan huikeaa juttua mutta välillä todellisia riman alituksia (varmaan liikayrittämistä). Enkä mä nyt mielestäni niin paljon sitä täällä oo haukkunut. Oon nyt sentään kattonut sitä vuodesta '95, joten oletan että vähän voi muutakin sanoa kuin kehua?


MACK
 

Cube

Jäsen
No joo, jotenkin on jäänyt vain sellainen kuva, että kovin negatiivisia ovat viestisi tähän ketjuun. Mutta se on tosiaan vain mielikuva ja todennäköisesti väärä sellainen. Mutta en minä mikään mielipidepoliisi ole, joten kirjoita vain niin kuin haluat. Olethan todellinen pioneeri keskuudessamme.. Itse olen seurannut vasta vuodesta -96 :)
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Itsekin kyllä olen hieman sitä mieltä etteivät ne Toronton jakson
olleet parhaimmasta päästä Conan -jaksoissa.
Sellaista liikaa Canada sitä ja Canada tätä juttua.

Tokihan ne katsoi ja oli siellä hyviäkin kohtia joukossa.
Mm. hulvaton jääkiekkokypärä...
Taas vaih-teek-si Jim Carrey oli kutsuttu vieraaksi, muttei ehditty
lainkaan haastattelemaan kun oli käsikirjoitus pullollaan hänelle
tehtyjä repliikkejä...
 

Myers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Dallas Stars
Viestin lähetti Mack
En pahalla ota mutta en silti oikein bonjaa kuittiasi.

Siis onko tämä ketju vain Conien ylistämistä varten? Mun mielestä kyseessä on yks showmaailman epätasaisimmista suorittajista. Joskus aivan loistavan huikeaa juttua mutta välillä todellisia riman alituksia (varmaan liikayrittämistä). Enkä mä nyt mielestäni niin paljon sitä täällä oo haukkunut. Oon nyt sentään kattonut sitä vuodesta '95, joten oletan että vähän voi muutakin sanoa kuin kehua?


MACK

Tuo "alisuorittaminen" johtuu usein mielestäni vieraista. Esim. kun vieraana oli tämä American Idoli Ruben joku niin Conan ei mielestäni saanut vieraastaan tarpeeksi hauskaa juttua irti. Niinpä hän yritti kääntää huomiota itseensä itseironian keinoin (yleensä toimii). Kuitenkin väkisin väännettynä hommasta katosi hauskuus. Kaiken kaikkiaan kuitenkin järjettömän hauska mies. Helmenä nostaisin sen kerran kun Simpsoneitten kaksi ääninäyttelijää oli vieraana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös