Bongaa julkkis!

  • 1 333 178
  • 4 573

Puster

Jäsen
Harkimot, Jortsu, ynnä muita kiekkoihmisiä lauantaiaamuna Seutulan loungessa odottamassa koneiden lähtöä Lontooseen. Hjallis kumppaneineen lensi vartin aikaisemmalla koneella kuin Jortsu ja minä.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Kuten tuolla NFL-ketjussa mainitsin, sunnuntaina tuli bongattua Condoleezza Rice poistumassa Washington Redskins - Detroit Lions -ottelusta.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Työmatka Ouluun eilen ja tänään pois; lentokentällä menomatkalla näyttelijä Mats Långbacka, tulomatkalla Oulussa ex-poliitikko Tytti Isohookana-Asunmaa ja boheemikirjailija Heikki Turunen. Niin ja näin toki Jerenkin eilen illalla Raksilassa...
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Viikko sitten tulin illalla Munchenistä ja lentokentällä odottelin kyytiä kotio. Kohta siihen aula kahvilaan tulivat samassa porukassa Riitta Väisänen ja Danny. Voi vittu ei tahtonut uni tulla kun mietin että olin nähnyt Dannyn!
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Voi vittu ei tahtonut uni tulla kun mietin että olin nähnyt Dannyn!

Mutta mä olen nähnyt muutama vuosi sitten lentokentällä Dannyn suomituristin unoformussa, eli hihaton Rhodos t-paita, bermuda shortsit ja kaiken kruununa tietenkin vyölaukku. Sen jälkeen ei todellakaan meinannut uni tulla silmään, oli se sen verran järkyttävä näky.
 
Viimeksi muokattu:

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Kola-Olli tänään työpaikallani, kyllä osti 4-packin Cokista. Keskiviikkona sama jannu natsi-siwassa ostamassa suklaamuroja..
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Yks päivä nähtiin Kalervo Kummola kalevan prisman parkkipaikoilla. Ajeli muistaakseni Volvon katumaasturilla.
 

Thibauld

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gwinnett Gladiators, Lukko
En tieda lasketaanko naita kun paikka oli kuitenkin sellainen missa kyseiset herrat oli tarkoituskin bongata. Bongaukset tapahtuivat ennen virallista esiintymista joten laitetaan nyt tanne.

1. Lordin Amen ilman naamaria. Oli epatietoinen ennen showta etta onko yksi vai kaksi lampparia ennen heita.

2. Type O Negativen Peter Steele tuuppasi meikalaisen pois tielta kun oli kuskaamassa paria tytsya backstagelle paria tuntia ennen keikkaa.
 

Siren

Jäsen
Suosikkijoukkue
Man City, Bolts
Muiden muassa "Akin & Turon" Akina, sekä "Talvisodan" alik. Somppina tunnettu näyttelijä Antti Raivio tänään kaivopihalla, taisi ravintola Prahasta tupsahtaa.
 

ShitBreak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, NHL
Viime viikonloppuna kun olin matkalla laivalle Tampereen juna-asemalla Veltto Virtanen tuli vastaan. Lisäksi itse laivassa Danny shoppailemassa ja ex-kuulantyöntäjä Conny Karlsson "melko" useasti ympäri laivaa.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Futismaajoukkueen päävalmentaja Roy Hodgson (+vaimo?) Kampin keskuksesta kävelemässä tunnelia pitkin kohti Forumia hiukan kolmen jälkeen.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ari Koivunen eilen Helsingin yössä karaokebaarissa. On livenä vielä rumemman näköinen kuin luulisi.

Ja Raija Pelli käveli tänään vastaan kun hiippailin tärinöissä koulusta kotiin päin.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tänään iltapäivällä samassa junassa Kupittaalta Helsinkiin Heikki "Super-Hessu" Suhonen, se futismaalitykki vuosien takaa, ja Christoffer Taxell.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Viikate-yhtyeen laulaja Kaarle tuli vastaan paimiolaisella huoltoasemalla lauantaina.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Viikate-yhtyeen laulaja Kaarle tuli vastaan paimiolaisella huoltoasemalla lauantaina.
Aika jännää. Mitäköhän mies siellä on tehnyt. Kuitenkin pojat olivat perjantaina keikalla Tavastialla ja lauantaina oli ilmeisesti keikka Kuopiossa. Hieman kiertäen ilmeisesti matkattu Kuopioon.
 

#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Perjantaina Frángenin Simo nousi samaan junaan Kokkolasta kun mentiin alemmas Suomea. Yrittipä minun paikanki viedä mutta suostui lopulta istumaan eteeni;)
 
Viimeksi muokattu:

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Myöhässä mutta olkoon. Viime viikon torstaina Mr. Hifk Frank Moberg mankkaan k-supermarketissa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Myöhässä mutta olkoon. Viime viikon torstaina Mr. Hifk Frank Moberg mankkaan k-supermarketissa.
Äijä on bongannut dinon. Ilmoitusta kansallismuseoon.

Koiviston Manua ei taideta laskea julkkiseksi. Harva se päivä mies tepastelee kotoaan toimistolle ja tulee näin bongatuksi.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Formulakuski David Coulthard käveli vastaan eilen Lontoossa. Yhtä väsyneen näköinen jätkä on kyseessä, mitä kommentitkin esim. Häkkisestä antavat ymmärtää.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kvaak kvaak

Elämän tähtihetkiä: tänään sattumoisin kun kävimme Velj.Keskisellä Tuurissa, en tiennyt laisinkaan päivän vierailevasta tähdestä.

Amerikkalainen Don Rosa. Tuo kuuluisa Ankka-piirtäjä. Sain omistuskirjoituksen ja hänen piirtämänsä Roopen kirjaan. Mielestäni nykypiirtäjistä ehdottomasti paras!
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Simo Frangen eilen Hakametsän jäähallissa. Cola kädessä ja rumat rillit päässä.

Sama mies viikko sitten lauantaina samassa junassa Helsingistä Tampereelle, astui rattaissa istuneen lapsensa kanssa Tampereella ulos. Hassu virne oli päällä kuten aina.

Eilen Helsinki Motor Showssa Riku Riihilahti ja Toyotan osastolla juonnellut Jaana Pelkonen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös