#BluesinPuolesta

  • 45 635
  • 204

Migufutuuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Hernesaaren Näädät, Blackhawks, Lugu
Jepjep. Eikös nyt alkuviikoksi lupailtu tuloksia neuvotteluista? Ei tainnu mennä (taaskaan) ihan nappiin Blegin johdolla.

Milloin on kynttiläkulkue Bluesin muistolle?
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jepjep. Eikös nyt alkuviikoksi lupailtu tuloksia neuvotteluista? Ei tainnu mennä (taaskaan) ihan nappiin Blegin johdolla.

Milloin on kynttiläkulkue Bluesin muistolle?

No Koskinenhan kertoi Jääkiekko Espoo Oyn hakeutuvan yrityssaneeraukseen kun neuvottelut eivät "yllättäen" menneetkään kuin Strömsössä.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
No Koskinenhan kertoi Jääkiekko Espoo Oyn hakeutuvan yrityssaneeraukseen kun neuvottelut eivät "yllättäen" menneetkään kuin Strömsössä.
Löytyykö velkojilta riittävästi hyväksyntää saneeraukseen? Pystyykö johto saamaan aikaan kelvollisen hakemuksen tilinpäätöstietoineen? Siinä nyt ratkaistavaa ensi alkuun.
 

Migufutuuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Hernesaaren Näädät, Blackhawks, Lugu
En tiedä miten tää vääjäämättömältä näyttävä ammattilaiskiekkoilun loppuminen Espoossa mulle tarkoittaa. Velkasaneeraus joopa joo, Espoossa kilpailu on niin kova, ettei riittäviä kassavirtoja saa kuin hyvällä ja menestyvällä joukkueella tai Blues-verolla.

Ei ole itselle ainakaan tullut mitään liiallisen vitutuksen/surullisuuden tunnetta vielä. Ehkä se lapsuuden muistoihin pohjautuva fanitus kohta muuttuu suruksi.

Tosiasia on, ettei tää funktio koskaan ollut toimiva Stadin seksikkäämpien seurojen varjossa, vaikka sitä onkin vaikea meidän myöntää.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Vähän ristiriitaiset fiilarit. Oikeasti nykyjohta ei tee mieli tuke eurollakaan. Mutta samalla ei tee mieli kääntää selkää seuralle (kokonaisuudessaan) ja ennenkaikkiea niille pelaajille jotka joutuu vielä pelaamaan Bluesille. Ja yleisestiottaen vaikka tulisi kuinka pahjoa vastoinkäymisiä niin tietää että pitäs vain sisukkaasti nousta kanveisista tappelemaan siihen asti kunnes valot sammuu. Mutta nyt on vaan niin täysin tyrmätty ja petetty olo että ei tässä tiedä miten sitä jaksaa tänään ja huomenna hallille raahatua. "Belive and never give up" tässä tilanteessa on todella haastavaa.
 
Suosikkijoukkue
Espoolaiset
Mut löytää jatkossakin hallilta aina kun vain paikan päälle ehdin. Seuraavan kerran huomenna. Pelaajat ansaitsee tukensa, vaikka muuten tapahtuis mitä. Protestoijat protestoikoon, minä seison tämän takana. #BluesinPuolesta
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Believe and never give up. Taistellen hävinnyt on kuitenkin parempi kuin luopunut. Tänään #BluesinPuolesta areenalla - sillä samalla areenalla, jota sekä rakastaa niin muistojen, elämysten ja yhdessä koettujen vuosien kautta - että inhoaa sen seuralle tuomien kustannusten kautta.

Parempaakaan vaihtoehtoa en taisteluun tällä hetkellä keksi kuin tulla hallille aina kun pääsen.

Miten se SuomiPOPilla jatkuvasti soiva biisi meneekään... "vaikka mä uskon ihmeisiin, en taikoja tehdä voi"... Jos meistä riittävän moni jaksaa uskoa ihmeeseen, ihmeellisiä asioita voi tapahtua. Muuhun en halua uskoa.

Tänään on peli - tänään mennään taas. Huominen on sitten huomenna. Toivottavasti.
 

Avril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Minnesota Wild
Mut löytää jatkossakin hallilta aina kun vain paikan päälle ehdin. Seuraavan kerran huomenna. Pelaajat ansaitsee tukensa, vaikka muuten tapahtuis mitä. Protestoijat protestoikoon, minä seison tämän takana. #BluesinPuolesta
Mun mielestä kenenkään ei pitäisi tukea tota toimintaa enää millään tavalla. NYT pitäisi tehdä kaikki mahdollinen kusettajista eroon pääsemiseksi, ja hallille meneminen ei sitä edistä.
 
Suosikkijoukkue
Espoolaiset
Mun mielestä kenenkään ei pitäisi tukea tota toimintaa enää millään tavalla. NYT pitäisi tehdä kaikki mahdollinen kusettajista eroon pääsemiseksi, ja hallille meneminen ei sitä edistä.
Voimme sitten olla samaa mieltä eri mieltä olemisesta. Olen aiemminkin käynyt matseissa joukkueen takia, eikä tämä ole muuttunut tunarointien johdosta mihinkään. Voi olla että "kannan rahaa kaivoon", mutta eipä tässä muutakaan voi tehdä ja Blues kiinnostaa edelleen.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Mut löytää jatkossakin hallilta aina kun vain paikan päälle ehdin. Seuraavan kerran huomenna. Pelaajat ansaitsee tukensa, vaikka muuten tapahtuis mitä. Protestoijat protestoikoon, minä seison tämän takana. #BluesinPuolesta
Amen Blues brother! Mulle selvis tänään hallilla se syy miksi sinne pitää raahautua tulevaisuudessakin. Siellä on edelleen jengillinen jätkiä jotka tsempaa uskomattoman hienosti Bluesin puolesta. Pelaajathan on ne jotka tästä eniten kärsii jos nyt jengi lopettaa hallilla käynnin. Ja kun ukkoja on lähtenyt niin yhä suurempi osa niistä pelaajista on Bluesin omia junnuja. En mä sitä seurajohtoa tue vaan niitä ihmisiä jotka kärsii seurajohdon virheistä.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Mulle on ihan sama, ketä mä suoraan tai välillisesti hallille tulemalla tuen.

Mä tulen, koska haluan näyttää, että välitän. Seurasta. Joukkueesta. Pelaajista. Kannattajista. Yhteisöstä.

Blues ei luovuta. Ikinä.
 

MrBitter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Joo, aika tyhjä olo oli tänään kun alkoi kuulla huhua Hirson lähdöstä, ja kun tiedon varmistin Koskiselta (jolle tämä myös tuli yllätyksenä aamulla). Ja olin aika pettynyt, kun kuitenkin Hirsonkin kanssa ollaan oltu yhteydessä jonkin verran, olisin odottanut ehkä kuulevani tästä muuten kuin "Urheilulehden tietojen mukaan" -huhuna. Mutta Hirso soitti kyllä sitten tuossa iltapäivällä ja puhui päätöksestään pitkään. Enkä ihmettele, että päätyi lähtemään, taakka on ollut liian kova. Hirso kiitteli kovasti kaikkia kannattajia tuesta, jota ollaan jaksettu aina näyttää, ja toivoi että me jatkamme pelaajien tukemista, koska pelaajat ansaitsevat sen ja pelaavat edelleen suurella sydämellä. Hirsollakin on sydäntä Espoolle, edelleenkin, mutta nyt vain meni näin. Toivoi myös, että lähtönsä myötä muut saavat todennäköisemmin palkkansa tässä kuussa.

Tietenkään en voi ketään "käskeä" nyt hallille, mutta jos haluaa espoolaisen liigakiekon jatkuvan, niin nyt ei ole boikotin aika. Voimme edelleenkin näyttää, millainen yhteisö meillä on. Se on oikeasti tärkeää, ehkä entistäkin tärkeämpää. Kyllä itseäkin tänään suoraan sanoen vitutti ankarasti mennä hallille, mutta kyllä siellä tosiaan näki että siellä on vielä pelaajia jotka Bluesin logo rinnassa pelaavat Bluesille.

Ja haluan vielä kertaalleen painottaa, että #BluesinPuolesta ei ole nykyisten omistajien puolesta. Itse asiassa tänään nytkähti pikkuisen eteenpäin yksi iso asia seuran tulevaisuuden kannalta, toivottavasti voin ihan lähipäivinä kertoa iloisempia uutisia.
 

Random Hero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tunnen kyllä Bluesfanien tuskan, eikä moista toivoisi kenekkään jääkiekkofanille. Omalla suosikkiseurallanikaan sama kohtalo ei ole kaukana, joten pystyn varsin hyvin samaistumaan tämän hetkisiin tunteisiinne. Toivottavasti toimistopuolen solmut saadaan avattua ja Blues jatkaa liigakartalla vielä hamaan tulevaisuuteen asti. Tsemppiä Blues!
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Pakko kyllä kehua Bluesin fani ryhmän kannatusta eilisessä Pelicans matsissa. Istuin yläkatsomossa ja kun peli oli ratkennut niin silti porukka huusi kuin viimeistä päivää. Tuli oikein kylmät väreet. Ois kyllä hienoa että jos koko halli kannustasi samalla tavalla.

Tuli sitten eilen ostettua Blues Cheerleadereiden kalenteri. Kumma juttu kun sellainen kauniisti hymyilevä minihameinen tyttö tuli kaupaamaan sitä niin huomas köyhtyvänsä 20 euroa. Ihan kiva ja on tossa pari vähän rohkeampaakin kuvaa niihin verratuna mitä netissä on näkynyt. En tiedä onko tolle oikeasti mitään käyttöä, mutta pakko on arvostaa niitä tahoja jotka pistää itsensä likoon BluesinPuolesta.
 

Jambo78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Jyp
Pakko kyllä kehua Bluesin fani ryhmän kannatusta eilisessä Pelicans matsissa. Istuin yläkatsomossa ja kun peli oli ratkennut niin silti porukka huusi kuin viimeistä päivää. Tuli oikein kylmät väreet. Ois kyllä hienoa että jos koko halli kannustasi samalla tavalla.
Mikään ei estä osallistumaan kannatukseen. Tiistaina kun kaikki olivat pakkautuneet alakatsomoihin ja porukka lähti rohkeasti mukaan taputuksiin tunnelma oli hyvä. Rohkeasti vaan mukaan niin ehkä joku muukin uskaltaa katsomolohkossasi.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Olen edelleen sitä mieltä että tästä paitakaupasta kannatas mainita Bluesin toimistolle jotta asia mainittaisiin Bluesin Facebook sivulla tai Blues.fi.ssä. Kuitenkin joulu tossa lähestyy niin ties vaikka joku ostaisi tollaisen paidan lahjaksi.
Ja toiveeni on näköjään toteutunut ja Bluesin Facebook mainitsi tästä paitakampikksesta. Jostain kumman syystä ei kyllä ole omassa news feedissä ollut mitenkään näkyvästi esillä. Mutta nyt on siis sinistä paitaa tarjolla Huuto.netissä!
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Tungetaan tää nyt sitten tähän ketjuun. Bluesin Facebookista tuli luettua että Kajon Oy järjestää MAKSUTTOMIA ottelukuljetuksia Blues - Kärpät matsiin. Lähtö klo 17:30 ja ne lähtö- ja paluupaikat on:

Leppävaara (kaksi tilataksia, O’Learys Sello, Leppävaarankatu 3-9)
Espoon keskus (yksi tilataksi, Espoontorin ovien edestä, Kamreerintie 3)
Espoonlahti (yksi tilataksi, Lippulaivan ovien edestä, Espoonlahdenkatu 4)

Oikeasti helkkarin hienoa toimintaa vaikka itseä ei noi kosketakaan!
 

MrBitter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
...pahoittelen etten ole täällä Jatkoajassa juuri käynyt, on ollut lievästi sanottuna kiire. Ja pieni vitutuksenpoikanenkin, ja olen päättänyt käyttää aikaani hieman parempaan kuin jankkaamiseen täällä.

BluesinPuolesta-homma on edennyt ihan mukavasti, asioita on tapahtunut ja tapahtumassa. Toki seuran tilanne on karu, mutta minä näen valoa tunnelin päässä, uusia tahoja on tullut ja tulossa mukaan. Osittain meidän innostamana, osittain siksi että toimistollakin on kääritty hihat ja ryhdytty oikeasti töihin.

Siitä pääsenkin pieneen puolustuspuheeseen vielä omalta osaltani. Ihan alussa jo kerroin, että #BluesinPuolesta ei ole omistajien tai seurajohdon asialla. Eikä olekaan. Jos on vaikuttanut siltä että puolustelen seurajohtoa, niin osittain kyllä, sillä mm. täällä on seurajohdon niskaan kaadettu aivan kohtuuttomastikin paskaa. Tosin selväähän on, että seurajohto on mokannut. Pahasti. Sen osoittaa jo sekin, että nyt on alettu töihin ja rahaa saatu hyvin sisään. Miksei jo vuosi sitten? Tilannetta ei olisi saanut päästää tällaiseksi. Onkin mielestäni selvää, että omistuspohjan muuttuessa myös toimistolla tapahtuu siivous. Sen jälkeen mahdollisesti sitten on taas uusia tahoja tulossa mukaan, sillä nykyiset omistajat/johto ovat polttaneet siltoja.

Mutta mitä nyt? Näen edelleenkin, että ensinnäkin pelaajat tarvitsevat kaiken tuen. Toiseksi lipputuloilla saadaan edelleen rahaa sisään, ja sitä rahaa tarvitaan niin kauan kunnes hommat alkavat isommin ratketa. Hyvät katsojaluvut ovat myös selvä merkki edelleen potentiaalisille uusille omistajille siitä, että Espoossa on kiinnostusta liigakiekkoon. Moni on sanonut ettei tule niin kauan kuin nykyjohto on vallassa, ettei halua antaa senttiäkään niille. Ymmärrän, mutta toisaalta haluaisin painottaa että yhtään rahaa sieltä ei nyt virtaa omistajien suuntaan. Näen siis nykyisten omistajien tukemisen edelleen käytännön pakkona, jolle ei oikeastaan ole vaihtoehtoja. Jos joku keksii tähän hienon ratkaisun, niin kertokaa minullekin, lupaan viedä kaikin voimin eteenpäin. Eipä vain ole mitään konkreettisia ehdotuksia tullut. Salonoja on ollut neuvotteluissa mukana on/off, eikä ole poissuljettu vaihtoehto. Mutta en Jussin aikeita tiedä, eikä kai oikein kukaan muukaan. Joka tapauksessa olemme tilanteessa, jossa KUKAAN, Jussikaan, ei pysty silmänräpäyksessä esimerkiksi ostamaan seuraa. 17.12. on yhtiökokous, siellä sitten päätetään omistukseen liittyvistä asioista (osakkeen splittaaminen, osakeanti).

Näen siis edelleen valoa tunnelin päässä. Ja minun näkemykseni ei rakennu pelkästään vaikkapa Raution kertomuksiin. Itse asiassa koko syksyn aikana olen puhunut Raution kanssa kaksi kertaa moikkaamista enemmän. Olen aika laaja-alaisesti pyrkinyt keskustelemaan eri tahojen kanssa, ja rakentanut oman käsitykseni sitten kuulemani perusteella.

Nyt varmaan pysyn taas pari päivää täältä poissa, on paljon asioita hoidettavana, ja lisäksi sitten lauantaina Raumalle Espoolaisten matkalle. Siellä saa toki tulla hihasta nykäisemään jos on asiaa, kuten myös huomenna kotipelissä. Meiliä saa myös laittaa ja yv:tä tänne, jos jotain tulee mieleen, ja puhelinkin on olemassa.
 

MrBitter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
...vielä pieni loppukevennys. Kylläpä tuntuu hieman ironiselta jo tuo allekirjoitukseni. Onneni on olla espoolainen...
 

ohiveto1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
@MrBitter lähinnä, tai miksei joku muukin jos asioista tietää, voisiko tähän koota mitä kaikkea konkreettista tämä liike on saanut aikaan? Omaan mieleen tulee ainakin nimien keruu Bluesin taakse, ottelulippujen myynti Kauppakeskuksissa (miten ovat menneet kaupaksi?) ja Game worn-paitojen myynti, joista rahat pelaajille (paljonko näillä kerättiin?)

Varmasti muutakin on saatu aikaan, ja jos joku jaksaisi ne tässä mahdollisimman tarkasti kertoa. Lisäksi mitä tästä eteenpäin #bluesinpuolesta?
 

MrBitter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
@ohiveto1 Joo, on tässä saatu asioita aikaan, yksi isokin juttu. En vain nyt ehdi kirjoittelemaan, hirveä kasa hommia tehtävänä ennen joulua - oikeastaan eilen illalla tajusin että joulukuun tulee, omat työt ihan vaiheessa ja kaikki aika mennyt #BluesinPuolesta; )

Viimeistään illalla laittelen tietoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös