Cheerleadereista

  • 62 516
  • 154

Leija-La

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Henk koht olen aina miettiny että prkl kyllä pitäisi saada enemmän liikeisiin sopivaa musiikkia...
 

Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicansin ja Bruinsin tv-mainokset.
ECC:ssä pariin otteeseen tanssitaidetta erätauolla seurattuani, tuli mieleen että onkos millään sm-liigajoukkueella samanlaista erätaukomeininkiä, eli tanssiryhmä/cheerleaderit vetäisivät jonkin tanssinumeron, tms kun tauko alkaa?

Ei välttämättä huono idea yhdistettynä johonkin pyramidiin. Ritarihallissa toki tilanpuute sanelee näissä asioissa jonkin verran, mutta eikös tuollaista esitystä varten voisi siirtyä esim. Zambonin jäälletulon jälkeen siihen kaukalonlaitaan, sisäpuolelle.
 

mummi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Samarkand AF, Ghizjablah Amur-dvaktay Sport
Hmmmm...

Leija-La kirjoitti:
Henk koht olen aina miettiny että prkl kyllä pitäisi saada enemmän liikeisiin sopivaa musiikkia...

...Henk koht olen aina miettiny että prkl kyllä pitäisi saada enemmän musiikkiin sopivia liikkeitä...
 

Leija-La

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
no voi... ei tartte kopioida mun lausetta jossa on seitsemän kirjoitus vihettäääää
 

Kana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyy kirjoitti:
ECC:ssä pariin otteeseen tanssitaidetta erätauolla seurattuani, tuli mieleen että onkos millään sm-liigajoukkueella samanlaista erätaukomeininkiä, eli tanssiryhmä/cheerleaderit vetäisivät jonkin tanssinumeron, tms kun tauko alkaa?

Ei välttämättä huono idea yhdistettynä johonkin pyramidiin. Ritarihallissa toki tilanpuute sanelee näissä asioissa jonkin verran, mutta eikös tuollaista esitystä varten voisi siirtyä esim. Zambonin jäälletulon jälkeen siihen kaukalonlaitaan, sisäpuolelle.

Pistäppä tästä palautetta Kerhon johdolle, että ylimääräistä ohjelmanumeroa kaipailette. Tähän mennessä moiseen ei ole tilaisuutta tarjottu.

Siinä kaikki.
 

Kana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ja mitä tähän "musiikkikeskusteluun" tulee, niin itse olen ainakin tyytyväinen musiikin laadun paranemiseen huimasti esimerkiksi sitten viime vuosien. Kiitos ja kumarrus siitä! Into hyvästä musiikista näkyy varmasti meistäkin.
 

Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicansin ja Bruinsin tv-mainokset.
Pistetään :)
 

Minski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Idea sinänsä

Kyy kirjoitti:
ECC:ssä pariin otteeseen tanssitaidetta erätauolla seurattuani, tuli mieleen että onkos millään sm-liigajoukkueella samanlaista erätaukomeininkiä, eli tanssiryhmä/cheerleaderit vetäisivät jonkin tanssinumeron, tms kun tauko alkaa?

Ei välttämättä huono idea yhdistettynä johonkin pyramidiin. Ritarihallissa toki tilanpuute sanelee näissä asioissa jonkin verran, mutta eikös tuollaista esitystä varten voisi siirtyä esim. Zambonin jäälletulon jälkeen siihen kaukalonlaitaan, sisäpuolelle.

Joo tilat ei ole mitkään parhaat vaikka loistoidea sinänsä! Jäällä on...kovin... epämukava olla. :D Tanssi siinä sujuu jotenkuten jos ei huimia jalkaliikkeitä vaadi, mutta kaikki muu täysin mahdotonta. Pistetään kuitenkin korvan taakse, vaikka eihän tämä tosiaan yksin meistä ole kiinni.
 

Minski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
mummi kirjoitti:
...Henk koht olen aina miettiny että prkl kyllä pitäisi saada enemmän musiikkiin sopivia liikkeitä...

idea sinänsä mutta ikävä kyllä musiikki silloin harvoin kun sitä tulee/kuulee ei ole kovin tanssimusiikkia. plus meillä ei ole tietoa esim. biiseistä/ järjestyksestä joten tanssisarjat tehdään etukäteen toivoen että saadaan niihin sopivaa musiikkia. :) Musiikki tanssittavuudeltaan on parantunut siis paljon niin kuin edellä mainittu! Muuten makuasiat on makuasioita
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Minusta kun tuntuu että Rinkelinmäen äänentoisto on kehnoa luokkaa ja samat biisit ovat jyllänneet monta vuotta. Se, että mukana on Van Halenia ja Anthraxia on positiivista mutta eiköän näidenkin bändien biisejä saa vaihtaa. Antaa vaikka tyttöjen valita biisit, mikä vain saa kimalaisten pebat heilumaan.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Juu ei muuta kun Pussycat Dolls soimaan halliin niin tunnelma paranee entisestään.. :P
Siitä olen kyllä samaa mieltä, että äänentoistoa ja biisivalikoimaa olisi syytä uudistaa. Olen ehkä vähän huono kommentoimaan tähän ketjuun, koska en ole oikein koskaan ymmärtänyt cheerleadereiden ideaa peleissä. Toki itsekin pidän kauniista tyttelöistä mutta hallille menen katsomaan jääkiekkoa ja keskityn ainoastaan siihen. Ei cheerleadereista toki mitään haittaakaan minulle ole, joten jos joku ne halliin haluaa niin kaikin mokomin.
 

Minski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oijoi

Olisikin hienoo jos saataisiin itte valita biisit ^^ En usko että siellä silti paljoo pussycattia tai muuta kuuluis, kyllä meillekkin se yleinen fiilis on tärkee. :) Osa nykysistä biiseistä saisi minun puolestani jäädä mutta ehkä sekaan voisi ujuttaa jotain tuoretta.
Painotan silti että musiikki huomattavasti paranemaan päin. Ainakin sieltä on jäänyt suuri osa niistä ei tanssittavista kokonaan pois.
 

Kana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Golden AWe kirjoitti:
Antaa vaikka tyttöjen valita biisit, mikä vain saa kimalaisten pebat heilumaan.

Kimalaiset kiittää :D Saa nähdä, mitä mieltä tästä on mr. musiikkimaestro ja arvoisa Kultajohto. Maybe someday ;D Pelastaisivat nyt vain ihan ensimmäiseksi sen parhaat (ja sen jälkeisetkin) elinvuodetensa nähneen äänentoistolaitteiston. Olisihan silläkin jo eläkeikä..

Ja mitä näihin "tanssishow" spektaakkeleihin tulee (joita täällä siis toivottu), niin jos Kerho panostaa hallin kunnostukseen tässä tulevina vuosina, voisihan meillekkin ehdottaa oikein kunnon esiintymistilaa. :D Asiasta postia vaan päättäjille, oikein tukkeeksi asti.

Siinä kaikki.
 

Kana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
uudet tuulet

HPK:n keskusteluketjussa on kovasti pohdittu uusia tuulia pleijjareihin. Niitä kaipailisimme toki mekin. Mikäli sinulla on kehitysideoita, anna näppiksesi laulaa ja rustaa alle.

Kerroppa toki uusia ideoita myös kotisivujen varalle. Nykyisestä päivitystilanteesta on kuitenkaan turha avautua.
 

Kana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Etsintäkuulutan täällä nyt vielä kertaalleen kuvia, joita te katsojat mahdollisesti olette meistä viimeisen kahden kuluneen kauden aikana ottaneet. Jos haluatte/viitsitte/vaivaudutte ko. kuvia lähettämään osoitteeseen katariina.saarman@armas.fi, niin olisin/olisimme erittäin kiitollisia. :)
 

Kimmo80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ahdistunut Palloseura
Kyllähän tuo parissa viime pelissä olleet puhtoisen valkoiset paidat ovat olleet parannus mielestäni verrattuna haalean oransseihin.
 

Kana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ja laitettakoon vielä, että sivuja uudistettu. Toivottavasti pian jtn uusia kuvia tulossa. Laadukasta ja pääasiassa talkoopohjaista valokuvaajaa kunnon kameran kera hakusessa. Ilmoittautua voit alle tai osoitteen yht. tietojen mukaan http://www.hpkcheerteam.net
 

Kana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kimmo80 kirjoitti:
Kyllähän tuo parissa viime pelissä olleet puhtoisen valkoiset paidat ovat olleet parannus mielestäni verrattuna haalean oransseihin.

Kiitos. Oransseja paitoja ei enää nähdä vanhojen sponsoripainatusten takia.
 

Kana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kimalaiset kiitttää sitä vaikutusvaltaista, joka vaikuttanut musiikin laatuun peleissä. Sinusta on kuultu puhuttavan..
 

Kana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
HPK Cheer Team:n kevätjuhla 12.05.2007 Punaportilla kello 18.00 alkaen. Vapaa pääsy/maksu maun mukaan. Tervetuloa mukaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös