Chelsea FC 2023–2024 – New Era Part II

  • 74 695
  • 1 011

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Ei mitään järkeä, koska tulee turskaa. mutta ei ole myöskään riittävä ja oli hankintana kummallinen



Samaa mieltä. Mamardashvili olisi mielestäni lähtökohtaisesti loistava hankinta. 23-vuotias kaksimetrinen maalivahti. Kehittyy siis varmasti vielä. Fysiikka voi olla pitkällä kaverilla hieman hakusessa, mutta eiköhän sekin kehity ajan kanssa.

Jos onnistuisi 9/10 arvoisesti voisi olla Chelsean maalivahti seuraavien 10 vuoden ajan.
 
Sieltä tulee Kepa kesällä takaisin Madridista täynnä itseluottamusta ja kaapit täynnä palkintoja. Ei mitään uusia juomapullonkantajia kannata siis hankkia, vaikka Sanchez myytäisiinkin.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Sieltä tulee Kepa kesällä takaisin Madridista täynnä itseluottamusta ja kaapit täynnä palkintoja. Ei mitään uusia juomapullonkantajia kannata siis hankkia, vaikka Sanchez myytäisiinkin.
Ramsdalen saa aina hankittua halvalla...joku 30 milj. ja ongelmat ovat ratkaistu taas sen jälkeen.
 
Ramsdalen saa aina hankittua halvalla...joku 30 milj. ja ongelmat ovat ratkaistu taas sen jälkeen.

Itse asiassa kyllä mä Ramsdalen kelpuuttaisin jos molarikaupoille pitäisi lähteä. Mutta enpä tiedä olisiko hän ratkaisu jos tarkoitus on löytää solidi ykkösmolari vuosiksi eteenpäin.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Itse asiassa kyllä mä Ramsdalen kelpuuttaisin jos molarikaupoille pitäisi lähteä. Mutta enpä tiedä olisiko hän ratkaisu jos tarkoitus on löytää solidi ykkösmolari vuosiksi eteenpäin.

Solidi ykkösveskari on sen verran harvinainen tuote maailman markkinoilla, että sitä etsivät jokainen seura maailmassa. Itse en edes tiedä millainen sen pitäisi olla? Pitkä kaveri joka torjuu kaiken omalla pituudellaan, mutta osaa olla jalalla pelaamisen kanssa Iker Casillas?
 
Solidi ykkösveskari on sen verran harvinainen tuote maailman markkinoilla, että sitä etsivät jokainen seura maailmassa. Itse en edes tiedä millainen sen pitäisi olla? Pitkä kaveri joka torjuu kaiken omalla pituudellaan, mutta osaa olla jalalla pelaamisen kanssa Iker Casillas?

Hyvä kysymys. Itse miellän sen jotenkin niin, että maalivahdin taso riittää torjumaan sarjassa sellaisella tasolla ettei joka kesä tarvitse miettiä korvaavaa pelaajaa siihen.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Hyvä kysymys. Itse miellän sen jotenkin niin, että maalivahdin taso riittää torjumaan sarjassa sellaisella tasolla ettei joka kesä tarvitse miettiä korvaavaa pelaajaa siihen.

Onko veskarin tehtävä torjua vai avata peliä jalalla? Omasta mielestäni sen tehtävä on vain torjua kaikki mahdollinen, mutta pallon kanssa pitää osaa pelata ja nähdä kenttätasapaino ja avata peliä oikein. Onhan tuo hankala yhtälö ratkaistavaksi...Veskareiden tulisi torjua kuitenkin ne paikat joita vastaan ne pelaavat. Se on niitten tehtävä kuitenkin. Sama asia kuin lätkässä. Pakkien päätehtävä on puolustaminen joka tapauksessa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
V*tt* mitä p*sk**

ei mulla muuta

Olihan toi nyt häpeällinen suoritus varsinkin jatkoajalla, joukkue alkoi peruuttelemaan vaikka olisi pitänyt laittaa lappu lattiaan. Ja onhan tämäkin tilasto jo aika hämmentävä...




Sitten herää kysymys, mitä Pochettino hakee Nkunkusta? Eihän pelaajalle ole ollut mitään käyttöä, kun on otettu kentälle ja eipä pelaaja ole sitten mitään sinne tuonutkaan. Sterling pelasi jälleen umpipaskasti, vaikka tekikin yhden paitsiomaalin.

Petrovic jälleen maaginen ja pelasti monta tilannetta, harmillisesti toisessa päässä oli veskari samanlaisessa moodissa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Terveisiä Iittalan lasitehtaalta:




Joko aivan paska tuuri, huono medical-tiimi tai sitten treeneissä ja lekuriosastolla tehdään todella huonolla asiantuntemuksella hommia. Sääli sinänsä, koska Nkunku voisi todellakin olla yksi iso avain hyökkäyspelin ongelmiin.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Sanchez maalissa.

Olisin itse peluuttanut Petrovicia.

Jackson
Mudryk-Madueke-Sterling
Fernandez-Caicedo
Gusto-Disasi-Chalobah-Gilchrist
Sanchez
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Enzo ja Caicedo taas avauksessa. Olisi nyt edes toiselle voinut antaa huilia sunnuntain jälkeen. Ei mikään yllätys, jos jompikumpi menee rikki tänään…
 
Enzo ja Caicedo taas avauksessa. Olisi nyt edes toiselle voinut antaa huilia sunnuntain jälkeen. Ei mikään yllätys, jos jompikumpi menee rikki tänään…

Kun katsoo tuota penkkiä (alla), niin eipä ole vaihtoehtojakaan. Palmer ja Gallagher ovat pelanneet yhtä paljon kuin Enzo ja Caicedo. Aika mahdoton paikka Pochilla lepuuttaa.

Penkillä siis Palmerin ja Gallagherin lisäksi pelkkiä junnuja noille paikoille.

Petrovic
Chilwell
Colwill
Gallagher
Palmer
Harrison 16v
Murray-Campbell 17v
Samuels-Smith 17v
Tauriainen 19v
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös