Bongaa julkkis!

  • 1 331 022
  • 4 560
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Heta Hyttinen käveli eilen kadulla vastaan. Menisi edelleen aivan heittämällä "Naisia jotka saavat sinulta..." -ketjuun.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kylläpä sitä tulee törmäiltyä Pasi Rautiaiseen. Tänään olen nähnyt Pasin kaksi kertaa. Aamulla näin Pasin kaupan pihalla ja äsken kun ajoin autoni parkkiin kotipihalleni, käveli Pasi koirien kanssa autoni vierestä. Muutenkin Rautiaista tulee bongailtua aika usein. Viime syksynä jouduin työasioissa soittamaan Rautiaisten ovikelloa. Onneksi siellä oli vain vaimo paikalla. Jotain tuli sille vaimolle änkytettyä. Jos moottoriturpa Pasi olisi avannut oven, niin olisi ollut aika hankala saada sanaa suusta.
 

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eduskunnan puhemies Eero Heinäluoma Tikkurilan Ylivedon kulmilla odottamassa ilmeisesti kyytiä takaisin sivistyksen pariin. Hetken mietin, että mitähän asiaa sillä tänne on, kunnes huomasin siinä vieressä olevan Tikkurilan Työväentalon ja SDP:n logon. Pakko olla rikas mies kun tukkakin on nahkaa.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Kosketinsoittajalegenda Eero "Safka" Pekkonen viime perjantaina Tampereen Kauppahallissa. Hieno mies!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aamulla Tampereen Scandic City -hotellissa aamiaiselle mennessäni hisseillä tuli vastaan koko Siitosten perhe eli itse Fredi, vaimonsa Eeva-Riitta sekä tyttärensä Hanna-Riikka Siitonen ts. se Taikapeilistä ja tv:stä tuttu laulaja.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kaksi saman ammattiryhmän bongausta semilyhyellä aikaikkunalla: näyttelijä Jarmo Mäkinen Helsingin rautatieaseman pääovissa ja kansanedustaja Paula Lehtomäki (kesk.) puoli tuntia myöhemmin junassa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Heta Hyttinen käveli eilen kadulla vastaan. Menisi edelleen aivan heittämällä "Naisia jotka saavat sinulta..." -ketjuun.

Iso osa naisista menisi "naisia, jotka saavat sinulta"-ketjuun omalla kohdallani, mutta valitettavasti aniharva nainen kuuluu ketjuun "nainen, joka antaa sinulle". Moni minulta saisi, mutta harva minulle antaa!
 
Ilkka Sasikin oli ruskettunut kun vaihtoi junaa yhtäaikaa Riihimäen asemalla. Keksin hänelle mielessäni liikanimen Ilkka "Solarium" Sasi.
Onko Ilkka Sasi julkkis? Kappas vain. Mutta palaneen punoittava hän on kyllä, taitaa olla ihan ominaisuus.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen aika varma, että Mika Saukkonen lenkkeili tänään minua vastaan Espoon Tuomarilassa.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Bongausten viikko sai eilen jatkoa Satu Silvon käveltyä vastaan Tammiston Plantagenissa. Juuri viime viikolla tuli katsottua Uuno Epsanjassa -pätkää, jossa SS keikistelee.

En pyytänyt nimmaria. Vaimo esti.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Martti ja Eeva Ahtisaari Pohj. Hesperiankadun Alepan kohdalla lauantaina n. 17:30 maissa. Kuljettaja poimi pariskunnan mersuun. Minne sitten lie olivat matkalla.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Viivi Avellan eilen Sotkamossa. Tiukoissa urheilushortseissa pyöri jonkun kuvausryhmän mukana. Tunnistin melko varmasti jo naamasta mutta asia varmistui, kun vilkaisin perään. Tunnistus ei tapahtunut kuitenkaan pakaroiden perusteella vaan paidasta, jonka selkämyksessä luki isolla sukunimi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös