Bongaa julkkis!

  • 1 328 946
  • 4 553
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näyttelijä Anna Airola (tuttu mm. Ylen Aikuiset-sarjasta) kahvilassa äsken. Huomattuaan tulleensa meikäläisen toimesta tunnistetuksi kyseinen neitokainen ryysti sumppinsa loppuun ennätysvauhdilla ja lähti lippahivoon niin että kopina vaan kuului kengänpohjista.

Julkisuus on näemmä rankkaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Näyttelijä Anna Airola (tuttu mm. Ylen Aikuiset-sarjasta) kahvilassa äsken. Huomattuaan tulleensa meikäläisen toimesta tunnistetuksi kyseinen neitokainen ryysti sumppinsa loppuun ennätysvauhdilla ja lähti lippahivoon niin että kopina vaan kuului kengänpohjista.

Julkisuus on näemmä rankkaa.

Saammeko lukea kohtaamisesta lisää somesta ja iltapäivälehdistä?
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Juttelin tässä taannoin Hannele Laurin kanssa livenä Tallinkin Comfort Loungessa. Lähinnä keskustelun aiheena oli Olga joka on Madamen koira mutta erittäin mukava oli. Sen lisäksi on yksi parhaimpia Suomalaisia naisnäyttelijöitä. Onneksi tuli tavattua Legenda.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Juttelin tässä taannoin Hannele Laurin kanssa livenä Tallinkin Comfort Loungessa. Lähinnä keskustelun aiheena oli Olga joka on Madamen koira mutta erittäin mukava oli. Sen lisäksi on yksi parhaimpia Suomalaisia naisnäyttelijöitä. Onneksi tuli tavattua Legenda.

Edelleen, se on LOUNDGE.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Okei, mä selitän tämän. Kyseessä on Jatkoajan meemi, että lounge on loundge. Siksi kirjoitin noin. Käytäpä hakutoimintoa ja laita siihen "loundge". Kannattaa. Saa hyvät naurut!

Olen muutenkin Etelänaapurin ystävä joten menen sen mukaan miten k.o laivayhtiön sanoilla mennään eli Comfort Lounge ..........
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ai että kun minua sattuu sieluun ettei tämä loundge -asia vieläkään avautunut, vaikka @Turha Kaukalo kärsivällisesti yritti selittää. Väännetäänpä nyt vielä hieman lisää rautalangasta, jos täällä nyt on muitakin asiasta pihalla olevia kuin peksa. Tämä pitää nyt vain kaikkien ymmärtää.

Nimimerkki Q kirjoitti joskus muinoin hienon tarinan siitä, miten Pentti Matikainen lähti Keski-Eurooppaan kattelemaan jotain jääkiekonpelaajia Hifkiin, ja käytti siinä joko tarkoituksella tai vahingossa lentokentän loungesta sanaa loundge, itse veikkaan että tarkoituksella koska koko stoori oli kirjoitettu semmosella sopivalla kieli poskessa -meiningillä. Tuo tarina on vissiin kadonnut jo täältä jonnekin, mutta HIFK-osioon on näköjään avattu joskus tälle Q:n loundgelle ihan oma osionsakin:


Jos siis joku haluaa humble bragata sillä, että olen tässä muuten loungessa just koska rahaa, sitähän on, ja mainetta, sitäkin on, niin on aivan pakko - PAKKO - käyttää tarinassaan sanaa loundge. Sillä saattaa pelastaa edes pienen osan kasvoistaan, että tässä minä vaan hassuttelen, vaikka oikeasti olisikin tosi innoissaan ja ylpeä siitä että on loundgeen päässyt sisälle aikaansa viettämään, ja olen siis parempi ihminen kuin muut.

Sillä ei ole mitään perkeleenkään väliä onko se loundge joku vironlaivan nuutuneita hunajameloneita ja suolapähkinöitä tarjoava huone, vai jossain Qatarissa sijaitseva seitsemän tähden hotelli-kylpylää muistuttava överi kompleksi, vai saatana joku Imatran Ketterän kotipeliin kyhätty naruilla eristetty sohvaryhmä jossa saa juoda yhden ilmaisen jaffan ja minne viereiselle nakkikiskalle jonottava rahvas saa vain kaihoisasti katsella että kumpa minäkin tuonne pääsisin. Loundge on mikä on, mutta loundgen täytyy olla Jatkoajassa loundge, aina ja ikuisesti.

Tuosta alta voi copy-pastettaa, jos ei muuten osaa sanaa kirjoittaa:

Loundge
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kyllähän tuo tietämättömyys kielii vain ja ainoastaan siitä, että ei ole peksa istuskellut Helsinki-Vantaan pehmeillä penkeillä.
Kyllä huokuu peksan viesteistä yleinenkin loundgettomuus. Enemmänkin vaikuttaa siltä, että seistään siinä lasiovien takana ja huokaillaan "tuonne kun joskus pääsisi". Tai jos on päästykin, niin onhan se aika surullista ja noloakin humble bragia. Tallinkin loundge. Tai peräti Eckerö Linen.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Kyllä huokuu peksan viesteistä yleinenkin loundgettomuus. Enemmänkin vaikuttaa siltä, että seistään siinä lasiovien takana ja huokaillaan "tuonne kun joskus pääsisi". Tai jos on päästykin, niin onhan se aika surullista ja noloakin humble bragia. Tallinkin loundge. Tai peräti Eckerö Linen.

En tästä nyt viitsi vääntää mut kun Tallink on Virolainen lafka niin ainakin D-Terminaalissa Tallinnan satamassa on Business Lounge..... Jos se nyt Suomessa kirjoitetaan Loundge niin sitten kirjoitetaan. Myönnän että olen tämän asian kanssa huumorintajuton....
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Juttelin tässä taannoin Hannele Laurin kanssa livenä Tallinkin Comfort Loungessa. Lähinnä keskustelun aiheena oli Olga joka on Madamen koira mutta erittäin mukava oli. Sen lisäksi on yksi parhaimpia Suomalaisia naisnäyttelijöitä. Onneksi tuli tavattua Legenda.
Pakko tunnustaa, että olen hirveän kateellinen. Hannele on legenda, ja olen nähnyt hänestä seksiunta ainakin kaksi kertaa. Mikä ihme siinä on, että muut törmäävät Hanneleen? Jos mä joskus bongaan julkkiksen, se on aina joku väsähtänyt Kari Vepsä tai Markku Aro. Saatana, että voi elämä olla epäreilua.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kannattaa hommata vähän roimempi luottokortti, niin maailman loundget (pisniksessä tavataan lausua [lowndʒ]) ja loundgejen julkkikset tulevat tutuiksi. Keskitasonkin luottokortin hankkiva asiakas saattaa joskus saada lunastaa Priority Passin, kannattaa ottaa jos tarjotaan. Sillä pääsee vaikka jossakin Dubaissa useampaankin loundgeen, myös firstiin. Saakeli, pitää matkustaa muslimimaahan, niin näkee loundgessa baaritiskin, jonka takana on varmaan toista tuhatta flindaa väkeviä esillä.

Kiva se on varmasti sellainen Tallinkin loundge myös.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
En tästä nyt viitsi vääntää mut kun Tallink on Virolainen lafka niin ainakin D-Terminaalissa Tallinnan satamassa on Business Lounge..... Jos se nyt Suomessa kirjoitetaan Loundge niin sitten kirjoitetaan. Myönnän että olen tämän asian kanssa huumorintajuton....
Ei tarvitse vääntää eikä olla huumorintajuton tai muutenkaan mitenkään uuvatti. Riittää kun lukee muutaman viestin taaksepäin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Koska aiheutin tämän sekasotkun niin puutun vielä vaikka ei totisesti haluttaisi.

LOUNGE se on varmaan ihan kaikkialla, mutta Jatkoajassa on vitsinä että LOUNGE onkin LOUNDGE, kuten tässä keskustelussa on jo muutamaan otteeseen kerrottu. Aikojen alussa joku rehvasteli, että oli vähän ollut LOUNDGESSA, mutta eihän hän osannut edes kirjoittaa LOUNGEA oikein. Koska pahat pojat todella voi täällä rangaista, niin korostan, etten tässä ilkeile, tahdon vain kertoa miten asiat ovat. Alun perin "korjasin" @peksa a siksi, että toisin iloa ja yhteenkuuluvuuden tunnetta ("toi on siisti meemi!") peksalle ja palstalaisille. Näköjään en tavoitteessaani onnistunut, mitä pahoittelen.

Jatketaan eteenpäin tai ainakin minä jatkan.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näyttelijöiden tunnistamiseen liittyvä pakokauhun aiheuttamiseni jatkuu. Häädin juuri äsken Heikki Kinnusen samasta kahvilasta kuin muutama päivä sitten Anna Airolan.

Pullatarjotinta nopean syömisen jälkeen pois viedessään Kinnunen mulkaisi meikäläistä tyyliin ”oliko pakko tunnistaa, kun olisi kerrankin voinut olla rauhassa”. Tunsin yhtä aikaa häpeää ja ylpeyttä.

Kunhan ei vaan huomenna sattuisi Seela Sella tai Esko Salminen samaan paikkaan…
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
SaiPa
Juttelin tässä taannoin Hannele Laurin kanssa livenä Tallinkin Comfort Loungessa. Lähinnä keskustelun aiheena oli Olga joka on Madamen koira mutta erittäin mukava oli. Sen lisäksi on yksi parhaimpia Suomalaisia naisnäyttelijöitä. Onneksi tuli tavattua Legenda.
Hannele on face-kavereitani ja juttelen hänen kanssaan sillointällöin Messengerissä. On tosiaan helvetin mukava, ei millään lailla kopea tai diivamainen toisin kuin julkisuuskuvansa antaisi ehkä ymmärtää - erittäin jalat maassa oleva, ystävällisen ja lämpimän oloinen ihminen.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Näyttelijöiden tunnistamiseen liittyvä pakokauhun aiheuttamiseni jatkuu. Häädin juuri äsken Heikki Kinnusen samasta kahvilasta kuin muutama päivä sitten Anna Airolan.

Pullatarjotinta nopean syömisen jälkeen pois viedessään Kinnunen mulkaisi meikäläistä tyyliin ”oliko pakko tunnistaa, kun olisi kerrankin voinut olla rauhassa”. Tunsin yhtä aikaa häpeää ja ylpeyttä.

Kunhan ei vaan huomenna sattuisi Seela Sella tai Esko Salminen samaan paikkaan…
Seela Sella kuuluu isoäitini ylläpitämään Leskien lipeäkala-ryhmään. Kokoontuvat kerran vuodessa joulun aikaan isoäitini luokse syömään lipeäkalaa porukalla. Tälläinen humble brag tähän väliin.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Hannele on face-kavereitani ja juttelen hänen kanssaan sillointällöin Messengerissä. On tosiaan helvetin mukava, ei millään lailla kopea tai diivamainen toisin kuin julkisuuskuvansa antaisi ehkä ymmärtää - erittäin jalat maassa oleva, ystävällisen ja lämpimän oloinen ihminen.

Olin tosiaan Hannelen kanssa varmaan 10min jutulla ja aiheet oli Hannelen koira Olga ja sit muutamat roolisuoritukset Vesku-Show ajoilta. Samoin Somessa olen muutaman kerran jutellut, mukava nainen.

Diivamaisuus ja kopea on juuri se rooli missä Hannele on paras naisnäyttelijä koska on jokaisessa sellaisessa roolissa mihin tuo soveltuu oikein hyvin niin paras mahdollinen näyttelijä.. Tai siis on ollut mutta ikä alkaa tulla vastaan jokaiselle jossain vaiheessa.

Eija Kantolan pongasin kanssa laivalla ja hieman jutulla olin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Luin tätä ketjua ja naurahdin itsekseni miten erilaisia me ihmiset ollaan. En pysty samaistumaan yhtään henkilöön, joka julkisuuden henkilön nähdessään tuppautuu juttusille hänen kanssaan. En nyt siis millään tavalla paheksu asiaa, koska jokainen tehköön kuten haluaa, en vain ymmärrä tuon ideaa.

Kerran olen juttusille tuppautunut. Oli ns. pakko. Olisin melko varmasti katunut loppuelämäni, jos en olisi käynyt sanomassa käsipäivää M. a. Nummiselle ja Pedro Hietaselle ja vaihtanut heidän kanssaan muutamaa heille niin kovin merkityksetöntä sanaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Joo ja siis tarkennetaan vielä sen verran, että omat idolit ja niihin verrattavat ovat itsellenikin vähän eri asia ja on muutamia henkilöitä joiden kanssa itsekin haluaisin joskus juttusille päästä. Joten voi olla, että sittenkin hieman ymmärrän asiaa. Mietin tuota enemmän sen julkkiksen näkökulmasta, paljonkohan ne saa noita päivää-kirvesvartta -juttutuokioita. Toki kuuluu vähän niinkuin osana ammattiin.

Eukko kertoi, että, kyllä, Helsinki-Vantaan LOUNDGESSA oli ollut tämä Jukka Jalonen aamulla lappamassa kaurapuuroa lautaselleen, kun viereen kiilasi mies, joka alkoi selittää että sitä on vähän mestaruuksia voitettu. "Joo... niin joo...", oli JJ vastaillut. Kuulemma ihan klassinen tilanne.

Mä en oo koskaan ollut Helsinki-Vantaan LOUNDGESSA.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös