Can you kick it?

  • 4 242
  • 86

luistimet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Darlington FC
Elikkäs kokoat vain joukkueen valioliigasta ja eikun mukaan. Osoitehan oli www.cyki.com . teemu_s taitaa tehdä Jatkoaika-liigan, joten ei muuta kuin mukaan vain kaikki keskustelijat ja miksei muutkin innostuneet.

No, liigan teinkin sitten minä ja se löytyy liigoista nimellä Jatkoaika. Nimen voi toki vaihtaa vielä johonkin säväyttäväämpään, jos joku välttämättä haluaa :).

Iloista taistelua veren maku suussa :)
 
Viimeksi muokattu:

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
liiga pystyyn

Jos liigaa ei ole perustettu niin se kannattaa laitaa 'privat' liigaksi, ettei tule turhaan ulkopuolisia tunkeilemaan.

Muutama ajatus pelistä

- Ei kannata laittaa rekisteröinnissä omaa nimeään jos ei halua sen tulevan julki.

- Seuraaamisen kannalta on mukavampi jos jokainen laittaa joukkueen- tai pelaajan nimeksi Jatkoajan nikkinsä.

edit:

ilmeisesti liigan voi laittaa 'yksityiseksi' vaikka liiga on jo perustettu. Mistä tuon Jatkoaika liigan oikein löytää?!?
 
Viimeksi muokattu:

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mukana ollaan. Pitäisi kai olla vähän asiantuntevampi... Paha laittaa joukkueeseen pelaajia, joista ei ole koskaan kuullutkaan. :o

Olin muuten EM-kisojen aikaan mukana tuossa samaisessa CYKI:ssä, olin Apolyton-liigassa sentään kärkipäässä. :)
 

luistimet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Darlington FC
Asiantuntemuksella ei ollut kyllä ollut minunkaan joukkueeni kohdalla kovin suurta vaikutusta. Sitä kun ei juuri täältäkään löydy. No, hauskaahan tuo oli jo vuosi sitten ja päätin kokeilla uudestaan. Vielä kun saataisiin Jatkoajan inokkaat ja ei niin inokkaat futisfanitkin kunnolla mukaan.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mukana ollaan, toivottavasti ainakin. Kyllä meni itelläkin aika MuTu-periaatteella tuo valitseminen.
 

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mukana...
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Viestin lähetti luistimet
Laitetaanpa privaksi sitten ja koodi, jolla liigaan pääsee on: kammi@mbnet.fi_10075.
Jos jatkoaika-liiga on olemassa, minä en sitä ainakaan löytänyt... mitenkähän siihen tarkkaan ottaen liityttiin?
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
kuttnpastella vaan tuo kammi@mbnet.fi_10075 siihen liiga -kohtaan. minä ainakin pääsin superjoukkueineni sinne..
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oho, olinkin vasta kolmanneksi nopein ohjeiden antaja. :D

Mutta huomatkaa siis, että koodiin kuuluu sekä tuo sähköpostiosoite, alaviiva että numero!
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Re: on se siellä...

Viestin lähetti JustinCase
klikkaa sitä my leagues ja kirjoita siihen:
kammi@mbnet.fi_10075

Yes, yes!! Vaikka en tiedä futiksesta yhtään mitään, olen silti mukana... Ozo's Assholes on hiano joukkue!! :D
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Liittykäähän muuten samalla Oulun valioliigaan, se on tällä hetkellä koko CYKI:n toiseksi suurin liiga! :)

Ite olen mukana noiden kahden lisäksi myös Apolyton-liigassa, joka luullakseni on privaatti.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä muuten ole toiseksi suurin. Yleisiin sarjoihin otetaan vain 50
joukkuetta sitten ne suljetaan. Yksityisiin vaikka kunka monta...
 

luistimet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Darlington FC
Hienoa, että porukka osallistuu ja saadan homma kunnolla käyntiin. Itsekkin olen Oulun Valioliigaan osallistunut.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Mukana ollaan. Katsotaan kuka on kuka. :D
 

Milo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maple Leafs, DIF, Liverpool
Messissä myös, tästä tulee mielenkiintoista. Muutaman helmen löysin!!!:D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös