Canal vs. Urheilukanava -gallup

  • 2 637
  • 12

Sumpio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vopsi & HPK
Kysymys kuuluu yksinkertaisuudessaan: Oletko hankkinut Canalin sm-liigapaketin vai oletko yhden sarjan mies/nainen?

Itse en ole canalia hankkinut, enkä hanki. Odotan innolla kommentteja C:n ja liigan taholta epäonnistuneesta televisiointisopimuksesta. Tai eihän sitä epäonnistuneeksi ole lupa kutsua ikinä. Alkukangertelua sanoo pomo.

Eli liigan seuranta on aika minimaalista itseni kohdalla, ainakin viime kauteen verrattuna.
Kommentteja puolesta ja vastaan odotetaan.
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Liigaa en ole seurannut sitten sen sulkemisen. Tylsä sarja. Paljon merkityksettömiä pelejä, kun niin moni joukkue on keväällä samalla viivalla.

Mestistä seurataan urheilukanavalta. Jalkapallon MM-karsintojen siirtyminen maksukanaville onkin ihan eriluokan menetys :(
 

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
Liigaa seuraan sen verran että juuri pysyn kärryillä, mutta Canalia en aio laittaa.U-kanavan konsepti Mestis-televisioinneissa on toimiva, vertailua Canaliin on kuitenkin paha tehdä kun ei ole niitä lähetyksiä nähnyt.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Itse canalin hankin ja tyytyväinen olen ollut.
SM-liigan turhista peleistä ym. valitus ei juurikaan haittaa, koska hyvää viihdettä se on ja ennemmin katselen liigakiekkoa tiistaisin ja torstaisin, kuin mitä samalla aikaa suomalaisilta ilmaiskanavilta on tarjolla parhaaseen katseluaikaan = realitysarjoja.
Urheilukanavan lähetyksiin verrattaessa on ero tietysti huikea, mutta niin on varmaan ero lähetyksen budjetissa. Enkä siis sano, että UK mitenkään huonompi viihdearvoltaan olisi, mutta ei niitä ole mitään pointtia vertailla, kun eivät ole päälekkäisiä ohjelmia tai muutenkaan kilpailevia.
 

Charlie Horse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Canali on ollut vuosikaupalla jo, joten eipä ole tarvinnut hankkia sitä kiekon takia. Enkä olisi hankkinutkaan, sillä ei liigaa jaksa pidemmän päälle katsoa. Toki se tulee lyötyä taustameluksi, jos peli on käynnissä ja näin ollen seurattua, mutta Canalin parasta antia on ehdottomasti Valioliiga. Sitä tuleekin sitten tapitettua oikein urakalla.
 

kuminaama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vopsi
Hommasin kyllä canal+ kanavat ja tyytyväinen olen ollut.
Mestistä tulee seurattua urheilukanavalta ja SM-liigaa, NHL (mahdollisesti??) ja Valioliigaa canalilta.
Lähetyksen taso on aivan toista kuin MTV3:lla, jotenkin ammattimaisempaa, ehkä siihen vaikuttaa se että turhat mainoskatkot on pois.
En ole katunut tilausta. Nyt ollut noin pari kuukautta.
Ainoastaan harmittaa jos eivät saa sopimusta NHL matsien esittämisestä.

Urheilukanavien Mestis otteluille nostan hattua. Hyvin tekevät lähetyksiä!
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Olettehan nyt varsinaisia valopäitä kun viittitte edes vaivautua vertailemaan Canalin liiga lähetyksia ja Urheilukanavan (joskus marraskuun lopussa alkavia) kaikkia 10.ä peliä. Canalilla kuitenkin ammattimiehet selostaa ja pelimiehet kommentoi... Urheilukanavalla joku todella väsynyt Anssi Ritari ja joku nobody kommentoi...Parmmalta ne UK:n pelit kuulostaa , kun menee johonkin kapakkaan, laittaa äänet pois ja kuuntelee spurgujen horinaa kun ne on oleet koviakin pelimiehiä 60-70 luvuilla...Lopettakaa ny vittu tämmöset ketjut, kun ei näistä saa edes kunnon keskustelua aikaan!!!!! Jag har talat!!
 

vihtori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikaanit
Ligaa en seuraa tulipa sitä vaikka TV 1:ltä. Syynä sen urheilullisuuden puute. Kahvakiekkoa en muutenkaan viitsi seurata, sehän on vain ilon pilaamista hyvästä urheilusta. Helkovaaralle tervemenoa ei minnekään on niin mitätön mies. Tosin istuin herran vierfessä 6 SM kautta. Valittelut siitä.
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Kyllä tuo Canal+ tuli hankittua, ja suurin syy siihen oli juurikin jääkiekko.
Tyytyväinen olen lähetyksiin ollut, mieluummin niitä katsoo kuin Salattuja elämiä tai muuta vastaavaa.
Toki Urheilukanavaa seuraan myös, Mestis on ehkä kuitenkin lähempänä sydäntäni.
Joten en käy vertailemaan, kumpaakin katson.
 

Zor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hokki, Kärpät ja SuPS
Joo, marssin tuossa KPO:lle ja avasin tuossa muutama viikko sitten Canal+:n. Jääkiekko oli tasan ja ainoa syy miksi kanavia tuli hommattua muutamia lisää. Ihan jees nuo lähetykset on, mutta parin pelin jälkeen edelleen tuo J-P Jalo tuntuu hieman jäykältä (tosin kyllä Jalo Saukkosen voittaa...). Änäriä tässä kuitenki vesi kielellä oottelen. Urheilukanavan pelipäivä on huono kannaltani, voi jäädä aika vähiin mestispelien seuranta tv:stä (sääli).
 
Suosikkijoukkue
Haukat
Olen minä ihan vakavissani hankkimista harkinnut, mutta se edellyttäisi digiboksia ja muuta vastaavaa säätöä.

SM-liiga olisi ollut ehkä yksi lähtösysäyksistä, mutta myös Elitserien ja jalkapallon Allsvenskan olisivat kivoja nähdä. Toki myös Valioliiga, joka tosin tylsyydessään alkaa olla melko valjua luokkaa. Ja Norjan Tippeligaen. Ja NHL. Ja italopallo.

Urheilukanava näkyy kaapelista, ja se on hyvä asia. Erityisen iso peukku Mestiksen lähettämisestä, vaikka toki myös Ruotsin, Espanjan, Saksan ja Hollannin jalkapalloliigojen sekä aikanaan Elitserienin näyttäminen olivat nekin ihan hienoja tekosia.
 
Suosikkijoukkue
Entisen pääkaupunkiseudun oma joukkue
Periaatteesta olen välttänyt digiboxia tähän asti. Voi olla että ostan kun urheilukanava taas rupee lähettämään mestisotteluja. Olkoon sitten selostaja vaikka sokea kuuro ja mykkä, ja joku Urpo kommentoimassa. Minä ainakin katson ottelua, en kuuntele. Mutta Canal+ No thanks. Mun mielestä hyvä kun liiga siirtyi maksulliselle kanavalle. Hankitkoot ne jotka haluaa katella. Voihan sitä teeveetä pitää pois päältäkin välillä jos liikaa realitysarjoja tulee.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Urheilukanavan pelit ovat resursseihin nähden toteutettu pirun hyvin.
Canal+ on laadussa sitten reilusti edellä, mutta se nyt on resursseista pitkälti kiinnin urheilukavanakin pystyisi Canal+:n resursseilla ainakin lähelle samaa tasoa toisin kuin maikkari.
Mestis pelejä tulee varmasti seurattua perjantaisin, itseasiassa erittäin hyvä pelipäivä voi samalla valmistautua viikonlopun viettoon.
Canal+ on taas sitten tarjonnan perusteella täysin omalla tasollaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös