Biisit, jotka saavat sinut voimaan pahoin

  • 398 872
  • 2 189
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Viestin lähetti Korhonen


Antti Tuisku - En halua tietää

HA HA HAA BUHEHEHEHEE TIHIH.

Ei HYVÄÄ PÄIVÄÄ. Onko tämä totta? Mä luulin kuollakseni että ton laulaa joku pikkulikka mutta ei. Vasta tänään kuulin ton ja olin katketa naurusta. Lopettakaa jo kaiken maailman tuuban tuottaminen ja julkaiseminen.

Hyi vittu mitä soodaa.

EI VOI HYVÄKSYY
 

Aksu

Jäsen
Neljä ruusua : Koko tuotanto

Olisi muuten ihan hyvää musaa toisilla sovituksilla, mutta sanoituksia en siedä ja Ilkan laulu on aivan helvetin perseestä. Neljä Ruusua pitää myös kyseenalaista kunniaa olemalla ainut bändi, jonka keikalta olen lähtenyt kävelemään ensimmäisen biisin jälkeen. Lähdin vetämään rehelliset perseet toiseen baariin ja haukkumaan kavereiden kanssa ko. bändiä.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
- Sommaren är kort - Tomas Ledin
- Vielä on kesää jäljellä - Mamba

Nämä valtaavat taas Suomen radioasemat kesällä yhtä varmasti kuin meidän kesä alkaa pronssiottelun päätössummerista.

Tuli vaan nämä kaksi schlageria mieleen, kun tänään alkoi ihana kesä. Loppui stressi jääkiekosta, alkoi stressi kahdesta infernaalisen kamalasta kesäbiisistä.
 

amorphous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mighty Hawks of Monte Carlo. HIFK.
Kenenkäs biisi mahtaa olla se, jossa lauletaan : "Lennän luoksesi, kuolen vuoksesi, rakkautta ja piiiikkiiilankaa...?"

Malliesimerkki pahoinvointia aiheuttavasta biisistä. Huh, mitä lyyristä ilotulitusta!
Samaan kategoriaan Happoradion "Kaupunki täynnä ihmisiä".

Tuiskun Antti osaa myös... Olin aivan varma, että laulaja tosiaan on joku neitokainen.

Argh, ja Mamban "Kevyesti niin nyt mä astelen.." (biisin nimi?) saa käden hakeutumaan tuning-nappulaa kohti.
 

Viima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti amorphous
Kenenkäs biisi mahtaa olla se, jossa lauletaan : "Lennän luoksesi, kuolen vuoksesi, rakkautta ja piiiikkiiilankaa...?"
En ole ihan varma, mutta kuulostaa Protonin tuotannolta, tästä en kuitenkaan ole varma.

muoks.
Ahaa, Korhonen se sen sanoi. Hämmästyttävän paljon kuulostaa Protonilta, tosin niinhän ne kuulostaa kaikki poikabändit toistensa kopioilta...

En tykkää kyllä itsekkään pahemmin kyseistä biisistä.
 
Viimeksi muokattu:

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Antti Tuiskun "uutukainen". Ei pysty kuuntelemaan, vaan kanava vaihtuu heti eli välittömästi.
 

scholl

Jäsen
- Tepsin "Hunajata Hunajata"
- se, missä joku jannu on "piha ilman sadettajaa"
- anssi kelan 1972 (tulikohan vuosiluku oikein)
- idols hanna pakarisen engl. kielinen onneton rävellys
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Viestin lähetti BitterX
Nämä valtaavat taas Suomen radioasemat kesällä yhtä varmasti
kuin meidän kesä alkaa pronssiottelun päätössummerista.
Tarkoititko tällä kenties tulevia MM-kilpailuja?
Et kai sentään.... (ja hymiötä perään)
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti scholl
- Tepsin "Hunajata Hunajata"
- se, missä joku jannu on "piha ilman sadettajaa"
- anssi kelan 1972 (tulikohan vuosiluku oikein)
- idols hanna pakarisen engl. kielinen onneton rävellys

Ai tämä luetteloiminen on nyt tämän ketjun "keskustelua"? Voisi edes vaivautua kertomaan, että MIKSI nuo biisit saavat voimaan pahoin.

Minut saa voimaan pahoin Taiskan laulama Mombasa.
Ihan sen takia, kun tuo biisi aikoinaan soi taustalla lääkäritädin huoneessa samalla kun lääkäritäti sorkki minun pippeliäni - ja hieman myöhemmin sain diagnoosin, että olin saanut lahjaksi silloiselta rakkaalta tyttöystävältäni tippurin.
Että sillai, siinä tuli ainakin perustelu mukaan.

Penis-silliini rules!
 

#99#

Jäsen
Viestin lähetti L4E
Antti Tuiskun "uutukainen". Ei pysty kuuntelemaan, vaan kanava vaihtuu heti eli välittömästi.

Tämä Antti "gay" Tuiskun uusi biisi on kyllä uskomatonta tuubaa. Puoli minuuttia pystyin kuuntelemaan ja sitten piti vaihtaa kanavaa. Pistääkö joku paremmaksi? Onko joku pystynyt pidempään kuunteluun?
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Predator
Minut saa voimaan pahoin Taiskan laulama Mombasa.
Ihan sen takia, kun tuo biisi aikoinaan soi taustalla lääkäritädin huoneessa samalla kun lääkäritäti sorkki minun pippeliäni - ja hieman myöhemmin sain diagnoosin, että olin saanut lahjaksi silloiselta rakkaalta tyttöystävältäni tippurin.
Että sillai, siinä tuli ainakin perustelu mukaan.

Penis-silliini rules!
Tsot tsot, kondomilla olisi ehkäisty tuokin ikävä vaiva... kai se oli jo silloin keksitty? :D

Suomihiphop saa nykyään ehkä äkillisimmät oksetusrefleksit aikaan. Kaikki eh... Royal Familyt ja Trilogiat... Trilogia ja joku Kapasiteettiyksikkökin laulaa paneskelupuuhista, mutta kertokaapa tämä: KUKA tyttö/naisihminen on niin arvostelukyvytön, että antaa "pesää" sellaiselle löysäperseiselle lökäpöksy-hopparille?

Perkele soikoon, ennenvanhaan pojista kasvoi HEAVY-MUSIIKIN koulimana miehiä, nykyään nu-metal ja hippihoppi ym. muniinpuhaltelumeininki mädättää aivot jo kehdosta alkaen pahimmissa tapauksissa.
Viestin lähetti #99#
Tämä Antti "gay" Tuiskun uusi biisi on kyllä uskomatonta tuubaa. Puoli minuuttia pystyin kuuntelemaan ja sitten piti vaihtaa kanavaa. Pistääkö joku paremmaksi? Onko joku pystynyt pidempään kuunteluun?
Perkele kuuntelisin vaikka kokonaan, jos se vaan joskus sattuisi tulemaan radiosta oikeaan aikaan. Lähes kaikkea voi kokeilla kerran.
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti #99#
Puoli minuuttia pystyin kuuntelemaan ja sitten piti vaihtaa kanavaa. Pistääkö joku paremmaksi? Onko joku pystynyt pidempään kuunteluun? [/QUOTE

En ole kuullut ollenkaan, mutta mikset sinäkin voisi kertoa, että MIKSI pystyit kuuntelemaan vain puoli minuuttia? Ei keskustelua saada aikaiseksi luettelemalla biisien nimiä ja kertomalla yksioikoisesti että " nyt mä siis niinku en kestä".
Vai haluatko todella viestiisi vastauksen "mä kunntelinki 35 sekkaa, paneex joku paremmax"?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti BigRedBob
Tsot tsot, kondomilla olisi ehkäisty tuokin ikävä vaiva... kai se oli jo silloin keksitty? :D


Ja mitäs minä sillä kortsulla olisin tehnyt? Kyseessä oli e-pillereitä napsiva "oma luotettava rakas"...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Predator
Ja mitäs minä sillä kortsulla olisin tehnyt? Kyseessä oli e-pillereitä napsiva "oma luotettava rakas"...
Kieltämättä ehkä aika epäluottamuslauseeltahan se vaikuttaisi, kun alkaisi kortsua siinä esiin kaivelemaan. No juu, sellaista sattuu.
 

lampsu

Jäsen
no tuota

Zen Cafen kaekki "piisit"
 

Costanza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Arsenal
Näitä kartan kuin ruttoa. Osalla jo hyvän tuntuinen edustus täällä.

1. Autiotalo (kuvaottavin biisi ikinä) + Dingon koko muu tuotanto
2. firefly (entä tiedä kenen biisi, enkä ikinä haluakkaan tietää)
3. Zennareiden 1. levyn jälkeinen tuotanto
4. 4 Ruusun viimeisin hirvitys (ja miltei koko muu tuotanto)
5. 12 apinaa, nyloneilta + suurin osa tuotannosta

Lohdutus palkinto menee Antti Tuiskulle vaikka en ole uutta kappaletta kuullut. Sen verran järkyttäviä oli Idols finaalien suoritukset kyseiseltä herralta.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Kaikki tähänastiset Linkin Parkin, P.O.D:n, Nickelbackin etc. etc. biisit, jotka olen MTV:lta vahingossa sattunut kuulemaan.
 

GeneRation

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Costanza

2. firefly (entä tiedä kenen biisi, enkä ikinä haluakkaan tietää)

Pahoittelen, mutta oli pakko ilmoittaa, että se bändi on Technicolour ja laulaja Jimi Pääkallo... :)

Enkä pidä siitä itsekkään, varsinkaan bändistä saati sitten Jimi Pääkallosta...
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Nopeasti mietittynä:

- Kaikki Choralen biisit
- Kaikki Discon biisit
- Kaikki Petri Munckin biisit

- se joku Aicha -jankutus
- se joku milkshake
damn right, it´s better than yours.. aargh

(erikoismaininta elyseellä soitettavat humpat =))
 

Viima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Listataan tähän nyt tähän hätään kaikki, mitkä muistan.

Antti Tuiskun 'koko tuotanto'(jota ei taida olla kuin ehkä kahden biisin verran?)
Tiktakin koko tuotanto
Alatalon ja Lehtisen Mä lähden maalle (ja koko tuotanto kyseisiltä herroilta)
Britney Spearsin joku Toxic (ja koko tutoanto)
Gimmelin koko tuotanto
Irinan koko tuotanto
Christina Aguileran koko tuotanto
Madonnan Hollywood ja pari muuta kipaletta
Evanesencen My Immotral mm
51koodia Kauas (muita kipaleita en ole kuullut)
PMMP kaikkine biiseineen
Kapaseteettiyksikkö kaikki biisit
The Crash kaikkien biisiensä kanssa
Justin Timberlaken kaikki biisit
Outkastin Hey Ya
Outlandishin Aicha
Petri Munck koko tuotanto
Uniklubi Rakkautta ja piikkilankaa

Ja lisäksi oikeastaan kaikki mikä soi NRJkanavalla koko ajan.
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Viestin lähetti BigRedBob
Trilogia ja joku Kapasiteettiyksikkökin laulaa paneskelupuuhista, mutta kertokaapa tämä: KUKA tyttö/naisihminen on niin arvostelukyvytön, että antaa "pesää" sellaiselle löysäperseiselle lökäpöksy-hopparille?
Kuulumatta kumpaankaan ryhmään, naisihmisiin tai lökäpöksyihin, haluan vaan sanoa, että: Helvetin moni.

Duunin puolesta (ihan oikeesti hei) joutuu silloin tällöin viettämään iltoja näissä ns. teinihelveteissä, joissa kyseiset artistit sitten puhuvat mikkiin sen tunnin verran ja siirtyvät pöytään sippaamaan ilmaisia drinkkejä. Kyllä siellä on niin kiimaista mammaa pyörittämässä teinipersettään näiden nenien edessä ja roikkumassa kaulassa, etten yhtään ihmettele jos jako-operaatio suoritetaan myöhemmin jatkoilla.

Niin surullista kuin se onkin niin tänäpäivänä taitaa näillä ns. räppäreillä natsata paremmin kuin rokkareilla.
 

Ramses

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paula Koivuniemen Aikuinen nainen

Tämän kuullessani tekisi mieli vetää ranteet auki tylsällä veitsellä.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Playmaker
Niin surullista kuin se onkin niin tänäpäivänä taitaa näillä ns. räppäreillä natsata paremmin kuin rokkareilla.
Osuit aivan asian ytimeen. Tyyli muuttuu, sille ei voi mitään. Tarvitaan todella itsevarma ja rohkea tyyppi, että uskaltaa edustaa aivan eri tyyliä kuin kaverit. Siis nuorena (teininä), jolloin aika varmasti vaikuttaa, mitä kaverit ajattelee. Oi niitä aikoja, kun ala-asteella digattiin AC/DC:tä ja Guns n' Rosesia (joskus 1991). Tosin tytöt silloin kuuntelivat New Kids On The Blockia, joka oli heidän mielestään aivan iiiihana :)

Niin tai näin, itselleni ei tulisi mieleenkään laittaa lökäpöksyhousuja jalkaan tms. Jätän ne hommat suosiolla muille :) Minun puolestani olisi tämä suomihiphopin uusi tuleminen saanut jäädä toteutumatta. (Puolustelematta yhtään vastaavaa jenkkischeissea/r&b:tä tms.) Sanoin sen takia "uusi tuleminen", että eikös Njassa tehnyt Suomen ensimmäisen rap/hiphop-levyn joskus 80-luvulla, tai näin olen jostain kuullut.

Valitettavasti musiikki on suurelta osin mennyt liian kaavamaiseksi touhuksi nykyään, varsinkin suurilla levy-yhtiöillä. Itse arvostan kaikkein eniten sellaisia yhtyeitä, jotka tekevät musiikkia sen takia, että heillä itsellään on hauskaa ja he tykkäävät siitä. =>lopputulos: usein parempaa musiikkia. Monesti vain nykyään biisit tehdään tarkasti tietylle kohdeyleisölle, joka sitten ostaisi mahdollisimman paljon levyjä. Pahin esimerkki tästä on tietenkin nämä Popstars/Idols-tyyppiset kilpailut, josta näitä anttituiskuja sitten tulee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös