Cheerleadereista

  • 62 515
  • 154

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
korkki kirjoitti:
Kuvat olivat mielestäni myös turhan pieniä. Galleriassa (tosin eri palvelimella) kuvat olivatkin paljon parempia.

Syntymämerkkejäkö meinaat etsiä. Eipä vaan, taidatkin olla cheerleadingin guru, joka vain etsii puolen asteen virheitä taivutuksista...

Mutta kylläkin samaa mieltä noin periaatteessa, että isompia kuvia ja pienempiä vaatteita...pervot...

Että silleen...
 

Minski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Poikapa hyvinkin :D

tuuski kirjoitti:
Sama kameramies kuvasi tyttöjä ja poikaa ennen peliä hallin juottolassa. Nyt en puhu mistään palkinnosta, vaan ihan XY-kromosomit omaavasta henkilöstä. Ei kai se tanssahdellut pelin aikana missään?

Pojat ei ainakaan toistaiseksi ole suostuneet hallilla tanssimaan,joten se toistaiseksi "naisten hommaa" mutta joukkueesta tosiaan löytyy kyseisten kromosomien edustajia kaksin kappalein.
Kameramiehestä löytyy lisää kotisivuiltamme ;) joka on siis edelleen :
http://www.brwzone.org/hpkcheer

Kotisivuista lisää, eli kaikissa esittelyissä ei ole vielä kuvia, koska edes kaikkia jäsenesittelyjä ei ole vielä valmiina. Kotisivujen tämänhetkisestä tilasta kuitenkin huomaa sen että esittelyt ja kuvat ovat jo matkalla, joten malttia, malttia. :) Esittelykuvat ovat ehkä hieman pieniä mutta sen takia lisää kuvia eri palvelimella, näin ymmärtäisin. Kotisivuvastaavamme saa korjata ja lisätä ;)
 
Viimeksi muokattu:

Nansu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Niin siis se kameramies kuvasi pelin aikana meitä koska sunnuntaina meistä tulee kooste nelosen viikkomakasiinissa.

Ennen peliä kuvattiin ns. "go kasvis go" -pätkä, joka liittyy lisääjät-kampanjaan.
(www.lisaajat.fi)

Ja pojista: lisääkin poikia otetaan mukaan, tervetuloa... :)
 

Kana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sivuista..

Elikkäs palaamme taas siihen, että yksinäni näitä sivuja päivittelen, enkä tosiaan tee sitä työkseni!, joten aikaa kuluu.. kyseessä kuitenkin aika hidas harrastus, etenkin kun tietojen ja kuvien saaminen kun ei ole vain itsestä kiinni. Kuvien koot ovat vielä nyt pieniä. Kun saan kuvia lisätty toiselle palvelimelle, rupeen korjaan omilla sivuilla olevia kuvia paremman kokoisiksi. Toistaiseksi siis ovat ja pysyvät pienehköinä. Laiskat miehet ovat hyvät ja siirtävät sitä hiirtä sentin verran, jotta pääsevät lisää kuvia kohtaan, jossa aukeavat isompana.. tuskin tähän nyt kuolette, kun kyseessä on kuitenkin vain väliaikainen ratkaisu. Täältä tähän..
 

Minski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
www.lisaajat.fi

www.lisaajat.fi eli käykääs ihmeessä kattoon tuol kasviskissat osio. siellä on sm-liigan cheer joukkueiden tekemiä kasvismainos videoita, myös meidän joukkueen. ;)
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kyllä edelleen on pakko ihmetellä miten tuo meidän Satu ei voittanut tuota kisaa..Todella iloisen oloinen ja kaikinpuolin oikein nätti tyttö.
 

Minski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Niinpä

puuha-pete kirjoitti:
Kyllä edelleen on pakko ihmetellä miten tuo meidän Satu ei voittanut tuota kisaa..Todella iloisen oloinen ja kaikinpuolin oikein nätti tyttö.
Onhan se niinkin etttä makuasiansa kullakin mutta kyllä täälläkin suunnassa ihmetyttää kovasti. Ehkä Satu-fanit eivät vain olleet niin aktiivisia :D
 

Minski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pakko mainita

Kiitän kyllä sydämestäni kaikkia Blues faneja jotka tänään oli rinkelinmäellä. Ensimmäistä kertaa jäi oikeasti hyvä ja positiivinen kuva vastustajan kannattajista. (En puhu siis niistä joista jää joko neutraali tai ei minkäälaista kuvaa) TÄMÄ KAIKKI SIIS MINUN NÄKÖKULMASTANI, enne kuin kukaan siihen mitään kommentoi.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ja minä kiitän sitä cheerleaderia, joka jaksoi flirttailla minulle kaksi erää A1:ssä ;)
 

Minski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jaahas

Leon kirjoitti:
Ja minä kiitän sitä cheerleaderia, joka jaksoi flirttailla minulle kaksi erää A1:ssä ;)

jaa että sellaista. :D kukakohan tyttö siellä on ollut :D itse olin siellä vaan yhden erän, onneksi. :P
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Leon kirjoitti:
Ja minä kiitän sitä cheerleaderia, joka jaksoi flirttailla minulle kaksi erää A1:ssä ;)

Jaha. Teikäläisen otteluketjuanalyyseiltä - ainakin kotiotteluiden osalta - meni uskottavuus kertaheitolla.

;)
 

M10

Jäsen
BitterX kirjoitti:
Jaha. Teikäläisen otteluketjuanalyyseiltä - ainakin kotiotteluiden osalta - meni uskottavuus kertaheitolla.

"Peräpää toimi ajoittain erinomaisesti ja kaksi kärkihyökkääjää olivat todella aktiivisia."

Minä missaan aina pyramidin. Tajuan tilanteen vasta, kun alan ihmetellä, että mille yleisö taputtaa kesken pelikatkon? Sitten näen vaan sen ylimmän heebon tiputuksen.

Voisiko kuuluttaja vaikka kuuluttaa, että; "hyvät naiset ja herrat, ihmispyramidi eteläpäädyn kulmassa"?
 

d2uce

Jäsen
Morrow10 kirjoitti:
Minä missaan aina pyramidin. Tajuan tilanteen vasta, kun alan ihmetellä, että mille yleisö taputtaa kesken pelikatkon? Sitten näen vaan sen ylimmän heebon tiputuksen.

Voisiko kuuluttaja vaikka kuuluttaa, että; "hyvät naiset ja herrat, ihmispyramidi eteläpäädyn kulmassa"?

Eikös silloin ala se jostain yhteydestä, jota nyt en tässä muista, tuttu dramaattinen musiikki, vai olenko vain kuvitellut kaiken? Itsekin ihmettelin ennen mistä johtuu yhtäkkiset aplodit.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
BitterX kirjoitti:
Jaha. Teikäläisen otteluketjuanalyyseiltä - ainakin kotiotteluiden osalta - meni uskottavuus kertaheitolla.

;)
Ei mitään ongelmaa. Kato kun peli oli käynnissä joko kentällä tai katsomossa - ei molemmissa yhtäaikaa. Ensi kerralla laitan hiukset paremmin ja kellon käteen.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Leon kirjoitti:
Ei mitään ongelmaa. Kato kun peli oli käynnissä joko kentällä tai katsomossa - ei molemmissa yhtäaikaa. Ensi kerralla laitan hiukset paremmin ja kellon käteen.

Eli siis viimeks sä et laittanut edes hiuksia kuntoon ja kelloa käteen ja silti cheerleaderit alkaa flirttaileen sulle.

Mulle alkaa naiset flirttailemaan korkeintaan vasta silloin, kun e.m. asiat on hoidettu kuntoon. Ja harvoin sillonkaan...

Perkele
 

Leija-La

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
BitterX kirjoitti:
Mulle alkaa naiset flirttailemaan korkeintaan vasta silloin, kun e.m. asiat on hoidettu kuntoon. Ja harvoin sillonkaan...

Täällä taas sorretaan pieniä ja viattomia. Ei käy päinsä!
Flirtaillaan kaikille tai ei kellekkä. prkl
 

Minski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pyramideista. :)

Meillehän tuo kuulutuskin kävisi vaikka kamalat paineet siitä kyllä tulisi :D Nyt pyramidit voi vaan käydä tekemässä silleen vaivihkaa ;)
Tehdään ne yleensä kummankin tauon lopulla kun noin 5 min jäljellä, ajoittukaa ihmeessä johonkin näkevälle paikalle sillon^^ Se "fanfaari" musiikki ajoittuu usein säkällä juuri siihen aikaan, ei muuten liity meihin mitenkään.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Leija-La kirjoitti:
Täällä taas sorretaan pieniä ja viattomia. Ei käy päinsä!
Flirtaillaan kaikille tai ei kellekkä. prkl

Tai ehkä me ollaankin vaan niin hyvännäköisiä ja itsevarman oloisia, ettei ne vaan uskalla flirttailla. Korkeintaan katsovat perään ihaillen.

hah.
 

Leija-La

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
BitterX kirjoitti:
Tai ehkä me ollaankin vaan niin hyvännäköisiä ja itsevarman oloisia, ettei ne vaan uskalla flirttailla. Korkeintaan katsovat perään ihaillen.

hah.

Näinhän sen täytyy siis olla kun koskaan ei käy flaksi.
Kaikki luulee että hei noita ei voi ikinä saada.
Kiitos tästä faktasta niin voi taas mennä peleihin leuka pystyssä.
 

Kana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
tähän keskusteluun ei voi oikein muuta sanoa, kuin että intresting..

ja niin kuin minski tuolla aiemmin jo mainitsi, niin pyramidit rakennetaan jokaisen erätauon lopulla n. 3-2 min ennen erän alkamista. Ja laittakaapa ihmeessä Kerholle palautetta, että kansa tahtoo meidät kuulutettavaksi pyramiidien aikaan estradille (mikäli tämä siis yhä on kansan tahto?).

siinä kaikki.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Täytyy olla ihan rehellinen tässä vaiheessa ja todeta että eilen kattelin Kerhon kotipeliä televisiosta. Siinä sitten tietysti kuvattiin kaikkee muutakin, niinkun asiaan kuuluukin. Se tais olla toisessa erässä kun oikeesti multa meinas pudota silmät päästä johtuen Kerhon Cheerleadereista...
 

Leija-La

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Velho#39 kirjoitti:
Se tais olla toisessa erässä kun oikeesti multa meinas pudota silmät päästä johtuen Kerhon Cheerleadereista...

Kateudesta kun et päässyt itse kokemaan.. köh.. näkemään näitä cheerleadereita???
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Leija-La kirjoitti:
Kateudesta kun et päässyt itse kokemaan.. köh.. näkemään näitä cheerleadereita???

No muotoillaan nyt vaikka niin että kauneus on katsojan silmässä. No mut, annetaan olla. Tsemiä tanssitytöillekin loppukautta varten!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös