Brian Whitelle loppukauden sopimus

  • 1 785
  • 8

TML

Jäsen
White jatkaa joukkueessa. Hyvä uutinen mielestäni. Pakisto on nyt myös kunnossa ja sinnekkään ei tarvitse hankkia enään ketään. Nyt vain Pasi Kuivalainen Kalpan toimistolta kakkosmolariksi tuuraamaan Lehtoa niin mestaruus tulee taas. ;)
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Mitäs olette mieltä Jussi Halmeen asemasta nyt kun White sai sopimuksen? Tuskin ainekaan miehen tarvetta teillä lisää. Tietysti loukkaantumisien sattuessa varmaan tarvetta kutsua takaisin ja jos tämä vauhti jatkuu - niin varmaan aiheuttaa kiinnostusta muissa Liiga-joukkueissa.

Mies on nimittäin ollut erittäin positiivinen yllätys. Pelannut viisi peliä meillä tehoilla 2+4 ja teholukema +7.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
teroz kirjoitti:
Mitäs olette mieltä Jussi Halmeen asemasta nyt kun White sai sopimuksen? Tuskin ainekaan miehen tarvetta teillä lisää. Tietysti loukkaantumisien sattuessa varmaan tarvetta kutsua takaisin ja jos tämä vauhti jatkuu - niin varmaan aiheuttaa kiinnostusta muissa Liiga-joukkueissa.

Mies on nimittäin ollut erittäin positiivinen yllätys. Pelannut viisi peliä meillä tehoilla 2+4 ja teholukema +7.

Halme on pakkiasteikossa noin arviolta sijalla 10 tällä hetkellä. Edellä on aloituskuusikon lisäksi Pukka, Salmela & Mäntymaa. Ja parhaimmillaankin siis olisi sijalla 8. Tuskin siis tulee käyttöä ellei satu jotain oikein kovaa loukkaantumissumaa.
 

Gemini

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Oon samaa mieltä Ultrasin kanssa. Halmetta kannattaisi ainakin kokeilla sen jälkeen kun saa vielä muutaman matsin mestiksessä alle. Mun mielestä miehessä on kuitenkin potentiaalia!?
 

Viskikossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Teppo Numminen ja Ville Nieminen
On siinä Makkosella pulmat kun miettii pakkien peluutusta. Itse varmaan lähtisin kokeileen näillä;

Puistola-Kauppinen
Mäntylä-Grönvall
Hawgood-White
7. Pukka

Ylivoimaan sitten pientä sekoitusta, Hawgoodista johtuen. Peräänkuulutan muuten vieläkin niitä rightin pakkeja, Whitea ei varmaan YV:lle laiteta. Että tekis nannaa kun ykkös-yvssä ois kädellinen rightin pakki Hawgoodin/Puistolan/Kauppisen kanssa. No, näillä YV-parit vois olla

Puistola-Kauppinen
Mäntylä-Hawgood

Ei menis ainakaan liikaa sekasin, kun täytyy siirtyä tasakentällispeluutukseen.
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Gemini kirjoitti:
Oon samaa mieltä Ultrasin kanssa. Halmetta kannattaisi ainakin kokeilla sen jälkeen kun saa vielä muutaman matsin mestiksessä alle. Mun mielestä miehessä on kuitenkin potentiaalia!?

Mun mielestä kanssa potentiaalia olisi,ihmettelen että miehelle ei oikeastaan koskaan annettu edes mahdollisuutta näyttää taitojaan. Vaan heivattiin heti muutaman kehnohkon pelin jälkeen pois,toista se on ollut Pukalla. Mäntymaa päässyt myös vähän pelaamaan,ollut ihan hyvä kun päässyt kentälle. En vain ymmärrä miksi nämä eivät pääsisi edes joskus Pukan tilalle,vaikka Pukka on sentään tällä kaudella edes jonkilainen ollut...Salmelalle parempi antaa peliaikaa muualla,kummiskin kiekollinen puolustaja ja tällä hetkellä ei ole tilaa miehelle siinä roolissa.
 
Viimeksi muokattu:

expertti69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Puolustavan peruspakin esikuva jäi siis Tapparn riveihin, itse en voi Whitesta sanoa juuta enkä jaata mutta kuulemani mukaan mies on pätevä puolustaja omassa päässä. Hyökkäystä hankittiin vahvistamaan hyökkäävä puolustaja Greg Hawgood ja White hoitaa siis puolustuspään...
 

expertti69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Puolustavan peruspakin esikuva jäi siis Tapparan riveihin, itse en voi Whitesta sanoa juuta enkä jaata mutta kuulemani mukaan mies on pätevä puolustaja omassa päässä. Hyökkäystä hankittiin vahvistamaan hyökkäävä puolustaja Greg Hawgood ja White hoitaa siis puolustuspään...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös