Brayden Burke Lukkoon

  • 57 143
  • 429
Suosikkijoukkue
Lukko
Ite odotin kauden alussa myös Burkelta sitä että on ihan parhaimpia Lukkohyökkääjiä Revon lisäksi joka kannattelisi joukkuetta. Pettymys on ollut suuri. Burke väläyttelee silloin tällöin, Sitten katoaa oikeastaan kokonaan kuvasta ja välillä on suoraan sanottuna surkea. Tuo mistä nuo pisteet on tullut niin jotenkin niitä ei edes muista mistä ne on saatu. Kaveri on näkymätön silloin kun saa jotain aikaa ja niin näkyvä kun tekee kaiken väärin. Vaikka pisteitä nyt on tuon verran niin kuitenkin sanoisin että ei jatkoon.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Eihän ole.

Ylitalo on syyttä suotta saanut kaudesta toiseen raippaa täällä ja ainakin itse olen aina miestä puolustellut.

Burke taasen hankittiin johtavaan rooliin kärkipelaajaksi, niin kyllä silloin saa ja pitääkin olla kriittinen miehen ottelusta, jos ne ovat ihan paskaa suorittamista.

Siinä on hiuksen hieno ero kritisoiko nelosen laituria joka pelaa pienillä minuuteilla, taikka "kärkipelaaja" joka vetää tuplaminuuteilla pelistä toiseen.

Itseäni ei Burke ole kyllä missään vaiheessa kautta vakuuttanut millään tavalla. Ulkkareiden kanssa on armollisempi kun tulevat ensi kertaa Suomeen pelaamaan, ettei ne ensimmäiset hetket ole niin helppoja. Burken osalta tätä ei enää tässä vaiheessa voi käyttää perusteluina peliesityksille.

Kaveri on aivan liian pehmeä ja löysä siihen suhteeseen, että hänestä saisi jotain konkreettista hyötyä sitten muuten hyökkäystaidoilla. Kun ei ole mitään erityisen hyvää pelisilmää taikka ratkaisukykyä, niin vetäisi edes sata lasissa kaukalossa, eikä pelaisi kuten krapulassa oleva kaljasarjalainen.

Joo ihan hyvät pisteet tehnyt, mutta niin teki myös @Saul Goodman mainitsema Haga. Tällä hetkellä ei kavereita erota kentällä mikään muu kuin pelipaikka, jonka tähden Haga sai vielä puolet enemmän kritiikkiä.

Toivottavasti tämä turhake ei viikonloppuna pelaa ja vielä enemmän toivon, ettei tälläisen piilotehokkaa, mutta laiskan laiturin kanssa olla vaan mitään jatkosopimusta tehty.
En ottanut tarkoituksella mitään kantaa peliesityksiin. Ylitalo sai monta kautta täällä paskaa niskaan, ei tietenkään kaikilta mutta aika laajalta rintamalta, ja nyt sylkykuppina on Burke. Edelleenkään en ota kantaa onko se ansiosta vai ansiotta sen saa jokainen päättää ihan itse, niin kuin nyt näyttää tapahtuvan.
 

Kepakko

Jäsen
Vähän olin Lämsän podcast-esiintymisessä puhuttaessa Burkesta aistivinani, että ei Lämsäkään ihan tyytyväinen ollut Burken pelisuorituksiin. Sanoi, että ehkä Burke vähän itsekin yllättyi Liigan urheilullisuudesta ja siitä, että tilaa ei kentällä isosta kaukalosta huolimatta ole liiaksi.

Kyllähän Burkesta odotettiin ihan ykkösheppaa tai ainakin siihen tuntumaan, kun tänne saapui. Toistaiseksi ollut kyllä itselleni iso pettymys, vaikka tilastot ovatkin ihan OK-tasoa.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vähän olin Lämsän podcast-esiintymisessä puhuttaessa Burkesta aistivinani, että ei Lämsäkään ihan tyytyväinen ollut Burken pelisuorituksiin. Sanoi, että ehkä Burke vähän itsekin yllättyi Liigan urheilullisuudesta ja siitä, että tilaa ei kentällä isosta kaukalosta huolimatta ole liiaksi.

Kyllähän Burkesta odotettiin ihan ykkösheppaa tai ainakin siihen tuntumaan, kun tänne saapui. Toistaiseksi ollut kyllä itselleni iso pettymys, vaikka tilastot ovatkin ihan OK-tasoa.
Voishan sen olla, että jos Burke saisi onnistumisia (ja ennen kaikkea pisteitä niistä) 2-3 peliä putkeen, niin olemus muuttuisi samantien raikkaammaksi ja tehoja alkaisi tipahtelemaan tasaisesti loppu kauden ajan. Joskus nämä ovat pienestä kiinni ja joskus tällaiset pelaajat jäävät martin st.pierreiksi, jotka tehoilevat sitten muissa Euroopan sarjoissa ja AHL:ssa.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Vähän olin Lämsän podcast-esiintymisessä puhuttaessa Burkesta aistivinani, että ei Lämsäkään ihan tyytyväinen ollut Burken pelisuorituksiin. Sanoi, että ehkä Burke vähän itsekin yllättyi Liigan urheilullisuudesta ja siitä, että tilaa ei kentällä isosta kaukalosta huolimatta ole liiaksi.

Kyllähän Burkesta odotettiin ihan ykkösheppaa tai ainakin siihen tuntumaan, kun tänne saapui. Toistaiseksi ollut kyllä itselleni iso pettymys, vaikka tilastot ovatkin ihan OK-tasoa.
Tämä ei liene kenellekään sinällään yllätys. Kukaan ei varmaan ole tyytyväinen Burken otteisiin, vähiten luultavasti Burke itse. Ei ole vastannut odotuksia, mutta ilmeisesti mennee kauden loppuun joukon jatkeena.

Aika avoimelta tyypiltä vaikuttaa Tomi Lämsä tuon podcastin perusteella.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Jep. Toiveissa entistä tahdonvoimaisempi Purkki, kun pääsee kaukaloon.
 

Kepakko

Jäsen
Voidaan sanoa, että oikeutettu tapahtuma tämä Burke poppareille. Johtavilta pelaajilta tulee vaatia enemmän. Ja myönnettävä se on, että ketutti vähän katsella kun ennen jatkoaikaa kuvattiin penkkiä ja Burke siellä naureskeli kaverin kanssa. Itse olen optimisti ja suhteellisen positiivinen ihminen, mutta silti ketutti, kaveri kun oli juuri kussut joukkueelta täyden pistepotin omilla henkilökohtaisilla virheillä.

Toivottavasti poppareilla palaa Burke 2.0
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niinkuin kirjoitin, tuskin Burke itsekään pitää tätä popparikomennusta perusteettomana ja kiva nähdä miten reagoi kun kokoonpanoon palaa.
 

Wormatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks
Mainio reaktio tämä katsomokomennus. Uskotaan, että lauantaina Porissa on askissa sisuuntunut, levännyt ja tehokas Burke.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toivottavasti tämän jälkeen ei enää tarvitse viltittää tai laittaa poppareille ja nähdään tehokas, sekä sisuuntunut Burke seuraavassa pelissä kun pääsee mukaan.

Tää on paras, mitä voi tapahtua, mutta en itke vaikka sopimuskin sanottaisiin irti.

Nyt mies puntaroidaan. Kentällä makaroni. Kestääkö pää viltityksen vai alkaako märinä ja haluaa itse pois.
 

Palvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vilkaisin päivällä nopeasti töissä illan kokoonapanot, enkä edes tajunnut että Burke ei pelaa tänään. Vasta kun avasin tämän ketjun, niin tajusin että puuttuu kokoonpanosta. En sitten tiedä kummasta se kertoo enemmän itsestäni vai tämän herran näkymättömyydestä.

Keskiviikkona ei toki ollut näkymätön, vaikka olisi ollut parempi jos olisi ollut kun tuli esille lähinnä virheiden myötä. Hienoa kuitenkin että pelaajaa herätellään tällä tavalla ja toivottavasti palaa kokoonpanoon huomattavasti sisuuntuneempana.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joo, samaa mieltä. Ei kannata voittanutta joukkuetta nyt vaihtaa.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Nyman, Tieksola ta Krannila huomenna sivuun ja tämä keijukainen tilalle. Tuo Lukon koomosketju oli tänään(kin) pitkiä aikoja ihan purjeissa omassa päässä.
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Hyvä, että Lukko vastasi fyysisesti haasteeseen noinkin hyvin, vaikka pelin alussa pelillisesti telineissä olikin. Meinaan tuossa on nyt Burkelle se vaatimustaso, johon pitää pystyä omalla panoksella vastaamaan. Asenteella.
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos ei mahdu tuohon rosteriin tämän hintalapun ukko niin, soppari purkuun ja uutta ukkoa vielä sisään.
Burken CV:llä löytyy taatusti ottajia.
Tämä. Haiskahtaa vahvasti, että tässä jotain taustalla. Voisin kuvitella, että asia selviää suht piankin.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Vikat 10 ottelua Lukossa:.

Burke 2+4=6, +2
Pa. Westerholm 0+3=3, -1
Po. Westerholm 0+0=0, -4

Pitäiskö sisaruksiakin koittaa välillä poppareilla?

Burke Lukon hyökkääjien kolmanneksi parhaassa vireessä pisteiden osalta vikat 10 ottelua. Edellä vain Repo ja Mattila. Edes Jandric ja Morand ei Burken edellä.

-

Edelleen,
En nyt ole mikään Burken fanipoika, ehkä päinvastoin. Mutta faktat on faktoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös