Biisit, jotka saavat sinut voimaan pahoin

  • 398 843
  • 2 189
Saaminaaminaa-e-ee, wakkaa wakkaa jee jee, saaminaaminaa, shääpelysvää, and now for africaa tjsp.

Futisken MM-kisoista jo tovi vierähtänyt ja silti tämä oksennus soi kaikilla kanavilla. Toinen yökkäyksen aiheuttaja on se we no speak americano biisi, voi vittu sentään mitä paskaa radiossa soi.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Fintelligens - Mikä boogie? Tuo yhdistettynä kännisten teinien laulu/tanssiyritykseen oksettaa.

Ja oikeastaan kaikki muukin Suomi hiphop saa voimaan pahoin, varsinkin nämä Cheekit, Elastiset ja Kymppilinjat. Kyllä ns. underground porukasta löytyy jotain hyvääkin, mutta nuo teinien ykkössuosikit ovat kautta linjan ihan perseestä.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen kaikkiruokainen, vaikkakin vanhempi hevimusa jostain syystä puree parhaiten. Taitaapi olla ainut laulaja, jota en kuuntele sekuntiakaan, vaan masiina sulkeutuu tai kanava vaihtuu: Kari Tapio. Voi luoja, kyllä jaksan ihmetellä hänen kansansuosiotaan!! Sellaista valitusta ja narinaa kun sen ääni on, niin mä ainakaan en jaksa enää kuunnella, en ole kyllä jaksanut vuosiin.Ton tyyppiset laulajat ja tietynlainen humppahomma: kiitos ,mutta ei kiitos.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Se vitun "täältä tulee hauki" -paska saa joka kerta aikaan vitutuksen. Kaikenlaista paskaa sitä tehdään ja radiossa soitetaan.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Ale-ale-handro ale-ale-handro ropertou! Don't call my name alehandro roperto alehandro alealeale

Ei varsinaisesti saa voimaan pahoin vaan lähinnä kuuppa pettää ja kiehuttaa. Asiaa ei auta se, että kyseisen biisin kertosäe soi työkaverin siviilipuhelimessa taukoamatta ja työkiireiden takia se soittoääni soi jatkuvasti.

Roperttoo!
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Näistä uudemmista renkutuksista mainittu Valonpisaroita.

Viime vuoden kesällä soi radiossa ahkerasti se jossa kyseltiin "Mitä tapahtui Hokkasen Timolle?". Oli aika kaamea tekele se.

Yleisesti yhtye Ultra Bran tuotanto saa voimaan pahoin. "Sinä lähdit pois minä oksensin parvekkeelta"
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saaminaaminaa-e-ee, wakkaa wakkaa jee jee, saaminaaminaa, shääpelysvää, and now for africaa tjsp

Täähän on ihan paras! Ei voi olla huonolla tuulella kun tämän kuulee. Toisin on näiden Juha Tapion vollotusten kohdalla.
Ainoa miinus tuossa Shakiran timantissa on että se muistuttaa eräästä henkilöstä, mutta se lienee vain mun ongelma.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei helvetti miten huono biisi se Manfred Mannin "Do Wah Diddy Diddy" on.

Mieliini on syöpynyt miten joku juntti joskus mesosi omaperäistä "kitarat ovat parasta, syntikat paskaa"-mantraa, mutta kun se alkoi innoissaan kehumaan tuota biisiä, niin meni totaalisesti viimeinenkin uskottavuus. Luulen, että se pönttö sitäpaitsi puheistaan huolimatta kuunteli illalla salaa jotain Scooteria.

Pointti kuitenkin, että tuo kappale on yksi maailmanhistorian paskimmista.
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Biisit on väärä kohde minulle, sanon ennemminkin laulajat joiden musiikkia joutuessani kuulemaan suljen äänet ulkopuolelleni. Joka kerta vaihtuu radiossa kanava ainakin seuraavien laulajien kohdalla. Tommi Läntinen, Riki Sorsa, Antti Tuisku, suuri Bruce, Juha-Tapio ja kaikkien poikabändien (enkä myönnä olevani homofoobikko) kohdalla. Onhan noita paljon muitain, mutta nämä ovat varmoja tapauksia. Brucen konsertistakin lähdin pois kesken keikan ollessani siellä erään yrityksen vieraana, sitä ei vain kestänyt kuulla loppuun saakka.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Duffy - Well well well

Ehkä ärsyttävin biisi (ärsyttävimmällä äänellä) ikinä, missään, koskaan.

Lisänä kaikki Justin Bieberin biisit, joista on tullut kuultua edes pieni pätkä jossain ns. ohimennen.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Se radiosta liian usein tuleva discobiittinen suolituote, jossa lausutaan tasaisin väliajoin "barbara streisand". Esittäjää en tiedä, enkä haluakaan tietää.
 

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Duffy - Well well well

Ehkä ärsyttävin biisi (ärsyttävimmällä äänellä) ikinä, missään, koskaan.

Kyllä, Duffyssa eniten ärsyttämään juuri tuo aivan kauhea nenä-ääni mikä hänellä on ja muutenkin henkilön ääntely kuulosta ennemmän huonosti rasvattujen oven saranoiden narinalle kuin laululle. Hyi että sentään!
 

Theone

Jäsen
Varsinaisesti mikään biisi ei saa minua voimaan pahoin mutta...

Kanava lähtee töissä vaihtoon välittömästi kun Iron Maiden alkaa soimaan. En vain ole ikinä ymmärtänyt tuon bändin "hienoutta". Karmeaa kuraa lähes koko tuotanto muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta. Ja kyllä, serkkuni toimesta olen joutunut kuuntelemaan tuota viidentoista vuoden ajan, joten tuotanto on minulle jokseenkin tuttua ja muutama levy jopa löytyy hyllystä.

Omat suosikki bändit löytyvät akselilta Guns N' Roses-Metallica-Mötley Crüe. Ja täytyy myöntää, että Axl, James ja jopa Vince (joka laulaa lähinnä päin v**tua) hakkaavat hra Dickinsonin laulajana. Noilta sentään löytyy jotain särmää äänestä (onko tuo sitä "munaa"?), eikä laulu ole ns. "virheetöntä" kuraa.

Muutenkin koko poppoo on aika HMV-kamaa verrattuna James-Lars, Axl-Slash (oi niitä aikoja) tai Nikki-Tommy-Mike-Vince akseleihin. Itseasiassa en edes tiedä kenenkään muun nimeä bändistä kuin Brucen.

Noh, aika paljonhan tuolla tuntuisi olevan faneja, eli joihinkin tuntuu uppoavan mutta toisaalta enhän minä pidä myöskään ABBAsta, The Beatlesista tai 50centistäkään.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Se radiosta liian usein tuleva discobiittinen suolituote, jossa lausutaan tasaisin väliajoin "barbara streisand". Esittäjää en tiedä, enkä haluakaan tietää.

Älä muuta viserrä. Paskasökötystä ja väliin joku pässi sanoo parparaparastraisand ja taas mennään kohti helvettiä. Miten voikaan nykyisin vittupäille upota kaikki paska. Varmaan äänestetään jossain paska-awardseissa vuosituhannen mahtavimmaksi biisiksi jossain vaiheessa.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Guns´n Rosesin lähes koko tuotano. Axl Rosen ääni ei vaan uppoa, ei niin millään. Yritin junnuna kuunnella kun koko kaveripiiri sitä hehkutti. Mutta ei. Tulee krapula kun yritän siihen uppotua.
 
Viimeksi muokattu:

ditrim

Jäsen
Guns´n Rosesin lähes koko tuotano. Axl Rosen ääni ei vaan uppoa, ei niin millään. Yritin junnuna kuunella kun koko kaveripiiri sitä hehkutti. Mutta ei. Tulee krapula kun yritän sitä kuunella.

Samaa minäkin ajattelin kunnes totuin ja tykästyin. Sama temppu on käynyt myös The Darknessin Justin Hawkinsin ja Tehosekoittimen Otto Grundströmin äänen kanssa. Ensin revittiin teininä levyjä rikki kotibileissä ja sitten myöhemmin ostetaan koko tuotanto kotiin lähes pakkomielteisesti.

Ehkä se menee noitten erikoismiesten kanssa niin, että se ärsyttävä lauluääni ja tapa on kuin omalaatuinen, uusi ja tuore efektipedaali joka on koko ajan pohjassa. Kaikki ei voi sietää ja toiset rakastuu.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Chisu-Mun koti ei oo täällä.

Hyi helkkari mikä itkuvirsi.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Martti Servo laulaa Subilla James Bondista. Kyseessä lienee vain mainosbiisi, mutta silti siihen menee hermot.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jennifer Lopezin uusi hitti, joka pyörii näillä paskakanavilla. Eli siis tämä Lambada-kopio On The Floor.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös