Bongaa jatkoaikalainen!

  • 113 538
  • 360

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Taisin bongata ...
Ystävällisesti paljastit henkilön kyseisen nimimerkin nimimerkin takaa. Ei tunnu asianomaista suuremmin haittaavan, mutta ehdottomasti vastoin foorumin sääntöjä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ystävällisesti paljastit henkilön kyseisen nimimerkin nimimerkin takaa. Ei tunnu asianomaista suuremmin haittaavan, mutta ehdottomasti vastoin foorumin sääntöjä.

Tuomareita on peleissä enemmän kuin yksi. Eli ei paljastanut ei. Suuntaa mahdollisesti antoi. Ja jos se ei minua häiritse niin miksi sinä näit sen kommentoinnin arvoiseksi?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Tuomareita on peleissä enemmän kuin yksi. Eli ei paljastanut ei. Suuntaa mahdollisesti antoi. Ja jos se ei minua häiritse niin miksi sinä näit sen kommentoinnin arvoiseksi?
Käsittääkseni näissä nimimerkin paljastushommissa on ollut tiukka nollatoleranssi ison veljen taholta. Näin on mielestäni syytä ollakin. Jokainen paljastakoon nimerkkinsä itse niin halutessaan.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Käsittääkseni näissä nimimerkin paljastushommissa on ollut tiukka nollatoleranssi ison veljen taholta.
Kuin myös itsemodedroinnin suhteen.

Lainaan erästä tuttua nimeimerkkiä: Että silleen...
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Kuin myös itsemodedroinnin suhteen.

Lainaan erästä tuttua nimeimerkkiä: Että silleen...
Päätit siihen kuitenkin syyllistyä.

Lainaan erästä nimimerkkiä, joka lainasi toista nimimerkkiä: Että silleen...
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Käsittääkseni näissä nimimerkin paljastushommissa on ollut tiukka nollatoleranssi ison veljen taholta. Näin on mielestäni syytä ollakin. Jokainen paljastakoon nimerkkinsä itse niin halutessaan.

Eiköhän JWC porukka ole itsensä jo aikaisemmin paljastanut, oikein kuvien kera...
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Päätit siihen kuitenkin syyllistyä.
Mistä niin päättelet? Lue viestini uudelleen, totesin vain että sekin (itsemoderointi) on säännöissä kiellettyä. En ole missään vaiheessa väittänyt että joku olisi syyllistynyt siihen.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Alueellisessa uutislähetyksessä tuli kuvaa Turkuhallista, jossa Tutzba oli jwc -paita päällä peliä katsomassa.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Wanhoja bongailuja: irGGu bongattu Lukko-Saipa matsissa kera TD:n.
Kauden avauksessa sain myös kunnian tavata pari Lukko-osion kirjoittajaa, mutta nyt ei kyllä pysty muistamaan keitä nämä olivat. Hälp?
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Minä en ole tehnyt vastaavaa bongausta sinusta, olisiko pitänyt? Vai onko mulle taas jätetty kertomatta asioita?

Kävin TD:lle 1. erän alussa jotain höpöttämässä, kun etsimme kadoksissa olleita paikkoja. Katsoin, että onpa siinä tutut kasvot ja laskin 1+1 yhteen. Sitä en kyllä osaa sanoa, mistä olen pärstäsi alunperin bongannut, mutta veikkaan jotain Pataljoonan juttuja. (Pataljoona.net on muuten jostain syystä alhaalla.)
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Max Power tuli kaiketi käteltyä Äijänsuolla hetki sitten. En tohtinut arvailla herran nimimerkkiä, kun ihan eri pyöri päässä, perkeleen nimimerkkivaihdokset, olisi se toinenkin osunut.

Jep. Olis sitä voinu oikeasti jotain puhellakin, mutta ne perkeleen ukot tuli siihen sekottamaan. Myös lievä häkeltyminen valtasi mieleni. No kun nyt Raumalla peleissä käyt ja alat selvästikin olemaan Kettujen "miehiä", niin eiköhän sitä siellä vielä törmäillä.
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Nimimerkki pekutti tuli bongattua viime viikonloppuna SaPKo-Jukurit matsissa. Oli siellä muitakin "tuttuja"
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Huomenna on JA-bongareilla hyvä tilaisuus bongata harvinaisia JA-nimimerkkejä Turkuhallissa. Turkuhallisssa näet pelataan lauantaina 7.11 klo 12-14 DK vs Jatkoaika HC jääkiekko-ottelu.

- Tinke-80
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Kumma juttu muuten, että Ässien kannattajaksi tunnustautuvan nimimerkin viestissä Rauma on isolla alkukirjaimella ja Pori pienellä, lähes anteeksiantamatonta.

Ei muuta, jatkakaa
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Irggu bongattu Kerho-Ässät -pelissä viime lauantaina.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itsekin mielestäni yhden jatkoaikalaisen näin viime lauantaina jokerit-jyp pelissä. Yläkatsomossa. En nyt yhtään muista, että kuka mahtoi olla. Tai eihän tuo nyt varma havainto ollut.

Hyvin selkeähkö bongaus siis kyseessä. Veikkaan, että paikalla oli monia kymmeniä jatkoaikalaista, mukaanlukien allekirjoittanut yläkatsomossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös