Conan O'Brien

  • 455 226
  • 1 821

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen antanut itselleni ymmärtää että tuo idea oli lähtöisin Turun Kokoomusnuorista. Samalla tuolla sitten hehkutetaan Niinistöä uudeksi pressaksi jne. En ole kyllä varma.

Mutta todellakin saisivat lopettaa jo tuon hehkuttamisen. Eikö tämäkin aihe ole jo lypsätty kuiviin aikoja sitten.
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
stiflat kirjoitti:
Tampere ja Turku kilpailevat Conanin matkapaikasta Suomessa.
Turku esittelisi rannikon mökkimahdollisuuksia ja Tampere järviään.
... ja Jyväskylä haaveilee Conania ensikesäisen KilleriRockin juontajaksi. Noh, saahan siitä haaveilla.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
jayton kirjoitti:
Jompikumpi iltapäivälehti kertoo tänään Conanin vitsailtua tästä Turkulaisten Conanille kesämökki -projektista.(linkkiä videoclippiin?)

Taas saadaan olla ylpeitä!

Taisi tämä Turun saama huomio ärsyttää Iltasanomien toimittajaa, jonka sävy jutussa oli oudon negatiivinen. Jutussa piti useaan kertaan korostaa, kuinka Conan "irvaili" turkulaisille, "nauratti yleisöä" näyttämällä "ankeaa" mökkiä, joka odottaisi Turussa jne. Ikäänkuin turkulaiset nyt olisivat tahranneet Suomi-kuvaa maailmalla tms.

Tsiisus, kyseessähän on huumoriohjelma.Totta helvetissä aiheesta irvailtiin. That´s the whole point!
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Bast kirjoitti:
Taisi tämä Turun saama huomio ärsyttää Iltasanomien toimittajaa, jonka sävy jutussa oli oudon negatiivinen. Jutussa piti useaan kertaan korostaa, kuinka Conan "irvaili" turkulaisille, "nauratti yleisöä" näyttämällä "ankeaa" mökkiä, joka odottaisi Turussa jne. Ikäänkuin turkulaiset nyt olisivat tahranneet Suomi-kuvaa maailmalla tms.

Tsiisus, kyseessähän on huumoriohjelma.Totta helvetissä aiheesta irvailtiin. That´s the whole point!

Aivan. Onnistunut veto itse-ironiaan pystyviltä turkulaisilta.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Sam#9 kirjoitti:
Nyt Conankin tietää missä on Suomen perseenreikä.

Way to go! Tarza! Tarza!
Miten niin, eihän sinusta puhuttu ohjelmassa sanaakaan?
 

Ride

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arto92
Sam#9 kirjoitti:
Nyt Conankin tietää missä on Suomen perseenreikä.

Way to go! Tarza! Tarza!

Nyt odotetaan vielä, että Conan vitsailee siitä maanpäällisestä Hellsingistä. Ai niin, Aftonbladethan teki sen jo.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
JimmyMac kirjoitti:
Aivan. Onnistunut veto itse-ironiaan pystyviltä turkulaisilta.
Näytä minulle itseironiaan kykenevä turkulainen, niin minä näytän kuvan missä Paavi paneskelee rööki suussa paria prostituoitua kondomia käyttäen.
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Rontti kirjoitti:
Näytä minulle itseironiaan kykenevä turkulainen, niin minä näytän kuvan missä Paavi paneskelee rööki suussa paria prostituoitua kondomia käyttäen.

Bast tuossa ainakin osasi ottaa tuon Conanin Turun kustannuksella tapahtuneen naurattamisen ihan huumorilla. Ja muutenkin nämä "legendaariset" Suomen persereikä, yms. jutut otetaan Aurajoen rannoilla ihan huumorilla - kun huumorillahan ne on heitettykin.

Sitten ovat erikseen nämä ihmiset, jotka ovat ottaneet turkumollaukset ihan tosissaan ja luulevat ihan oikeasti, että Turku olisi suomalaiskaupunkien keskuudessa jotenkin ylivoimaisen paska paikka. Yhteistä heille kaikille on se, etteivät he ole yleensä edes käyneet koko kaupungissa. Tällaisiin ihmisiin törmää täällä pohjoisessa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Rontti kirjoitti:
Näytä minulle itseironiaan kykenevä turkulainen, niin minä näytän kuvan missä Paavi paneskelee rööki suussa paria prostituoitua kondomia käyttäen.
turkulaisia kommentoimatta pidän itsestäänselvyytenä, että paavi toimii juuri noin enkä ihmettele, vaikka siitä olisi kuviakin. :D
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Rontti kirjoitti:
Näytä minulle itseironiaan kykenevä turkulainen, niin minä näytän kuvan missä Paavi paneskelee rööki suussa paria prostituoitua kondomia käyttäen.

Minkälaisia todisteita haluat minun esittävän kyvystäni itseironiaan? Tuo mainitsemasi kuva alkoi nimittäin hiukan kiinnostaa. Voisin jopa hankkia sen nostamaan huoneustoni prestiisiä.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Turku-läppä oli tosi hauska, hah-hah. Riittää jo!

Conanin yksipuolisuus monologissa on tällä hetkellä mun ärsytykseni. Ne totutut I love you too, sir-jutut on jo kauan ollut syvältä mutta toinen on tämä kun se kysyy yleisöltä jostain uutisesta että ovatko kuulleet ja aivan samalla sekunnilla heittää perään "hyvä, puolet yleisöstä tietää". "Hyvä, otan hiljaisuuden myöntymisen merkkinä". Koomista on että välillä katsomo vastaa kovaankin ääneen "yes", mutta Conanin on pakko päästä änkeämään toi sama juttu joka hemmetin monologiin. Boring!


MACK
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
^Olen aika samoilla linjoilla tuon alkumonologin kanssa. Saisi keksiä uusia heittoja.
Tosiaan joskus tuntuu että Conan on jo päättänyt itse miten vastaa yleisön reaktioon, oli se sitten minkälainen tahansa...

Luulisi että alkaa itseäkin väsyttämään joka ilta heittää "I love you too, sir".

Silti parhaimpia ovat ne "soudut kanootilla" kameran ohitse ym saman aiheen jutut.
Ne iskee aina typerällä koomisuudellaan.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Saisko jostain eilen Conanissa ollutta klippiä, jossa se lintu veti We Are The Champions-coveria uusilla sanoilla? Oli niin loistava se.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Panzerfaust kirjoitti:
Näkivät. Piti käydä nostamassa vääryydellä kierrätyskeskukseen siirretty "ketä sit polkasisit" -ketju ylös Lara Flynn Boylen takia.

Conan vetää erinomaista showta. Suosikkejani ovat "satelittiihaastattelut", joissa on vieraina Arska, Bush tai Michael Jackson. Muutenkin aina ohjelmaa katsoessani olen tullut hyvälle tuulelle. Jos on jäänyt näkemättä, niin ohjelman kotisivuilla on pari Arskan ja Bushin haastattelua. Saa nauraa vatsansa kipeäksi.

"We gonna get Katrina...we gonna track her down. There is no place in the world where Katrina can hide!"

Sen verran ketjua ylös, että tämä Lara Flynn Boyle-jakso tuli eilen uusintana, itse tosin näin sen ensimmäisen kerran.

Ei ollut mimmi todellakaan leikillään tuollainen, vain pelkästään tyypillinen pikkutekijä Hollywoodissa, joka yrittää diivailla.
Pakko sanoa, että Conan klaarasi hyvin surkean näyttelijän kiukuttelun. Mitä tuollainen parin tv-sarjan nobody tuollakin luuli esittävänsä. Kyllä oli mimmi epämiellyttävä. (Juuri tämän takia Punk'd on yksi maailman parhaista sarjoista, koska se paljastaa miten turhaa pellejengiä nuo viihdemaailman porukat joskus ovat) Anyway, Boyle oli tosi naurettava, ei kiinnostanut edes mainostaa omaa sarjaansa, ja ilmeisesti oli vähän aineissakin. On varmaan Conanin tuotantotiimissä jakson jälkeen mietitty, että otetaanko tätä nollaa takaisin vieraaksi.

MACK
 

#28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves (Ässät & Hifk)
Mack kirjoitti:
Sen verran ketjua ylös, että tämä Lara Flynn Boyle-jakso tuli eilen uusintana, itse tosin näin sen ensimmäisen kerran.

Ei ollut mimmi todellakaan leikillään tuollainen, vain pelkästään tyypillinen pikkutekijä Hollywoodissa, joka yrittää diivailla.
Pakko sanoa, että Conan klaarasi hyvin surkean näyttelijän kiukuttelun. Mitä tuollainen parin tv-sarjan nobody tuollakin luuli esittävänsä. Kyllä oli mimmi epämiellyttävä. (Juuri tämän takia Punk'd on yksi maailman parhaista sarjoista, koska se paljastaa miten turhaa pellejengiä nuo viihdemaailman porukat joskus ovat) Anyway, Boyle oli tosi naurettava, ei kiinnostanut edes mainostaa omaa sarjaansa, ja ilmeisesti oli vähän aineissakin. On varmaan Conanin tuotantotiimissä jakson jälkeen mietitty, että otetaanko tätä nollaa takaisin vieraaksi.

MACK

Vähän myöhässä kommentoin, mutta tuntui todellakin olevan tuo Flynn-Boyle vähän aineissa. Miten voi nolata itsensä noin räikeästi?

Sitten Conanista, kaverilla on kyllä uskomaton kyky tehdä paskasta/vittuuntuneesta vieraasta hyvä. Ei mene montaa sekuntia ettei hiljaisuutta ole paikattu Conan toimesta hyvin toimivalla(joskin useasti toistuvalla) itseironisella piikillä.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Decimal kirjoitti:
Kyseessähän on siis Conanin visiitti vuodelle 1864. Suosikkini on kovasti rooliinsa eläytyvä ujo sotaleski. Hauska clippi.

Paljon kiitoksia. Baseballistille tuo clippi on todellinen helmi.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Löytyisikö tosta Lara Flynn-Boyle-jutusta mitään clippiä?
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Decimal kirjoitti:
Kyseessähän on siis Conanin visiitti vuodelle 1864. Suosikkini on kovasti rooliinsa eläytyvä ujo sotaleski. Hauska clippi.
Todella hyvä pätkä. Tuo sota"leski" oli kyllä oikeasti melko hyvä näyttelijä.

Onko tämä jo esitetty Suomessa ja jos on, niin koska?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös