Chelsea FC 2023–2024 – New Era Part II

  • 76 006
  • 1 026

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Barcelonan naisille ensimmäinen kotitappio viiteen vuoteen. Aika sairas saldo kotipeleissä ja nyt sitten Chelsea kävi nollaamassa nuo. Emma Hayes on kyllä kova.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Vähemmän yllättäen ei tullut finaalipaikkaa ja vastaus siihem löytyy pelaajien peilistä.
Mun makuun Jackson oli ainoa aidosti heikko ja Madueke pelasi useamman tilanteen pallottomana alle kaiken arvostelun. Enzo oli ehkä turhan näkymätön. Mutta muut sitten pelasivat mallikkaasti: Gallagherin työmäärä, toppariparin puolustusvalmius, Palmerin juonikkuus ja pallollinen valmius sekä etenkin Guston kaikki pelaaminen alusta loppuun olivat minusta oikein positiivisia.

Paikkoja oli, sääli vain että tulivat suurimmalti osalti Jacksonille. City oli häkellyttävän heikko joten varmasti tuo harmittaa. (En vieläkään keksi, miksi Grealishin käsi ei ollut pilkku tai miksi Walkerin napit edellä Gallagherin kylkeen tullut potku ei mennyt VAR:n kautta Oliverin syyniin).
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Siinä on kyllä monta onnistumista.
 

Liitteet

  • IMG_8529.jpeg
    IMG_8529.jpeg
    159,2 KB · kertaa luettu: 94
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Onhan siinä, Havertzista tuli sentään hyvät massit. Lukaku tulee ensi kaudella takaisin onnesta soikeana ja tekee kauden aikana kaksi maalia. Hyökkääjäpula ratkaistu.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Pochettino näyttää tässä epäsuorasti sentteriä omistajalle ja hankintaosastolle. Kannattajan näkökulmasta tilanne on karmea, koska joukkue on suurimmaksi osaksi kasa yksilöitä, joista osalla ei pitäisi olla mitään asiaa edes pelaamaan.

Olen edelleen ihmeissäni, miksi Casadei ei saa enempää peliaikaa, vaikka tilausta olisi



 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka

BaronFIN

Jäsen
No tuossahan on nyt läjä Bentleyllä, Ferrareilla ja satojen tonnien viikko-tilipusseilla pilalle hemmoteltuja, parikymppiseksi ehtineitä katujen kasvatteja, joilla on hieman isohkoja luuloja itsestään ja omasta tähtistatuksestaan. Tai siltä se ainakin vaikuttaa kun pitäisi alkaa esim. rankkaria vetämään. Tosin eipä näistä kaikki ole edes kentälle asti ehtineetkään.

Jose-setä olisi tälle kakaralaumalle juurikin sitä mitä lääkäri määrää.

Siinä voisi sukupolvien väliset erot roihahtaa hienosti.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Mä kyllä tarkoitin Lampardia. Mutta joo, tuskin Mou tuohon sekasotkuun haluaa mennä mukaan.
Lampard on mun mielestä todella aliarvostettu valmentaja. Ei saanut ostaa pelaajia ja kehitti omista nuorista todella pätevän ja voittavan joukkueen. Sinänsä potkut olivat hyvä asia, koska Chelsea voitti tsämppärin, mutta Tuchelin taktiikat sekoittivat omassa näkemyksessäni Chelsean pakan ihan täydellisesti. Lampardilla oli selkeä visio, joka kehittyi koko ajan ja sopisi suht hyvin nykyiseen Chelsean rosteriin. Tuchelilla ja Potterilla taktiikat ja formaatiot vaihtelivat usein enkä mä ainakaan saanut oikein selvää siitä, mitä aina edes haettiin. Pochettinolla ei ole mennyt hyvin, mutta en odottanut parempaakaan. Vähän Lampardissa pelottaa se, että kaikki hänen vakiopelaajansa on myyty. Olisipa edes osa (lähinnä Abraham ja Mount) vielä mukana joukkueessa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Lampardilla oli selkeä visio, joka kehittyi koko ajan ja sopisi suht hyvin nykyiseen Chelsean rosteriin.

Sitä ei vaan kukaan nähnyt, myöskään Evertonissa. 57o ja 1.67p/o Chelseassa. Se on täydellä kaudella noin kuudes tai seitsemäs.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös