Brayden Burke Lukkoon

  • 57 657
  • 429

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Löytääkö mies Raumalle Kouvolasta?

Toivottavasti ei.

Hyvä jatkoaika kyllä. Kuskailu alueelle. Kaatuminen ja menetys. Sitten Ilomäki vie 100-0 nilkkarallimiestä.

On siis oikeesti tasoa Hillding, Haga ja mitä näitä nyt on? Ihan saatanan paska.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Pehmeät kädet ja hyvä pelikäsitys, mutta annettavaa olisi enemmän Rauman SalBalle tai Tyttöpesiksessä.
 

M3st4ri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olin tulossa juuri kysymään onko herrallakin flunssaa kun ei ole pelissä näkynyt, näemmä ainakin vikassa vaihdossa pelasi.
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viime hetken profiilihankinnat tuntuu epäonnistuvan kovalla prosentilla. Viime kaudella Kestner ja Karjalainen, tällä kaudella Burke ja Tieksola.

Pelaa ihan kohtalaisen kokoisella palkkanauhalla ja odotusarvoon nähden Burke ollut jäätävä floppi. Ei tarvitse jatkosopimuksesta neuvotella tämän flegun kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Lämsän kaljaveikot
Tämä mies on kyllä heiveröinen neppailija. Tekee pisteitä juu, mutta on valitettavan usein katollaan ja haahuilee pelin ulkopuolella.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juuri näin. Liigassa ei ole käyttöä. Haga ja Hillding on hyviä vertailukohtia kyllä.

Kyllähän Burke esim Hagaan nähden on paremmin pystynyt pisteille pääsemään, mutta vastuukin on toki huomattavasti isompi. Pelityyliltään muistuttaa kyllä paljon toisiaan.

En tarjoaisi Burkelle näillä näytöillä jatkoa ensi kaudelle.
 

Kiikartorni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Rantanen
Burkesta alkaa olla jo otantaa, ja mies on saanut kuntouttaa itseään pelaamalla. On kyllä iso pettymys odotuksiin ja rooliin nähden, ei pelkästään pisteiden vaan kokonaisvaltaisen pelaamisen kautta. Ei tee ketjukavereistaan parempia. Vaikea nähdä että mies Tieksolan ohessa olisivat jotenkin enemmän elementissään keväällä, kun kaksinkamppailujen vaade nousee, surffailu vähenee ja peli tiivistyy.
Olisin vähemmän huolissani jos edes yyveellä dominoisi kiekon kanssa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Se, että tämä äijä näki joulun Raumalla on tietynlainen ihme tai siis sokaistuminen tehopisteiden valossa. Nyt sen sanon, että jos kiinnostusta Keski-Euroopassa tai Ruotsissa on, niin tää äijä pitää heivata niin nopeasti Lukosta kuin mahdollista. Eiköhän tyhjennysmyynneistä löydy joku halvempi ja vähintään samaan pystyvä kaveri.

Onko Burke pitänyt kiekkoa ikinä 5 sekuntia kauempaa? Jos on, niin onko ollut vaaraksi vastustajalle? Ei todellakaan. Mä en tiedä mitä klippejä Kalle on katsonut, mutta tää on Lukon vetelin AHL kokemusta omaava hyökkääjä, mitä Raumalle on tullut varmaan ikinä.

Tehopisteitä on, niin kyllä kaupaksi menee. Nyt pitäs vaan tajuta tehdä päätöksiä.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Pelkää.
Joko Salibandyssä meni siirtoikkuna kiinni?
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vähän nopeampi ja piilotehokas painos Nymanista, ei mitään muuta

Molemmille varmaan lyöty jatkoa. Katsookohan Kalle pelejä ollenkaan vaan pelkkiä Teperin datoja? Mitenköhän kannattaa pyöriä kentällä, että data näyttää hyvältä? Mietin vaan kaivaisko hokkarit naulasta, niin pääsis Lukkoon pellaa.

Kelly Zajac sanoo moi.

Muutoin samaa mieltä.

Vedit pidemmän korren.
 

Crüe 13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Chicago Blackhawks, P-iirot, ManU.
Tolla luonteella ja hiihtelyllä niin ainoa mistä saa ensi kaudella työpaikan on
Tanska ja/tai DEL 2. Ulos vaan jos jollekkin kelpaa.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Saattaa olla tärkeä maali miehelle.
Lajitaidothan Burkella on eliittiä tähän sarjaan.

Toivottavasti itseluottamus(kin) nousee nyt ja alkaa sitä Tiikerinsilmää löytyä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kauden kuudes maali ja muistanko Ilves-pelin selostajan sanoneen että viimeksi on tehnyt, ennen tätä peliä siis, maalin 22.10.?

Tai sitten se oli joku toinen pelaaja josta se selitti.
 

Palvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kauden kuudes maali ja muistanko Ilves-pelin selostajan sanoneen että viimeksi on tehnyt, ennen tätä peliä siis, maalin 22.10.?

Tai sitten se oli joku toinen pelaaja josta se selitti.

Liigassa edeltävä maali ennen tätä oli 20.10., tuon jälkeen pari maalia CHL:ssä mutta Liigassa ei ole osunut edes ladon seinään.

Paljon saa omalta osaltani tällä maalilla anteeksi noita aikaisempia tuhlailuja ja toivottasti tästä aukesi ketsuppipullo Burkenkin kohdalla.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä oon ihan vitun iloinen että tuo maali tuli juuri Burkelle. Tälläkin viikolla 1+1 kolmeen peliin ja nyt koko kaudella 11+18 ja onko pelejä nyt yhteensä 48-49?

Ei tuo nyt niin huonosti ole ja pinnoja voisi ihan hyvin olla 10-15 enemmän. Toivottavasti maali aukaisi nyt jotain ja tehoja tulee jatkossa tasaisemmin.
 

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä oon ihan vitun iloinen että tuo maali tuli juuri Burkelle. Tälläkin viikolla 1+1 kolmeen peliin ja nyt koko kaudella 11+18 ja onko pelejä nyt yhteensä 48-49?

Ei tuo nyt niin huonosti ole ja pinnoja voisi ihan hyvin olla 10-15 enemmän. Toivottavasti maali aukaisi nyt jotain ja tehoja tulee jatkossa tasaisemmin.
Onhan toi nyt jo kova ukko jos "tutkan alla" pistää tollaset pojot.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En mä kyllä pysty tän ottelun huikeudesta huolimatta sanomaan, että Burke olisi erityisen hyvä tai olisi Liigan kärkitasoa millään osa-alueella. Tärkeä maali varmasti itseluottamukselle, mutta kyllä mä oikeesti odotan tältä äijältä paljon enemmän. Näyttää edelleen ihan keskinkertaiselta.

Oon edelleen mielellään väärässä, mut mun mielestä mikään ei viittaa Liigatasolla huippupelaajaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös