Conan O'Brien

  • 455 304
  • 1 821
No oli kyllä aivan saatanan säälittävä videopätkä. Ei jumalauta, jotain rotia siihen touhuun siellä Turussa!! Tämä kuuluu sarjaan säälittävät urpot. Ei pelkkä hölmöily riitä siihen että on hauska. Miettikää nyt vähän tarkemmin. Ylivoimaisesti spedein juttu minkä olen nähnyt pitkään aikaan.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
En voi välttää sitä vaikutelmaa, että tämä Conan-barbaari joka tapauksessa tekee pilkkaa (tai ainakin yrittää tehdä) sekä Suomesta, suomalaisista että Halosesta. Ja nauraa olemattomaan partaansa suomalaisten innostusta ohjelmaansa kohtaan; sitä makeammin mitä virallisemmat tahot siihen lankeavat. Omahyväisen tuntuinen tyyppi koko Conan.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Jos nyt ihan funtsitte asiaa miltä kannalta tahansa, niin totta kai paras vaihtoehto olisi ollut olla lähettämättä yhtään mitään videoita Conanille. Ei Turusta eikä Hytöseltä eikä mistään muualtakaan. Tällainen yliampuva innostuminen siitä, että keskiyön viihdeohjelmassa mainitaan Suomi on omiaan antamaan vaikutelman alemmuuskompleksista kärsivästä maasta, joka on juuri päässyt kommunismin ikeestä ja innostuu kaikesta länsimaalaisesta.
MUTTA
Kun jotain videoita nyt kumminkin on lähetetty, on paljon parempi, että se on sitten kunnolla kieli poskessa ja päin persettä tehty spedeily, kuin esimerkiksi aiemmin mainitsemani Joonaan ja Rubenin vakavissaan ja "ammattitaidolla" tehty talk-show -lähetys, josta kaikesta näkee, että meikäläisten tv-ohjelmien taso ja yleisön jäykkyys on aivan järkyttävää.
Tuollaisesta turkulaisvideosta sen sijaan Conan saa omaan hupiohjelmaansa materiaalia halutessaan vaikka kuinka paljon ja Suomi on esillä humoristisessa mielessä ennemmin kuin säälittävässä neukkumeininkimielessä.

Kannattaa nyt muistaa, että Late Night on viihdeohjelma, eikä mikään Suomen matkailumainos.
 

scholl

Jäsen
Ei se turkulaisten video ollut niin huono kuin ennakolta luulin. Samanlaista porukkaa on kaikki suomalaiset kesäfestarit täynnä.

Turulle tietysti meriittiä se, että katkelmia on näytetty Conan O'Brienin ohjelmassa, vaikka saattaahan se Kanervan Ikeä vähän harmittaa, ettei hän ole päässyt ruutuun.

EDIT: Katsokaapa joskus huviksenne yksi jakso Juuso&Enbuski-showta. Silloin sitä näkee aivan karmeaa viihdettä ja joutuu vaihtamaan kanavaa välittömästi
 
Viimeksi muokattu:

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
scholl kirjoitti:
Ei se turkulaisten video ollut niin huono kuin ennakolta luulin. Samanlaista porukkaa on kaikki suomalaiset kesäfestarit täynnä.

Turulle tietysti meriittiä se, että katkelmia on näytetty Conan O'Brienin ohjelmassa, vaikka saattaahan se Kanervan Ikeä vähän harmittaa, ettei hän ole päässyt ruutuun.
Täysin samaa mieltä. Tästä ketjusta lukemani perusteella odotin jotakin ihan kammottavaa videota. Sehän oli ihan peruskotibilevideotasoa eikä oltu yritetykään mitään ihmeellistä. Kaikesta sitä ihmiset keksivätkin närkästyä. Närkästyivät varmaan siitä että kyseessä oli Turku.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Bast kirjoitti:
Kylläpä te olette huumorintajuttomia!
Olen jo pitkään epäillyt ja pelännyt tuota asiaa, mutta jos tämä video sitä mittaa, niin minä todistetusti olen todellakin erittäin, erittäin huumorintajuton. Mitähän minä oikein mietin Conanin kuvauksissa käydessäni, ei sinne olisi kannattanut edes mennä ollenkaan.

Kuten jonkun allekirjoituksessa osuvasti sanotaan, useiden ihmisten käsitys huumorintajuisuudesta on, että he pitävät omia juttujaan hauskoina.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Hyvä jos tuo jotain ihmistä viihdyttää tai naurattaa, mutta itse en pystynyt videota edes loppuun katsomaan, niin pahalta sisäisesti tuntui.

Olen 50%:sti turkulainen, kun isän piti perkele mennä syntymään siellä ja ei saatana.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Minäkin odotin tästä ketjusta lukemieni kommenttien perusteella paljon pahempaa. Ei tuo nyt niin hirveä ollut. Ei sillä Suomea nolata, harmitonta hupailua. Jatkoajan termein: älkää menettäkö yöunianne.
 

Deke

Jäsen
Suosikkijoukkue
perq
Huh huh nyt kyllä hävettää videon nähtyäni vaikka en Turusta olekkaan, mennyt ihan liian pitkälle tämä Suomi-juttu!
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Kiitos Turku!

Tuo Turun video oli oikeasti paras näistä viime aikojen Suomi-höpinöistä. Ehkä vähän vahingossa näin oli tapahtunut, mutta tuohon lähetettyyn rihkamaan ja videoon oli saatu mukaan kaikki tyypilliset täyt joihin Conan tarttuu, ja tarttuihan Conan. Eihän tuossa todellakaan ole mitään hävettävää. Sopivan rento video, jossa ei pelätty näyttää tyhmiltä. Todellista typeryyttä olisi ollut lähettää joku kauppa- ja teollisuusministeriön virallinen video "The Land of sauna and sisu."

Hyvä Turku!
 
Viimeksi muokattu:

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sitä mäkin pelkäsin, että sinne on lähteny joku virallinen velkam tu turku, mister oupraien, mut ei tää nyt niin paha ollu.
Mikä ei tosin tarkoita sitä,etteikö tuo video olis saanu jäädä lähettämättä.
Tuo perkeleen teinibaari nostaa kyllä niskassa karvat pystyyn, mutta sehän nyt ei kuulu tähän.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sitten kun Conan tulee Suomeen, ja hetken päästä nähdään jakso jossa Suomelle nauretaan ihan avoimesti ja homma lyödään läskiksi, jompikumpi tai molemmat iltapäivälehdet ilmoittavat lööpeissään että "KANSA RAIVOISTUI!"
Sori, mutta mun mielestä se on tälle kansalle ihan oikein. Tai ainakin niille, jotka eivät ymmärrä että Conanin touhu on silkkaa kettuilua, ja vetävät herneen sieraimeen kun Conan ei teekään ihanaa matkailumainosta jossa on poroja ja jäänmurtajia.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
kissankarva kirjoitti:
Sori, mutta mun mielestä se on tälle kansalle ihan oikein. Tai ainakin niille, jotka eivät ymmärrä että Conanin touhu on silkkaa kettuilua, ja vetävät herneen sieraimeen kun Conan ei teekään ihanaa matkailumainosta jossa on poroja ja jäänmurtajia.
Miehen, siis Conanin, tuntien, kuka hitto oikeasti edes odottaisi jotain leppoisaa matkailumainosta?

Minä ainakin odotan, että Counään kaivelee suomalaisuudesta niinä parina päivänä kaiken mahdollisen irvimisen, mitä mahdollista. Mikään ei ole hauskempaa kuin nauraa omalla kansakunnalle ja sille, että siitä tehdään pilaa. Varsinkin ulkopuolisten tekemä irvailu on erityisen hauskaa, sillä siinä näkee ihan eritavalla suomalaiset ja suomalaisuuden. Sitä paitsi, pitäisi olla imarreltu jos kuuluu kansakuntaan, josta keksitään vitsinvääntöä. Nimittäin parempi niin, kuin olla joku HMV-kansa, josta ei revi mitään hauskaa ja iloa.

Siisti juttu. Turhan lyhyt visiitti vaan, tuskin ehtii kauhean syvällisesti ruopata.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ted Raikas kirjoitti:
Miehen, siis Conanin, tuntien, kuka hitto oikeasti edes odottaisi jotain leppoisaa matkailumainosta?

Turkulaiset? Tai ne samat ihmiset jotka äänestävät Jari Sillanpään Euroviisuihin? Tai ne jotka suuttuvat kun joku italialainen öykkäri ei tykkää silakkalaatikosta?
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Ted Raikas kirjoitti:
Mikään ei ole hauskempaa kuin nauraa omalla kansakunnalle ja sille, että siitä tehdään pilaa.

Jokainenhan voi tietysti katsoa minkälaista viihdettä esimerkiksi Saksassa tehdään. Tv:stä tuleva viihdeohjelma on jotain tyyliin lederhosenia ja kansantanhua. Kaikilla on niin "hauskaa". Siinä voi jokainen ulkopuolinen nähdä kuinka Hitlerin haamu yhä kummittelee ihmisten mielissä ja että minkäänlaisesta aidosta kulttuurista ja hauskanpidosta ei ole tietoakaan. Sen sijaan Suomessa uskalletaan vetää homma täysin läskiksi, parhaiten varmaan jossain Kummelissa. Samaten Iso-Britanniassa on samanlainen tyyli, että uskalletaan nauraa itselle, sääty-yhteiskunnalle ja poliitikoille.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Milhouse Nixon kirjoitti:
Jokainenhan voi tietysti katsoa minkälaista viihdettä esimerkiksi Saksassa tehdään. Tv:stä tuleva viihdeohjelma on jotain tyyliin lederhosenia ja kansantanhua. Kaikilla on niin "hauskaa". Siinä voi jokainen ulkopuolinen nähdä kuinka Hitlerin haamu yhä kummittelee ihmisten mielissä ja että minkäänlaisesta aidosta kulttuurista ja hauskanpidosta ei ole tietoakaan.
Höpöhöpö.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
tuuskin videolinkistä ei kyllä voi sanoa muuta kuin: Mitä VITTUA?
 

J.Petke

Jäsen
Turussa, pelkästään Turussa tämmöinen on mahdollista. Voi tätä myötähäpeän tunnetta jos tämä video on tosiaan lähetetty Nbc:lle. Videossa ei ollut mitään muuta hauskaa muuta kuin se että kyseessä oli nimenomaan turkulaiset. Kivahan se on että Conan on huomioinut Suomea mutta mietitään nyt esimerkiksi sitä jos tämä kyseinen pätkä joskus näytettäisiin televisiossa. He he, kännissä hauska idea mutta en minä haluaisi tuohon krapulaan herätä.

Kuka lähtee mukaan sahaamaan Turkua irti? Minä tarjoan laitteet..

http://omenamehu.org/index.php?PHPSESSID=d94dfae9bc6ee16f970d377acce52b05&topic=218.msg28101

Ja kertokaa idiootille että mitä on camp huumori..
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
J.Petke kirjoitti:
Kivahan se on että Conan on huomioinut Suomea mutta mietitään nyt esimerkiksi sitä jos tämä kyseinen pätkä joskus näytettäisiin televisiossa. He he, kännissä hauska idea mutta en minä haluaisi tuohon krapulaan herätä.

11.1 Conanin showssa näytettiin pätkiä tuosta videosta. Tuossa aiemmin linkitetyssä videossa ei näy kaikki, sillä showssa nähdyssä pätkässä joku Aleksi Randell(Turun kaupunginvaltuuston pj?) esittää kutsun Conanille. Yläosattomat miehet pääsevät tietysti esille. "Why did it get all gay at the end?"
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Byyhyy, voi voi. Tämän takia rakastan turkulaisia enkä muista niin välitä, vaikka helsinkiläinen alunperin olenkin. Turku on Suomen ainoa kaupunki, jossa oikeasti nähdään asiat siltä kannalta, että miten siitä revitään hauskaa irti. Lappalaiset olisivat lähettäneet jonkun peruslappivideon, keski-suomalaiset saunapuolukkakarhuvideon, helsinkiläiset "täonsuomenisoinkaupunki" - videon. Turkulaiset lähettivät sen, minkä parhaiten näissä asioissa osaavat, eli lähettää täysin pissakakkahuumorilla tehty video baarista, jossa heiluu välillä tissejä, välillä känninen äijä huutelemassa lavalla ja vessassa. Sitten vielä yksi "Conan" - huuto siihen, joka on miksattu soimaan moneen kertaan. Loistavaa. Juuri näitä Conan hakee ja näihin tarttuu. Oli muuten pitänyt videosta. Nauranut vedet silmissä ja hokenut: "loistavaa, loistavaa".

Tässä taas huomaa sen muu Suomi vs. Turku tilanteen. Muut mököttää, kun turkulaiset tekevät sen omalla tyylillään ja pitää hauskaa. Sitten kaikki valittaa ja valittaa perusjunttimaisesti, että "mitä paskaa". Ei tämä kaikki niiiiiiiiiiiin vakavaa voi olla?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Koala kirjoitti:
Ei tämä kaikki niiiiiiiiiiiin vakavaa voi olla?

Juuei. Tehkää ihan niinkun haluatte, en mä ainakaan jaksa välittää. Jos joku jostain vittuuntuu/ärsyyntyy/tuntee myötähäpeää teidän mainosvideostanne, ihan vapaasti.

En ole ko pätkää edes nähnyt, mutta ei pahemmin oikeastaan edes jaksa kiinnostaa. Ei ainakaan minun itsetuntoni ole yhdestä videosta kiinni, teitte sen hyvin tai hyvin huonosti.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Borre kirjoitti:
11.1 Conanin showssa näytettiin pätkiä tuosta videosta. Tuossa aiemmin linkitetyssä videossa ei näy kaikki, sillä showssa nähdyssä pätkässä joku Aleksi Randell(Turun kaupunginvaltuuston pj?) esittää kutsun Conanille.

Randell on kaupunginhallituksen puheenjohtaja Turkkusessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös