Caloun LÄhti Bluesista!!!

  • 6 769
  • 34

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Viestin lähetti #12
Luetaan näitä viestejä. Ja ei, minä en tiedä Janin todellista henkilökohtaista syytä eikä se minulle, kuten ei Ruuttullekaan kuulu.

Luetaan vaan. Itsehän sanoit, että peitellään jälkiä.
Mitä jälkiä siellä nyt peitellään?

Myönnetään että sairasloma on huono veruke, jos kyse ei ole sairaslomasta. Mutta jos on päätetty että sairasloma-termiä käytetään, niin silloin asia on oikein tiedotettu :) Mutta niinkuin sanoin, sinähän sen ilmeisesti tiedät, kun puhuit tuosta peittelystä.
 
Kauhea hehkutus syttyi ja väittely alkoi, kun Caloun "vapautui". Itselläni ei sinänsä mitään Calounia vastaan, mutta jos herra on kerran jo potkittu pois, niin ei välttämättä tarvi tulla takaisin!

AIkas turha ketju muutenkin.
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti DanC
Luetaan vaan. Itsehän sanoit, että peitellään jälkiä.
Mitä jälkiä siellä nyt peitellään?

Osittain samaa asiaa käsitellään täällä. Milloin Calounin poissaolon syynä oli vatsflunssa, nivuset tai joku muu. Jatkuvaa selittelyä ja hyssyttelyä. Muistissa on myös naapuri-Helunan polvivaivat jms.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tämä ketju ole siinä mielessä turha, että aluksihan julkisuuteen tuli käsittääkseni tieto. että Calounin sopimus oli purettu. Sehän osoittautui erheelliseksi tiedoksi. IFK-ketjuissa riittää aina aikaa muutamalle sanalle Calounista.

Blues faneille tiedoksi, että minä en usko, että Caloun on pelannut Bluesissa parhaimmillaankaan niin maagisesti, kun mies pelasi IFK:ssa. Caloun oli IFK:ssa sellaisessa asemassa, että hän oli lähes(J.Ruutu, Halkidis, Laaksonen jne.) koskematon. Blues ei ole kyennyt luomaan Calounille samanlaista asemaa. IFK:ta vastaan oli hauska katsoa, kun Caloun oli kuin märkä rätti, joka kimpoili sinne sun tänne.

Caloun krapulaa on itselläni kestänyt tämän kauden alkuun asti. Uskon kuitenkin, että Pärssinen-Show on karistanut krapulan monen IFK-laisen päältä. Pärssinen on tällä hetkellä Helsingin Jäähallin nro.1 ja supertähti (liigatasolla), joita meillä ei ole viime vuosina liikaa ollut.

Tokihan minä Calounin tänne ilolla ottaisin, mutta se ei taida olla tällä hetkellä ajankohtaista. 2v diiliä jäljellä Bluesin kanssa, Pentti Matikainen, Calounin palkka ja se,että meillä on ykköskenttä ensi kaudeksi kasassa.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Viestin lähetti #12
Osittain samaa asiaa käsitellään täällä. Milloin Calounin poissaolon syynä oli vatsflunssa, nivuset tai joku muu. Jatkuvaa selittelyä ja hyssyttelyä. Muistissa on myös naapuri-Helunan polvivaivat jms.

No, en lähtisi vertailemaan täällä olevia juttuja tuohon linkin takana olevaan. Ja olen edelleen sitä mieltä, että virallinen tiedote oli asiallinen. Ei siihen mitään IS:n jälkipeleissä kirjoitettavan tyylistä kannata & voikaan sotkea.

Mutta antaa olla. Jatketaan kautta eteenpäin.

Helunan ongelmat, who cares.
 

Jindebyne

Jäsen
No en välttämättä vastaan laittaisi jos Jan Caloun ensi kaudela IFK-paidan päälleen pukisi, mutta se on kyllä erittäin epätodennäköistä. Toisekseen en välttämättä haua Calounia takaisin koska hän tuli, näki ja pelasi itsensä HIFK fanien sydämmiin pari vuotta sitten, muistellaan niitä aikoja lämmöllä, mutta nyt on uudet kujeet ja meillä on jo Calounin veroisia pelaajia roosteissa. Jos Bluesista jonkun HIFK:hon haluaisin olisi Herra Kohn.
 

Miguelsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Minusta Caloun alkaa olemaan jo entinen "stara" HIFK:ta ajatellen.. Uusia lupaavampia vahvistuksia mieluummin etsisin. Caloun parhaina päivinään toki on todella kovan luokan vahvistus, mutta ikääkin jo rupeaa olemaan ja ilmeisesti vaimoa ikävä.. Vai olisiko jotain muuta tämän kauden sairasloman syyksi!? Paha mennä sanomaan.

Nuorempia vahvistuksia sillä mielellä ajattelisin, jo mahdollinen NHL-peikko taasen iskisi niin olisi sentään jotain korvausta mahdollisuus saada. Ja nuoremmilla on noita pelihalujakin yleensä vanhoja staroja enemmän..
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Turha Jania väkisin peluuttaa jos kerran ajatus muualla..saattaa olla kiukuttelija ja vaikee persoona mut pelimies anyway..ja antanut paljon ilonhetkiä Hifkin faneille vai..?
 

Haukionkala

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia FlyersTunturi-kiekko :DIn
kyllä Jan mulle kelpaisi.

vaikka meillä on ykköskenttä kasassa niin miettikääs jos tulee nhl työsulkukin niin taas kasaan kenttä


jan caloun - Jarkko Ruutu - Johan DAvidsson :D

éi varmaankaan oikeesti tuu onnistumaan Mut ois Jan kuitenkin ihan kvia vahvistus.'
'
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Haukionkala
kyllä Jan mulle kelpaisi.

vaikka meillä on ykköskenttä kasassa niin miettikääs jos tulee nhl työsulkukin niin taas kasaan kenttä


jan caloun - Jarkko Ruutu - Johan DAvidsson :D

éi varmaankaan oikeesti tuu onnistumaan Mut ois Jan kuitenkin ihan kvia vahvistus.'
'

Ja ketkä kaksi ensi kauden ulkomaalaisita lähtisi? Benysekillä, Stathoksella, Vopatilla ja Harkinsilla on kaikilla ensi kauden kattava sopimus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös