Bruce Springsteen

  • 69 442
  • 411

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samalla lailla kävi minullekin kuin muutamalle muulle eli alkuun se tikku-ukko polki jonkin aikaa paikallaan ensimmäisen pykälän kohdalla ja mietin jo, että näinköhän jään nuolemaan näppejäni, mutta sitten se otti vissiin kyynärpäätaktiikalla kunnon "ettekste tiedä kuka mä oon"-spurtin ja pääsin varmaan alta minuutin valikoimaan lippua. Peruskenttäpaikka oli tähtäimessä, mutta kun sitä etulokeroakin vielä sai, niin investoin sitten vähän enemmän.

Viides Brucen bongaus siis edessä, mutta edellisestä on ensi kesänä kulunut jo 12 vuotta.


Tolla samalla keikalla tuli itsekin tuolloin oltua ja loistava keikka oli kyllä kaikin puolin. Muistan kun Springsteen oli itse lämppärinä ensin akustisen kitaran kanssa ja sitten varsinainen keikka kestikin sen oliko kolme vai neljä tuntia, että oli todella rahan ja näkemisen arvoinen.

Kovasti löytyy omasta levyhyllystä Springsteenin tuotantoa, kun CD-levyistä löytyy melkein suurin osa ja lisäksi jokunen LP löytyy myös.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Tolla samalla keikalla tuli itsekin tuolloin oltua ja loistava keikka oli kyllä kaikin puolin. Muistan kun Springsteen oli itse lämppärinä ensin akustisen kitaran kanssa ja sitten varsinainen keikka kestikin sen oliko kolme vai neljä tuntia, että oli todella rahan ja näkemisen arvoinen.

Kovasti löytyy omasta levyhyllystä Springsteenin tuotantoa, kun CD-levyistä löytyy melkein suurin osa ja lisäksi jokunen LP löytyy myös.
Olihan se loistava keikka 2012 mutta jonkin verran jonkinlaista tylsistymistä kyllä näkyi siellä täällä yleisössä aina jossain kohtaa keikkaa. Ehkä siksi kun keikka vaan kesti ja kesti. Lisäksi moni biisi oli venytetty aika pitkäksi ja sisälsi paljon kaikenlaista Brucen puhelua. Itse kyllä tykkäsin. Tuollaiset muistikuvat on.

Setissä ei ollut esimerkiksi Human Touch, Hungry Heart, River, Darkness on the edge of town, Jungeland, Rosalita ja muita vastaavia "jyriä". Muistelen että jollain muilla keikoilla tuolla kiertueella kuitenkin melkein kaikki nuo tuli. Toki oli paljon silti niitä "lekojakin" mutta paljon puuttuikin.

Jollain muilla keikoilla setti oli riehakkaampi. Muistelen että tuli useita ei niin meneviä Brucen biisejä varsinkin siinä keikan aluksi. Eikä niitä hittejä oikein ollut kun ihan siellä lopussa. Jonkun verran porukkaa lähti pois ennen loppua kun ilmeisesti oli kyytejä varattu ja keikka vaan jatkui. Jotenkin muistikuvat että kentällä oli väljempää puoli tuntia ennen loppua ja päästiin paljon lähemmäs lavaa kuin missä alunperin oltiin.

Ehkä muistikuviin vaikuttaa sekin että tuohon aikaan Brucen kaikki tuotanto ei ollut mulle ihan niin tuttua ja ihan niin paljon en sitä ollut silloin vielä kuunnellut.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Pyry & Tappara
Prahan ja Milanon keikat siirretään, ilmoittelee Brucen somet. Sen jälkeen sopivasti lyhyt tauko tiedossa ja kiertue jatkuu Madridissa 12. kesäkuuta. Siitä onkin sitten tasan kuukausi koko kiertueen kohokohtaan:)
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mulla ilmeisesti jäämässä pari 12.7. lippua käsiin. Onko niin että fanSALEssa tms niitä ei pysty myymään? Ovat LIPPU.pass lippuja, eikö se myynti näiden kanssa pitäisi just olla helppoa ja kätevää?
 
Suosikkijoukkue
Pyry & Tappara
Tänään ilmeisesti pitäisi olla keikka jos saikku ei jatku?

Kiertue tosiaan jatkui eilen Madridissa kevyellä 30 biisin setillä, "varmojen" lisäksi tuli muun muassa Darkness, River ja My Hometown. Pari sellaistakin viisua, joita ei bändi ollut vetänyt lähes kymmeneen vuoteen. Tämä oli ensimmäinen jopa viidestä keikasta nyt putkeen Espanjassa!

Tuo on hyvä, että tänä vuonna on taas nähty enemmän muutoksia settilistassa, yleisöstä napattuja biisejä ja muutakin heittäytymistä. Pidän itseäni melko kovana Bruce-tietäjänä, mutta silti toivoisin, että ne THE biisit olisivat joka keikalla läsnä. Pari biisiä tuolla settilistassa on sellaisia, jotka korvaisin heti kovemmilla mutta eivät lähde kulumallakaan, kun taas moni ikivihreä loistaa poissaolollaan.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Mulla ilmeisesti jäämässä pari 12.7. lippua käsiin. Onko niin että fanSALEssa tms niitä ei pysty myymään? Ovat LIPPU.pass lippuja, eikö se myynti näiden kanssa pitäisi just olla helppoa ja kätevää?

Siinä varmaan pitää odottaa että liput tulevat näkyviin passiin.
 

Parson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat. NHL - Suomipelaajat
Onkos muuten mitään arvausta monelta stadionin keikka voisi loppua?

Joskus muinoin pomon keikoilla ei ollut päättymisaikaa kun saattoi innostuessaan vetää tunnin extraa, muttei ehkä enää...?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös